Skrevet av Emne: Steroider mot dårlig selvtillit?  (Lest 84193 ganger)

Utlogget Preben35

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #180 : 04. september 2011, 08:06 »


Slettet innlegg..  Shocked

Utlogget Maui

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #181 : 04. september 2011, 15:39 »
Det er jo her vi er uenige, og jeg tror ikke vi kommer til å bli enige heller. Men det er nok ikke krise for verken deg eller meg. Det viktigste er at vi får belyst saken fra hver vår side, så får det være opp til hver enkelt å gjøre seg opp en mening om hvor de står. La oss fortsette å holde det på dette nivået Smiley

Jeg mener vi overhodet ikke kan legalisere det - nettopp fordi vi vet for lite om det, og da spesielt senskadene det kan være at de gir. Personlig forstår jeg heller ikke poenget med å skulle bruke det, da det verken kommer til å kurere kreft eller gjøre verden til et bedre sted, og derfor ser jeg ingen grunn til legalisering. Det er selvfølgelig kun min subjektive mening, og den er neppe representativ for hele befolkningen.

Den lille kunnskapen man har om AAS, får meg til å tenke at det ikke er grunn til å forske videre på det. Vi vet at det KAN ødelegge deg, det KAN gi deg ditt og datt og det KAN være dødlig. I min verden er det en slamdunk, men som sagt: jeg vil bli mindre, så jeg er en wacko her på TF Smiley

Jeg forstår, som sagt, ikke hvorfor man skal ha muligheten til å velge. Jeg syns ikke man skal få lov til å velge om man skal betale på bussen eller ikke, jeg syns ikke man skal få lov til å velge om man skal bruke kokain eller ikke og jeg syns ikke man skal kunne velge om man skal bruke AAS. Selvfølgelig kommer det alltid til å være noen som vil bruke det. Men hvor går grensa? Skal vi tillate AAS, men ikke kokain? Hvorfor i så fall? Og hvor skal grensen gå?

Jeg syns det er kjempefint at politiet bruker krefter på ulovlige preparater, det være seg AAS eller narkotika. I min verden er ikke det tulleforbrytelser, men jeg forstår at du ser det slik. Folk KAN drepe i AAS-rus. Jeg sier ikke at de gjør det hvis de tar det, men det KAN forekomme. Media blåser det ut av proporsjoner, det er jeg enig i. Men muligheten er fortsatt til stede.

Hvorfor skal man få velge? Vi vet ikke nok om det til at folk kan ta et valg der de forstår konsekvensene som KAN dukke opp nå eller senere. Syns du det er greit at mennesker du er glad i skal være forsøkskaninener når de ikke vet hva de egentlig tester ut? I så fall: er det greit om de brukes som forsøkskaniner for ny sminke? Her vil de heller ikke få alle konsekvenser oppgitt på forhånd, men hvis de selv vil; syns du da det er greit?

Med andre ord du vil ikke ha et samfunn der mennesker kan ta sine egne valg? De evt valgene man kan ta er godkjent av staten først :/

Jeg skal aldri legge meg til slik sau mentalitet, lever heller utenfor flokken selv, så kan du la deg gjettes rundt med et smil..



Utlogget Preben35

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #182 : 04. september 2011, 15:47 »
Med andre ord du vil ikke ha et samfunn der mennesker kan ta sine egne valg? De evt valgene man kan ta er godkjent av staten først :/

Jeg skal aldri legge meg til slik sau mentalitet, lever heller utenfor flokken selv, så kan du la deg gjettes rundt med et smil..




Istedet for å være med å finansiere kriminelle vil jeg heller være sau og avstå fra å kunne velge selv...

Utlogget newusername

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 155
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 155

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #183 : 04. september 2011, 15:48 »
Istedet for å være med å finansiere kriminelle vil jeg heller være sau og avstå fra å kunne velge selv...
Er det det faktum at du er motstander av AAS spesielt eller kriminalitet generelt som gjør at du har den holdningen? ;-)

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #184 : 04. september 2011, 15:54 »
Maui:

Du må gjerne kalle meg sau som bare følger flokken. Poenget - slik jeg ser det - er at man vet for lite om AAS til at jeg i det hele tatt hadde turt å bruke det. Må selvfølgelig legge til at jeg blir doptestet, ettersom jeg driver med idrett, så det ville aldri vært et alternativ for min del. Ei heller ville jeg puttet i meg noe for å bli større, da jeg ønsker å bli mindre og smidigere, så AAS ville uansett ikke vært et alternativ. Men OM jeg hadde ønsket å bli større, rent hypotetisk, ville jeg aldri turt å bruke AAS, fordi man vet for lite om det.

Om det gjør meg til en sau, er det egentlig helt fint Smiley Jeg mener fortsatt at det er fint at man ikke legaliserer noe man ikke vet mer om Smiley

Utlogget Preben35

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #185 : 04. september 2011, 15:58 »
quote author=SK84 link=topic=112354.msg1683287#msg1683287 date=1315144127]
Er det det faktum at du er motstander av AAS spesielt eller kriminalitet generelt som gjør at du har den holdningen? ;-)
[/quote]
Er vel en god blanding.. Så lenge folk ikke konkurerer mot reine utøvere under falsk flagg og tør å stå for at de faktisk er fulle av varer så legger jeg meg ikke så mye borti det. Kjenner mange som har brukt og eller bruker aas, hyggelig folk de aller fleste. Synes derimot det er synd at de spyttet penger inn i kriminalitet og da tenker jeg ikke kun på aas-bransjen, er ingen hemmelighet at penger fra aas ikke kun går til det..

Utlogget newusername

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 155
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 155

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #186 : 04. september 2011, 16:06 »
quote author=SK84 link=topic=112354.msg1683287#msg1683287 date=1315144127]
Er det det faktum at du er motstander av AAS spesielt eller kriminalitet generelt som gjør at du har den holdningen? ;-)

Er vel en god blanding.. Så lenge folk ikke konkurerer mot reine utøvere under falsk flagg og tør å stå for at de faktisk er fulle av varer så legger jeg meg ikke så mye borti det. Kjenner mange som har brukt og eller bruker aas, hyggelig folk de aller fleste. Synes derimot det er synd at de spyttet penger inn i kriminalitet og da tenker jeg ikke kun på aas-bransjen, er ingen hemmelighet at penger fra aas ikke kun går til det..
Så hvis det ikke var straffbart å produsere, omsette, importere osv AAS, så hadde du ikke vært imot det? :-)

Utlogget Preben35

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #187 : 04. september 2011, 16:20 »
Det hadde gjort det moralsk enklere for min del om folk kunne kjøpt det helt lovlig på apoteket eller Rema ja. Forutsetter da at det er grundig undersøkt om skadevirkninger osv. Hvis folk da i tillegg er helt åpne om at de bruker, ikke seiler under falskt flagg for å få fordeler i konkurranser så greit for meg.

Dette kommer til å skje omtrent samtidig som kuer gror vinger..

Utlogget newusername

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 155
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 155

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #188 : 04. september 2011, 16:21 »
Det hadde gjort det moralsk enklere for min del om folk kunne kjøpt det helt lovlig på apoteket eller Rema ja. Forutsetter da at det er grundig undersøkt om skadevirkninger osv. Hvis folk da i tillegg er helt åpne om at de bruker, ikke seiler under falskt flagg for å få fordeler i konkurranser så greit for meg.

Dette kommer til å skje omtrent samtidig som kuer gror vinger..
Ja, trolig da, eller omtrent samtidig som når Dovre faller. Likevel - merkelig nok - ønsker visst ikke myndighetene å straffe personlig bruk.

Utlogget Preben35

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #189 : 04. september 2011, 16:24 »
Ja, trolig da, eller omtrent samtidig som når Dovre faller. Likevel - merkelig nok - ønsker visst ikke myndighetene å straffe personlig bruk.

har nok litt med at det er veldig vanskelig å håndheve, ressursbruk osv..

Utlogget Maui

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #190 : 04. september 2011, 20:00 »
Maui:

Du må gjerne kalle meg sau som bare følger flokken. Poenget - slik jeg ser det - er at man vet for lite om AAS til at jeg i det hele tatt hadde turt å bruke det. Må selvfølgelig legge til at jeg blir doptestet, ettersom jeg driver med idrett, så det ville aldri vært et alternativ for min del. Ei heller ville jeg puttet i meg noe for å bli større, da jeg ønsker å bli mindre og smidigere, så AAS ville uansett ikke vært et alternativ. Men OM jeg hadde ønsket å bli større, rent hypotetisk, ville jeg aldri turt å bruke AAS, fordi man vet for lite om det.

Om det gjør meg til en sau, er det egentlig helt fint Smiley Jeg mener fortsatt at det er fint at man ikke legaliserer noe man ikke vet mer om Smiley

Man vet ikke nok om det fordi det er forbudt i den bruken vi diskuterer her, medisinsk er det gjort mye forskning..

Ang bruk er jeg på linje med deg vil nok aldri bruke AAS selv, men bare fordi jeg selv ikke kunne tenke meg bruke det skal jeg ikke nekte andre det..

Individuell frihet er langt viktigere for meg en å innføre masse tåpelig lover som uansett ikke etterses av Politiet..

Utlogget Maui

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #191 : 04. september 2011, 20:02 »
Istedet for å være med å finansiere kriminelle vil jeg heller være sau og avstå fra å kunne velge selv...

Hvis staten regulerer bruk & salg, hvordan kan man da støtte kriminelle?
Per idag er staten kriminelle ved å la folk dø pga de mangler guts innen rus politikk..

Utlogget newusername

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 155
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 155

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #192 : 04. september 2011, 20:03 »
Individuell frihet er langt viktigere for meg en å innføre masse tåpelig lover som uansett ikke etterses av Politiet..
...så finnes det jo heller ingen lover som nekter deg å bruke AAS...

Utlogget newusername

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 155
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 155

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #193 : 04. september 2011, 20:04 »
Per idag er staten kriminelle ved å la folk dø pga de mangler guts innen rus politikk..
Dagens sakligste...

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #194 : 04. september 2011, 20:22 »
...så finnes det jo heller ingen lover som nekter deg å bruke AAS...

Om du bruker mye, liker å ha mer på lager, eller vil kjøpe fra utlandet så er det det.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!