Skrevet av Emne: SINGLET BRUK PÅ TRENINGSENTERE.  (Lest 57050 ganger)

Utlogget awf

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 303
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 303

Sv: SINGLET BRUK PÅ TRENINGSENTERE.
« #15 : 20. august 2011, 01:16 »
Singlet burde være lov. Det bekrefter på en måte alle fordommer man måtte ha om den personen som bruker det. Litt som Ed Hardy klær.

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: SINGLET BRUK PÅ TRENINGSENTERE.
« #16 : 20. august 2011, 01:17 »
Ja dere får vel bruke dette latterlige plagget, så blir det lettere for meg å identifisere dere Grin

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Sv: SINGLET BRUK PÅ TRENINGSENTERE.
« #17 : 20. august 2011, 01:19 »
Ja dere får vel bruke dette latterlige plagget, så blir det lettere for meg å identifisere dere Grin

Lykke til Smiley
Skal ikke bruke singlet engang, så vi forblir nok fremmede.
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget newusername

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 155
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 155

Sv: SINGLET BRUK PÅ TRENINGSENTERE.
« #18 : 20. august 2011, 01:20 »
Singlet burde være lov. Det bekrefter på en måte alle fordommer man måtte ha om den personen som bruker det. Litt som Ed Hardy klær.
Hvor er sammenhengen mellom dem som bruker singlet og dem som bruker Ed Hardy-klær? Her har jeg gått glipp av noe interessant ;-)

Utlogget Torø

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 104
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 104

Sv: SINGLET BRUK PÅ TRENINGSENTERE.
« #19 : 20. august 2011, 01:20 »
Skift treningssenter Wink

Det som er felles for slike kommersielle sentre med singlet forbud:
- Kun en benkpress (evnt. flere ubrukelige)
- Kun et knebøystativ (men er som regel opptatt av bicepscurlere)
- BANNLYST markløft (grunnet at det både bråker og tar mye plass)
- Maks 30 kg (varierer) hantler - for å unngå "bolere"
- Dyrt

Svarer ikke direkte på spørsmålet ditt, men mer en løsning Smiley
Styrkeløfter (på hobbybasis)

Treningslogg      Styrkeløftstevner      Haugaland AK

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Sv: SINGLET BRUK PÅ TRENINGSENTERE.
« #20 : 20. august 2011, 01:22 »
Skift treningssenter Wink

Det som er felles for slike kommersielle sentre med singlet forbud:
- Kun en benkpress (evnt. flere ubrukelige)
- Kun et knebøystativ (men er som regel opptatt av bicepscurlere)
- BANNLYST markløft (grunnet at det både bråker og tar mye plass)
- Maks 30 kg (varierer) hantler - for å unngå "bolere"
- Dyrt

Svarer ikke direkte på spørsmålet ditt, men mer en løsning Smiley

Jøss, skulle trodd vi trente på samma sted ! utenom hantlene da, de er oppimot 42 kg.
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: SINGLET BRUK PÅ TRENINGSENTERE.
« #21 : 20. august 2011, 01:27 »
Ja dere får vel bruke dette latterlige plagget, så blir det lettere for meg å identifisere dere Grin

Kan det være fordi magen din ser litt "stor" ut? Kanskje derfor du absolutt har skrekken for singlet?
Selv bruker jeg ikke singlet eller t-skjorte, foretrekker HETTEGENSER!
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget Primo

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 195
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 195

Sv: SINGLET BRUK PÅ TRENINGSENTERE.
« #22 : 20. august 2011, 01:30 »
Forbudet er der fordi senteret tjener penger på "hvermannsen" og han "trener" i t-skjorte og blir skremt når en med 52cm guns har på singlet. Da lar han vær å "trene" og senteret tjener ikke penger. Du tror vel ikke senteret drives fordi eier har et intenst ønske om at folk skal komme i bedre form, og hvertfall ikke for dine guns. Shocked
Raw løft: 160kg -122,5kg -200kg
Utstyr: -----------137,5kg--------

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: SINGLET BRUK PÅ TRENINGSENTERE.
« #23 : 20. august 2011, 01:53 »
Det har ikke en dritt med jantelov å gjøre, jeg synes bare at det ser idiotisk og harry ut. Jeg synes for eksempel at rånere, idrettsutøvere som røyker og folk med mokasiner er harry også. Ser ikke hva det skal ha å gjøre med janteloven, men kanskje det er meg det er noe galt med...

Det har faktisk med janteloven å gjøre. Da de fleste som synes det er harry at andre går med singlet, oppfatter det som at de som går med singlet, går med det for å vise seg frem. For å vise "jeg er best" "jeg tror noe om meg selv" " se mine nye muskler"
Derfor synes mange det er teit at andre går med singlet, rett å slett fordi de tror folk går med singlet for å vise frem sine pumpa armer.

Jeg går med singlet for motivasjonen sin skyld, og det er behagelig under trening. Slik er det, og slik forblir det, jeg trener alltid i singlet. Om det var opp til meg skulle jeg gjerne trent i baris også. Deal with or not Wink
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget newusername

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 155
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 155

Sv: SINGLET BRUK PÅ TRENINGSENTERE.
« #24 : 20. august 2011, 01:58 »
Det har faktisk med janteloven å gjøre. Da de fleste som synes det er harry at andre går med singlet, oppfatter det som at de som går med singlet, går med det for å vise seg frem. For å vise "jeg er best" "jeg tror noe om meg selv" " se mine nye muskler"
Derfor synes mange det er teit at andre går med singlet, rett å slett fordi de tror folk går med singlet for å vise frem sine pumpa armer.

Jeg går med singlet for motivasjonen sin skyld, og det er behagelig under trening. Slik er det, og slik forblir det, jeg trener alltid i singlet. Om det var opp til meg skulle jeg gjerne trent i baris også. Deal with or not Wink

Du kan tro hva du vil, men for min del har det ikke noe med janteloven å gjøre. Det har ingenting med misunnelse å gjøre. Der jeg trener, er det de små pinglegutta på 18-20 år som går med singlet og er jææævlig breiale og tøffe, mens de store, sterke gutta kler seg i normale, hensiktsmessige t-skjorter eller gensere. Singlet ser døvt ut og jeg synes at det er harry, som nevnt tidligere. "Deal with it or not", som det sies.

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: SINGLET BRUK PÅ TRENINGSENTERE.
« #25 : 20. august 2011, 02:02 »
Du kan tro hva du vil, men for min del har det ikke noe med janteloven å gjøre. Det har ingenting med misunnelse å gjøre. Der jeg trener, er det de små pinglegutta på 18-20 år som går med singlet og er jææævlig breiale og tøffe, mens de store, sterke gutta kler seg i normale, hensiktsmessige t-skjorter eller gensere. Singlet ser døvt ut og jeg synes at det er harry, som nevnt tidligere. "Deal with it or not", som det sies.

Nå snakket jeg på generelt grunnlag. Ikke av en enkeltpersons tilfelle, ditt tilfelle.
Der jeg trener er det faktisk de store sterke gutta som trener i singlet, og de små pingle gutta i vanlig tskjorte. Forskjell på treninsentrene, akkurat som det er på folk.. ikke alle som ikke liker at andre år med singlet er misunnelige. Fair nok det. Men da akseptere du vel bruk av singlet og, hvis din eneste grunn er at det er harry.
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget newusername

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 155
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 155

Sv: SINGLET BRUK PÅ TRENINGSENTERE.
« #26 : 20. august 2011, 02:06 »
Nå snakket jeg på generelt grunnlag. Ikke av en enkeltpersons tilfelle, ditt tilfelle.
Der jeg trener er det faktisk de store sterke gutta som trener i singlet, og de små pingle gutta i vanlig tskjorte. Forskjell på treninsentrene, akkurat som det er på folk.. ikke alle som ikke liker at andre år med singlet er misunnelige. Fair nok det. Men da akseptere du vel bruk av singlet og, hvis din eneste grunn er at det er harry.
Ja, for all del, singlet er slett ikke det verste man ser på et treningssenter ;-)

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Sv: SINGLET BRUK PÅ TRENINGSENTERE.
« #27 : 20. august 2011, 02:08 »
Forbudet er der fordi senteret tjener penger på "hvermannsen" og han "trener" i t-skjorte og blir skremt når en med 52cm guns har på singlet. Da lar han vær å "trene" og senteret tjener ikke penger. Du tror vel ikke senteret drives fordi eier har et intenst ønske om at folk skal komme i bedre form, og hvertfall ikke for dine guns. Shocked
Rart at ikke words gym og golds gym er konkurs da.
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget henkke

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 60
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 60

Sv: SINGLET BRUK PÅ TRENINGSENTERE.
« #28 : 20. august 2011, 02:40 »
På det treningssenteret jeg trener på, kommer det inn singlettforbud om noen uker, grunnlaget deres var at alle skulle føle seg komfortable. Dette syntes jeg er en smule teit, etter min personlige mening blir dette som å ha bikiniforbud på stranda, fordi noen har finere kropp enn andre.
Jeg personlig bruker sjelden singlett, og tenker heller ikke stort over det hvis andre bruker det.
Jeg kan godt forstå hvorfor folk vil trene med singlett, det mer lufttilgang og mer behagelig å trene, og dermed svetter man mindre.
20 år - 191 høy, 100 kg

Makser: alt er løftet raw!
Benkpress: 120 kg
Markløft: 205 kg
Knebøy: 175 kg

Utlogget Primo

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 195
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 195

Sv: SINGLET BRUK PÅ TRENINGSENTERE.
« #29 : 20. august 2011, 03:13 »
Rart at ikke words gym og golds gym er konkurs da.
Snakket om trenings senter som SATS og gjengen. For "Hvermannsen". Tenk og les før du skriver!
Raw løft: 160kg -122,5kg -200kg
Utstyr: -----------137,5kg--------

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!