Skrevet av Emne: The Child - Tilbake i Lofoten  (Lest 75571 ganger)

Utlogget Carl P.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 659
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 659

  • Nidarø SK.
Sv: Et eventyr fra KK-67
« #165 : 13. desember 2011, 20:24 »
Haha, tror ikke jeg trenger en unnskyldning for å spise mer. Tongue Har egentlig bare å få 200 i bøy og 145 i benk som mål. Går for det i andre forsøk så plukker jeg kg etter det om det er mer igjen.
Grin

Da har vi samme målsetning i bøy!  Har lagt samme slagplanen som deg
"For å styrke hjernen, må man først styrke musklene". - Montaigne

kontinuitet---kontinuitet---kontinuitet!

Stevneperser RAW

Bøy: 232,5kg
BP:  182,5kg
ML:   285kg

Totalt 700kg...

logg med video+bilder:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106040.msg1602780;topicseen#new

Utlogget The Child

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 075
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 075

Sv: Et eventyr fra KK-67
« #166 : 15. desember 2011, 23:35 »
Onsdag 14.12.2011

Kg x Rep

Knebøy
100kg x 5 @ 4 RPE
120kg x 3 @ 6 RPE
120kg x 3 @ 6 RPE
130kg x 2 @ 6 RPE
130kg x 2 @ 6 RPE

Benkpress - med stopp, bredt grep
80kg x 5 @ 4 RPE
90kg x 3 @ 5 RPE
105kg x 2 @ 6 RPE
105kg x 2 @ 6 RPE
105kg x 2 @ 6 RPE

Markløft - klassisk
80kg x 6 @ 4 RPE
100kg x 5 @ 5 RPE
100kg x 5 @ 5 RPE

Da er jeg klar. Nå skal det bare spises, slappes av og inntas litt kreatin så blir dette bra. Smiley

Utlogget The Child

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 075
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 075

Sv: Et eventyr fra KK-67
« #167 : 17. desember 2011, 17:16 »
Julestevne 17.12.2011

Kg x Rep

Knebøy
100kg x 4
120kg x 2
135kg
140kg
150kg
160kg
175kg

190kg Godkjent
200kg Godkjent Ny pb! 5kg forbedring av stevnepers fra 02.09.2011! Cheesy
210kg Godkjent Ny pb! 15kg forbedring av stevnepers fra 02.09.2011! Grin

Benkpress - med stopp, bredt grep
60kg x 6
85kg x 4
105kg x 2
115kg
127.5kg

137.5kg Godkjent
145kg Godkjent Ny pb! 2.5kg forbedring av stevnepers fra 19.12.2009! Smiley
150kg Underkjent


Markløft - klassisk
100kg x 4
125kg x 3
145kg
165kg
180kg

200kg Godkjent
210kg Godkjent Ny pb! 5kg forbedring av stevnepers fra 19.12.2009! Smiley
215kg Underkjent

Totalt: 565 kg/340,98 poeng @ 102,2 kg kroppsvekt.

Får oppdatere litt nå som ting har fått sige litt inn og alkoholen har sluppet taket. Tongue

Dagen startet litt for tidlig som vanlig når det er stevner. Så ikke fram til å stå opp tidlig men det ordnet seg av seg selv ved at jeg våknet kl 0330. Fikk ikke sove igjen men drøyet det til halv fem før jeg sto opp. Da hadde jeg plutselig så god tid at jeg kunne gjøre noe så fornuftig som å henge opp klær. Smiley

Etter en busstur sammen med vår kjære formann var jeg på plass. Noe overraskende så var allerede en god andel av Nidarøs løftere på plass. Veide inn på greie 102,2. Var litt redd for at jeg skulle bli psyket ut av å veie lite. Men vekten var som forventet så da gikk det greit. Så var det bare å vente på å varme opp.

Startet selvfølgelig alt for tidlig med oppvarmingen. Selv om jeg startet med å varme opp skuldre og armerer. Oppvarmingen gikk veldig lett og som vanlig for fort. Måtte som sist legge inn et ekstra løft for å holde meg varm. Litt teit å ikke klare å time det bedre med puljen før oss men fikk justert tempoet slik at jeg kom på skjema igjen. Åpningen på 190 var lett. Rett og slett. Ikke en teknisk god treff men lett. Da var det bare å melde 200 uten tvil. 200 føltes ikke voldsomt tungt ut det heller. Det var motstand men jeg viste jeg hadde mer å gå på teknisk. Samtidig hadde jeg med 200 løftet dagnes mål. Noe som egentlig gjorde det hele ekstremt antiklimaktisk. Eneste jeg tenkte var "hva skal jeg ha nå?" Eneste konklusjon ble å henge seg på Christian og 600-skjemaet som han hadde satt opp til meg. Wink Det blir feil å si at 210 var lett men jeg har løftet tyngre bøy før. Cheesy 215 muligens med en litt mer dristig satsning. Wink

Oppvarmingen i benk var veldig bra. Jeg var selvsagt litt raskt ute men ikke så ille som i bøy. Det ble en litt kortere oppvarming en jeg har brukt å ha tidligere. Jeg er vansligvis ikke stor fan av store hopp og var litt skeptisk når jeg så over hva jeg hadde lagt opp til. Jeg ble positivt overrasket. Det var ikke helt den farten jeg ville ha i verken 115 eller 127,5 men det var lette vekter. Et hopp på 10 kg er heller uvanlig for meg så jeg var ganske opptatt av at første forsøket skulle være skikkelig. Og det ble det. Kankje litt for bra, for jeg ble slørvete på 145. Jeg plaserte beina litt for langt ned og slørvet nok med oppspennet. Da ble det nok tyngre enn nødvendig. Slo også til med min spessielle chickendance på vei opp. Noe som rett og slett er ekstremt irriterende. Angry Samme driten som jeg drev med da jeg skulle ha 140x2. Tydeligvis noe nytt jeg har startet med. Før har jeg kunnet trykke gjennom som i en smithmaskin men nå har jeg begynt å kuke på tyngre vekter. Sad Mistenker at jeg har neglesjert ryggtreningen i høst å at det kan spille inn. Det var i utgangspunktet overambisiøst å melde 150 i siste. Men jeg ville gi det et respektabelt forsøk. Og jeg har en viss forakt for 2,5 kg økninger så da måtte det bli 150. Det er noe jeg har ventet på, i likehet med 200 i bøy, i tre år. Og denne gangen hadde jeg troen på deg også. Jeg viste det ble pers men jeg hadde håpet at jeg skulle ende på 150. Selv om jeg er 10 kg lettere nå er det fortsatt surt. Tongue

Markløft oppvarmingen ble litt stressa og litt dårlig timet. Ble plutselig "trangt". Styrkemessig gikk det greit. Ikke det helt store trykket. Omtrent som i benken. Noe som var litt spessielt var at når jeg strakk meg etter stangen så var det noe som "poppet" øverst i ryggen. Det har jeg ikke opplevd før og fikk meg en liten støkk første gangen. Tror det har noe med at beltet egentlig var litt for trangt for markløft. Man betaler jo en liten pris for å spise seg opp litt. Tongue Åpningen på 200 var grei. En liten mentalsperre på 200 tror jeg. Selv om jeg har hatt 200x3 denne perioden så blir det fort noe annet på stevne. Men jeg tenkte for meg selv da jeg ventet på ned-signal at jeg kunne drat to rep til. Det kombinert med at jeg hadde sikret resultat og totalpers gjorde at jeg ble ganske trygg på å høyne til 210. Damn, det ble tungt Tongue Tanken var tydeligvis tom. Har aldri merket så tor forskjell på 20 kg. Det ville vært for domt å stå over siste. Lurte litt på om det var en teknisk feil som gjorde det så tungt så da gikk jeg for 215 for å se. Gjorde tydeligvis akkurat det samme på 215 som på 210 for det gikk ikke, ikke i det heletatt Tongue Fikk straks tilbakemelding fra Herr Gilberg om at jeg startet med hoftene for høyt. Det tror jeg er helt korrekt. Tror jeg med mål om å spenne opp ryggen i tillegg satt meg lavere enn vanlig. Noe som gjorde at eg kom litt for langt bak stanga og ikke over stanga. Irriterende i etterkant. Angry

Men alt i alt er jeg vel fornøyd meg 32,5 kg totalpers. Spessielt siden det ga 14,02 poeng mer enn jeg har hatt tidligere. Når man er jojo-slanker som meg er det litt viktig. Tongue Men jeg venter fortsatt på det jeg vil kalle 100% uttelling.

Ps.
Resten av kvelden ble veldig bra. De som ikke ble med gikk glipp av noe stort. Grin

Utlogget aLesserChristian

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 601
  • Honnør: 97
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 601

Sv: Et eventyr fra KK-67
« #168 : 18. desember 2011, 11:39 »
Damn, bøyen var veldig bra Torbjørn! Smiley
Synd med marken, igjen! Ble pers da, men merkelig at du aldri finner markformen på stevne  what .
Jeg mener du er god for 20 kg mer der  Wink

Utlogget Carl P.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 659
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 659

  • Nidarø SK.
Sv: Et eventyr fra KK-67
« #169 : 18. desember 2011, 12:00 »
Gratulerer med vel gjennomført stevne!! Smiley  Neste gang må jeg prøve å henge på deg i bøyen!

 ::biggrin::God jul!
"For å styrke hjernen, må man først styrke musklene". - Montaigne

kontinuitet---kontinuitet---kontinuitet!

Stevneperser RAW

Bøy: 232,5kg
BP:  182,5kg
ML:   285kg

Totalt 700kg...

logg med video+bilder:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106040.msg1602780;topicseen#new

Utlogget The Child

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 075
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 075

Sv: Et eventyr fra KK-67
« #170 : 18. desember 2011, 20:09 »
Damn, bøyen var veldig bra Torbjørn! Smiley
Synd med marken, igjen! Ble pers da, men merkelig at du aldri finner markformen på stevne  what .
Jeg mener du er god for 20 kg mer der  Wink
Bøyen var bra, ja. Så Einar hadde tatt den med i en av filmene sine og jeg kan vel si at jeg er ganske fornøyd med den.

Marken ble vel som forventet. Tror det må være knebøyen som gir utslag. Får bare trene mer markløft og satse på at det hjelper. Wink

Gratulerer med vel gjennomført stevne!! Smiley  Neste gang må jeg prøve å henge på deg i bøyen!

 biggrin God jul!
Høres bra ut. Så skal jeg prøve å skjerpe meg i benk og mark. Wink God jul Smiley

Utlogget The Child

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 075
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 075


Utlogget The Child

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 075
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 075

Sv: Et eventyr fra KK-67
« #172 : 20. desember 2011, 01:07 »
Nå har jeg oppdatert stevne rapporten for de som er intresert i det. Håper ingen har vært veldig utålmodige. Tongue

Og siden jeg drar hjem i morgen følger jeg tradisjonen og poster denne. Grin
http://www.youtube.com/watch?v=zyltK6pmJGg#noexternalembed

Utlogget aLesserChristian

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 601
  • Honnør: 97
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 601

Sv: Et eventyr fra KK-67
« #173 : 20. desember 2011, 01:30 »
Jaja, dramatisk Tongue
Bra stevnerapport! Smiley OG ja, jeg hadde troa på 600 for deg,, om du treffer på marken blir det poc (piece of cake ) og jeg vet du liker kake  Grin .
MEN hva er planen framover.. du har alltid spesielle treningsprogrammer så? Uansett håper jeg det inneholder ...........DIPS!!!  woot

Utlogget The Child

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 075
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 075

Sv: Et eventyr fra KK-67
« #174 : 20. desember 2011, 02:37 »
OG ja, jeg hadde troa på 600 for deg,, om du treffer på marken blir det poc (piece of cake ) og jeg vet du liker kake  Grin
Om vi seier at jeg får kake for å løfte bra mark så skal jeg fikse 250. Grin

MEN hva er planen framover.. du har alltid spesielle treningsprogrammer så? Uansett håper jeg det inneholder ...........DIPS!!!  woot
Har revidert oppkjøringen litt og lagt inn dips på to dager og singelkloss på en dag. Wink

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Et eventyr fra KK-67
« #175 : 20. desember 2011, 04:06 »
Du bør forandre nicket ditt, du er ikke mye The Child. Ser ikke ut som den minste mannen i gata på filmen.

Supert at du postet film. Har etterlyst et referat fra Einar i fasiten, men det er det ikke behov for etter jeg fikk sett filmen.

Grattis med pers i de 3 store.
Smil med det smilet du har.

Utlogget The Child

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 075
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 075

Sv: Et eventyr fra KK-67
« #176 : 20. desember 2011, 05:46 »
Du bør forandre nicket ditt, du er ikke mye The Child. Ser ikke ut som den minste mannen i gata på filmen.
Haha, kanskje ikke men i styrkeløftsammenheng er jeg så diffinetivt fortsatt en guttonge. Grin

Supert at du postet film. Har etterlyst et referat fra Einar i fasiten, men det er det ikke behov for etter jeg fikk sett filmen.
Ja, de fleste høydepunktene ble tatt med i den filmen. Hadde glemt å få noen til å filme for meg så jeg hadde litt flaks med at siste bøyen ble med.

Grattis med pers i de 3 store.
Takk for det. Digg å få "som fortjent". Wink

Utlogget The Child

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 075
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 075

Sv: Et eventyr fra KK-67
« #177 : 31. desember 2011, 04:30 »
Siden det er blitt lite trening i jula tenkte jeg at jeg kunne holde aktiviteten oppe med en gammel klassiker fra tidligere tider. Grin



Etter forespørsel fra Slux'ern blir det ekstra logg Wink

Onsdag 09.12.2009

Eksamen
Afrikansk historie x 6 timer x Drøft i hvilken grad kjønnsrollene ble endret i Afrika i kolonitiden og etter.

Tur på butikken
Lyspære x 1
1,5L Lettmelk x 1
1,5L Coca-Cola x 1


Spessiel dag. Mandag og tirsdag hadde i hovedsak gått med til å forberede seg psykisk til å levere blankt på eksamen for første gang i mitt liv. Pensum var på 1600 sider, 4 bøker, 6 artikler og jeg hadde så vidt åpnet to av bøkene for å få sopet sammen en oppgave om den trans-atlantiske slavehandelen. Bestemte meg for å lese artiklene om kvinner i Afrika og håpe på det beste. Veldig optimiskisk tenkte jeg at jeg ihvertfall hadde 40% sjangse for å få en oppgave innenfor noe jeg kunne skrive noe om.

Kom på eksamen ganske avslappet egentlig, da jeg som nevnt hadde realistisk syn på hvordan dette kunne gå. Skulle sitte på et grupperom (D153) på Dragvoll som nok ikke er beregnet for så mange pulter. Ikke bare det, men dette var et identisk rom med det jeg hadde ex.fil eksamen i, så posetive viber strømmet ikke på. Som den bæd båien jeg er så satt jeg meg bakerst i hjørne. Der fikk jeg etterhvert selskap, ved min side satt det seg en jente som så ut som hun ikke tok det å stryke på eksamen like bra som meg. Hun leverte etterhvert blankt  etter å ha skrevet en historie på kladdearket, hun var vist glad det bare var UKA annethvert år. Jeg hadde jo selvfølgelig noen sittende foran meg og på diagonalen også. Disse var veldig ivrige på kladdinga, spessielt å se noen skrive en 6 siders eksamen to ganger. Men det værste var hvordan disse to hadde et ekstremt behov for å enten sitte på beina sine eller i det minste ha foten oppå stolen. Man skulle tro at det var forfriskende å kunne sitte å vurdere et kvinnelår på eksamen, men det blir fort kjedelig.. Som dere ser over så traff jeg faktisk på et tema jeg kunne noe om og dette gledet jo selvfølgelig. Startet med stor entusiasme med både geografisk og tidsavgrensing. På side tre sa det stopp, tynte ut en side til og ga meg.

Det var selvfølgelig godt å komme tilbake til hybelen etter noe sånt. Etterhvert ble det nødvendig å dra på butikken, i hovedssak for å skaffe lyspære til hybelen. Hadde jo selvfølgelig sprengt pæra i taket kvelden før slik at jeg var uten lys på rommet og måtte sitte i lyset av tv'n restn av kvelden. På butikken bestemte jeg meg for å kjøpe melk til middagen å cola til dagens pizza slik at jeg slapp å gå på butikken i dag. Første som slo meg var hvor jævli mange lyspærer som har omtrent akkurat samme navn men som varierer omtrent 50 kr i pris. Men jeg tenkte at den pæra med lyssensor som slo seg av når det var lyst i rommet måtte være den dyreste, så jeg tok den som jeg gikk utifra måtte være nest dyrest og som jeg hadde råd til. Hadde fan ikke rå. Pære + cola + melk ble 136 kr. Var bare å drite i cola'en og finne en ny billigere pære. Selv om dama i kassn ikke var av de søteste på min lokale bunnpris var det med en viss lettelse at jeg så at melk + ny pære ble 109 kr. Litt surt å måtte gå tilbake å kun for å kjøpe en cola til pizza'en men det var ikke noe jeg syns var et stort problem. Og det var da det skjedde, det utrolige, når jeg gikk ned for å ta med meg pæra å melka hjem og tenkte på hvor vilt det er å bli ruinert pga melk og lyspære. Dama bak meg i køen tilbydde seg å kjøpe cola'en til meg. Jeg ble sjokkert, ikkje Siv Jensen sjokkert, men vanlig sjokkert og samtidig som jeg lo litt så tror jeg jeg fikk fram et ''takk ska du ha''. Var ikke bare jeg som ble overrasket, den erfarne kassadama fikk også litt bakoversveis. Ikke alle som kan si at de er blitt kjøpt cola til av ei dame som jobber i Trondheim Parkering. Det skal sies at jeg øyeblikkelig etterpå følte meg skitten og måtte skynte meg hjem og fortelle Slux om hva som nettopp hadde skjedd. Skjønner ikke hvordan damer kan bli spandert så mye på i helgene uten å føle seg like skitten som jeg gjorde.

PS. Siden Slux selvfølgelig har rett i at det har vært for lite damer så skal jeg prøve å skjerpe meg framover Grin

Utlogget Torø

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 104
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 104

Sv: Et eventyr fra KK-67
« #178 : 31. desember 2011, 05:02 »
Legger spor her grunnet jeg er glad i eventyr.
Styrkeløfter (på hobbybasis)

Treningslogg      Styrkeløftstevner      Haugaland AK

Utlogget Carl P.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 659
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 659

  • Nidarø SK.
Sv: Et eventyr fra KK-67
« #179 : 31. desember 2011, 10:39 »
For en fantastisk historie!!   Grin  Den fortjener minst en honnør!
"For å styrke hjernen, må man først styrke musklene". - Montaigne

kontinuitet---kontinuitet---kontinuitet!

Stevneperser RAW

Bøy: 232,5kg
BP:  182,5kg
ML:   285kg

Totalt 700kg...

logg med video+bilder:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106040.msg1602780;topicseen#new

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!