Skrevet av Emne: Terrorangrep i Oslo sentrum  (Lest 149859 ganger)

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #435 : 26. juli 2011, 12:29 »
Her kommer det en konspirasjonsteori.

Noen som har gjort seg noen tanker om han egentlig er for akkurat det motsatte av det han selv sier og skriver? Han har tross alt planlagt dette lenge. Hva om målet hans egentlig var å skaffe sympati for Arbeiderpartiet og multikulturalitet gjennom å skape et bilde av seg selv som en antimultikultur-marxist gjennom Manifestet og aksjonene, når han egentlig er det motsatte? Det er jo en mulighet, men jeg tror ikke det.

Men, han har jo også skapt sterke nasjonalistiske reaksjoner(Flagg, nasjonalsang, nasjonalt og skandinavisk samhold). "Vi er alle nordmenn" etc. Noe som passer sammen med en mer nasjonalistisk holdning. Drepte rundt 70, samlet rundt 2 mill.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #436 : 26. juli 2011, 12:30 »
Han er gay, høyreekstremist og gal, blir faen ikke verre enn dette.
Mener du at det å være homo er fælt på linje med høyreekstremisme og sinnssykdom?  Sukk...
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Terje Johansen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 061
  • Honnør: 235
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 061

  • Førr en kjekkas!
Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #437 : 26. juli 2011, 12:38 »
tror heller han ikkje har planlagt det så lenge, men skriver at han har planlagt det lenge får å virke mer intelligent/dyp/whatever. Sikkert planlagt det ei stund, men neppe 10 år.
Mål: 250-200-300

Min logg

Resultatservice

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #438 : 26. juli 2011, 12:54 »
Mitt tips: Hvis du er oppvokst i Norge og føler at dødstraff er akkurat det vi trenger: Meningen din er verdiløs. Du er circa like intelligent som en halvmongoloid alge. Du er så lite intelligent, at du mest sannsynlig ikke er klar over at du selv eksisterer. VIKTIG: Du er i akutt fare for å glemme å puste lenge nok til at du dør av oksygenmangel. Aldri uttal deg om noe som helst igjen utenom følgende: Den mest effektive måten å skanne varer gjennom kassen på Rema-1000, sprikring av paller og pimping av BMWer.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #439 : 26. juli 2011, 13:32 »
Videreformidler fra en status på Face som videreformidler en status fra en person som var på Utøya:
Til dere som sprer det norske flagget ut over profilene deres: Er dere klar over at dette er nettopp dèt gjerningsmannnen var ute etter; nasjonalisme satt i praksis. Jeg er glad i Norge og det norske flagget, men på en dag som dette er det direkte usmakelig å slenge ut flagget med mindre det er på halv stang ...
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #440 : 26. juli 2011, 13:38 »
Ja synes hele den greia der var litt ironisk selv.
Han refererer til korset i de nordiske flagga i manifestet sitt, og sier det er det eneste som kan holde oss sammen mot islam.

Sitat
Anyone with half a brain will know that
only the symbolism of the cross (which is a part of all the Nordic flags btw with the
exception of Germany) has the potential to unite us for this cause.

Så ja, gratulerer med det.
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #441 : 26. juli 2011, 13:40 »
Mener du at det å være homo er fælt på linje med høyreekstremisme og sinnssykdom?  Sukk...

Nei, å være gay er ikke feil på noen som helst måte. Men jeg snakker om selve fyren. Det er rar blanding av personlighet, ganske uvanlig. Derfor sier jeg at det ikke blir verre enn dette, er det noe mer som er uklart mister?
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget TURTLE~

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 433

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #442 : 26. juli 2011, 13:43 »
Videreformidler fra en status på Face som videreformidler en status fra en person som var på Utøya:
Til dere som sprer det norske flagget ut over profilene deres: Er dere klar over at dette er nettopp dèt gjerningsmannnen var ute etter; nasjonalisme satt i praksis. Jeg er glad i Norge og det norske flagget, men på en dag som dette er det direkte usmakelig å slenge ut flagget med mindre det er på halv stang ...
Hvordan vet du at det ikke er på halv stang? det er jo ikke noe stang på det en gang. Ihvertfall ikke på den application greia.

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #443 : 26. juli 2011, 13:44 »
Videreformidler fra en status på Face som videreformidler en status fra en person som var på Utøya:
Til dere som sprer det norske flagget ut over profilene deres: Er dere klar over at dette er nettopp dèt gjerningsmannnen var ute etter; nasjonalisme satt i praksis. Jeg er glad i Norge og det norske flagget, men på en dag som dette er det direkte usmakelig å slenge ut flagget med mindre det er på halv stang ...

.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #444 : 26. juli 2011, 13:46 »
Nei, å være gay er ikke feil på noen som helst måte. Men jeg snakker om selve fyren. Det er rar blanding av personlighet, ganske uvanlig. Derfor sier jeg at det ikke blir verre enn dette, er det noe mer som er uklart mister?
Da skjønner jeg hva du mente.  Det er forstått, godtatt og respektert.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #445 : 26. juli 2011, 13:50 »
Interessant å lese at enkelte AUF'ere trodde Mossad stod bak angrepene, før det ble kjent hvem ABB var. Kanskje Glenn Beck ikke var helt ute på jordet med Hitlerjugend-kommentaren?

http://www.dagbladet.no/2011/07/25/nyheter/utenriks/usa/innenriks/politikk/17453053/

EmyR

  • Gjest
Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #446 : 26. juli 2011, 13:55 »
Det med norske flagget er litt ironisk, men det er for å symbolisere at vi er stolt over å være Norske. Breivik's nasjonalisme er jo en helt forvrengt ideologi, selvsagt er det ingen med det norske flagg som støtter han, men man viser at man er stolt over å være norsk, alle og enhver. Når det er sagt avstår jeg selvsagt å ha det på profilbildet, da det fortsatt er litt ironisk i disse tider.

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #447 : 26. juli 2011, 14:02 »
Hvis jeg ikke tar feil, så begynte vel trenden fordi folk trodde det var et terrorangrep av islamister, lenge før Anders Breivik begynte å skyte villt rundt seg.

Synes hele greia er utrolig korttenkt.
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

EmyR

  • Gjest
Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #448 : 26. juli 2011, 14:05 »
Hvis jeg ikke tar feil, så begynte vel trenden fordi folk trodde det var et terrorangrep av islamister, lenge før Anders Breivik begynte å skyte villt rundt seg.

Synes hele greia er utrolig korttenkt.

Vel, de fleste som er aktive på facebook med slike ting er rimelig korttenkte vil jeg si.

Utlogget awf

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 303
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 303

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #449 : 26. juli 2011, 14:08 »
Mitt tips: Hvis du er oppvokst i Norge og føler at dødstraff er akkurat det vi trenger: Meningen din er verdiløs. Du er circa like intelligent som en halvmongoloid alge. Du er så lite intelligent, at du mest sannsynlig ikke er klar over at du selv eksisterer. VIKTIG: Du er i akutt fare for å glemme å puste lenge nok til at du dør av oksygenmangel. Aldri uttal deg om noe som helst igjen utenom følgende: Den mest effektive måten å skanne varer gjennom kassen på Rema-1000, sprikring av paller og pimping av BMWer.

Heldigvis finnes folk som deg. Da blir det mye lettere for alle oss andre og vite hva som er riktig.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!