Skrevet av Emne: Terrorangrep i Oslo sentrum  (Lest 151181 ganger)

Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #375 : 25. juli 2011, 13:15 »
Litt teit å argumentere med argumenter som du bare har hørt i media og ikke engang vet er sant Smiley som dette at alt han skriver bare er copy og paste, kan jo være at han deler meninger med mange.
Det er uhyre vanskelig å ha en diskusjon der folk ikke leser det man skriver.
Hvor har jeg skrevet at "alt han skriver er copy/paste"?
Videre så skriver jeg også at jeg har lest (merk) DELER av manifestet hans, og leser det enda. Om du har noe mer enn politiets og medias utsagn å gå etter utover dette så må du gjerne dele med oss andre.

Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #376 : 25. juli 2011, 13:17 »
Kommer nok ett forbud mot bruk av anabole steroider etter dette. Var jo det som skjedde i Sverige etter at en som brukte steroider drepte der.
Er stygt redd for at den debatten kan dukke opp igjen. Utrolig trist å se hvor prioriteringene kan bli lagt på områder der politikerne har lite grunnlag for å stille kritiske spm. Sier f.eks. anti doping Norge at bol er fanden selv, så vil dette trolig bli lagt til grunn i Stortinget

ultralars

  • Gjest
Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #377 : 25. juli 2011, 13:46 »
Det er uhyre vanskelig å ha en diskusjon der folk ikke leser det man skriver.
Hvor har jeg skrevet at "alt han skriver er copy/paste"?
Videre så skriver jeg også at jeg har lest (merk) DELER av manifestet hans, og leser det enda. Om du har noe mer enn politiets og medias utsagn å gå etter utover dette så må du gjerne dele med oss andre.
Jeg syntes synd på foreldrene dine :PP må bli mye hard tulle diskusjon og kverulering fra din side 24 timer i døgnet Tongue

EmyR

  • Gjest
Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #378 : 25. juli 2011, 13:47 »
Kommer nok ett forbud mot bruk av anabole steroider etter dette. Var jo det som skjedde i Sverige etter at en som brukte steroider drepte der.

Hadde ikke gjort meg noe hvertfall Wink Men uansett, tviler på at bruken vil gå ned, eneste det fører til er at brukere blir enda mer kriminelle.

Utlogget Alkoholikern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 108
  • Honnør: 61
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 108

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #379 : 25. juli 2011, 13:49 »
Hva er det du ikke forstår ved at en person konsentrer sin tid og egne penger på å praktisere sine egne vrangforestillinger og ensporede "lære", for deretter å stemple seg selv som et medlem av en lærd elite uten selv å være lærd?

Hvordan vet du at han er enspored lærd? Har du følgt han i flere år og hva han har studert?

Og hva gjør en person til en lærd person? Du har jo tidligere sagt at man må ha høyere utdanning for å kalle seg intelligent, så jeg regner med at en høyere utdanning er nødvendig for å kalle seg lærd? Blir ikke smartere av at Einstein leser en bok for deg enn når du gjør det selv.

"Om du leser hans manifest så finner du ut at mannen er stormansgal, snever og ensporet."
Har lest en del av manifestet, og han har faktisk riktig i mye. Du er jo like ensporet som han, som ikke ser at han har rett i noe som helst. Mens han er helt på høyresiden, regner jeg med at du er helt på venstresiden. Med andre ord, sprengt i hodet begge to.

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #380 : 25. juli 2011, 15:16 »
Mens han er helt på høyresiden, regner jeg med at du er helt på venstresiden. Med andre ord, sprengt i hodet begge to.

Quoted for truth.

Tror vi kan legge diskusjonen om ABB's intelligens død, spirrevipp, du tapte.

Utlogget StenDA

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 230
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 230

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #381 : 25. juli 2011, 15:25 »
Fyren er ikke noe over gjennomsnittet intelligent i det hele tatt, blir lei av å lese det.. En ting han er, er 100 ganger over gjennomsnittet syk i hodet. Det er det dette handler om. I hans eget hode klarer han å rasjonalisere det teoretiske lappeteppet han har sydd sammen av alt mulig rart.

Utlogget FrøkenHP

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 765
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 765

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #382 : 25. juli 2011, 15:26 »
I respekt for avdøde og deres familie. Synes dere virkelig at morderen er verdt å diskutere?
Noen trener for å se ut som guder...
EG trener for å ikkje møte min gud for tidlig...

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #383 : 25. juli 2011, 15:30 »
I respekt for avdøde og deres familie. Synes dere virkelig at morderen er verdt å diskutere?

Ja?

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #384 : 25. juli 2011, 15:33 »
I respekt for avdøde og deres familie. Synes dere virkelig at morderen er verdt å diskutere?


Tro det eller ei morderen er faktisk ganske sentral i denne saken, det er derfor ganske naturlig at nettopp gjerningsmannen blir diskutert på dette diskusjonsforumet.

At vi slutter å diskutere gjerningsmannen og hans handlinger vil ikke bringe noen tilbake i live, jeg vil tro at det er det som betyr noe for de pårørte, ikke hvorvidt noen diskuterer de aktuelle hendelsene på et treningsforum eller ikke.

Hadde noen derimot hyllet mannen for hans gjærninger ville det vært svært respektløst, men det er vel ingen som har gjort det i denne tråden, og slike ville nok fort blir fjernet fra forumet av moderator.

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #385 : 25. juli 2011, 16:35 »
Leste litt på liveoppdateringene fra VG. Syntes denne kommentaren fra Vg Journalist Jarle Brenna oppsumerer hvordan det politiske maktbildet vil utarte seg i årene som kommer.

Sitat
Jeg har fått en del e-post fra lesere som støtter synspunktene til ABB, men ikke handlingene. Sykt at noen støtter hans tanker

Nå har jeg kun lest en del av innleggene på document.no, men det er vel uansett en del av meningene som i stor grad deles av velgerskaren. For noen uker siden var blant annet det mest anbefalte innlegget på VGD et som var kritisk til hvordan innvandring gradvis vanner ut Norsk kultur og samfunn og hvis denne trenden fortsetter vil etniske Nordmenn være i undertall om ikke alt for mange år. Dette er i stor grad hvis vi ser bort i fra den mer ekstremistiske og pan-europeiske tilnærmingen, essensen av det Behring har skrevet om på document.no.

Det som Behring derimot har oppnådd er det stikk motsatte, han er effektivt kneblet FRP og det han kaller kulturkonservatisme, samtidig som AP's maktposisjon har blitt styrket. I motsetning til hva Behring kanskje måtte tro har ikke handlingene hans appell til majoriteten av hverken norske eller europeiske borgere, men en liten nisje ekstremister som har liten politisk innflytelse. Resultatet blir derimot at Behrings politiske betraktninger blir direkte sammenlignet og forbundet med massedrap og terror. Som Vg's journalist beskriver, er du enig i noen av Behrings betraktinger er du et sykt individ. En effektiv hersketeknikk som knebler opposisjonen. Kritiske røster mot den sittende regjeringen vil derfor ha mindre appell i tiden som kommer, og som nevnt tidligere mener jeg dette vil føre til at det politiske maktbildet i Norge vil forbli uforandret i mange år fremover.


Utlogget DreRacing

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 125
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 125

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #386 : 25. juli 2011, 16:37 »
er det noen fler som tør å dele hans syns på islamiseringen av europa/norge?

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #387 : 25. juli 2011, 16:49 »
Enkelte her inne trenger å skjerpe seg litt, en ber ikke motdebattanter om å "holde kjeft", er en uenig får en argumentere skikkelig imot. Generell folkeskikk gjelder her inne også. Har en ikke argumenter for sitt syn utover det bør en vurdere hvor rett en selv har.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #388 : 25. juli 2011, 16:52 »
er det noen fler som tør å dele hans syns på islamiseringen av europa/norge?

Dette er en strawman forøvrig, har aldri sagt at jeg deler hans syn på islamisering av europa/norge. Hvis du på noen som helst måte prøver å assosiere meg med denne personen og de handlingene han har utført er du latterlig uintelligent. Jeg oppsumerer kun hvilke konsekvenser handlingene hans har for det politiske maktbildet i årene som kommer (etter min mening). Mine personlige betraktinger når det gjelder innvandring er at jeg ikke helt vet hva som er den beste politikken, men jeg støtter en åpen debatt.

Utlogget Nanbrødeksperten

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 138
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 138

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #389 : 25. juli 2011, 17:29 »
Jeg bare lurer på hva dere mener; hvordan kan man avgjøre om en person er intelligent eller ikke? Slik jeg ser det har de fleste mennesker like mange "poeng å fordele" totalt på de forskjellige arenaene de ønsker å ha kunnskap om. Personer som er veldig ensporet har som regel tydelige mangler på andre felt; altså har de brukt alt for mange av poengene sine på ett felt som jeg ville sagt det på min måte, om jeg skulle brukt den tåpelige sammenligningen min.

Det jeg vil frem til er at hvem er det egentlig som er smarte da? De fleste som blir sett på som smarte er gode på ett felt og håpløse på andre. På samme måte er de fleste som kan litt om alt sjelden har noen felt der de utmerker seg veldig. Klar over at dette er et ganske teit spørsmål, men jeg synes det er fascinerende å se hvordan folk snakker om folk som er "så flinke på skolen", god til ditt og datt. Jeg har til gode å se tilfeller hvor det ikke er direkte sammenheng mellom tid og krefter brukt på noe og hvor god man er i/på dette.
PSMF:

30.05.2011    101,6
06.06.2011      96,1
11.07.2011      89,5

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!