Skrevet av Emne: SINGLET BRUK PÅ TRENINGSENTERE.  (Lest 56732 ganger)

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: SINGLET BRUK PÅ TRENINGSENTERE.
« #90 : 31. august 2011, 15:08 »
Det er på en måte ikke diskutabelt om man ser på statistikken.

Få se på statistikken da.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Primo

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 195
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 195

Sv: SINGLET BRUK PÅ TRENINGSENTERE.
« #91 : 01. september 2011, 07:47 »
Få se på statistikken da.
Second that.
Raw løft: 160kg -122,5kg -200kg
Utstyr: -----------137,5kg--------

Utlogget Bighush

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 242
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 242

Sv: SINGLET BRUK PÅ TRENINGSENTERE.
« #92 : 06. september 2011, 13:16 »
Second that.

Nå har jeg ikke noe mulighet for bruke mitt senter som eksempel på statistikken, de fleste innaktive sier opp sitt medlemskap i løpet av de 12 første mnd nettopp fordi dem er innaktive og ønsker å ikke å betale for noe de ikke bruker.
De aller fleste aktive er medlem lengre enn de 12 mnd. Det har med snittlengden på ett medlemskap.
Altså er da ett aktivt medlem mer verdifult målt i kroner enn innaktive.
Har også lest dette i ett bransjeblad (men finner såklart ikke dette igjen) der de tar for seg akkurat dette og viser til statistikk tatt i fra andre gym.

Utlogget ballehans

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 577

Sv: SINGLET BRUK PÅ TRENINGSENTERE.
« #93 : 06. september 2011, 13:53 »
Jæ fåretrekker å trene i singlet med ketchupflekkær og bremsespår på. det er det som er tøffast. litt god svettelukt òg så blire bra. røykær også sigg når jæ trenær og eter grandis mellom setta. men det er bare meg da, og håpær for guds skyld folk gir fanden, iom at det finns langt dummære ting som foregår på diverse gym rundt om.

singlet, sigg og grandis > kvartbøy, hårgele og brunkrem. 
gjelder samtlige dagær i uka.

23 år gammel
190 cm høy og ganske lett ~ 93 kg
165-145-250 rå på stevne 105,4 kg kroppsvekt

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=77168.0</br>

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: SINGLET BRUK PÅ TRENINGSENTERE.
« #94 : 06. september 2011, 14:11 »
Jæ fåretrekker å trene i singlet med ketchupflekkær og bremsespår på. det er det som er tøffast. litt god svettelukt òg så blire bra. røykær også sigg når jæ trenær og eter grandis mellom setta. men det er bare meg da, og håpær for guds skyld folk gir fanden, iom at det finns langt dummære ting som foregår på diverse gym rundt om.

singlet, sigg og grandis > kvartbøy, hårgele og brunkrem. 
gjelder samtlige dagær i uka.

Ja det er bedre om:

- Ingen bruker hårgele når de trener
- Alle burde ha mer eller mindre 100% riktig teknikk i sine øvelser
- Når alle er på trening så må alle trene seriøst

Om noen gjør noe anderledes, som f.eks å snakke med en venn mellom setta så er dette forkastelig, da må vi spørre oss selv " Hva i alle dager er det denne personen driver med, prate kan han gjøre hjemme på facebook"

Evt om en person trener med ganske liten lyseblå shorts så skal alle se på denne personen, og tenke at han er en tulling fordi han ikke gjør som alle andre!

Det er kanskje harry å skille seg ut, men det er faen meg bedre enn å se ut som mange andre tullinger på treningssenteret!
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: SINGLET BRUK PÅ TRENINGSENTERE.
« #95 : 06. september 2011, 16:13 »
Jæ fåretrekker å trene i singlet med ketchupflekkær og bremsespår på. det er det som er tøffast. litt god svettelukt òg så blire bra. røykær også sigg når jæ trenær og eter grandis mellom setta. men det er bare meg da, og håpær for guds skyld folk gir fanden, iom at det finns langt dummære ting som foregår på diverse gym rundt om.

singlet, sigg og grandis > kvartbøy, hårgele og brunkrem. 
gjelder samtlige dagær i uka.
Jeg vetta faen jeg men når jeg trener så er det bælkjekt med flannelskjorta mi så jeg kan ha rev3 i brøstlomma og rulle meg en fet en mellom setta mens jeg dørjer ned glomma i tresnekka mi med en bajer i høyre
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget ballehans

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 577

Sv: SINGLET BRUK PÅ TRENINGSENTERE.
« #96 : 06. september 2011, 16:42 »
Ja det er bedre om:

- Ingen bruker hårgele når de trener
- Alle burde ha mer eller mindre 100% riktig teknikk i sine øvelser
- Når alle er på trening så må alle trene seriøst

Om noen gjør noe anderledes, som f.eks å snakke med en venn mellom setta så er dette forkastelig, da må vi spørre oss selv " Hva i alle dager er det denne personen driver med, prate kan han gjøre hjemme på facebook"

Evt om en person trener med ganske liten lyseblå shorts så skal alle se på denne personen, og tenke at han er en tulling fordi han ikke gjør som alle andre!

Det er kanskje harry å skille seg ut, men det er faen meg bedre enn å se ut som mange andre tullinger på treningssenteret!
Jeg vetta faen jeg men når jeg trener så er det bælkjekt med flannelskjorta mi så jeg kan ha rev3 i brøstlomma og rulle meg en fet en mellom setta mens jeg dørjer ned glomma i tresnekka mi med en bajer i høyre
Amen guttane!!

Skal innrømme at jæ juger litt. Har aldri røyka sigg på trening. Har vel aldri dørja på glomma ( Sad ) men flannell-skjorte på trening er kos!
beste av begge verdener følger:
pizza, nikotin, singlettær, burgerær, flanellskjorter, støgge shortsær, h-mjælk, bråking, fising, hårgele og alt det andre er flotte tilskudd til en monoton treningshverdag men treninga er uansett i sentrum. Er vel samma hva en gjør ellers på trening så lenge det er artig å trene og en ser gode resultat og fin framgang!



Må innrømme at jeg troller litt men jeg bruker singlet på trening når jeg kan. fordi det er rått og mindre svett, i bunn og grunn.

23 år gammel
190 cm høy og ganske lett ~ 93 kg
165-145-250 rå på stevne 105,4 kg kroppsvekt

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=77168.0</br>

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: SINGLET BRUK PÅ TRENINGSENTERE.
« #97 : 06. september 2011, 19:28 »
Nå har jeg ikke noe mulighet for bruke mitt senter som eksempel på statistikken, de fleste innaktive sier opp sitt medlemskap i løpet av de 12 første mnd nettopp fordi dem er innaktive og ønsker å ikke å betale for noe de ikke bruker.
De aller fleste aktive er medlem lengre enn de 12 mnd. Det har med snittlengden på ett medlemskap.
Altså er da ett aktivt medlem mer verdifult målt i kroner enn innaktive.
Har også lest dette i ett bransjeblad (men finner såklart ikke dette igjen) der de tar for seg akkurat dette og viser til statistikk tatt i fra andre gym.

Ja, men hvis 80% ++ av medlemmene til en hver tid er støttemedlemmer, hvem drar senteret inn mest penger på totalt? Hjelper ikke om du er medlem i ti år om det er fire støttemedlemmer som betaler inn fire ganger så mye som deg til enhver tid. De slutter? Synd, da blir de nødt til å tjene masse penger på innmeldingsavgifter på nye støttemedlemmer, eventuelt avgift for brudd på avtale på de som slutter om de har det. Mesteparten av medlemmene på et gym er nesten ikke der og det er de som utgjør hoveddelen av inntekten. Om du hadde fjernet alle dem kunne de mest sannsynlig ikke drive gymmet skikkelig i det hele tatt på grunn av økonomien.

Utlogget sandraerf

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 439
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 439

Sv: SINGLET BRUK PÅ TRENINGSENTERE.
« #98 : 17. desember 2011, 16:16 »
Må si jeg er enig i det Mimmelmann sier her.. Smiley
Bikinifitness 2014

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: SINGLET BRUK PÅ TRENINGSENTERE.
« #99 : 17. desember 2011, 16:30 »
kjøt dg under armour treningstjorter!

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Sv: SINGLET BRUK PÅ TRENINGSENTERE.
« #100 : 19. desember 2011, 11:03 »
Vet ikke om nien har nevnt det før, men hva med shorts ?
Det finnes jo mange som jogger i shorts, eller trener beina med shorts, det blir jo det samma prinsippet.
Der jeg akkuratt sa opp medlemskapet, cirker det som om det bare er guttene som får dette singler forbudet, og ikke jentene.
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget HarryHole

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 52
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 52

Sv: SINGLET BRUK PÅ TRENINGSENTERE.
« #101 : 19. desember 2011, 11:13 »
Det er kun tullinger som trener i singlet.

Sånn er det bare

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Sv: SINGLET BRUK PÅ TRENINGSENTERE.
« #102 : 19. desember 2011, 11:30 »
Enig der, jeg skjønner ikke hvorfor folk skal blande seg oppi hva andre personer trener i, det blir det samme som å være imot hva en person jobber med, hva personen spiser, eller hvem en person f.eks er i ett forhold mere.

Jeg må ærlig si at det er en idiotisk forandring det er blitt, at mange er blitt veldig perfeksjonister på ting.
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget junkfood

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 27

Sv: SINGLET BRUK PÅ TRENINGSENTERE.
« #103 : 19. desember 2011, 11:49 »
Er jo like femi å gå med singlet som i kjole. Så er ikke rart at det kommer reaksjoner.

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: SINGLET BRUK PÅ TRENINGSENTERE.
« #104 : 19. desember 2011, 11:58 »
Sikkert kjipt og alt det der, men et treningssenter kan da bestemme selv om de forbyr noe de synes kan være "sjenerende" for de andre kundene eller av hygiene årsaker... Er vel ikke noe å henge seg opp i. Får man beskjed om at det ikke er lov og det står i reglementet er det vel lite du kan gjøre enn å bytte til et annet treningssenter...
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!