Skrevet av Emne: akkurat lovlige kostilsudd  (Lest 22931 ganger)

Utlogget rsagneskar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 468

Sv: akkurat lovlige kostilsudd
« #45 : 15. august 2011, 18:04 »
Jeg får ikkel ov og bestille kreatin, hva skal jeg si til foreldrene mine sånn at jeg skal få lov til og kjøpte dette? de mener de er dop! Tongue
ELSKER TRENING!!

94 modell Wink  altså 17 år Smiley

høyde 182cm
vekkt ca: 82kg

Trenings logg

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=123629.new#new



har dysleksi så ikke mas om at jeg skriver dårlig, om de ikke er nødvendig Tongue

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: akkurat lovlige kostilsudd
« #46 : 15. august 2011, 21:35 »
Kjipt med uinformerte gammeldagse foreldre. Du får prøve å forklare at det som kjøpes over disk i norge ikke er dop. I usa forer de jo selv gamlinger med prottis og kreatin da det hjelper til å holde på muskler og kreatin er også bra for hjernen. Noe some i 10/10 tilfeller blandt det på gamlehjem i usa har ført til bedre livskvalitet.


Klart du kan jo forklare dem at du kan få kreatin dosen din ved å spise indrefilet ol  il hvert måltid , det blir jo rmelig Wink


Utlogget Samebolln

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 13
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 13

Sv: akkurat lovlige kostilsudd
« #47 : 15. august 2011, 22:10 »
Greit at du har dysleksi, men for svarte svingende!!!!!! DET HETER DET MED “T” IKKE “DE”. Omg. Kan du bare lære deg en gang for alle, kan ikke være så forpult vanskelig.

selvfølgelig vet jeg de! men er jo mye lettere for en student med ikke allt for god råd og kjøpe inn noe kostilskudd av neringstoffer også lignende som jeg ikke får i meg via vanlig mat! Wink

Er en grunn også til at profesjonelle til og med bruker tilskudd? Wink

Er du profesjonell?
NEI. Et maten din. Tilskudda kan du begynne med når du vet hva trening er for noe.

Prikker de i huden av og bruke jack3d? xD

jeg kjenner folk som har tatt en slags proteindrikekr og lagt på seg 3 kg muskelmasse på kort tid, med og ta de rett, og den ene plassen jeg trente før snakka jeg ganske mye med han som jobba der og trening og sånt, og han viste meg hva han gikk på, og sa"dette er de fremtidige proteinpulveret" der han hadde lagt på seg syykt mange kg med muskelmasse .... (husker ikke hvor mye)

Har du slått deg?



ja men... vist du leser hva jeg har skrevet så spørr jeg ikke noe som er lovelig i norge, men som er lovelig i f.eks. danmark eller svergie, alle vet at norge er ekstremt strenge.. Jeg vet allt de der om ernering du skrev rett over... Wink

No offense, men du vet faktisk null (0) om e-r-n-æ-r-i-n-g !

de va dårlig to dere hadde på meg:P

okei, tenk dere at jeg er en student, får ett stipend på 3500 kr i månden. 1500 går på internat, da har jeg 2000 kg til mat i månden + litt penger.. altså ikke bra råd.. Så da tenker jeg på og kjøpe meg kostilskudd av mine sommer jobb penger som da dermed er myyyyye billigere en og bruke de på kylling, biff, kjøtt fisk, og lignende!!

2000kg mat er nettopp det du hadde trengt.


okei... skal høre på derexD

men er de noen som anbefaler denne her?:
http://www.myo.no/shop/shop_vis.asp?id=2&kid=3&pid=15

en jeg kjenner(voksen doping fri man som trener mye) anbefalte denne:)

han sa "Jeg brukte bare en boks. 100g. om dagen blir 18 dager.
Etter vekta vår (sånn der som måler muskelmasse, fett prosent, vannprosent osv) så gikk jeg opp 3 kg. i muskler på denne tiden.
Husk at det var tre veldig gode trenings uker og masse protein ved siden av (ca 2-3store shakes hver dag)"

såååe? =) finst de noe annet lignende som er billigere eller bedre? =)

Hvilket kreatin anbefales? =)

SÅ FUCKINGS HØR DA! Ingen går opp 3kg muskelmasse på 3 uker uten å bruke hestebol, okseveksthormon og nære seg på blåhvalsæd annenhver time. PERIOD.

okei:) Hvilket vitamin tabletter bør jeg ta? Er de ok og bare kjøpe tran tabletter?

Hva er greia? Tror du vitaminer og tran er det samme......................!?
*facepalm*


Nei, det blir bare helt tett......

jeg har alltid bestillt proteinprodukt fra "nordicpower" siden jeg digger Arild Haugen og synest selv de er økonomisk best og kjøpe kostilskudd fra denne siden da Wink

Siden du digger Arild, så får du vel bare trøkke like mye ulovlige greier som han har gjort da..

Jeg får ikkel ov og bestille kreatin, hva skal jeg si til foreldrene mine sånn at jeg skal få lov til og kjøpte dette? de mener de er dop! Tongue

Slenger meg på den. Om ikke de er dop, så har de hvertfall tatt noen syke greier...

Når jeg leser innlegget ditt ser jeg bare 2 muligheter:
1. Du er ufattelig uviten omkring kost, trening og kroppsbygging.
2. Du er en troll
Uansett hva som er korrekt, så vil jeg anbefale deg å lese alt hva du kan finne om kost og trening - f.eks. her på forumet

Kan hende at grunnen til at gutten ikke kan så mye om kosthold er fordi han verken kan stave eller lese ordentlig enda. Få i deg ordentlig mat, du er sikkert ikke ferdig med puberteten engang.

Word.


Ja, vet at dette var totalt usaklig og kanskje på kanten til frekt.
Fikk bare litt roidrage (lol).
Benk: 140
ML: 210
KB: 185

"It's hard to be humble when you are as great as I am"

Utlogget Sigg1

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 318
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 318

  • Go hard or go home
Sv: akkurat lovlige kostilsudd
« #48 : 15. august 2011, 22:51 »
L O L
Coach - Fast Form //
Sigvar@FastForm.no



188 cm
Alt fra 83-100 kg Wink

Dips: 39  44
Pull-ups: 18  23
Roing på 1. min: 334m 363m 374m

2012:
Oslo Grand Prix 4. plass (Beste nordmann Grin)
Sandefjord Open 4. plass
Fredrikstad Open 5. plass
 -Team Toppform

Osteopatistudent

Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=110041.0

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: akkurat lovlige kostilsudd
« #49 : 15. august 2011, 23:20 »
 sikkert ikke alle som har 6 hurtigtasting på keyboard, ijeg gidder sjelden å rette mine skrivefeil så lenge man forstår helheten... mne innlgg mngler ofte en dl bkstvr g.

Utlogget Samebolln

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 13
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 13

Sv: akkurat lovlige kostilsudd
« #50 : 15. august 2011, 23:26 »
sikkert ikke alle som har 6 hurtigtasting på keyboard, ijeg gidder sjelden å rette mine skrivefeil så lenge man forstår helheten... mne innlgg mngler ofte en dl bkstvr g.

Forskjell på å mangle bokstaver og å mangle IQ..
Benk: 140
ML: 210
KB: 185

"It's hard to be humble when you are as great as I am"

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: akkurat lovlige kostilsudd
« #51 : 16. august 2011, 00:12 »
Forskjell på å mangle bokstaver og å mangle IQ..

Hva så om han mangler IQ? selv om du er stygg trenger ikke jeg si det, men der sa jeg det.. DU ER STYGG
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: akkurat lovlige kostilsudd
« #52 : 16. august 2011, 00:23 »
Skjerpings folkens! Smiley

Viktig å både holde seg saklig (selv om det er frustrerende) og å prøve å holde rettskrivingen på et OK nivå, sms språk godtas ikke! Dysleksi er ingen unnskyldning til å skrive helt jævlig, du må fremdeles gå over dine innlegg så godt du klarer Smiley






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget rsagneskar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 468

Sv: akkurat lovlige kostilsudd
« #53 : 16. august 2011, 03:38 »
HAHA, lolxD
Greit at du har dysleksi, men for svarte svingende!!!!!! DET HETER DET MED “T” IKKE “DE”. Omg. Kan du bare lære deg en gang for alle, kan ikke være så forpult vanskelig.

Er du profesjonell?
NEI. Et maten din. Tilskudda kan du begynne med når du vet hva trening er for noe.

Har du slått deg?


No offense, men du vet faktisk null (0) om e-r-n-æ-r-i-n-g !

2000kg mat er nettopp det du hadde trengt.


SÅ FUCKINGS HØR DA! Ingen går opp 3kg muskelmasse på 3 uker uten å bruke hestebol, okseveksthormon og nære seg på blåhvalsæd annenhver time. PERIOD.

Hva er greia? Tror du vitaminer og tran er det samme......................!?
*facepalm*

Nei, det blir bare helt tett......

Siden du digger Arild, så får du vel bare trøkke like mye ulovlige greier som han har gjort da..

Slenger meg på den. Om ikke de er dop, så har de hvertfall tatt noen syke greier...

Word.


Ja, vet at dette var totalt usaklig og kanskje på kanten til frekt.
Fikk bare litt roidrage (lol).


Honnør!! LOL x)

Hvorfår bry seg? Hvorfår ikke bare holde kjefft ? Grin
ELSKER TRENING!!

94 modell Wink  altså 17 år Smiley

høyde 182cm
vekkt ca: 82kg

Trenings logg

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=123629.new#new



har dysleksi så ikke mas om at jeg skriver dårlig, om de ikke er nødvendig Tongue

Utlogget newusername

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 155
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 155

Sv: akkurat lovlige kostilsudd
« #54 : 16. august 2011, 11:22 »
HAHA, lolxD

Honnør!! LOL x)

Hvorfår bry seg? Hvorfår ikke bare holde kjefft ? Grin
Fordi det av og til kan bli sååå mye tullprat at man ikke orker å se på det uten å kommentere det...

Utlogget Snowboy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 202
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 202

Sv: akkurat lovlige kostilsudd
« #55 : 16. august 2011, 11:56 »
ok, denne tråden made my day! xD

Utlogget Kai Mysterio

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 292
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 292

  • Never Back Down
Sv: akkurat lovlige kostilsudd
« #56 : 16. august 2011, 13:42 »
det er my dumme spørsmål her å my dumme svar. Trodde tråder gjaldt lovlige kosttilskudd?

Kreatin er ikke dop, fortell dem hva Kreatin gjør å prøv å overbevis dem, men hvis du ikke har trent noe særlig å har akkurat startet med trening å at du er i en sånn ung alder som du er hadde jeg ventet litt med å ta noe særlig kosttilskudd, kanskje en helt greit gainer ellerno.
Oslo Styrkeløftklubb
Sponsor: Move Treningssenter m gratis trening
NM Benkpress 2012 1# plass
NM Styrkeløft 2012 2# plass
NM Benkpress 2013 1# plass

Alder: 21 år  Høyde: 163 cm Vekt: 60

MAX:
Benkpress 127,5 Raw - 157,5(norges rekord) Norgesmester 2012
Knebøy:    150 Raw - 190
Markløft:   160 Raw - 182,5
Youtube:
http://www.youtube.com/user/Kaisindre
http://www.youtube.com/user/Kaisindre
http://www.youtube.com/user/Kaisindre
http://www.youtube.com/user/Kaisindre
http://www.youtube.com/user/Kaisindre
Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99718.0

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: akkurat lovlige kostilsudd
« #57 : 16. august 2011, 15:02 »

Hvorfår bry seg? Hvorfår ikke bare holde kjefft ? Grin

Vil anbefale deg til å gjennom gramnatikken din et par ganger før du poster. Det heter hvorfor og kjeft. Er du usikker sjekk ord her.

Eventuelt kan du lime inn innleggene dine på www.google.com før du poster de. Når jeg limte inn innlegget ditt fikk jeg dette resultatet, som du ser øverst på siden i blått er innlegget nå rettskrevet og du kan bruke det.

Godtar jo selvfølgelig noe feil siden du har dysleksi (sniker seg inn feil med meg også), men innleggene dine bærer preg av at du skriver med hastverk og at du ikke gidder å lese over innleggene før du poster de. Som du ser er det vanskelig å få seriøse svar når grammatikken er såpass dårlig.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Has left the building

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 143
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 143

  • Russians know the drill...
Sv: akkurat lovlige kostilsudd
« #58 : 16. august 2011, 15:18 »
Vil anbefale deg til å gjennom gramnatikken din et par ganger før du poster. Det heter hvorfor og kjeft. Er du usikker sjekk ord her.

Eventuelt kan du lime inn innleggene dine på www.google.com før du poster de. Når jeg limte inn innlegget ditt fikk jeg dette resultatet, som du ser øverst på siden i blått er innlegget nå rettskrevet og du kan bruke det.

Godtar jo selvfølgelig noe feil siden du har dysleksi (sniker seg inn feil med meg også), men innleggene dine bærer preg av at du skriver med hastverk og at du ikke gidder å lese over innleggene før du poster de. Som du ser er det vanskelig å få seriøse svar når grammatikken er såpass dårlig.

Hehe... Klarte ikke å la være jeg... Passet godt i akkurat dette innlegget...

Når det gjelder Kreatin sjekk denne linken:
http://www.olympiatoppen.no/fagavdelinger/idrettsernaering/faktaark/media3920.media

Les siste avsnittet...

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: akkurat lovlige kostilsudd
« #59 : 16. august 2011, 15:18 »
denne tråden har sporet av til helt nye dimensjoner... her snakkes det om rettskriving og kreatin..
ikke akkurat på kanten lovlige tilskudd, men mest om de som er helt dønn lovlige..

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!