Skrevet av Emne: Trenger litt hjelp.  (Lest 7121 ganger)

Utlogget BMFlindrum

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Trenger litt hjelp.
« : 07. august 2011, 02:36 »
Det er noe jeg lurer på om DC. Har lest en del nå. Men finner ikke noe konkret svar på hvor mange reps jeg skal ta på de streight setta. Men leste dette her: TOTALEN ETTER REST PAUSER BØR ALDRI HAVNE UNDER 10 REPS - sikt mot 15! Skuldre (12-20 reps), Triceps (12-20 reps), ryggvidde (12-20 reps), ryggtykkelse (kommer an på øvelsen - foroverbøyd roing 12-15 reps, markløft 12-20 reps), biceps (15-20 reps), underarmene (kommer an på øvelsen), legger (kjør et ?straight? sett på ca 12 reps, men med 20 SEKUNDER NEGATIVER (5 ned, 15 på bunnen)!)), hamstrings (15-20 reps), quadriceps (en tung 15-50 reps serie så langt du kommer, vanligvis 20), bakre skuldre (får trening gjennom andre øvelser). Der står det antall reps på noen muskler, men er det hvis du kjører med rest pauser? Eller kan man bruke det på streighte sett?
Leste at man skal ikke kjøre failure under 10-12 reps, så trenger jeg bare og ligge over det. Sto også at man skulle sikte mot 15, men tror det var mere rettet mot de som kjører med rest pauser.

Takker for svar på forhånd.

Utlogget BMFlindrum

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Sv: Trenger litt hjelp.
« #1 : 08. august 2011, 01:35 »
.

Utlogget Crudeoil

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 224
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 224

Sv: Trenger litt hjelp.
« #2 : 15. august 2011, 08:22 »
Har du vært inne på intensemuscle.com og lest stickyene der?
Det er bedre å være sterkfeit enn svakbøs!

Gå til:  

Er du på jakt etter matkilder som er sunne? Se denne artikkelen,

Proteinbombe - pizza med kjøttbunn

Kosthold24.08.20192637

Og toppet med kyllingfilet!

Gikk ned 55 kg på 10 måneder

Intervju23.08.20198

Hun veide 160 kg på det meste og fikk så vidt plass i en vanlig personbil. Da tok hun grep!

Verdensrekord i Planken

Trening21.08.201973

Klarer du å stå i planken 2-3 minutter? Prøv å slå 4 timer og 20 minutter!

Slik forebygger du knesmerter

Trening19.08.2019519

I likhet med smerter og plager i skuldrene er det minst like vanlig med smerter i knærne.