Skrevet av Emne: Steroider mot dårlig selvtillit?  (Lest 84199 ganger)

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #210 : 06. september 2011, 22:03 »
Høres veldig fornuftig ut med forbud av AAS. Får håpe de skjerper straffene også Smiley
Hvorfor skulle det bli forbudt?
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Preben35

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #211 : 06. september 2011, 22:09 »
Reportasjen på radioen jeg hørte var i sammenheng med en 18åring som tok livet sitt etter å ha brukt i ett par år. En politiker som sa at det skulle opp i stortinget rundt juletider om bruk også skulle kriminaliseres.
Ang hvorfor så vil de vel bransjen til livs vil jeg tro. Begynner å bli en del tilfeller med uheldig utfall fra bruk også..

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #212 : 06. september 2011, 23:34 »
Er på høy tid at det blir slått ned på AAS. Hvor mange mennesker må gå nedom og hjem(bra film forresten) før det blir forbudt?

Utlogget newusername

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 155
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 155

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #213 : 06. september 2011, 23:44 »
Er på høy tid at det blir slått ned på AAS. Hvor mange mennesker må gå nedom og hjem(bra film forresten) før det blir forbudt?
Hvorfor det? AAS er en minimal bagatell av et samfunnsproblem. Det kan knapt kalles et samfunnsproblem, i mine øyne. Slå ned på minst tusen andre ting før man skal begynne å bruke ressurser på AAS...

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #214 : 07. september 2011, 00:44 »
Er snakk om forbud mot bruk også.. Regner med at du ikke er imot det?

Skjønte det, derav "Hallo i..." Jeg er imot det.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #215 : 07. september 2011, 00:48 »
Er på høy tid at det blir slått ned på AAS. Hvor mange mennesker må gå nedom og hjem(bra film forresten) før det blir forbudt?

Også kan vi begynne å slå hardere ned på alle andre substanser som er ulovlig å bruke, fordi det har vist seg å virkelig fungere bra. Kjempebra liksom. Er det ingen her som forstår at kriminalisering IKKE fungerer når målet er mindre bruk/tryggere bruk?

Merket med sarkasme/ironi
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget newusername

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 155
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 155

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #216 : 07. september 2011, 00:52 »
Også kan vi begynne å slå hardere ned på alle andre substanser som er ulovlig å bruke, fordi det har vist seg å virkelig fungere bra. Kjempebra liksom. Er det ingen her som forstår at kriminalisering IKKE fungerer når målet er mindre bruk/tryggere bruk?
Orker ikke å dra igang kriminaliseringsdebatten, i alle fall ikke kl 0051, men jeg mener at det finnes minst hundre andre problemer som myndigheten heller kan sette inn støtet mot.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #217 : 07. september 2011, 00:55 »
Ang hvorfor så vil de vel bransjen til livs vil jeg tro. Begynner å bli en del tilfeller med uheldig utfall fra bruk også..

Bransjen er allerede ulovlig. Man kan ikke stoppe det med strengere håndheving heller, da dette vil gjøre AAS dyrere, mer eksotisk, og selgerne vil tjene mer penger. Det er en del uheldige utfall fra bruk av andre ting også, f.eks. trapper(ref.tidligere i tråden), men man kan ikke forby eller kriminalisere alt som kan være farlig. Grunnen til at folk skader seg og/eller dør er ikke biler, trapper, AAS, eller de rosa hantlene på gymmet, det er menneskene selv som tar dårlige valg, er psykisk syke, eller rett og slett uheldige. Og man kan ikke regulere bort dårlige valg, sykdom, og uflaks med nye lover, disse faktorene vil være der uansett, lovlig eller ulovlig.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Kraftplugg

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 369
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 369

  • Veni, Vidi, Vici
Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #218 : 07. september 2011, 00:58 »
Hei folkens! dette vil helt sikkert virke som et ganske patetisk innlegg og det har jeg forståelse for! Men jeg har i mange år slitt med ekstremt lav selvtillit, og tør nærmest ikke åpne kjeften fordi jeg synes jeg høres så tåpelig ut. Men uansett har jeg lest at ved bruk av steroider kan man få mer apatisk følelse og høyere selvtillit? Noen som vet noe mer om dette? Jeg skal ikke bruke det for å få større muskler, er ikke det som er målet, men bare ta noe "stoff" som påvirker hjernen til å gi meg mer energi og mer selvtillit...derfor tenkte jeg kanskje å prøve ut steroider. Noen som har noen konstruktive innspill å komme med?
Man øker i selvtillit når man går opp i muskelmasse eller styrke, kan jeg love deg. Jeg var lik deg før, så begynte jeg å løfte vekter og fikk se resultater, var like før jeg ble "cocky" Cheesy
~ You do what you always did, you get what you always got

Utlogget newusername

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 155
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 155

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #219 : 07. september 2011, 01:01 »
Man øker i selvtillit når man går opp i muskelmasse eller styrke, kan jeg love deg. Jeg var lik deg før, så begynte jeg å løfte vekter og fikk se resultater, var like før jeg ble "cocky" Cheesy
Det er veldig logisk, men problemet - for mange - er at de går på en mental smell når de går av kuren. Med mindre du mener at han skal gå på AAS kontinuerlig for å oppnå stadig fremgang og "godfølelse", hører det hjemme i innlegget ditt at denne økningen i muskelmasse og styrke er noe man fint kan oppnå uten AAS. Det er nettopp den fysiske forbedringen i kroppen, og den psykiske boosten dette normalt medfører, og ikke den psykiske effekten av å gå på AAS, som gir bedre selvtillit, som jo er det trådstarter ønsker seg.

Utlogget Kraftplugg

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 369
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 369

  • Veni, Vidi, Vici
Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #220 : 07. september 2011, 01:01 »
Er på høy tid at det blir slått ned på AAS. Hvor mange mennesker må gå nedom og hjem(bra film forresten) før det blir forbudt?
Syns det er helt latterlig å gjøre det forbudt egentlig. Kommer ikke til å hjelpe på misbruken uansett. Syns dem heller skal være mer flink i å lære bort virkninger, bivirkninger o.l. Heksejakt som de har i Sverige blir for dumt.
~ You do what you always did, you get what you always got

Utlogget Kraftplugg

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 369
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 369

  • Veni, Vidi, Vici
Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #221 : 07. september 2011, 01:02 »
Det er veldig logisk, men problemet - for mange - er at de går på en mental smell når de går av kuren. Med mindre du mener at han skal gå på AAS kontinuerlig for å oppnå stadig fremgang og "godfølelse", hører det hjemme i innlegget ditt at denne økningen i muskelmasse og styrke er noe man fint kan oppnå uten AAS. Det er nettopp den fysiske forbedringen i kroppen, og den psykiske boosten dette normalt medfører, og ikke den psykiske effekten av å gå på AAS, som gir bedre selvtillit, som jo er det trådstarter ønsker seg.
Håper ikke du tror jeg mente at han skulle bruke. Mente trene riktig og ete riktig så får han nåkk se :-)
~ You do what you always did, you get what you always got

Utlogget newusername

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 155
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 155

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #222 : 07. september 2011, 01:07 »
Håper ikke du tror jeg mente at han skulle bruke. Mente trene riktig og ete riktig så får han nåkk se :-)
Hva JEG trodde, er ikke så nøye. Poenget var at du etterlot et ganske stort rom for tvil om akkurat det. Nå har du poengtert hva du mente, så da er problemet løst ;-)

Utlogget Kraftplugg

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 369
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 369

  • Veni, Vidi, Vici
Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #223 : 07. september 2011, 01:59 »
Hva JEG trodde, er ikke så nøye. Poenget var at du etterlot et ganske stort rom for tvil om akkurat det. Nå har du poengtert hva du mente, så da er problemet løst ;-)
Smiley
~ You do what you always did, you get what you always got

Utlogget Keiko'88

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 936
  • Honnør: 326
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 936

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #224 : 07. september 2011, 03:59 »
Er på høy tid at det blir slått ned på AAS. Hvor mange mennesker må gå nedom og hjem(bra film forresten) før det blir forbudt?

Folk ser ikke ut til å forstå. Det er ikke lov til og verken KJØPE, eller SELGE steroider.

Eneste lovlige måten å anskaffe seg steroider er hvis en går til lege og får bekreftet unaturlig lav produksjon av testosteron.

Hva får deg til å tro at folk vil kutte ut å bruke steroider dersom dette blir kriminalisert hvis de som bruker i dag likevel begår en kriminell handling ved å kjøpe steroider?

Så slik systemet er i dag, så skal egentlig ingen andre enn de som har resept på det ha steroider i hjemmet sitt.
700 raw / skråbenk - benkpress - smalbenk

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!