Skrevet av Emne: Halodrol Liquigels.  (Lest 3449 ganger)

Utlogget Hakon92

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 550
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 550

  • "If you can visualize it, you can achieve it!"
Halodrol Liquigels.
« : 08. august 2011, 14:54 »
Hei.

Har sett at det var en post om dette fra før, men den var litt eldre så tenkte opprette en selv.
Har nå bestillt Jack3d og Halodrol Liquigels fra Sverige. Har prøvd Jack3d før og har funket som bare det.

Lurer egentlig på om Halodrol Liquigels er trygt å bruke og om det er noen som har erfaringer med det?
Har hørt at det var DHEA i det, men at det er blitt tatt ut av den nye versonen og den europeiske versonen?

Takker for svar Smiley


Ernæringsfysiologi-student.
Alder: 21
Vekt off: 120kg
Høyde: 178-179

Benkpress: 130kg x 1
Markløft: 180kg x 1
Knebøy: 160kg x 1
Roing med stang: 170kg x 3

Hjemmeside: http://teenbodybuilding.wordpress.com/


TRENINGSLOGG/BILDER:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100254.msg1661197;topicseen#new

Utlogget Lars Ivar

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 256
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 256

Sv: Halodrol Liquigels.
« #1 : 08. august 2011, 19:03 »
Er stort sett arachidonsyre som er virkestoffet i de tablettene der. Skal såvidt jeg vet fungere bra det, men så klart ikke noen vanvittige resultater slik som de skryter av.  Ble vel bl.a. solgt i norge under navnet X-Factor og Eiselt <ett eller annet>.

Noen folk skal vist ha allergi mot stoffet, og de får vel en del negative reaksjoner, men for folk flest er det ikke noe farlig med det nei. Stoffet finnes vel til og med i barnegrøt mener jeg å huske.

Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: Halodrol Liquigels.
« #2 : 08. august 2011, 19:08 »
Er stort sett arachidonsyre som er virkestoffet i de tablettene der. Skal såvidt jeg vet fungere bra det, men så klart ikke noen vanvittige resultater slik som de skryter av.  Ble vel bl.a. solgt i norge under navnet X-Factor og Eiselt <ett eller annet>.

Noen folk skal vist ha allergi mot stoffet, og de får vel en del negative reaksjoner, men for folk flest er det ikke noe farlig med det nei. Stoffet finnes vel til og med i barnegrøt mener jeg å huske.

Såvidt jeg har sett har ikke folk noe særlig tro på det.

Jeg må også innrømme at når jeg først så tråden, tenkte jeg på den originale halodrolen.

Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Sv: Halodrol Liquigels.
« #3 : 08. august 2011, 21:25 »
Arakidonsyre er ren gift og bør styres unna! Snakker av egen erfaring!

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Halodrol Liquigels.
« #4 : 08. august 2011, 21:32 »
Kjøpte med et uhell halodrol myotabs med dhea for noen år siden, totalt virkningsløst.  Liquidgels med archaic acid, kan ha noe for seg, Men nye studier viser at det er giftig mere enn positivt..men kjøp heller viridex xt, det er et konge daa supplement, jeg kan trygt si funker bedre. Men hjelper deg vel lite, når du allerde har bestilt. Wink

Orginale halodrol 50 , var et mildt steroid, svakere en havoc/epistane og superdrol(tryggere og, men krever fortsatt kunnskap og pct for bruk)  men finnes kun i h drol kloner fra andre firmaer enn gaspari nå. Anbefales Ikke, selv med pct risikerer man at man tar en høy risk på helsa for å sitte igjen med 1-2 kg.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Halodrol Liquigels.
« #5 : 08. august 2011, 21:37 »
Husk på antidopingprofilen nå gutter.. Smiley






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Hakon92

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 550
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 550

  • "If you can visualize it, you can achieve it!"
Sv: Halodrol Liquigels.
« #6 : 08. august 2011, 21:39 »
I see Smiley

Men vil anta at Halodrol Liquigels ikke er like farlig for helsa, woodbear. Siden det ikke er et prohormon? Det er jo en annen versjon enn den orginale Halodrol-50 som var prohormon.
Ernæringsfysiologi-student.
Alder: 21
Vekt off: 120kg
Høyde: 178-179

Benkpress: 130kg x 1
Markløft: 180kg x 1
Knebøy: 160kg x 1
Roing med stang: 170kg x 3

Hjemmeside: http://teenbodybuilding.wordpress.com/


TRENINGSLOGG/BILDER:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100254.msg1661197;topicseen#new

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Halodrol Liquigels.
« #7 : 09. august 2011, 07:57 »
Liquigels er ikke dop, så det går sikkert bra for moderator ;-)

Desverre er det et rest lager av et utgått produkt fra gaspari, som aldri har vært spesielt populært, ifølge min lille google sjekk. 

Google det på nett, så ser du at de fleste versjonene etter "steroide/prohormon" versjonene forsvant , de  får elendig kritikk.

Navnet beholdes helt sikkert for å lure nye folk til å fortsatt kjøpe det...fordi kompis sa..osv.

Så jeg tror ikke du bør forvente deg all verden,  eller at det er farlig nei. men jeg er som vanlig en sterk tilhenger av placebo effekten, spesielt når den vises på vekt og mål  Grin

tidligere tråd, http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88870.msg1295886;topicseen


Utlogget Hakon92

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 550
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 550

  • "If you can visualize it, you can achieve it!"
Sv: Halodrol Liquigels.
« #8 : 09. august 2011, 14:06 »
Okey, takk for meget gode svar "woodbear" Smiley
Ernæringsfysiologi-student.
Alder: 21
Vekt off: 120kg
Høyde: 178-179

Benkpress: 130kg x 1
Markløft: 180kg x 1
Knebøy: 160kg x 1
Roing med stang: 170kg x 3

Hjemmeside: http://teenbodybuilding.wordpress.com/


TRENINGSLOGG/BILDER:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100254.msg1661197;topicseen#new

Utlogget Lars Ivar

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 256
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 256

Sv: Halodrol Liquigels.
« #9 : 10. august 2011, 00:32 »
Arachidonsyre virker forsåvidt for de som tåler det, men ikke forvent noen mirakler. Du klarer kanskje å få et par kilo ekstra masse i løpet av en kur med stoffet. Ulempen er at man blir støl som faen stort sett døgnet rundt.

 

Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Sv: Halodrol Liquigels.
« #10 : 27. august 2011, 22:56 »
Kjøpte med et uhell halodrol myotabs med dhea for noen år siden, totalt virkningsløst.  Liquidgels med archaic acid, kan ha noe for seg, Men nye studier viser at det er giftig mere enn positivt..men kjøp heller viridex xt, det er et konge daa supplement, jeg kan trygt si funker bedre. Men hjelper deg vel lite, når du allerde har bestilt. Wink

Orginale halodrol 50 , var et mildt steroid, svakere en havoc/epistane og superdrol(tryggere og, men krever fortsatt kunnskap og pct for bruk)  men finnes kun i h drol kloner fra andre firmaer enn gaspari nå. Anbefales Ikke, selv med pct risikerer man at man tar en høy risk på helsa for å sitte igjen med 1-2 kg.
h-drol, 1-2kg..... njjjjjaaaaaaaaa..... Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!