Skrevet av Emne: Steroider mot dårlig selvtillit?  (Lest 83993 ganger)

Utlogget newusername

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 155
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 155

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #225 : 07. september 2011, 09:26 »
Folk ser ikke ut til å forstå. Det er ikke lov til og verken KJØPE, eller SELGE steroider.

Eneste lovlige måten å anskaffe seg steroider er hvis en går til lege og får bekreftet unaturlig lav produksjon av testosteron.

Hva får deg til å tro at folk vil kutte ut å bruke steroider dersom dette blir kriminalisert hvis de som bruker i dag likevel begår en kriminell handling ved å kjøpe steroider?

Så slik systemet er i dag, så skal egentlig ingen andre enn de som har resept på det ha steroider i hjemmet sitt.
Ta deg sammen, dette er bare fullstendig useriøst pissprat. Å kjøpe til eget forbruk og å bruke AAS er ikke straffbart, altså lovlig. Forklar meg hvorfor du tror at det er straffbart/ulovlig å kjøpe til eget forbruk og å bruke AAS, så skal jeg bevise for deg at du tar fullstendig feil. Du aner tydeligvis ikke hva du snakker om, så ro deg heeeeelt ned.

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #226 : 07. september 2011, 15:42 »
Ta deg sammen, dette er bare fullstendig useriøst pissprat. Å kjøpe til eget forbruk og å bruke AAS er ikke straffbart, altså lovlig. Forklar meg hvorfor du tror at det er straffbart/ulovlig å kjøpe til eget forbruk og å bruke AAS, så skal jeg bevise for deg at du tar fullstendig feil. Du aner tydeligvis ikke hva du snakker om, så ro deg heeeeelt ned.

roid rage? ^^
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #227 : 07. september 2011, 17:10 »
Ta deg sammen, dette er bare fullstendig useriøst pissprat. Å kjøpe til eget forbruk og å bruke AAS er ikke straffbart, altså lovlig. Forklar meg hvorfor du tror at det er straffbart/ulovlig å kjøpe til eget forbruk og å bruke AAS, så skal jeg bevise for deg at du tar fullstendig feil. Du aner tydeligvis ikke hva du snakker om, så ro deg heeeeelt ned.
distrubiering er ulovlig. det er ulovlig å kjøpe det, selv om det er til eget bruk. det som ER lovlig, er å OPPBEVARE til eget bruk.. så krøll deg inn i hula der du kom fra
Westside disciple

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #228 : 07. september 2011, 17:19 »
distrubiering er ulovlig. det er ulovlig å kjøpe det, selv om det er til eget bruk. det som ER lovlig, er å OPPBEVARE til eget bruk.. så krøll deg inn i hula der du kom fra

thats right. Syntes de burde gjore d også ulovlig nå. Ikke alt man tydeligvis skal skjønne seg på

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #229 : 07. september 2011, 17:28 »
thats right. Syntes de burde gjore d også ulovlig nå. Ikke alt man tydeligvis skal skjønne seg på
jajo.. det er ikkje så nøye egentlig.. grensen er (eller var ihverfall) på 4000mg for at det ble sett på som til eget brukt. Noe som er ganske lite.. de fleste seriøse brukere oppbevarer gjerne 3-4 ganger så mye for en relativt mild kur..
Westside disciple

Utlogget Kraftplugg

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 369
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 369

  • Veni, Vidi, Vici
Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #230 : 07. september 2011, 18:20 »
Ta deg sammen, dette er bare fullstendig useriøst pissprat. Å kjøpe til eget forbruk og å bruke AAS er ikke straffbart, altså lovlig. Forklar meg hvorfor du tror at det er straffbart/ulovlig å kjøpe til eget forbruk og å bruke AAS, så skal jeg bevise for deg at du tar fullstendig feil. Du aner tydeligvis ikke hva du snakker om, så ro deg heeeeelt ned.
Facepalm
~ You do what you always did, you get what you always got

Utlogget newusername

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 155
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 155

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #231 : 08. september 2011, 19:41 »
Verken roid rage eller annet rage. Blir bare irritert på folk som uttaler seg om ting de ikke har greie på. Å kjøpe til eget bruk og bruke er ikke straffbart, altså tillatt. Vennligst motbevis min påstand, så skal jeg bøye meg pent i støvet.

EDIT: http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-018.html#162 Se link til Straffeloven § 162. Dette gjelder narkotika. Legg merke til at "erverve" (altså skaffe seg/kjøpe/tilsvarende) er nevnt. Se så litt lenger ned, til Straffeloven § 162 b. Denne gjelder doping. Erverve er ikke nevnt. Altså er det ikke straffbart å erverve dopingmidler (til eget forbruk, jf diverse domsavsigelser). Bruk er ikke nevnt og er således ikke straffbart, altså tillatt.

EDIT 2: Jeg har i alle fall kilder for det jeg hevder. Hvis noen kan motbevise det, skal jeg gjerne innrømme at jeg tar feil, men såvidt jeg kan se, er det ikke straffbart å verken kjøpe dopingmidler til eget forbruk eller å bruke det.

Utlogget newusername

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 155
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 155

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #232 : 08. september 2011, 19:56 »
distrubiering er ulovlig. det er ulovlig å kjøpe det, selv om det er til eget bruk. det som ER lovlig, er å OPPBEVARE til eget bruk.. så krøll deg inn i hula der du kom fra
Du tar dessverre feil, tøffen. Det er fullt tillatt å kjøpe det. Vet ikke hvor du har din informasjon fra, men jeg foreslår at du revurderer kildekritikken din.

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #233 : 08. september 2011, 19:57 »
Føler det er mye testo i tråden her nå høhøh ille sinna gitt
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #234 : 08. september 2011, 20:15 »
Bruk er ikke nevnt i noen av tilfellene og er således ikke straffbart, altså tillatt.

Det er altså ikke ulovlig å være påvirket av narkotika i følge § 162. Er det noen andre lover som dekker dette?

Nevermind.

Sitat
Bruk er straffbart i henhold til Legemidellovens paragraf 24, og kan gi straff i form av bøter eller fengselstraff i 6 måneder

http://no.wikipedia.org/wiki/Hasj
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #235 : 08. september 2011, 23:38 »
Du tar dessverre feil, tøffen. Det er fullt tillatt å kjøpe det. Vet ikke hvor du har din informasjon fra, men jeg foreslår at du revurderer kildekritikken din.
ettersom eg faktisk ikkje finner loven. Foreslår eg at du selv finner en relevant kilde.. ettersom AAS ikkje er narkotika. anyways, det er almenn kunnskap hos folka som driver med det. om det duger, så var faktisk det eneste eg fant fra steroider.net.
Westside disciple

Utlogget newusername

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 155
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 155

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #236 : 08. september 2011, 23:47 »
ettersom eg faktisk ikkje finner loven. Forslår eg at du selv finner en relevant kilde.. ettersom AAS ikkje er narkotika. anyways, det er almenn kunnskap hos folka som driver med det. om det duger, så var faktisk det eneste eg fant fra steroider.net.
Hjelpe meg... Jeg har aldri sagt at AAS er narkotika, det er doping, som er omhandlet av Straffeloven § 162 b. LES før du skriver mer tull, da. Poenget er at "erverv", som altså betyr å skaffe seg/kjøpe/tilsvarende ikke er nevnt i § 162 b. Det er altså ikke straffbart å erverve (skaffe seg/kjøpe) dopingmidler - i motsetning til erverv av narkotika, som er straffbart, dette er omhandlet i Straffeloven § 162.

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #237 : 08. september 2011, 23:57 »
Hjelpe meg... Jeg har aldri sagt at AAS er narkotika, det er doping, som er omhandlet av Straffeloven § 162 b. LES før du skriver mer tull, da. Poenget er at "erverv", som altså betyr å skaffe seg/kjøpe/tilsvarende ikke er nevnt i § 162 b. Det er altså ikke straffbart å erverve (skaffe seg/kjøpe) dopingmidler - i motsetning til erverv av narkotika, som er straffbart, dette er omhandlet i Straffeloven § 162.
dette gjelder da tydlighvis ikkje steroider. ettersom det er er lov å oppbevare til eget bruk. noe den loven sier imot.
Westside disciple

Utlogget newusername

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 155
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 155

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #238 : 09. september 2011, 08:19 »
dette gjelder da tydlighvis ikkje steroider. ettersom det er er lov å oppbevare til eget bruk. noe den loven sier imot.
Dette har vi også diskutert tidligere i tråden. Begrepet "oppbevaring" gjelder ikke for små kvanta til eget forbruk, iht rettspraksis er dette begrenset til 4000 mg.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!