Skrevet av Emne: Steroider mot dårlig selvtillit?  (Lest 83982 ganger)

Utlogget Tollefsen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 756
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 756

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #15 : 16. august 2011, 18:27 »
NARKOTIKA bør ikke være noe man tyr til uansett lidelse... (Med unntak av legemiddler på resept fra lege)
Mandal Treningssenter.

Utlogget Beastmode

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 20
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 20

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #16 : 16. august 2011, 18:28 »
hva tror du skjer etter endt steroidekur? Du blir deprimert........
endt kur, hvem har sagt noe om å gå av ? bare å være på 365, no stress kjeledress ! (kødder:P)

til trådstarter. ikke gå den veien. steroider vil ikke påvirke selvbildet ditt, det er noe du må gjøre noe med. begynn å gi faen, gi faen i hva andre måtte tro og mene om deg. somregel er det kun i ditt hode uansett. det er du som tror andre tenker ditt og datt om deg vis du sier noe. vil du si noe så si det, gjøre noe så gjør det. hvorfor skal du bry deg om hva andre KANSKJE tror om deg. ditt liv, så gjør hva du vil og ikke la deg påvirke så mye av andre. kanskje lettere sagt enn gjordt, men prøv å gi mer faen. skal se ting blir lettere etterhvert. og som de andre sier, om du interreserer deg for trening, begynn å ta det ordentlig seriøst. resultater og fremgang vil gjøre noe med deg på en positiv måte.

Perser raw
Bøy - 180kg
Benk - 150kg
Mark - 240kg
@94kg

”I am going to lay this brick as perfectly as a brick can be laid. You do that every single day and soon you will have a wall"
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=112194.msg1674353#msg1674353

Utlogget Williams

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #17 : 16. august 2011, 18:56 »
Jeg lurer på hva du mener med ekstrem lav selvtillit? Er det noe som gjelder alt du foretar deg i livet? Skole, jobb, hjemme, blandt gode venner?

Eller er det mer sosialt? Siden du skriver at du ikke tør og åpne kjeften..så virker det liksom ikke som det er kroppen som det er noe galt med?
 Når du er med mange og du ikke er så kjent? Jeg ville ikke puttet i meg noe som helst for og lette på dette..Dette er noe som må øves på.....
Og du er ikke alene, vi har alle en eller annen ting som "plager" oss Wink

Det er mest sosialt, også når det gjelder selvbilde, men akkurat hva som er problemet får jeg heller ta på et annet forum;) men takk for innspill!

Uansett har jeg nå hvertfall videre tenkt at testosteron er noe som vi gutta må ha for å få energi og bli mer "menn". Så da tenker jeg det at hvis man tilfører litt mer testosteron vil man jo kanskje få mer energi og føle seg "tøffere"? Dere har sikkert rett i at steroider ikke vil funke sånn som jeg håpte, men hva med testosteron, noen som har erfaring i det?

Utlogget Williams

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #18 : 16. august 2011, 18:58 »
endt kur, hvem har sagt noe om å gå av ? bare å være på 365, no stress kjeledress ! (kødder:P)

til trådstarter. ikke gå den veien. steroider vil ikke påvirke selvbildet ditt, det er noe du må gjøre noe med. begynn å gi faen, gi faen i hva andre måtte tro og mene om deg. somregel er det kun i ditt hode uansett. det er du som tror andre tenker ditt og datt om deg vis du sier noe. vil du si noe så si det, gjøre noe så gjør det. hvorfor skal du bry deg om hva andre KANSKJE tror om deg. ditt liv, så gjør hva du vil og ikke la deg påvirke så mye av andre. kanskje lettere sagt enn gjordt, men prøv å gi mer faen. skal se ting blir lettere etterhvert. og som de andre sier, om du interreserer deg for trening, begynn å ta det ordentlig seriøst. resultater og fremgang vil gjøre noe med deg på en positiv måte.


'
Du har et godt poeng der! Jeg har tenkt til å starte på treningstudio, men er redd energien ikke strekker til til at jeg gidder å drive der så lenge, men kan jo starte med å ha noen små mål. Herle poenget var uansett at jeg kanskje trodde at steroider ga deg en psyke som nettopp ga mer faen og gjorde at du så litt bedre på deg selv...men må vel kanskje revurdere den tanken;)

Utlogget Beastmode

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 20
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 20

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #19 : 16. august 2011, 19:02 »
Det er mest sosialt, også når det gjelder selvbilde, men akkurat hva som er problemet får jeg heller ta på et annet forum;) men takk for innspill!

Uansett har jeg nå hvertfall videre tenkt at testosteron er noe som vi gutta må ha for å få energi og bli mer "menn". Så da tenker jeg det at hvis man tilfører litt mer testosteron vil man jo kanskje få mer energi og føle seg "tøffere"? Dere har sikkert rett i at steroider ikke vil funke sånn som jeg håpte, men hva med testosteron, noen som har erfaring i det?

Steroider, uansett hva, er derivater (mulig jeg ordlegger meg feil, så ingen doktor på forumet her klikker) av testosteron. så om du putter i deg russere eller setter testo spiller ingen rolle. igjen, det vil ikke fysisk gjøre noe med psyken din. det er noe du må arbeide med. og som du sier "å sette litt testo" gir ingen mening. les litt opp om hva som skjer med kroppen når du bruker steroider så skjønner du at det ikke funker sånn...
Perser raw
Bøy - 180kg
Benk - 150kg
Mark - 240kg
@94kg

”I am going to lay this brick as perfectly as a brick can be laid. You do that every single day and soon you will have a wall"
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=112194.msg1674353#msg1674353

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #20 : 16. august 2011, 19:03 »
Muskler vil garrantert gi deg bedre selvtillit. Hvis du ikke har trent før vil du øke fort i øvelsene, og det vil sannsynligvis gjøre at du ønsker å fortsette.
Kan du definere hvordan du opplever angst? Er det med venner, familie, oppgaver, gjøremål osv.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #21 : 16. august 2011, 19:12 »
Det vil nok hjelpe litt der og da men garantert bli verre når du er ferdig.
Steroider brukes for å bli større, sterkere og raskere ikke for å kurere dårlig selvtillit.

Gå til legen å be han sjekke verdiene dine, kanskje du har lavt testosteron nivå.
Eller som andre her inne sier, skaff deg et ligg Wink Er det vanskelig for deg pga dårlig selvtillit, kjøp deg et ligg Wink

Edit; Kanskje ta turen til en psykolog? Hvis du går til legen å tester deg så kan han/hun også sende deg videre til psykolog hvis du ønsker det.

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #22 : 16. august 2011, 19:22 »
Eller som andre her inne sier, skaff deg et ligg Wink Er det vanskelig for deg pga dårlig selvtillit, kjøp deg et ligg Wink
Og når han er ferdig så tenker han: "Juhu, endelig mitt første ligg! Riktignok måtte jeg betale for det, men jizz så godt."

Tror ikke et horekjøpt ligg er veien å gå.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #23 : 16. august 2011, 19:25 »
Og når han er ferdig så tenker han: "Juhu, endelig mitt første ligg! Riktignok måtte jeg betale for det, men jizz så godt."

Tror ikke et horekjøpt ligg er veien å gå.

"jizz så godt" måtte le litt der Tongue

Ser absolutt poenget ditt, men ikke alle som bryr seg om det.

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #24 : 16. august 2011, 19:37 »
"jizz så godt" måtte le litt der Tongue

Ser absolutt poenget ditt, men ikke alle som bryr seg om det.
Kan godt hende noen får bedre selvtillit av det, men jeg tror nok ikke jeg ville følt meg bedre. Hvis trådstarter føler seg bedre etter et kjøpt ligg så kjør på. Bare å huske på å bruke kondom, for det hjelper ikke med verdens beste selvtillit hvis man er død innen 2 år.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #25 : 16. august 2011, 19:42 »
Folk er forskjellige. For noen er sex rett og slett bare sex.

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #26 : 16. august 2011, 22:36 »
For meg er sex monsterdigg. Liker spesielt sex med jenter

Utlogget bmw123

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 985
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 985

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #27 : 16. august 2011, 23:57 »
''Prøv med bananskall Wink det skal visst gi deg et enormt testo-boost, og du får verdens beste selvtillit!''

Og nei, dette var faktisk ikke et userriøst innlegg.

Placebo-effekten. TROR du at noe virker, så gjør det veldig ofte det. Tror du at dop funker, så kommer det mest sannsynlig til å gjøre det. Tror du at bananskall funker, gjør det mest sannsynlig det. Testosteron har ingen direkte innvirkning på selvtilliten din, den er det faktisk bare du som kan gjøre noe med.

Dop er ikke veien å gå UANSETT.

Du tror kanskje det er alfa og omega fra starten av, men når du etterhvert kutter kuren, synker du enda lengre ned enn før. Og da er du nødt til å fortsette, noe som kan bringe med seg et hav av bivirkninger. Og da er plutselig hele livet ditt avhengig av at du får dosen din. Det å vite at du trenger ett spessielt preparat for å fungere, gir det alt annet enn selvtillit.

Det er selvfølgelig ikke en lett oppgave. Det er lett å sitte bak et tastaur å skrive hva som skal til. Men det er noe helt annet å faktisk gjøre forandringene in real life. men hva du enn gjør, er ikke dop løsningen!

Utlogget Maui

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #28 : 18. august 2011, 04:18 »
NARKOTIKA bør ikke være noe man tyr til uansett lidelse... (Med unntak av legemiddler på resept fra lege)
Hva er narkotika? hvorfor skal noen nekte meg en lapp med lsd eller noe bit med dmt? eller tar meg en joint på kvelden for å sove?
Hvor kommer denne idiotiske riktig&galt tanke måten ifra? Hva med at mennesker selv får ta sine egne valg i livet!!


Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #29 : 18. august 2011, 08:02 »
Hva er narkotika? hvorfor skal noen nekte meg en lapp med lsd eller noe bit med dmt? eller tar meg en joint på kvelden for å sove?
Hvor kommer denne idiotiske riktig&galt tanke måten ifra? Hva med at mennesker selv får ta sine egne valg i livet!!


Det er vel ingen som har sagt at han ikke får lov?? Men når noen spør om råd..så gir man dem utifra hva man selv mener og kanskje har erfaringer med!!

Men kos deg du og kjør på!!! Vi snakkes om 5-10-15år så skal vi se hva du egentlig ville sagt Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!