Skrevet av Emne: Terrorangrep i Oslo sentrum  (Lest 149974 ganger)

Utlogget Luxer

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 432
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 432

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #645 : 03. august 2011, 16:00 »
Yngste personen var 14.

Lurer nesten på om Krabatten er litt ond selv. Men igjen, det blir bare spekulasjoner.

Er han ond fordi han har et annet politisk ståsted enn deg?

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #646 : 03. august 2011, 16:05 »
Er han ond fordi han har et annet politisk ståsted enn deg?
Nei. Ligger litt ironi mellom linjene.

Men vi kan være enig i at jeg og Krabatten er uenig.
Smil med det smilet du har.

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #647 : 03. august 2011, 16:14 »
Tenåringer er vel for faen ikke barn.


For en mor og en far er de nok det.....slik føler nå definitivt jeg det ennå ovenfor min 15- og 18-åring.


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #648 : 03. august 2011, 18:54 »
Tenkte bare å få frem dette fra dagens Dagblad. Sto også noe lignende men mer inngående i VG fra en professor ved UiO som slaktet Breiviks påståtte intelligens:

"Skryter på seg utdannelse
Breivik har ingen formell utdannelse, noe han bruker mye plass på å bortforklare i sitt bisarre manifest.

Til tross for at han aldri har levert noen vitenskapelig arbeide, mottatt akademisk veiledning eller tatt eksamen, påstår Breivik at han har studert i 16 320 timer. Dette mener han tilsvarer åtte år på universitetet, eller det samme som to bachelor-grader og en mastergrad.

Han legger til at han da ikke har talt med daglig lesning av aviser, magasiner og tv-titting. Men Breivik legger likevel til dagliglivet i regnestykket. Han anslår at han har brukt 10 000 timer på det ovenstående. Han legger også til at han har 12 års arbeidserfaring på mer enn 10 000 timer, og legger til at han ikke har inkludert relevant sosial erfaring.

Politiet har opplyst at Breivik har vært arbeidsledig de siste tre årene, han har heller ikke studert. Han har ifølge Folkeregisteret bodd hjemme hos sin mor siden 2006."


Visse her som hevdet at Breivik var et geni og høyt skolert, det tiltross for at han åpenbart ikke har forstått tekstene han har skrytt på seg.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #649 : 03. august 2011, 19:01 »
han har heller ikke studert.

Hvordan kan du vite dette?
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #650 : 03. august 2011, 19:09 »
Hvordan kan du vite dette?
News

Utlogget Krabbatten

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #651 : 03. august 2011, 19:13 »
Jeg sa ikke nødvendigvis at han kjemper mot islamister. Jeg sa "dem han kjemper mot". Det kan også innebære makteliten i Norge.
Ok, da misforstod jeg Wink

han drepte 2 åtte åringer som plukket flasker for å pante de
Kilde?
Man kan trene bra og likevel ha dårlig fremgang. Da er det matmengden som er for lav, for maten er ikke like viktig, men enda viktigere enn treningen! Smiley

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget waalern

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 51
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 51

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #653 : 03. august 2011, 21:09 »
Dere har totalt misforstått prinsippet for ideologien. Han kjemper ikke imot islam, han kjemper, som mange andre, imot APpolitikk! Det er ikke muslimenes feil at det som skjer, skjer, det er politikk.

"Breivik har et ekstremt polarisert verdensbilde hvor de som ikke deler hans oppfatninger er å betrakte som ”kulturmarxister” eller ”islamister”. Kulturmarxismen har svekket Europas identitet, og derigjennom lagt til rette for en muslimsk maktovertagelse gjennom masseinnvandring. Det er ikke enkelt å gripe akkurat hva Breivik mener at denne europeiske identiteten består i. Uansett må den reddes, og det krever ekstreme tiltak. Reform er umulig, og bare en voldelig revolusjon kan gjenreise Europa. Man skal ikke kaste bort energien sin på å bekjempe muslimer direkte, og heller konsentrere seg om særlig ”kategori A og B forrædere” som skal henrettes og få sin eiendom ekspropriert. Først etter at disse er eliminert skal man ta for seg muslimene"
http://www.aftenposten.no/meninger/article4188974.ece



De er den tredje bølgen
De hater ikke raser. De har ingen hakekors. De går i dress. De synes islam er den største trusselen mot vår sivilisasjon
http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article4187367.ece



PS. Tenkte kanskje denne låta Mary Fahl sang for brannfolka som døde 9/11 passer i denne tråden.....
Mary Fahl, Dawning of the day (Live)
http://www.youtube.com/watch?v=JMiqR3mPNLI#noexternalembed

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #654 : 03. august 2011, 21:22 »
Hva var den første bølgen?
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #655 : 03. august 2011, 23:52 »
"Kulturmarxismen har svekket Europas identitet, og derigjennom lagt til rette for en muslimsk maktovertagelse gjennom masseinnvandring. Det er ikke enkelt å gripe akkurat hva Breivik mener at denne europeiske identiteten består i."

Dette er et standardsvar fra mange innvandringsliberale. De spør: "Men hva er europeisk kultur, da? Hva er norsk kultur?" Og så sier de selvfortreffelig: "Husk på at kultur ikke er en statisk enhet; kultur er noe som er i evig forandring." Implikasjonen her er åpenbart at europeisk kultur ikke eksisterer, i hvert fall ikke i en form som er verdt å ta vare på, og at alle kulturer og folk som befinner seg i Europa til en gitt tid, per definisjon er europeisk kultur. Hvis man prøver å konkretisere noen punkter, så får man som svar "Er det det eneste?" eller man får servert noen få unntak til dine generelle punkter ("Jeg kjenner en nederlender, og han er ikke slik.")

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #656 : 04. august 2011, 00:16 »
Det er tre måter en (eventuell) slik kulturell berikelse det snakkes om her kan finne sted på:

a) Ved at nordmenn på reise i fremmede land i mange hundre år har bragt med seg hjem noe som har slått rot i den norske kulturen, på vår egen måte. Det klassiske eksemplet her er rosemalingen, som visstnok opprinnelig kommer fra et annet land. Det finnes andre slike eksempler.

b) At fremmedkulturelle (unnskyld uttrykket) ved kortere eller lengre opphold i Norge i tidligere tider har innført til landet noe som vi har likt og annammet som vårt eget.

c) Ved at fremmedkulturelle ved innvandring og varig opphold i Norge de siste 30-40 år har vist frem sine egne kulturelle særpreg, og at vi nordmenn har tatt dette til oss og innlemmet det i vår egen kultur og væremåte, og på den måten blit bedre mennesker.

Det er pkt. c) som er aktuell i denne diskusjonen. Personlig kan jeg ikke komme på noe eksempel på slik fremmedkulturell påvirkning fra innvandrere som har beriket hverken meg eller nasjonen. Hyggelige og sympatiske og sammfunnsmessig engasjerte innvandrere er det nok av eksempler på, men vi er ikke blitt beriket av det som nasjon eller individer.

ultralars

  • Gjest

Utlogget Rampus

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 56

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #658 : 04. august 2011, 14:27 »
For en mor og en far er de nok det.....slik føler nå definitivt jeg det ennå ovenfor min 15- og 18-åring.


Jeg vill si at min datter på 15 er både tennåring og barn... Hun er iallefall ikke voksen, jeg vill si at de fleste 18 -19 åringer heller ikke er voksne, men har mye igjen å lære om livet og alt annet....   

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Terrorangrep i Oslo sentrum
« #659 : 04. august 2011, 14:42 »

Jeg vill si at min datter på 15 er både tennåring og barn... Hun er iallefall ikke voksen, jeg vill si at de fleste 18 -19 åringer heller ikke er voksne, men har mye igjen å lære om livet og alt annet....   
Jeg har pasienter fra 70-101 og de kaller fortsatt barna sine for guttungen og barna mine.. Vi vil aldri slutte og se på våre egne barn som barn..Og våre foreldre vil heller aldri se på oss som noe annet en barna sine.....

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!