Skrevet av Emne: Terrorangrep i Oslo sentrum  (Lest 149937 ganger)

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #585 : 31. juli 2011, 19:45 »
Per liker ikke naboen sin. Han synes at nabolaget hadde blitt bedre sted uten ham, men han nekter å flytte. Det eneste Per kan gjøre for å kvitte seg med han er å drepe ham. Er Per ond om han gjør det, eller gjør han nabolaget bare en tjeneste?

Begge deler?
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Krabbatten

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #586 : 31. juli 2011, 19:47 »
Ikke glem den RØDE genseren!!
Han markerer julen Smiley
Man kan trene bra og likevel ha dårlig fremgang. Da er det matmengden som er for lav, for maten er ikke like viktig, men enda viktigere enn treningen! Smiley

Utlogget Krabbatten

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #587 : 31. juli 2011, 19:53 »
Per liker ikke naboen sin. Han synes at nabolaget hadde blitt bedre sted uten ham, men han nekter å flytte. Det eneste Per kan gjøre for å kvitte seg med han er å drepe ham. Er Per ond om han gjør det, eller gjør han nabolaget bare en tjeneste?
Det handler ikke om enkeltpersoner, det handler om at en hel folkeslag kan bli utryddet langt fram i tid. Hvordan tror du at antall innvandrere i Norge har steget fra 0 til 1million bare den siste tiden? Det er AP-politikk.
Dette har ikke noe med om man liker innvandrere eller ikke, det handler om man liker sin egen folkeslag eller ikke. Dersom den samme utviklingen fortsetter i flere tiår fremover så vil innvandrere ta over makten i Norden og Europa.
Man kan trene bra og likevel ha dårlig fremgang. Da er det matmengden som er for lav, for maten er ikke like viktig, men enda viktigere enn treningen! Smiley

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #588 : 31. juli 2011, 20:00 »
Han markerer julen Smiley
Ja det kommer ann på hvordan man tolker Wink
Jeg for min del er lei alle som skal ri på denne bølgen av "dritt" Psykologer og annet piss som nå vil ha sin fame of glory!!

Putt han i et høl og ikke gi han romaner og annet piss...Bare latterli hele greiene...Ingen norske dommer eller fengsel er laget for en mann av denne typen...

Å seff er han ond..herregud da!!

Utlogget Torø

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 104
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 104

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #589 : 31. juli 2011, 20:11 »
Det handler ikke om enkeltpersoner, det handler om at en hel folkeslag kan bli utryddet langt fram i tid. Hvordan tror du at antall innvandrere i Norge har steget fra 0 til 1million bare den siste tiden? Det er AP-politikk.
Dette har ikke noe med om man liker innvandrere eller ikke, det handler om man liker sin egen folkeslag eller ikke. Dersom den samme utviklingen fortsetter i flere tiår fremover så vil innvandrere ta over makten i Norden og Europa.

Jeg personlig er i mot AP sin innvandringspolitikk, men uansett hvor lite man liker noe skal man ikke drepe uskyldige mennesker. Hva legger du i at innvandrere tar over makten?
Styrkeløfter (på hobbybasis)

Treningslogg      Styrkeløftstevner      Haugaland AK

Utlogget Messire

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #590 : 31. juli 2011, 20:12 »
Velger heller en statsminister med innvandrerbakgrunn enn en etnisk norsk (?) tulling som ikke klarer å definere det å skyte uskyldige barn på 14 år som en ond handling. Følger man den relativistiske grunnposisjonen du inntar finnes det ikke noe som objektivt er verken godt eller ond. Det blir da teoretisk umulig å forbedre samfunnet og dermed faller hele argumentasjonen din som et korthus.

Hvordan du får det å tvangsutsende alle muslimer ut av landet til å bli en positiv endring for muslimer skjønner jeg heller ikke. I det hele tatt vanskelig å sette seg inn i det skrudde hodet ditt.

Tallene du presenterer er også løgn. Det er ikke en million innvandrere i Norge. Det er heller ikke slik at innvandrere i Norge utgjør en homogen gruppe slik du prøver å gi inntrykk av. Eller mener du at polske, pakistanske, irakiske og tyske innvandrere sammen utgjør en homogen gruppe som har mer til felles seg imellom enn det de har med det norske samfunn? Du etterlyser saklighet, men sprer selv bare propaganda for ditt politiske syn.

Utlogget RkD

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 540
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 540

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #591 : 31. juli 2011, 20:29 »
Det handler ikke om enkeltpersoner, det handler om at en hel folkeslag kan bli utryddet langt fram i tid. Hvordan tror du at antall innvandrere i Norge har steget fra 0 til 1million bare den siste tiden? Det er AP-politikk.
Dette har ikke noe med om man liker innvandrere eller ikke, det handler om man liker sin egen folkeslag eller ikke. Dersom den samme utviklingen fortsetter i flere tiår fremover så vil innvandrere ta over makten i Norden og Europa.

Når du snakker om utryddet, mener du dette som i drept eller som i utvannet? Personlig ser jeg ikke på et multikulturelt samfunn som noe galt i seg selv. Sett at det er de gode tingene ved de forskjellige kulturene som blir videreført og ikke mange av de negative. Dersom du mener at Norge skal bli muslimsk og videreføre mye av den kulturen som er der, ser jeg selvfølgelig på det som negativ, men det gjelder forsåvidt all religion i sin ekstreme form. Folk må bare velge å tro på en gud, men jeg mener dette er privat og ikke bør ha noe med det offentlige (selvfølgelig kan folk komme i lag å dyrke guden sin, men all form for tvang, hjernevasking, osv).

Videre til ditt forsvar om hvorvidt ABB er ond synest jeg det å begrunne en handling utifra noe som muligens kanskje kunne/kan skje, som ganske vagt i denne sammenhengen. Det hjelper ikke å si at en trodde personen kunne fly dersom en skubber noen utfor et stup. Det må litt mer til en å handle i god tro. Hvorfor det skulle hjelpe å drepe disse ungdommene, er det vel ingen med vett i hode som kan gi en god grunn for.

Utlogget Krabbatten

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #592 : 31. juli 2011, 22:30 »
Jeg vil anta han mener utvannet, på samme måte som indianerne i Amerika ble utvannet. Ser man bort fra at de fleste indianerne i Amerika døde av sykdommer fra Europa ganske tidlig etter Europeernes ankomst, så er likhetene mellom masseinnvandringen fra østen og Afrika til Europa i dag ganske lik den europeiske innvandringen til Amerika fra rundt år 1500, men for alvor først fra et par hundre år senere.

Fakta forblir fakta uansett hvem som kjenner til dem.

Noen av projeksjonene til Breivik er noe konspiratoriske og overdrevne, men selve essensen i det han skriver (eller plagierer) i teoridelen av "manifestet" er riktig.
Honnør Smiley
Man kan trene bra og likevel ha dårlig fremgang. Da er det matmengden som er for lav, for maten er ikke like viktig, men enda viktigere enn treningen! Smiley

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #593 : 01. august 2011, 00:04 »
Jeg vil anta han mener utvannet, på samme måte som indianerne i Amerika ble utvannet. Ser man bort fra at de fleste indianerne i Amerika døde av sykdommer fra Europa ganske tidlig etter Europeernes ankomst, så er likhetene mellom masseinnvandringen fra østen og Afrika til Europa i dag ganske lik den europeiske innvandringen til Amerika fra rundt år 1500, men for alvor først fra et par hundre år senere.

Noen av projeksjonene til Breivik er noe konspiratoriske og overdrevne, men selve essensen i det han skriver (eller plagierer) i teoridelen av "manifestet" er riktig.

Det intellektuelle nivået på denne tråden har(forhåpentlegvis) nådd eit absolutt bunnpunkt.

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #594 : 01. august 2011, 00:09 »
Det intellektuelle nivået på denne tråden har(forhåpentlegvis) nådd eit absolutt bunnpunkt.

Jeg takker for et givende bidrag til diskusjonen. Jeg ser nå situasjonen fra en helt ny synsvinkel.

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #595 : 01. august 2011, 02:02 »
Terrorhandlingene hans kan selvfølgelig defineres som onde, men det betyr ikke at målene hans og hans personlighet er ond. Kan du gi meg en kilde på at han faktisk sparket de døde "barna"?


Yngste personen var 14. Det vil jeg kalle et barn som er på vei til å bli ungdom.

Personlighet eller ei, en person som tar livet av noen (flere) i en alder på 14 er ond,

Smil med det smilet du har.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #596 : 01. august 2011, 08:06 »
Nå har jeg startet en egen tråd som dere finner her i ot diskusjonsdelen. Fortsetter dere innvandringsdebatten her vil dere får et forumspark i ræva Smiley den nye tråden vil bli passet nøye på, vær saklige og argumenter for deres syn, unngå å presenter spekulasjoner som fakta :"om 10 år snakker vi alle islamsk" - spekulasjon, "ifølge denne wiki artikkelen er det 600 000 innvandrere" - fakta.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #597 : 01. august 2011, 08:12 »
Wikipedia er da en godkjent kilde.
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #598 : 01. august 2011, 08:18 »
"om 10 år snakker vi alle islamsk"

Haha, det er det er det da ikk noe som heter.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #599 : 01. august 2011, 08:23 »
Wikipedia er da en godkjent kilde.

Sier ikke noe annet.
Haha, det er det er det da ikk noe som heter.

Ta resten i egen diskusjonstråd som er opprettet.






Svak, bitter og dopingfri



Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!