Skrevet av Emne: Steroider mot dårlig selvtillit?  (Lest 84212 ganger)

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #30 : 18. august 2011, 12:51 »
Maui:

Selvfølgelig må det være rett/galt. Hvordan skal ellers samfunnet fungere? Det blir anarki om det er opp til hver enkelt å vurdere hva han kan/ikke kan. Satt på spissen vil man kunne slå i hjel naboen fordi man ikke liker han om det ikke er noe rett/galt. Men som slankesen over her skriver: ingen nekter noen å bruke narkotika her. Derimot er det mange som er klar over ringvirkningene narkotika medfører, både for en selv og for menneskene rundt en, og av den grunn anbefaler trådstarter å holde seg unna.

Om du derimot trenger å ta en rev i kveldinga, må du gjerne gjøre det for min del. Trenger du syre for å ha det fett på fest: kjør på. Jeg vil likevel anbefale deg å holde deg unna, for i min verden er det å gjøre seg selv en bjørnetjeneste. Og det går ikke på kun på den moralske biten rundt narkotika - det går like mye på det å behandle kroppen sin med respekt

Utlogget bmw123

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 985
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 985

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #31 : 18. august 2011, 13:08 »
Maui:

Selvfølgelig må det være rett/galt. Hvordan skal ellers samfunnet fungere? Det blir anarki om det er opp til hver enkelt å vurdere hva han kan/ikke kan. Satt på spissen vil man kunne slå i hjel naboen fordi man ikke liker han om det ikke er noe rett/galt. Men som slankesen over her skriver: ingen nekter noen å bruke narkotika her. Derimot er det mange som er klar over ringvirkningene narkotika medfører, både for en selv og for menneskene rundt en, og av den grunn anbefaler trådstarter å holde seg unna.

Om du derimot trenger å ta en rev i kveldinga, må du gjerne gjøre det for min del. Trenger du syre for å ha det fett på fest: kjør på. Jeg vil likevel anbefale deg å holde deg unna, for i min verden er det å gjøre seg selv en bjørnetjeneste. Og det går ikke på kun på den moralske biten rundt narkotika - det går like mye på det å behandle kroppen sin med respekt

Honnør

Utlogget Lars Ivar

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 256
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 256

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #32 : 19. august 2011, 13:18 »
NARKOTIKA bør ikke være noe man tyr til uansett lidelse... (Med unntak av legemiddler på resept fra lege)

Er da faen ikke narkotika han spør om heller da..

Utlogget Tollefsen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 756
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 756

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #33 : 19. august 2011, 16:25 »
Er da faen ikke narkotika han spør om heller da..

Er det samme faenskapet..
Mandal Treningssenter.

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #34 : 19. august 2011, 16:30 »
Steroider for selvtillit er ikke som å pisse i buksa for å holde seg varm, det er som å drite på kjøkkenet for å få bort matlukt.

Utlogget Tollefsen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 756
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 756

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #35 : 19. august 2011, 16:34 »
Steroider for selvtillit er ikke som å pisse i buksa for å holde seg varm, det er som å drite på kjøkkenet for å få bort matlukt.

Haha! +1 Grin
Mandal Treningssenter.

Utlogget bmw123

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 985
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 985

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #36 : 19. august 2011, 17:40 »
Steroider for selvtillit er ikke som å pisse i buksa for å holde seg varm, det er som å drite på kjøkkenet for å få bort matlukt.

Haha, Honnør!!!!

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #37 : 19. august 2011, 17:45 »
Det er vel ingen som har sagt at han ikke får lov?? Men når noen spør om råd..så gir man dem utifra hva man selv mener og kanskje har erfaringer med!!


Men kos deg du og kjør på!!! Vi snakkes om 5-10-15år så skal vi se hva du egentlig ville sagt Smiley

haha.. mener du hvis han tar seg en joint iblant så vil han få problemer om 5-10-15 år? :p nei altså..


men ja hvis du snakker om sterkere saker er jeg enig. heroin og sånt sjit.

Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #38 : 19. august 2011, 17:56 »
Er du deprmiert ville jeg holdt meg laaaangt unna AAS..

De kan gi en midlertidig følelse av velvære, selvtillit osv, men nedturen derimot.. Når du går fra "superDEG", til "vanlig deg" igjen kan bli hard om du har problemer med selvtillit/nedstemthet.

Da går du i den vanlige fellen. "Skal bare ta en kur".. men når du slutter, vil du savne følelsen av å være på topp.. Og du vil lengte etter "bare litt til"...

Selvtillit, i et sunt perspektiv, burde bedres gjennom sosiale tilnærminger. Vær en god venn av dine venner, ha holdningene på plass, og se.. Du forsterker dem positivt, og vil dermed også selv bli behandlet mer positivt, ergo bedre selvbilde.

"En definerer alt for ofte seg selv gjennom hva en tror andre ser en som".. Men vi kan ikke se med andres briller. Vinnerene i samfunnet er de som er gode og trivelige medmennesker, og gjennom å være det vil du oppnå en status, en bekreftelse på deg som person som ingen muskler kan være i nærheten av å gi deg.

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #39 : 19. august 2011, 18:14 »
Steroider for selvtillit er ikke som å pisse i buksa for å holde seg varm, det er som å drite på kjøkkenet for å få bort matlukt.

Legendarisk... hahahhahhaha
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Mr.LT

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 706
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 706

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #40 : 19. august 2011, 18:28 »
Hva er narkotika? hvorfor skal noen nekte meg en lapp med lsd eller noe bit med dmt? eller tar meg en joint på kvelden for å sove?
Hvor kommer denne idiotiske riktig&galt tanke måten ifra? Hva med at mennesker selv får ta sine egne valg i livet!!



Er du rusa nå eller? Selv om noe er straffbart så har du fremdeles et valg. Det er straffbart å bruke LSD. Men du kan velge å drite i det på lik linje som du sikkert har gjort noen ganger. Så du har absolutt mulighettil å ta dine egne valg her i livet!

Når det er sagt så skal jeg forklare deg hvorfor det er straffbart. Fordi at det har vært endel idioter før deg som trodde at sine handlinger kun fikk konsekvenser for seg selv. Det er mine skattepenger som kommer til å betale for det dersom du gjør noe idiotisk når du er rusa. Man har derfor tenkt som så at kanskje det ikke bør være lov. Men det synes du kanskje er litt dumt?
Man kan selvfølgelig gjøre dumme ting uten rusmidler også men det finnes noe som heter forebygging.

Til trådstarter:
Nå har du fått ganske mange råd om å holde deg vekk fra steroider og narkotika. Og du har også fått noen innspill med tvilsomt opphav (unnskyld min forutinntatthet) . Så får du velge selv. Men dersom du har litt vett så skjønner du at risikoen er ekstremt stor for at du ender opp med dårligere selvtillit når alt kommer til alt.

I tillegg så er dette det livet vi alle må takle. Hva vet jeg om din kamp? Ingenting! Men hva vet du om min? Antagelig ingenting! Så da er vi altså der igjen, at alle lever i (nogenlunde) det samme livet (med unntak av de på LSD)  og man må lære seg ulike måter å takle de små og store problemene. Man KAN ty til lette og kortvarige løsninger, men de er nettopp det. Lette og kortvarige. Derfor mener jeg at du skal velge den tunge men varige veien. Kanskje det valget alene er nok til at du kan føle deg litt bedre.

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #41 : 19. august 2011, 18:34 »
Hva er narkotika? hvorfor skal noen nekte meg en lapp med lsd eller noe bit med dmt? eller tar meg en joint på kvelden for å sove?
Hvor kommer denne idiotiske riktig&galt tanke måten ifra? Hva med at mennesker selv får ta sine egne valg i livet!!



Du har så fin holding, kompis. Wink
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget Maui

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #42 : 19. august 2011, 19:03 »
Det er vel ingen som har sagt at han ikke får lov?? Men når noen spør om råd..så gir man dem utifra hva man selv mener og kanskje har erfaringer med!!

Men kos deg du og kjør på!!! Vi snakkes om 5-10-15år så skal vi se hva du egentlig ville sagt Smiley

Nå satt jeg det på spissen bruker selv ikke noe narkotika eller slikt,drikker ikke engang.
Uansett burde folk kunne ta sine egne valg, at staten skal bestemme for mye blir farlig..
Norge er det godt eksempel på et kontrollert samfunn..

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #44 : 19. august 2011, 20:03 »
haha.. mener du hvis han tar seg en joint iblant så vil han få problemer om 5-10-15 år? :p nei altså..


men ja hvis du snakker om sterkere saker er jeg enig. heroin og sånt sjit.



Uansett hva man har av forbruk vil det i de fleste tilfeller føre til noe mer.. Derfor sa jeg det, men en "blås" i ny og ne kan vel så være.. Men alle beg et sted Wink

Og heroin er ikke det første de beg med da Wink Min menig er og holde seg borte fra all drit!! Total avhold fra all narkotika eller steroider!!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!