Skrevet av Emne: Green tea og CLA for fettforbrenning  (Lest 5464 ganger)

Utlogget inaktiv

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 146
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 146

Green tea og CLA for fettforbrenning
« : 26. juli 2011, 11:43 »
Er en gutt som har trent styrke en god stund nå og muligens spist litt for mye i den tiden så har fått endel fett som skjuler musklene. Når venner spørr om jeg prøver å bli feit er det på tide å gjøre noe. Tenkte å gå til innkjøp av Green tea (denne), og CLA (disse). Er det gode produkter og er det et godt valg for fettforbrenning? Bruker for tiden også protein, kreatin, carbo fuel og l-glutamine kosttilskudd. Noe som burde endres her?

Takk!  Grin
19 år, 100 kg
Knebøy: 200kg
Benkpress: 140kg
Markløft: 250kg
Militærpress: 80kg

Utlogget Morrille

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 323
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 323

Sv: Green tea og CLA for fettforbrenning
« #1 : 26. juli 2011, 11:48 »
Er en gutt som har trent styrke en god stund nå og muligens spist litt for mye i den tiden så har fått endel fett som skjuler musklene. Når venner spørr om jeg prøver å bli feit er det på tide å gjøre noe. Tenkte å gå til innkjøp av Green tea (denne), og CLA (disse). Er det gode produkter og er det et godt valg for fettforbrenning? Bruker for tiden også protein, kreatin, carbo fuel og l-glutamine kosttilskudd. Noe som burde endres her?

Takk!  Grin

Ja det er noe som burde endres her! Spis mindre. Sørg for å ligge i kaloriUNDERSKUDD. Grønn the, CLA osv har i beste fall en minimal effekt og mest sannsynlig ingen effekt.
Det finnes ingen snarveier til å miste fett.

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Green tea og CLA for fettforbrenning
« #2 : 26. juli 2011, 12:08 »
Ja det er noe som burde endres her! Spis mindre. Sørg for å ligge i kaloriUNDERSKUDD. Grønn the, CLA osv har i beste fall en minimal effekt og mest sannsynlig ingen effekt.
Det finnes ingen snarveier til å miste fett.

Kostholdet, styrketrening og kardio har en mye større effekt enn allskens fettforbrenningstilskudd Smiley

Spis sunt, løft vekter og på med joggeskoa Wink
Smiley

Utlogget Morrille

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 323
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 323

Sv: Green tea og CLA for fettforbrenning
« #3 : 26. juli 2011, 12:14 »
Kostholdet, styrketrening og kardio har en mye større effekt enn allskens fettforbrenningstilskudd Smiley

Spis sunt, løft vekter og på med joggeskoa Wink
Enig! Det er helt korrekt. Men du må fortsatt ligge i kaloriunderskudd for å gå ned i vekt

Utlogget Spacejim

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 76
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 76

Sv: Green tea og CLA for fettforbrenning
« #4 : 26. juli 2011, 12:18 »
Jeg hadde en periode dilla på alt som kom i pulverform og tabletter fra proteinfabrikken. Har testet det meste som er lov og erfaringen min er at det koster mer en det smaker. Eneste forskjellen jeg merket var at jeg fikk litt mer kviser på ryggen og litt mindre penger i lommeboka.

Mitt råd er Back To Basic med sunn mat, mye trening og bra med søvn.
Ligger på en deff selv om dagen og hvis du skal ha noe ved siden av, da foreslår jeg at du tester ut "Formela 1" fra herbalife. jeg reagerer utrolig godt på det og ligger på et kaloriunderskudd hele døgnet uten at jeg går sulten.

Lykke til videre : )
Cowards die many times before their deaths,
 The valiant never taste of death but once.

Utlogget awf

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 303
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 303

Sv: Green tea og CLA for fettforbrenning
« #5 : 26. juli 2011, 12:21 »
Forbrukerrådet i Norge anmelder følgende slanketilskudd med CLA som aktiv ingrediens.
Den danske undersøkelsen slår ast at CLA ikke har en dokumentert slankende effekt på mennesker. En slik effekt er kun påvist hos dyr. På denne bakgrunn anmelder Forbrukerrådet med dette følgende produkter med CLA for villedende markedsføring:

Bio-C.L.A, og Bio-C.L.A med tutti frutti smak fra pharma Nord og forhandler Sunkost-kjeden AS.

CLAREN med produsent Natural ASA og markedsfører Midelfart & CO AS

Fitness Pharma CLA og CLA 80+  med produsent Biotech Pharma og forhandler Sunkost-kjeden AS

TonalinCLA fra Natural ASA, markedsfører midelfart & CO AA og forhandler Life Scandinavian AS

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Green tea og CLA for fettforbrenning
« #6 : 26. juli 2011, 12:30 »
grønn te har du bra av uansett Smiley Masse antioksidanter og skal bli bevist å øke fett forbrenninga med rundt 2%, ikke at det er så mye.


Men er uansett veldig sunt. Istedenfor piller, ville jeg begynnt å drikke grønn te daglig Smiley det har jeg gjort i flere år nå.

Cla har jeg ingen formening om, kjøpte det nylig bare fordi det var ett super tilbud Tongue ikke for å slanke meg, men CLA i kosten har synket mye i de siste åra pga behandling av mat osv.. Så sikkert kjekt å få i seg noe ekstra cla, sånn helsemessig.
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget awf

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 303
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 303

Sv: Green tea og CLA for fettforbrenning
« #7 : 26. juli 2011, 12:38 »
grønn te har du bra av uansett Smiley Masse antioksidanter og skal bli bevist å øke fett forbrenninga med rundt 2%, ikke at det er så mye.


Men er uansett veldig sunt. Istedenfor piller, ville jeg begynnt å drikke grønn te daglig Smiley det har jeg gjort i flere år nå.

Cla har jeg ingen formening om, kjøpte det nylig bare fordi det var ett super tilbud Tongue ikke for å slanke meg, men CLA i kosten har synket mye i de siste åra pga behandling av mat osv.. Så sikkert kjekt å få i seg noe ekstra cla, sånn helsemessig.

Jeg har alltid snust litt på grønn te, men har aldri vært særlig glad i varm drikke. Hva anbefaler du i forhold til smak, Danny? 

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Green tea og CLA for fettforbrenning
« #8 : 26. juli 2011, 13:26 »
smak åssen da? Jeg bruker rein grønn te, jo mer grønn te jo mer grønn te smak Smiley hehe.

I starten likte ikke jeg smaken heller, syns den var litt besk og bitter... men så ble det bare bedre og bedre Smiley Akkurat som med kaffe.

Du kan blande oppie epplejuice eller ta oppi honning i starten.. Det gjemmer smaken litt. Jeg gjorde det før.



Hvis du ikke liker varm drikke, kan du bare lage teen på kvelden og la den stå i kjøleskapet til dagen etter. Eller bare vente litt til den blir lunka.
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Green tea og CLA for fettforbrenning
« #9 : 26. juli 2011, 14:01 »
Enig! Det er helt korrekt. Men du må fortsatt ligge i kaloriunderskudd for å gå ned i vekt

Ja, men jeg regner med at du skjønte det da jeg skrev "kosthold"...orket ikke å fordype meg mer Wink
Smiley

Utlogget MarreLom

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 381
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 381

  • I'm gonna win. There's no way I'm goin' down.
Sv: Green tea og CLA for fettforbrenning
« #10 : 03. august 2011, 09:04 »
grønn te har du bra av uansett Smiley Masse antioksidanter og skal bli bevist å øke fett forbrenninga med rundt 2%, ikke at det er så mye.


Men er uansett veldig sunt. Istedenfor piller, ville jeg begynnt å drikke grønn te daglig Smiley det har jeg gjort i flere år nå.


Samme her, kan ikke starte dagen uten en god kopp med grønn te:)
Alder: 20
Benkpress: 145kgx1
Markløft: 180kgx1
Knebøy: 140kgx1
Karate: Wado Ryu - 9 år
MMA: Intermediate
Muay Thai: Beginner

Nå pause fra kamsport trening ettersom jeg er på vei inn i millitæret
Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87205.msg1265953#msg1265953

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!