Skrevet av Emne: 10 kg muskelmasse på 3 mnd!  (Lest 16021 ganger)

Utlogget lokey

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 635
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 635

  • Hey Crabman!
Sv: 10 kg muskelmasse på 3 mnd!
« #45 : 09. september 2011, 00:16 »
selv uten å trene mener du? Smiley

Jeg har bare http://www.olympiatoppen.no/fagavdelinger/idrettsernaering/faktaark/media3920.media å basere meg på. Jeg vet ikke hvilke studier de baserer seg på når de sier dette.

Jeg husker ikke helt hvor jeg leste om p ratio på Lyle McDonalds side, men det er nevnt i disse to artiklene i alle fall.

http://www.bodyrecomposition.com/muscle-gain/initial-body-fat-and-body-composition-changes.html
http://www.bodyrecomposition.com/muscle-gain/calorie-partitioning-part-1.html

Ja uten å trene såklart! Titter gjennom artiklene i morgen, men om jeg forstå deg rett så kan du i teorien gå opp 50kg(20kg muskler), og så deffe bort 30kg fett og være i knallform! Satt litt på spissen, men som sagt leser gjennom imorgen, takk for dem Cheesy
Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99719.new

Status:
2x160 - 150 - 200
Bildeprofil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=123729.msg1831570;topicseen#new

Mål:
Holde meg fri for skader, vokse godt, kose meg på trening!

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: 10 kg muskelmasse på 3 mnd!
« #46 : 09. september 2011, 01:10 »
Ja uten å trene såklart! Titter gjennom artiklene i morgen, men om jeg forstå deg rett så kan du i teorien gå opp 50kg(20kg muskler), og så deffe bort 30kg fett og være i knallform! Satt litt på spissen, men som sagt leser gjennom imorgen, takk for dem Cheesy

Njaaa, nei. P ratio-en virker dessverre andre veien også. Når du går ned i vekt, så mister man også en delvis forutbestemt andel muskler Sad Ifølge teorien, that is. Er ikke helt ikke helt sikker på i hvilken grad denne teorien stemmer over ens med virkeligheten, men jeg tror en del data tyder på at det er mye sant i den. Vi har igjen 25-30% vi kan styre selv med trening, hvile, kosthold og andre miljømessige faktorer, skal man tro Børge Fagerli (http://myrevolution.no/s/du-er-ikke-et-unntak/).

Gå til:  

Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!

5 proteinrike smoothies

Kosthold27.06.2021431

La deg friste av proteinrik dessert-smoothie og sjokolademilkshake.

5 mettende mellommåltider

Kosthold28.04.2021192

Sunn og kjapp mat på farten.

Kardio eller styrketrening først?

Trening27.04.2021353

Hva bør du trene først for optimal effekt?