Skrevet av Emne: Motivasjon til å trene  (Lest 6613 ganger)

Utlogget NattJegeren

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 176
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 176

Sv: Hvordan få kjæresten min til å trene?
« #15 : 05. august 2011, 09:58 »
Det er klart det kan være greit å ta henne med selv, men jeg tror det kan være mer gunstig å få henne til å trene sammen med en venn.

Når man er sammen og bor sammen er det veldig sunt å ha litt tid sammen med andre.

Du kan jo bestille time hos en PT?

En bra introduksjon vil være å få henne til å trene sal trening i en eller annen form sammen med venner. Deretter kan du introdusere for mer effektiv trening når hun er igang. Sal trening fungerer veldig bra til å få mennesker opp av sofaen. Det er sosialt, enkelt, tiden flyr og man føler at man har trent.

Xen min startet med saltrening, etterhvert forklarte jeg henne at metodene jeg benyttet for å trene var 100 ganger så effektive. Jeg lærte henne markløft osv. Hun ble solgt Smiley

Utlogget Mr.LT

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 706
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 706

Sv: Hvordan få kjæresten min til å trene?
« #16 : 05. august 2011, 10:04 »
Frøkna hjemme "klagde" også over at hun gikk opp i vekt. Jeg så ikke forskjell og ville ikke brydd meg nevneverdig før hun hadde gått opp endel kg ettersom hun slank og frisk. Men jeg sa det rett ut. Enten så begynner du å trene mer eller så holder du kjeft. Jeg sitter ikke og trøster noen som ikke avhjelper sitt eget problem. Reelt eller ei.

Resultat? Hun begynte å trene mer og klagde mindre over "negative" endringer i vekt/fett.

Det er kjerringer som går rundt grøten. Si det heller rett ut!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!