Skrevet av Emne: Terrorangrep i Oslo sentrum  (Lest 149975 ganger)

Utlogget Krabbatten

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #465 : 26. juli 2011, 22:39 »
Forsvareren hevder at Breivik er sinnsyk, samtidig som Breivik stiller en haug med latterlige krav og uttaler f.eks. at han trodde han skulle bli skutt på vei til retten. Forsvareren sier at han har et annet syn på verden og samfunnet enn normale folk.

Kan dette være et sjakktrekk fra forsvarerens og Breiviks side for å få omgjort dommen til tvunget psykisk helsevern, istedet for fengselsstraff?

http://www.dagbladet.no/2011/07/26/nyheter/innenriks/terror/utoya/anders_behring_breivik/17460517/
Man kan trene bra og likevel ha dårlig fremgang. Da er det matmengden som er for lav, for maten er ikke like viktig, men enda viktigere enn treningen! Smiley

Utlogget sstian

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 189
  • Honnør: 130
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 189

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #466 : 26. juli 2011, 22:51 »
fyren kommer aldri ut av fengsel uansett ! blaabla
“Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.”

Utlogget Jodaja

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 194
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 194

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #467 : 26. juli 2011, 23:01 »
Forsvareren hevder at Breivik er sinnsyk, samtidig som Breivik stiller en haug med latterlige krav og uttaler f.eks. at han trodde han skulle bli skutt på vei til retten. Forsvareren sier at han har et annet syn på verden og samfunnet enn normale folk.

Kan dette være et sjakktrekk fra forsvarerens og Breiviks side for å få omgjort dommen til tvunget psykisk helsevern, istedet for fengselsstraff?


http://www.dagbladet.no/2011/07/26/nyheter/innenriks/terror/utoya/anders_behring_breivik/17460517/

Mesteparten av det breivik gjør en svært gjennomtenk, karen har jo brukt 9 år på å planlegge! Karen minner meg litt om jigsaw, bare litt mindre sadistisk.

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #468 : 26. juli 2011, 23:06 »
Forsvareren hevder at Breivik er sinnsyk, samtidig som Breivik stiller en haug med latterlige krav og uttaler f.eks. at han trodde han skulle bli skutt på vei til retten. Forsvareren sier at han har et annet syn på verden og samfunnet enn normale folk.

Kan dette være et sjakktrekk fra forsvarerens og Breiviks side for å få omgjort dommen til tvunget psykisk helsevern, istedet for fengselsstraff?

http://www.dagbladet.no/2011/07/26/nyheter/innenriks/terror/utoya/anders_behring_breivik/17460517/

Denne tanken kom jeg inn på i dag også da jeg så at Lippestad sa at Breivik måtte være sinnssyk. Jeg synes det høres rart ut at Breivik tror tortur er vanlig i norske fengsler.

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #469 : 26. juli 2011, 23:09 »
Denne tanken kom jeg inn på i dag også da jeg så at Lippestad sa at Breivik måtte være sinnssyk. Jeg synes det høres rart ut at Breivik tror tortur er vanlig i norske fengsler.

Så godt informert som Breivik er så er han vel klar over at det ikke offisielt forekommer tortur i Norske fengsel.  Han tenker vel heller at så hatet som han er så er det mulig at han kan bli utsatt for det likevel, enten ved at sivile får tak i ham eller at stats ansatte kan finne på og torturere ham av fri vilje.

Utlogget Krabbatten

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #470 : 26. juli 2011, 23:24 »
Så godt informert som Breivik er så er han vel klar over at det ikke offisielt forekommer tortur i Norske fengsel.  Han tenker vel heller at så hatet som han er så er det mulig at han kan bli utsatt for det likevel, enten ved at sivile får tak i ham eller at stats ansatte kan finne på og torturere ham av fri vilje.
Ansatte har vel ikke lov til å torturere? Fengslede har vel også krav på å kunne politianmelde?
Man kan trene bra og likevel ha dårlig fremgang. Da er det matmengden som er for lav, for maten er ikke like viktig, men enda viktigere enn treningen! Smiley

Utlogget Krabbatten

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #471 : 26. juli 2011, 23:25 »
Han krever politiet for mat for å røpe noe. Hahahaha Grin
Man kan trene bra og likevel ha dårlig fremgang. Da er det matmengden som er for lav, for maten er ikke like viktig, men enda viktigere enn treningen! Smiley

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #472 : 26. juli 2011, 23:32 »
Ansatte har vel ikke lov til å torturere? Fengslede har vel også krav på å kunne politianmelde?

Fengsels ansatte har jo selvsagt ikke lov og torturere, men de er mennesker de og, og det kan koke over også for stats ansatte.

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #473 : 26. juli 2011, 23:34 »
Ansatte har vel ikke lov til å torturere? Fengslede har vel også krav på å kunne politianmelde?
Joda. Fengselsbetjenter tortuerer når de føler for det. Skulle bare mangle.


Uansett. Forvaring er vel det beste som kan skje.

Blir han ikke dømt til forvaring så har jeg vanskelig for å se at han skal sitte lenger enn det han blir dømt for.

Smil med det smilet du har.

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Smil med det smilet du har.

Utlogget Preben35

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #475 : 26. juli 2011, 23:48 »
Tusen takk for et meget bra innlegg.  Honnør er avgitt!  Nasjonalisme er ikke alltid negativt.  Det som folket i Norge har vist, er en positiv og inkluderende nasjonalisme som beskytter de svake og som også rekker en vennlig hånd ut til folk i og fra andre land.  Det som vi har sett, viser hvorfor det er så fornuftig å beholde flagget vårt, og samtidig avvise militærparader på 17. mai.

Honnør fra meg også! Endte selv også opp i diskusjon ang dette, ble kraftig irritert da det anbefalt og ikke bruke det norske flagget da det ble oppfattet som støtte for ABB

ultralars

  • Gjest
Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #476 : 26. juli 2011, 23:56 »
Så wtf skjer med avhøret? skal vi få høre hva som har skjedd der inne eller må vi vente 8 uker??

Utlogget erikv2

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #477 : 27. juli 2011, 00:53 »
Mitt tips: Hvis du er oppvokst i Norge og føler at dødstraff er akkurat det vi trenger: Meningen din er verdiløs. Du er circa like intelligent som en halvmongoloid alge. Du er så lite intelligent, at du mest sannsynlig ikke er klar over at du selv eksisterer. VIKTIG: Du er i akutt fare for å glemme å puste lenge nok til at du dør av oksygenmangel. Aldri uttal deg om noe som helst igjen utenom følgende: Den mest effektive måten å skanne varer gjennom kassen på Rema-1000, sprikring av paller og pimping av BMWer.

hvorfor er du moralsk imot dødstraff?

eneste grunnen jeg er imot er fordi jeg ikke stoler på at staten vil klare å håndtere det riktig og derfor ta livet av uskyldige. jeg hadde ikke hatt noe moralsk dilemma med å ta livet av hitler lzm.


Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #478 : 27. juli 2011, 00:55 »
Sitat
Tusen takk for et meget bra innlegg.  Honnør er avgitt!  Nasjonalisme er ikke alltid negativt.  Det som folket i Norge har vist, er en positiv og inkluderende nasjonalisme som beskytter de svake og som også rekker en vennlig hånd ut til folk i og fra andre land.  Det som vi har sett, viser hvorfor det er så fornuftig å beholde flagget vårt, og samtidig avvise militærparader på 17. mai.

Sitat
Honnør fra meg også! Endte selv også opp i diskusjon ang dette, ble kraftig irritert da det anbefalt og ikke bruke det norske flagget da det ble oppfattet som støtte for ABB

Takker, Rulatoren og Preben Smiley Så det var forsøk på en Facebook-kampanje for å få folk til å droppe flagg i profilbildet sitt og erstatte det med et hjerte. Så bare en av mine venner som gjorde det, og vedkommende forandret det igjen ikke lenge etterpå. Så folk flest er nok enige med oss, og bruker flagget til noe positivt!

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!