Skrevet av Emne: Oppskrifter på proteinmat (typ: proteinpannekaker osv), annyone?:)  (Lest 3058 ganger)

Utlogget weightchamp

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 28

Hei!:)

Jeg lurer ekelt og greit på om noen har noen interresange oppskrifter på proteinmat typ proteinpannekaker, proteinpizza og lignende. Har funnet noe på internett, men klarer ikke finne så mye av det og er mye av det samme, hvis noen har noe nytt og spennende hadde det vært konge om dere vil dele det =D

Grunnen til at jeg er så interresert er at jeg nå er på diett, og tenkte å bruke spisedager som en type "belønning", og bare når jeg er sammen med venner og bekjente. Så da er det greit å ha en oppskrift på noen sunnere alternativer av digg mat, som feks proteinpizza osv, så blir ikke spisedagene såå ille heller:)

Thanks!

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Ellers får du feks kjøpt speltbunn til pizza. bruk lite ost/lettost
Taco er jo genialt.. Bruk karbonadedeig, grønnsaker, og grove tortillalefser (får du kjøpt i alle butikkene nesten)

Utlogget jeanbanan

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 246
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 246


Utlogget weightchamp

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 28

Takktakk!

Tror de pannekakene blir testet ut allerede i morgen =D

Utlogget jeanbanan

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 246
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 246

Takktakk!

Tror de pannekakene blir testet ut allerede i morgen =D

De er meget gode, bananen setter virkelig et friskt preg ! Og jeg vil anbefale deg å legge havregrynet i vann og la det stå over natten. Gjør røren mer håndterlig til i morgen (de blir ikke så veldig faste, og er vanskelig å snu dersom du lager de store)

Med litt mager kesam oppå og en dash med kanel, så er det der en rimelig diggbar rett!

Utlogget weightchamp

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 28

De er meget gode, bananen setter virkelig et friskt preg ! Og jeg vil anbefale deg å legge havregrynet i vann og la det stå over natten. Gjør røren mer håndterlig til i morgen (de blir ikke så veldig faste, og er vanskelig å snu dersom du lager de store)

Med litt mager kesam oppå og en dash med kanel, så er det der en rimelig diggbar rett!

Høres helt konge ut! Blir en bra lunsj på spisedagen i morra =D

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!