Skrevet av Emne: FRP-skandaler  (Lest 23466 ganger)

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Tomas "Rocco" Hansen
« #15 : 24. september 2011, 08:21 »
Generelt vil jeg si at lavmål rent politisk handler om en egoistisk tankegang der ens eget ve og vel er det eneste som er i fokus. Jeg synes FrP apellerer til de som ønsker mest mulig billigst mulig, enklest mulig. De store sammenhengene virker ikke så viktige.
Hvordan kan du kalle mine "kampsaker" lavmål uten at jeg har sagt hva det er? Smiley

Hva som er lavmål er subjektivt, enklest mulig og billigst mulig er ofte det beste selv om det er "lavmål". Jeg kan kalle dine kampsaker lavmål fordi det er en subjektiv vurdering. Som eksempel kan jeg si at om du er for velferdsstaten, så er det lavmål.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Tomas "Rocco" Hansen
« #16 : 24. september 2011, 08:23 »
Huff, demokrati er noe dritt

Republikkanisme heter det i Norge, og det er noe dritt ja.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Tomas "Rocco" Hansen
« #17 : 24. september 2011, 08:57 »

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: Tomas "Rocco" Hansen
« #18 : 24. september 2011, 23:50 »
Huff, demokrati er noe dritt
Der er jeg enig. Skulle jeg hatt en kampsak måtte en avvikling av demokratiet vært en av dem. Har uansett ikke tenkt å kjempe for det da det er ren utopi.

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: Tomas "Rocco" Hansen
« #19 : 24. september 2011, 23:59 »
Er det på tide at det norske folk tar en Schanke og slår FRP hodestups ut av politikken?

Hva hadde vært bedre i Norge uten Frp?

Høyere bilavgifter, mer unødvendig innvandring, en skole med lavere faglige krav og hvor lærere må underkaste seg elevene ved den minste protest, høyere skatter, mer snillisme overfor kriminelle og trygdede?

Det hadde virkelig vært flott. Jeg savner alt i listen ovenfor.

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: Tomas "Rocco" Hansen
« #20 : 25. september 2011, 00:07 »
Hva hadde vært bedre i Norge uten Frp?

Høyere bilavgifter, mer unødvendig innvandring, en skole med lavere faglige krav og hvor lærere må underkaste seg elevene ved den minste protest, høyere skatter, mer snillisme overfor kriminelle og trygdede?

Det hadde virkelig vært flott. Jeg savner alt i listen ovenfor.
Min skyts mot FrP i denne tråden er ikke 100% seriøst. Litt moro må man kunne ha det Smiley
Når vi engang lever i et demokrati er det godt at vi har et parti som FrP - en solid buffer mot et sosialistisk mareritt. FrP er vel et av partiene som står meg nærmest i deler av sin filosofi, men også dette et parti som bygger på det demokratiske prinsipp.

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: FRP-skandaler
« #21 : 25. september 2011, 00:16 »
Schanke er genial da.
Hvis jeg skulle stolt på en politiker, ville det vært Schanke. Han er en no-bullshit fyr, som ikke går på lyvekurs for å snakke seg ut av gamle løfter.

Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: FRP-skandaler
« #22 : 25. september 2011, 00:25 »
Schanke er genial da.
Hvis jeg skulle stolt på en politiker, ville det vært Schanke. Han er en no-bullshit fyr, som ikke går på lyvekurs for å snakke seg ut av gamle løfter.


Veldig enig. Schanke er ærlig, rett fram. Selv om jeg ikke støtter bruk av nesestyvere i politikken, er dette tross alt bedre enn psykologisk krigføring og alt det ulumske som her følger med.

Utlogget g0trice

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 454
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 454

Sv: FRP-skandaler
« #23 : 25. september 2011, 00:44 »
Schanke er en tragisk figur.

Typisk FrPer å tape en politisk debatt mot ungdomspolitikere.

Typisk FrPer å bruke vold under en sivilisert politisk debatt.

Typisk FrPere å glorifisere voldsbruk under siviliserte politiske debatter.

Typisk FrPere å klage på demokratiet.

Typisk FrPere å være dårlige tapere.

La tårene strømme nå Wink
kom hit for å drepe myter og tygge tyggegummi, og jeg er helt tom for tyggegummi...

Utlogget reaplacer

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 132

Sv: FRP-skandaler
« #24 : 25. september 2011, 01:22 »
fun facts innenfor Frp politikken.
de størsteparten av som stemmer Frp er arbeidsledige og trygdede folk.
Frp fremmer det som er populært her og nå + billigere avgifter på tobak, snus, alkohol, drivstoff osv.
Frp fremmer lavere skatt(altså den skatten som gjør at vi kan leve i velferdsstaten Norge)
Denne skatten kommer igjen slik at vi faktisk kan gå på sykehus osv uten egen privat forsikring.
Og ikke minst hva og hvem er det som faktisk gjør at de trygdede menneskene får penger å leve for? Jo det er de som betaler skatter og avgifter.

Det lønner seg for mange å sette seg inn i politikken, uten å kunn stemme etter det som høres "kult" ut. Det er klart jeg vil ha billigere alkohol å bensin osv. Men ikke i skyggen av å ha alt det andre som er så mye viktigere!
"Du er hva du spiser!"

Alder: 22 år
Vekt: 80 kg
Høyde: 180cm

Benkpress: 147.5kg
Markløft: 215kg
beinpress: 400 kg x 6
Knenøy smithmaskin: 210 x 2 kg

Trening og framgangslogg, med bilder

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92819.0

Utlogget Matsenator

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 152
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 152

Sv: FRP-skandaler
« #25 : 25. september 2011, 01:24 »


Eneste grunnen til at man hører om alle "bummertene" til folk som tilhører FrP er pga at media har det som sport å snuse opp dritt om dem. Og hva er grunnen til det?   jo pga at 70% av journalister stemmer AP.

"Strong people are harder to kill than weak people, and more useful in general. "

Matsenator prosjekt beach 2012 PSMF edition:

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=122519.msg1818498;topicseen#new

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: FRP-skandaler
« #26 : 25. september 2011, 01:32 »
Har vel ikke akuratt blitt bedre etter det som skjedde på Utøya heller.
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget Matsenator

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 152
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 152

Sv: FRP-skandaler
« #27 : 25. september 2011, 01:40 »
Et eksempel på dette er jo saken om Bård Hoksrud der han ble filmet med sjult kamera og beskyldt for å ha hatt sex med en prostituert i Riga.

Nå påstår ikke jeg at det ikke sjedde, Men jeg setter heller spørsmålstegn rundt metodene som ble bruk for å få dokumentert den saken. TV 2 fikk et "anonymt" tips om at dette kom til å skje og valgte da å følge opp saken ved å ansette en privat etterforsker som igjen filmet Bård Hoksrud med skjult kamera. 

Her er det jo noe som skurrer litt?
"Strong people are harder to kill than weak people, and more useful in general. "

Matsenator prosjekt beach 2012 PSMF edition:

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=122519.msg1818498;topicseen#new

Utlogget g0trice

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 454
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 454

Sv: FRP-skandaler
« #28 : 25. september 2011, 02:08 »
Et eksempel på dette er jo saken om Bård Hoksrud der han ble filmet med sjult kamera og beskyldt for å ha hatt sex med en prostituert i Riga.

Nå påstår ikke jeg at det ikke sjedde, Men jeg setter heller spørsmålstegn rundt metodene som ble bruk for å få dokumentert den saken. TV 2 fikk et "anonymt" tips om at dette kom til å skje og valgte da å følge opp saken ved å ansette en privat etterforsker som igjen filmet Bård Hoksrud med skjult kamera. 

Her er det jo noe som skurrer litt?

Enig. Problemet deres er at det er den ene tingen dere faktisk kan ta pressen på. Det faktumet at FrPere oppriktig tror at norske medier er kontrollert av de rødgrønne, eller er så ekstremt lite verdensvandte at de virkelig tror at bare fordi en journalist stemmer AP så er byrået de jobber for partisk og kun er ute etter å drive venstrevridd propaganda, er veldig skremmende.

Hvis en Frper gjør noe dritt, og f. eks. VG velger å rapportere om det, så er VG automatisk "blodrød sosialistmedia" i deres øyne. Dere må jo være ekstremt IQ-fattige for å ikke skjønne hva en tabloid-avis er eller hvordan de oppererer, og det er bare et av ekstremt mange eksempler på hvordan FrPere virkelig tror at verden fungerer.

FrP i seg selv har noen gode kampsaker og er jo et godt parti for de som virkelig vil leve i 100% kapitalistisk land (selvom, ironisk nok, de fleste som stemmer FrP ikke tjener på dette). Mitt personlige problem med dette partiet er at alle norges dårlige/ufyselige/trangsynte/dumme mennesker er de som utgjør Frps oppsluttning, og det er ikke tilfeldig.
kom hit for å drepe myter og tygge tyggegummi, og jeg er helt tom for tyggegummi...

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: FRP-skandaler
« #29 : 25. september 2011, 02:27 »
Det lønner seg for mange å sette seg inn i politikken, uten å kunn stemme etter det som høres "kult" ut. Det er klart jeg vil ha billigere alkohol å bensin osv. Men ikke i skyggen av å ha alt det andre som er så mye viktigere!

Som de 11 000 000 000 kronene driften av UDI og dets områder koster Norge i året. Det hadde vært for ille om 6 000 000 000 av de kronene hadde blitt brukt på infrastruktur i året i stedet, for da måtte vi ha klart oss uten 15 000 - 30 000 asylsøkere i året. Det hadde vært kjipt.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!