Skrevet av Emne: Steroider mot dårlig selvtillit?  (Lest 84274 ganger)

Utlogget Primo

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 195
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 195

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #75 : 20. august 2011, 03:49 »
Uansett hva man har av forbruk vil det i de fleste tilfeller føre til noe mer.
Hvorfor det? Drikker du alkohol? Isåfall, Hvorfor fører ikke det til noe mer?
Raw løft: 160kg -122,5kg -200kg
Utstyr: -----------137,5kg--------

Utlogget Primo

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 195
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 195

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #76 : 20. august 2011, 04:01 »
Til trådstarter. Mitt råd er som følger:
Hold deg unna steroidene. Les deg heller opp om styrketrening, restutisjon og kosthold. Begynn å tren. Du kommer til å føle deg mye bedre med deg selv, ha mer energi og mest sannsynlig vil testosteron produksjonen din øke. Men husk at ting tar tid. Lær deg hvordan du bør spise og trene og gjør ting riktig.  Food 18smileysleep= bodybuilder
Raw løft: 160kg -122,5kg -200kg
Utstyr: -----------137,5kg--------

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #77 : 20. august 2011, 10:15 »
Hvorfor det? Drikker du alkohol? Isåfall, Hvorfor fører ikke det til noe mer?
Ja jeg vet at alkohol kan føre til et misbruk der også..

Men hvis man tar et ulovlig stoff, er det lettere og også prøve noe annet..Dette handler også om miljø og tilgang... Og igjen snakker jeg om hva som kan skje..Også med det i bakhode at trådstarter nevnte at han ville ta noe for å bli mer frempå og tørre mer... Da dette var det vi beg med...så det og beg og dra ut enkeltsettninger og koble dem med hva du vil så vet jeg ikke om det var svar godt nok Cheesy

Utlogget Primo

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 195
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 195

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #78 : 20. august 2011, 11:04 »
Ja jeg vet at alkohol kan føre til et misbruk der også..

Men hvis man tar et ulovlig stoff, er det lettere og også prøve noe annet..Dette handler også om miljø og tilgang... Og igjen snakker jeg om hva som kan skje..Også med det i bakhode at trådstarter nevnte at han ville ta noe for å bli mer frempå og tørre mer... Da dette var det vi beg med...så det og beg og dra ut enkeltsettninger og koble dem med hva du vil så vet jeg ikke om det var svar godt nok Cheesy
Nå ble jeg veldig glad. Du har jo faktisk litt peil. Trodde du var en av de: hasj gir jo automatisk at man har lyst å prøve noe annet typene. Honnør
Raw løft: 160kg -122,5kg -200kg
Utstyr: -----------137,5kg--------

Utlogget bmw123

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 985
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 985

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #79 : 20. august 2011, 12:29 »
For å få bedre selvtilit så må man ha noe ved seg selv man liker, og den enkleste måten å gjøre det er å mestre noe.
Det kan være hva som helst men som noen har nevnt tidligere så er kansje en hobby eller idrett dær du kommer i kontakt med menesker som liker det samme som deg.

Er ikke ett lett tema å ta opp og fasitsvar er vanskelig å gi men jeg kan gi deg ett par tips:
Tips 1: Smil og le, tilslutt vil du kansje føle deg bedre og være mer omgjengelig.

Tips 2: Du trenger flere vinnster i livet enn nederlag, og husk selv de minste triumfene må telles.
Dette er lettere sakt en gjort men livet er ikke lett så det er bare å prøve.

Tips 3: ikke vær redd for å dumme deg ut, å dumme seg ut kan i værste fall bryte isen med folk rundt deg og er også en fin måte å finne ut hvem som ler av og med deg (de først nevnte prøver du å holde deg unna)

Tips 4: dette høres kansje litt dumt ut, men ta ett par minuter vær dag der du ser deg i speilet og sier til deg selv at du duger, finn også ting med deg selv som du liker (ikke bare utseende)
Er du en god person så er det en fin ting å ha i bakhode, om du ikke er det så bli det Wink

Tips 5: vit at det er flere som deg der ute, det er ikke en bra ting å føle at du er alene i denne verdenen.

Husk at du ikke trenger å være noen andre enn deg selv, du er mer enn god nok som du er.
Er det noen som mener noe annet så er ikke de noen å samle på

Ps: steroider vil ikke hjelpe deg.

Honnør

Utlogget Williams

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #80 : 21. august 2011, 06:46 »
For å få bedre selvtilit så må man ha noe ved seg selv man liker, og den enkleste måten å gjøre det er å mestre noe.
Det kan være hva som helst men som noen har nevnt tidligere så er kansje en hobby eller idrett dær du kommer i kontakt med menesker som liker det samme som deg.

Er ikke ett lett tema å ta opp og fasitsvar er vanskelig å gi men jeg kan gi deg ett par tips:
Tips 1: Smil og le, tilslutt vil du kansje føle deg bedre og være mer omgjengelig.

Tips 2: Du trenger flere vinnster i livet enn nederlag, og husk selv de minste triumfene må telles.
Dette er lettere sakt en gjort men livet er ikke lett så det er bare å prøve.

Tips 3: ikke vær redd for å dumme deg ut, å dumme seg ut kan i værste fall bryte isen med folk rundt deg og er også en fin måte å finne ut hvem som ler av og med deg (de først nevnte prøver du å holde deg unna)

Tips 4: dette høres kansje litt dumt ut, men ta ett par minuter vær dag der du ser deg i speilet og sier til deg selv at du duger, finn også ting med deg selv som du liker (ikke bare utseende)
Er du en god person så er det en fin ting å ha i bakhode, om du ikke er det så bli det Wink

Tips 5: vit at det er flere som deg der ute, det er ikke en bra ting å føle at du er alene i denne verdenen.

Husk at du ikke trenger å være noen andre enn deg selv, du er mer enn god nok som du er.
Er det noen som mener noe annet så er ikke de noen å samle på

Ps: steroider vil ikke hjelpe deg.

Dette tror jeg var et av de bedre svarene jeg har lest på lenge! Du har mye rett i det du sier, det handler om å ha positiv tankegang og se lyst på både seg selv og livet. Men har man gått på nederlag etter nederlag er ikke det alltid like lett. Men tenkte nå hvertfall jeg skal begynne å trene igjen og se hvordan det går, så tror jeg vel jeg kan konkludere utifra tråden her at steroider booster selvtilliten, handler bare om å ta fornuftige doser!

Utlogget Tollefsen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 756
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 756

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #81 : 21. august 2011, 11:26 »
Dette tror jeg var et av de bedre svarene jeg har lest på lenge! Du har mye rett i det du sier, det handler om å ha positiv tankegang og se lyst på både seg selv og livet. Men har man gått på nederlag etter nederlag er ikke det alltid like lett. Men tenkte nå hvertfall jeg skal begynne å trene igjen og se hvordan det går, så tror jeg vel jeg kan konkludere utifra tråden her at steroider booster selvtilliten, handler bare om å ta fornuftige doser!

Det med å ta fornuftige doser, og "bare 1 kur så stopper jeg" er det ALLE sier...
Så får man gode resultater en stund, så dabber det litt ned.. Så tar du litt større doser. Og en på gymmet anbefaler at du tar et annet anabolt steroid i tillegg, og så baller det på seg...
Dette gjelder selvsagt ikke alle.

Og håper ikke du tok fra svar i denne tråden at steroider i små doser er fornuftig.?
Mandal Treningssenter.

Utlogget Vilje

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 188
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 188

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #82 : 21. august 2011, 13:06 »
Hei folkens! dette vil helt sikkert virke som et ganske patetisk innlegg og det har jeg forståelse for! Men jeg har i mange år slitt med ekstremt lav selvtillit, og tør nærmest ikke åpne kjeften fordi jeg synes jeg høres så tåpelig ut. Men uansett har jeg lest at ved bruk av steroider kan man få mer apatisk følelse og høyere selvtillit? Noen som vet noe mer om dette? Jeg skal ikke bruke det for å få større muskler, er ikke det som er målet, men bare ta noe "stoff" som påvirker hjernen til å gi meg mer energi og mer selvtillit...derfor tenkte jeg kanskje å prøve ut steroider. Noen som har noen konstruktive innspill å komme med?

Først og fremst er det kjedelig å lese om situasjonen, og jeg tror neppe steroider er løsningen på problemet ditt. Det sies at steroider skal kunne gi slike "positive" bivirkninger, men i realiteten er det du gjør å gi kroppen din en hormonubalanse. Det er ikke sikkert reaksjonen du håper på blir slik du beskriver, men snarere stikk motsatt.

Imidlertid finnes det andre ting man kan gjøre for å forebygge dårlig selvtillit. Uten å gi deg noen fasit, for vi mennesker fungerer forskjellig, kan jeg gi en tilbakemelding.

Dårlig selvtillit kan komme av så mangt, og i mange tilfeller er det vanskelig å gjøre noe med tilløpet. Det er ikke alltid man kan endre det som gjør at man psyker seg ned. Avhengig av hvor lang tid det har tatt å komme dit man er kan det være en lang vei for å bygge seg opp igjen. Jeg har ikke troen på at noen medikamenter kan "kurere" dårlig selvtillit. Enkelte psykofarmatika kan evt. letne de verste periodene for noen, og ta bort hemmende reaksjonsmønstre som f.eks angst, men så sant det ikke er noen genetisk årsak til problemene, er det nok kanskje omstillinger av tankemønstre som kan hjelpe mest. (personlig mening som uskolert innen psykososiale emner)

Prøv å finne noe du liker å gjøre. Mestringsfølelse er noe alle mennesker setter pris på. Hvis du fokuserer på noe du er skikkelig flink til, vil det gi en liten selvtillitsboost. I starten kan dette være nok for å få deg litt ut av skallet ditt.

Videre bør du være bevisst på de negative tankene du sender deg selv hele veien. I starten vil det kanskje være vanskelig å kutte ut de nedbrytende tankemønstrene du sender deg selv, men etterhvert kan det være du får kuttet de ved roten. For hver negative tanke, skal du svare med minst 3 positive. Etterhvert kan det være du til og med klarer å tro på disse positive tankene.

Jeg har stor tro på selvutvikling. Lær deg noe nytt. Finn ut at du har mange positive kvaliteter. Prøv å gjøre mer av det du setter pris på, fremfor å skjerme deg for alt du ikke setter pris på. Og jobb aktivt med å slakte negative tankemønstre, slik at du etterhvert slipper å fortelle deg  alt du ikke setter pris på hos deg selv. Og husk: Vi mennesker er som oftest mest opptatt av egne ting så det er svært lite sannsynlig at noen i det hele tatt tar seg bryet med å merke seg ting du ikke liker ved deg.

Små utfordringer er også bra. Så sant du klarer å presse deg litt i riktig retning hele tiden, vil du etterhvert komme deg ganske langt. For store steg er ikke bra. Man skal ikke trenge å føle seg utrygg, men man skal heller ikke stå på stedet hvil. Iløpet av en lengre periode vil du etterhvert kunne strekke horisonten din ganske langt. Slike små utfordringer kan du gi deg selv på alle plan. Merk deg med alle vinningene du gjør underveis, og glem alt du ikke har fått til like bra. Etterhvert vil det bli lettere og lettere å se de gode tingene. Ikke minst vil du etterhvert se at du utvikler deg som person, og da helst i retning den beste utgaven av deg selv, ikke noen andre.

Gode venner er også balsam for sjelen. Det er ikke nødvendig med så mange, men isolasjon tærer ofte på oss, da vi er flokkdyr. Prøv å være med folk du føler deg trygg på, framfor å sitte alene. (Fysisk kontakt, ikke nettbasert forøvrig.)

Å være positiv og fornøyd, er ikke gjort over natten. Det er en lang prosess, men i motsetning til snarveier som steroider (som jeg nok en gang ikke har troen på som noen medisin mot dårlig selvfølelse), er det varig.

Jeg har troen på små steg, kontinuitet og å bevege seg innenfor relativt trygge soner. Det er bedre å bruke litt lengre tid mot målet, enn å ta et kjempesteg og gå rett på trynet.

Lykke til.  Smiley
- Kom treningslyst, og treng deg på. Her skal du motstand finne! Smiley

Utlogget Mr.LT

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 706
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 706

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #83 : 21. august 2011, 16:01 »
Fordi du tydeligvis er opptatt av at du må betale så mye for at folk ruser seg og deretter trenger legehjelp etc. Da ville jeg påpeke at du sannsynligvis betaler enda mer for at disse skal sitte inne for noe som bare skader dem selv.

Salg av narkotika, oppbevaring av narkotika, bruk av narkotika, dyrking og fremstilling av narkotika, og smugling av narkotika er noen offerløse forbrytelser som har med temaet å gjøre.

Jeg påpekte at det er en grunn til at vi har en lovgivning og det er ikke slik at mine valg kun går ut over meg selv. Desverre, eller heldigvis, velg selv.

At narkotikakriminalitet er en kriminalitet uten offer er det dummeste du har liret av deg til nå av hva jeg har lest. Da må du åpne øynene og begynne å tenke.
Det finnes vel neppe ikke en kategori av kriminalitet som har flere offer.

Utlogget Tollefsen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 756
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 756

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #84 : 21. august 2011, 17:05 »
Enkelt og greit:

Folk som selger steroider selger som regel alltid andre saker også.. Så hvis du kjøper steroider av slike folk, så støtter du en kriminell virksomhet som tar flere liv årlig..

Mandal Treningssenter.

Utlogget Maui

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #85 : 21. august 2011, 17:49 »
Enkelt og greit:

Folk som selger steroider selger som regel alltid andre saker også.. Så hvis du kjøper steroider av slike folk, så støtter du en kriminell virksomhet som tar flere liv årlig..



Dummeste jeg har hørt , er en kjent sak at de største innen steroider ikke selger noe annet & dermed unngår politiet sin oppmerksomhet..

Utlogget Maui

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #86 : 21. august 2011, 17:51 »
Jeg påpekte at det er en grunn til at vi har en lovgivning og det er ikke slik at mine valg kun går ut over meg selv. Desverre, eller heldigvis, velg selv.

At narkotikakriminalitet er en kriminalitet uten offer er det dummeste du har liret av deg til nå av hva jeg har lest. Da må du åpne øynene og begynne å tenke.
Det finnes vel neppe ikke en kategori av kriminalitet som har flere offer.

Ja og det er fordi? JA nemlig pga det er forbudt..
Uten forbud kommer regulering, med regulering forsvinner de kriminelle som kynisk bedriver kriminalitet..

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #87 : 21. august 2011, 18:10 »
Enkelt og greit:

Folk som selger steroider selger som regel alltid andre saker også.. Så hvis du kjøper steroider av slike folk, så støtter du en kriminell virksomhet som tar flere liv årlig..


Kjøper du biler støtter du organisert virksomhet som tar tusenvis av liv årlig.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #88 : 21. august 2011, 18:23 »
Jeg påpekte at det er en grunn til at vi har en lovgivning og det er ikke slik at mine valg kun går ut over meg selv. Desverre, eller heldigvis, velg selv.

At narkotikakriminalitet er en kriminalitet uten offer er det dummeste du har liret av deg til nå av hva jeg har lest. Da må du åpne øynene og begynne å tenke.
Det finnes vel neppe ikke en kategori av kriminalitet som har flere offer.

Hvis du kunne være så snill å påpeke hvordan det å selge heroin til noen er kriminalitet med et offer vil jeg gjerne høre.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Martin S Berzerk

  • Gjest
Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #89 : 21. august 2011, 18:25 »
Men det han mener er sikkert at hvis man kjøper steroider dekker pengene som du betaler, hans kriminelle oplegg, samma hva slags kriminalitet.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!