Skrevet av Emne: Terrorangrep i Oslo sentrum  (Lest 149952 ganger)

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #525 : 28. juli 2011, 15:43 »
Men etter en halvtimes tid burde de ha klart å ta seg sammen og kjørt tilbake for å plukke opp ungdommene som AUF-lederen ba svømme fra øya over SMS-meldinger.

Dro han ikke direkte til Hønefoss politikammer da de kom i land?
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #526 : 28. juli 2011, 15:48 »
Dro han ikke direkte til Hønefoss politikammer da de kom i land?

Mulig. Hva er poenget ditt?

Forøvrig lurer jeg på om du noensinne kommer til å skrive et innlegg på forumet som er mer enn én setning. Litt vanskelig å diskutere med deg til tider, eller skjønne hva du mener. Tongue

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #527 : 28. juli 2011, 15:53 »
Kanskje han kan klandres som leder, men ikke som menneske.

Veldig godt sagt.

Dro han ikke direkte til H¸nefoss politikammer da de kom i land?

Sier som Helgekriger, hva har det med saken og gjøre at han dro til politi kameret?  Hva i all verden for noe viktig hadde han og gjøre der?

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #528 : 28. juli 2011, 16:10 »
Mulig. Hva er poenget ditt?

Forøvrig lurer jeg på om du noensinne kommer til å skrive et innlegg på forumet som er mer enn én setning. Litt vanskelig å diskutere med deg til tider, eller skjønne hva du mener. Tongue

Edit: Dette var forøvrig ment som et spørsmål, da jeg lurte på om du hadde hørt det samme(at han dro til Hønefoss).

Poenget var vel at han da muligens ikke ble hengende rundt i Tyrifjorden og da ikke kunne dra tilbake å hente noen, siden han var i Hønefoss.

Ta å sjekk ut div. gamle tråder om økonomi og Israel/Palestina. Mange lengre innlegg fra meg der. Forøvrig litt rart at du synes det er vanskeligere å diskutere når jeg skriver lite. Burde vel heller være omvendt da lange innlegg som regel blir uoversiktlige og går i flere retninger.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #529 : 28. juli 2011, 16:12 »
Sier som Helgekriger, hva har det med saken og gjøre at han dro til politi kameret?  Hva i all verden for noe viktig hadde han og gjøre der?

Hadde nok ikke noe viktig å gjøre der. Muligens redd og søkte seg til det tryggeste stedet i området etter at militærleiren i Hole ble lagt ned.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Rampus

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 56

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #530 : 28. juli 2011, 20:57 »
Kanskje litt smart å skrue av lyden på telefonen? Smiley
Hmmm, nja hvis det stemmer så er det ganske dårlig av VG ja..
Der sa du det ja Smiley
Det er garantert en eller annen saddam osama som står bak. Mannen som utfører jobben er selvfølgelig ikke bakmannen! Wink



Man skal være litt forsiktig med å dømme folk når slikt skjer, og frp er det siste partiet jeg ville stemt. Er glad det var en HVIT NORSK MANN som gjorde det. Ellers hadde det blitt utholdelig å bo her i landet med så mange rasister.. Eller så er det bare grusomt det som har skjedd og så mange barn og unge som har gått bort i denne meningsløse handlingen fra en rasistisk grusom mann....   Jeg holder hånden sammen med alle de andre for et samfunn hvor alle kan leve sammen uten vold, krig og terror..

Utlogget Rampus

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 56

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #531 : 28. juli 2011, 21:09 »
Har du innvandrerbakgrunn?

Vi ser hvor lojaliteten ligger...



Man trenger ikke å ha innvandringsbakgrunn for å mene noe av dette, jeg er hvit som bare det. men han har jo rett i at det er like ille med terror i andre land, og det skjer jo også oftere i andre land. Det som skjedde her er grusomt og han gikk inn for å ramme barn og unge. men vi er ikke alene om å bli rammet av slike grusomheter. man bør tenke på alle her i verden som blir  rammet av sånt og stå sammen imot all terror på alle mulige måter som skjer i hele verden... Og terorister er både hvite og mørkhudete, er ikke bare muslimer som er det. De som ikke vet det, bør se litt bakover i historien på det som har skjedd både i england, irland, amerike osv...

ultralars

  • Gjest
Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #532 : 28. juli 2011, 21:13 »

Man trenger ikke å ha innvandringsbakgrunn for å mene noe av dette, jeg er hvit som bare det. men han har jo rett i at det er like ille med terror i andre land, og det skjer jo også oftere i andre land. Det som skjedde her er grusomt og han gikk inn for å ramme barn og unge. men vi er ikke alene om å bli rammet av slike grusomheter. man bør tenke på alle her i verden som blir  rammet av sånt og stå sammen imot all terror på alle mulige måter som skjer i hele verden... Og terorister er både hvite og mørkhudete, er ikke bare muslimer som er det. De som ikke vet det, bør se litt bakover i historien på det som har skjedd både i england, irland, amerike osv...
lol! alle innvandrere er farget? snakk om hvem som fordømmer her Tongue


" det siste partiet jeg ville stemt på er FRP " jaha, hvorfor det?

Utlogget Rampus

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 56

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #533 : 28. juli 2011, 21:44 »
lol! alle innvandrere er farget? snakk om hvem som fordømmer her Tongue


" det siste partiet jeg ville stemt på er FRP " jaha, hvorfor det?

Jeg fordømmer ikke, Vet at invandrere er hvite også. Men veldig mange mener folk med mørkere hud når de nevner innvandrere. De tenker ikke på svensker, Dansker ol.                                    Jeg tok bare det utryket fra en her som mente at en annen person her måtte ha invandringsbakgrunn fordi han mente at det ikke bare er islamister som er terorister...  Og hvorfor vil jeg ikke stemme frp! de har et syn på ting som jeg ikke liker på forskjellige ting faktisk, men innvandringspolitikken de har er en av dem... men det er jo en del andre noe ekstremistiske partier jeg heller ikke hadde stemt.

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #534 : 28. juli 2011, 21:46 »
men det er jo en del andre noe ekstremistiske partier jeg heller ikke hadde stemt.

Som SV?

Utlogget Rampus

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 56

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #535 : 28. juli 2011, 21:50 »
Som SV?

Hva med hvit valgalianse.....

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #536 : 28. juli 2011, 21:51 »
Hva med hvit valgalianse.....

Hva med SV?

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #537 : 28. juli 2011, 21:52 »

Man trenger ikke å ha innvandringsbakgrunn for å mene noe av dette, jeg er hvit som bare det. men han har jo rett i at det er like ille med terror i andre land, og det skjer jo også oftere i andre land. Det som skjedde her er grusomt og han gikk inn for å ramme barn og unge. men vi er ikke alene om å bli rammet av slike grusomheter. man bør tenke på alle her i verden som blir  rammet av sånt og stå sammen imot all terror på alle mulige måter som skjer i hele verden... Og terorister er både hvite og mørkhudete, er ikke bare muslimer som er det. De som ikke vet det, bør se litt bakover i historien på det som har skjedd både i england, irland, amerike osv...

Bare sånn at man ikke helt mister perspektiv over hvor truende terrorfaren egentlig er, her er en liste over de hyppigste dødsårsakene.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_causes_of_death_by_rate

Terrorisme var ikke i nærheten av å komme med på listen. Totale antall dødsfall fra terrorisme per år er ikke en gang 1 promille av den dødsårsaken som ligger nederst.

http://en.wikipedia.org/wiki/Patterns_of_Global_Terrorism

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #538 : 28. juli 2011, 22:09 »

Man trenger ikke å ha innvandringsbakgrunn for å mene noe av dette, jeg er hvit som bare det. men han har jo rett i at det er like ille med terror i andre land

Jeg sier meg enig i at det er like ille med terrorangrep i andre land, men det er ikke like ille for Norge. Det er for meg en selvfølge at Norge bør vise mer sorg over at innbyggere i eget land blir utsatt for terror enn om innbyggere i et fjernt land blir utsatt for terror. Dette bør for meg være like selvfølgelig som at man foretrekker at noen andres familie blir massakrert hvis alternativet er at ens egen familie blir massakrert.

Jeg må også si at for land som ikke sliter med å opprettholde sin egen befolkning uten bruk av innvandring, så er tap av menneskeliv (uansett årsak) mer tålelig. Hvis 80 mennesker blir drept i et angrep i Irak, så er det forferdelig for dem som blir drept, men hvis familien til ofrene har 5 barn (som er vanlig i Irak), så er det mindre ille at 2 barn blir drept for dem, enn om en familie i Norge har 2 barn, og 2 (altså alle) blir drept.

Samme tankegang har vi også sett tidligere i Europa, da Europa i praksis hadde utømmelige menneskelige ressurser. Slike nedslaktinger som vi f.eks. så under første verdenskrig, kunne aldri blitt akseptert i dagens Europa, da mennesker ser ut til å verdsettes mer i samfunn hvor menneskelige ressurser er en mangelvare.

Utlogget Rampus

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 56

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #539 : 28. juli 2011, 22:16 »
Bare sånn at man ikke helt mister perspektiv over hvor truende terrorfaren egentlig er, her er en liste over de hyppigste dødsårsakene.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_causes_of_death_by_rate

Terrorisme var ikke i nærheten av å komme med på listen. Totale antall dødsfall fra terrorisme per år er ikke en gang 1 promille av den dødsårsaken som ligger nederst.

http://en.wikipedia.org/wiki/Patterns_of_Global_Terrorism


Det har du helt rett i. Folk dør oftere i bilulykker,drukning ol en i terror hamdlinger. Men i så store 
terror hamdlinger som skjedde her,så går det med så mange flere samtidig og det føles mye værre ut samtidig som det skjer på en bestialsk og grusom måte.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!