Skrevet av Emne: FRP-skandaler  (Lest 22895 ganger)

Utlogget burny_

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 249
  • Honnør: 178
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 249

Sv: FRP-skandaler
« #30 : 25. september 2011, 02:49 »
Jeg stemte FRP ved sist valg, skyt meg!

Moro at det er såpass politisk "ukorrekt" å stemme FRP, men allikevel er det såpass mange som gjør det..
Kanskje de som stemmer FRP liker å stemme på "Ekte" mennesker, folk som sier hva de mener, og ikke leser ferdig skrivde taler hele tiden, som er så politiske korrekte at det blir kvalmt å høre på.. 

Feks. det med at FRP vil privatisere mye av helsesektoren gjør meg ingen ting om det betyr at jeg må betale mindre skatt, da har jeg uansett råd til den forsikringa. OG jeg, som de fleste andre har forsikring via jobb i tillegg.

Har selv hatt problemer med knea mine, fikk kneskåla ut av ledd, og fikk beskjed om å vente 2mnd(!!!!!!) på MR. Var da sjukemeldt, og klarte ikke å reise på jobb (MR kostet 2000kr for staten å betale meg inn på privatklinikk på dagen, men måtte heller vente på at det skulle bli ledigt på det lokale sykehuset), mens de i tillegg da måtte betale sykepenger for meg, som hadde kostet langt over 2000kr.

Det eg ente opp med, var å bruke forsikringa via jobben, fikk time på DAGEN.

Har en far som har rygg problemer, så ille at han ikke kan jobbe på det værste.. Får han noe hjelp av staten? Nei, men forsikringa til jobben dekker behandling / og han må dekke noe.

Har en mor som har ME og stoffskifte problem, og er ufør, hun fikk noe offentlig hjelp, men det funka dårligt. Så ho måtte betale ut av egen lomme på privatklinikk for å få bedre hjelp.

Ei jente/dame her i bygda, hadde kreft.. Fikk vite at ho hadde 3mnd igjen å leve.
De fant alternativ behandling i Kina, der mange hadde hatt gode resultat, søkte om støtte..
Hva fikk ho som svar? Et NEI! Behandlingen kosta 300 000kr + opphold og kost, penger ho og mannen antageligvis ihvertfall hadde skatta i løpet av livet.... Men fikk ho hjelp? NEI.

Det ente opp med innsamling på facebook, konserter, etc og de fikk samla sammens pengene..
Burde ho trengt det? NEI! Ho skulle bare fått den hjelpen med en gang.
http://www.ta.no/nyheter/article4760350.ece


Dette er bare noen tilfeller, det finnes mange, ALT for mange.
I Norge betaler vi for at alle skal ha et like dårligt tilbud.. Det er MITT syn på saken.
Og da er det bedre at vi skatter mindre, og heller kan velge private løsninger som det passer oss selv.

Men vi kunne/burde og få til en løsning at det finnes en minste forsikring ALLE har råd til, og ALLE skal ha. Sånn at vi slepper de IDIOTENE (som du ofte hører klager borti statene) som tenker, hmm: x antall tusen i året for forsikring? Hva skal jeg med det? Skjer ingenting med meg eller mine..

Så noen ser det negative med privatisering, vel jeg ser det positive.

Og sånn er det med avgifter osv og, eks: mindre avgifter på bil = Nyere bilpark, mindre utslipp, mindre drivstoff forbruk, mindre dødsfall.
MYE av avgiftene vi har på bil er smør på flesk.

Eks, ingen kan si noe på at det er HELT vilt at på en ny Chevrolet Suburban må du betale nærmere 1 MILLION ekstra for å få en 7 seter, kontra en 2 seter, og det er kun AVGIFTER til norske stat for at det skal kunne sitte 5 ekstra personer i bilen!

Og at de innfører avgift basert på hvor mye Co2 biler slipper ut, så det skal straffe seg å velge en bil som slipper ut mye, men før brukte de HK avgift for å gi en ekstra smell til de som slepper ut ekstra.
Men når de innførte Co2 avgiften, fjerna de ikke HK avgiften, så nå er det dobbelt opp.
Og eks. da en BMW 320d, som slipper ut litt mindre Co2 enn en Toyota Avensis skal straffes for at den har 50hk ekstra, (selv om den faktisk er mere miljøvennlig?? )

Og så har du det med å starte i feil ende, som Arbeiderpartiet hele tiden gjør, eks med miljø der og:

Høyere avgifter på bil/drivstoff, men dårligere kollektiv transport.
Der tenker de ei heller ikke på oss som bor utenfor storbyene, hvor vi faktisk MÅ bruke bil til jobb.

Kan sitte å ramse opp grunner til at jeg stemte FRP, og andre kan gjøre det motsatte, eller ramse opp grunner til å stemme AP.
Men i bunn å grunn har det ingenting å si, vi må stemme det partiet som har flest saker vi er enige i, og ferdig med det..

Skal sies at det antagligvis blir å stemme Høyre for meg ved neste valg, da eg syns det ser ut som at de har større sjangs til å bli sittendes med makta, og de har mange av de samme sakene som FRP.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: FRP-skandaler
« #31 : 25. september 2011, 12:34 »
fun facts innenfor Frp politikken.
de størsteparten av som stemmer Frp er arbeidsledige og trygdede folk.

Hva sier det deg om deres situasjon? Dette er menneskene som ser Ap's politikk i praksis.

Frp fremmer det som er populært her og nå + billigere avgifter på tobak, snus, alkohol, drivstoff osv.

De er et populistisk parti(de fremmer saker som folk bryr seg om), dermed er de det beste speilbildet av folkets vilje i Norge. Dette er den samme grunnen til at veldig mange får opp Frp på div. valgomater.

Frp fremmer lavere skatt(altså den skatten som gjør at vi kan leve i velferdsstaten Norge)
Denne skatten kommer igjen slik at vi faktisk kan gå på sykehus osv uten egen privat forsikring.

Frp vil at staten skal dekke flere av kostnadene enn den gjør i dag. Frp vil også at systemet skal bli enklere for de som vil ta behandling som ikke tilbys i Norge.

Og ikke minst hva og hvem er det som faktisk gjør at de trygdede menneskene får penger å leve for? Jo det er de som betaler skatter og avgifter.

Du griper problemstillingen feil her. Først må du spørre hvorfor disse er trygdede.

Det lønner seg for mange å sette seg inn i politikken, uten å kunn stemme etter det som høres "kult" ut. Det er klart jeg vil ha billigere alkohol å bensin osv. Men ikke i skyggen av å ha alt det andre som er så mye viktigere!

Du beviser med dette at du ikke har satt deg inn i politikken.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: FRP-skandaler
« #32 : 25. september 2011, 12:39 »
Enig. Problemet deres er at det er den ene tingen dere faktisk kan ta pressen på. Det faktumet at FrPere oppriktig tror at norske medier er kontrollert av de rødgrønne, eller er så ekstremt lite verdensvandte at de virkelig tror at bare fordi en journalist stemmer AP så er byrået de jobber for partisk og kun er ute etter å drive venstrevridd propaganda, er veldig skremmende.

Hvis en Frper gjør noe dritt, og f. eks. VG velger å rapportere om det, så er VG automatisk "blodrød sosialistmedia" i deres øyne. Dere må jo være ekstremt IQ-fattige for å ikke skjønne hva en tabloid-avis er eller hvordan de oppererer, og det er bare et av ekstremt mange eksempler på hvordan FrPere virkelig tror at verden fungerer.

Grunnen til at det er store mistanker rundt dette er på grunn av PRESSESTØTTEN som venstresiden vil øke, og høyresiden vil minske eller fjerne helt. Har du noengang lurt på hvorfor bønder stemmer på senterpartiet?
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: FRP-skandaler
« #33 : 25. september 2011, 12:42 »
Feks. det med at FRP vil privatisere mye av helsesektoren gjør meg ingen ting om det betyr at jeg må betale mindre skatt, da har jeg uansett råd til den forsikringa. OG jeg, som de fleste andre har forsikring via jobb i tillegg.

Frp kommer fortsatt til å betale regninga di med skatt, trenger ikke privat forsikring.

Sitat
Vi vil sikre at pasientene har valgfrihet når det gjelder behandlingssted, slik at de selv styrer helsetjenestetilbudet. Dette gjøres ved at folketrygden betaler for behandling av pasienter basert på stykkpris - uavhengig av behandlingssted. Det skal heller ikke være et krav om at helse- og omsorgstjenester utføres i offentlig regi, men for offentlig regning.

http://www.frp.no/no/Vi_mener/
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget sii

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 27

Sv: FRP-skandaler
« #34 : 25. september 2011, 13:22 »
fun facts innenfor Frp politikken.
de størsteparten av som stemmer Frp er arbeidsledige og trygdede folk.
Frp fremmer det som er populært her og nå + billigere avgifter på tobak, snus, alkohol, drivstoff osv.
Frp fremmer lavere skatt(altså den skatten som gjør at vi kan leve i velferdsstaten Norge)
Denne skatten kommer igjen slik at vi faktisk kan gå på sykehus osv uten egen privat forsikring.
Og ikke minst hva og hvem er det som faktisk gjør at de trygdede menneskene får penger å leve for? Jo det er de som betaler skatter og avgifter.

Det lønner seg for mange å sette seg inn i politikken, uten å kunn stemme etter det som høres "kult" ut. Det er klart jeg vil ha billigere alkohol å bensin osv. Men ikke i skyggen av å ha alt det andre som er så mye viktigere!


Hva faen? Dette må da være en vits, om ikke vil jeg påstå at du er en vits.

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: FRP-skandaler
« #35 : 25. september 2011, 13:33 »
Mange gode poeng, burny_! Det jeg synes er bra med FrP er at de legger vinn på valgfrihet slik du poengterer i innlegget ditt, men samtidig strengere straffer for alvorlig kriminalitet, samt en restriktiv invandringspolitikk. De er liberale der de bør være liberale, og mer strenge der dette er nødvendig. Helt klart et av de bedre partiene i dagens norge. Likevel kan en kvie seg for å stemme FrP når man ser de mange representantene som virker useriøse, samt at billig sprit, bensin og bompenger får dominere mange debatter til det primitive.

Utlogget burny_

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 249
  • Honnør: 178
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 249

Sv: FRP-skandaler
« #36 : 25. september 2011, 14:21 »
Frp kommer fortsatt til å betale regninga di med skatt, trenger ikke privat forsikring.

http://www.frp.no/no/Vi_mener/
Jepp, veit igrunn det. Blei litt feil de settningene der, var litt i ørska i gårkveld.
Meinte at uansett OM det betyr at vi måtte hatt forsikringer så gjør ikke det meg noe, gikk mere på hva jeg personlig mener, enn det FRP mener.

Forøvrig skjønner eg ikke hva folk kan klage på angående den tankegangen med at folk skal få velge behandlingstilbud selv, og enda få det dekt. Er jo bare positivt det.
Høyre har vel forøvrig noenlunde samme tankegangen, men med en litt annen vri på det:

Sitat
Mens helsekøene i Norge vokser, meldes det om at stadig flere tegner private helseforsikringer og flere og flere betaler private operasjoner av egen lomme. Dette skjer fordi velferdsstaten ikke er der når de trenger den.

Med lange helsekøer vet vi at mange i dag venter på operasjoner de kunne fått på private sykehus om de hadde hatt råd til å betale selv. Det mener Høyre er uverdig. Vi vil la det offentlige betale for operasjoner og helsehjelp hos private for dem som står i helsekø. Alle skal få hjelpen de har krav på når de trenger den, uten å vente på statens egne sykehus.
http://www.hoyre.no/www/politikk/alle_politiske_saker/sosial_trygghet/helse_og_sykehus/


Utlogget burny_

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 249
  • Honnør: 178
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 249

Sv: FRP-skandaler
« #37 : 25. september 2011, 14:27 »
Mange gode poeng, burny_! Det jeg synes er bra med FrP er at de legger vinn på valgfrihet slik du poengterer i innlegget ditt, men samtidig strengere straffer for alvorlig kriminalitet, samt en restriktiv invandringspolitikk. De er liberale der de bør være liberale, og mer strenge der dette er nødvendig. Helt klart et av de bedre partiene i dagens norge. Likevel kan en kvie seg for å stemme FrP når man ser de mange representantene som virker useriøse, samt at billig sprit, bensin og bompenger får dominere mange debatter til det primitive.
Ja det er synd at div. FRP politikere kan virke useriøse, men jeg velger heller å se på det som at de fleste der er vanlige mennesker, og på godt og vondt så er det en del av de som åpner kjeften litt for ofte, og faktisk sier meningen sin. Kontra andre parti der de bruker år og dag på å komme med en uttalelse, da ferdig skrivd på et papir, så politisk korrekt som det går ann.
Som sagt, på godt og vondt...

De selger seg litt når det gjelder å få frem meningene om lavere avgifter osv, alle politikere er horer, enkelt og greit. De selger seg selv... Enn må bare prøve å se litt forbi det, og se heller på hva slags saker de faktisk brenner for, og hvordan det vil gjøre noe med det.

Utlogget Hardrock_ram

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 463
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 463

  • verdens beste ting er kake
Sv: FRP-skandaler
« #38 : 25. september 2011, 15:05 »
til Burny: Jeg kjenner ei på 25 i USA med vanlig jobb. Hu betaler riktignok noe mindre skatt enn meg, men hvis man legger til sykeforsikringen hver måned, så er det plutselig langt mer. Og med en sykeforsikring til den prisen, så kan man GLEMME å være like godt dekket som man er gjennom det offentlige i Norge, det er ihvertfall helt sikkert! Å ha råd til en av de bedre forsikringene kan hu bare glemme.
Du bør være forsiktig med å kalle folk i USA uten forsikring for idioter. Prøv å lev på en timelønn på under 8 dollar, og samtidig kanskje et barn eller to. Sykeforsikringen følger ikke noen tabell, så forsikringsselskapene i USA skal ha sine 150 dollar i måneden uansett, i motsetning til den offentlige skatten i Norge.

Og du sier det ikke gjør deg noe å betale sykeforsikring hvis du kunne fått mindre skatt samtidig. Vel, penger ut av lommeboka er penger ut av lommeboka, er det ikke? Sykeforsikring er dyrt, men det er en fast pris. De som tjener over en viss grense vil tjene på det, mens de som tjener mindre vil tape.

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: FRP-skandaler
« #39 : 25. september 2011, 15:15 »
til Burny: Jeg kjenner ei på 25 i USA med vanlig jobb. Hu betaler riktignok noe mindre skatt enn meg, men hvis man legger til sykeforsikringen hver måned, så er det plutselig langt mer. Og med en sykeforsikring til den prisen, så kan man GLEMME å være like godt dekket som man er gjennom det offentlige i Norge, det er ihvertfall helt sikkert! Å ha råd til en av de bedre forsikringene kan hu bare glemme.
Du bør være forsiktig med å kalle folk i USA uten forsikring for idioter. Prøv å lev på en timelønn på under 8 dollar, og samtidig kanskje et barn eller to. Sykeforsikringen følger ikke noen tabell, så forsikringsselskapene i USA skal ha sine 150 dollar i måneden uansett, i motsetning til den offentlige skatten i Norge.

Og du sier det ikke gjør deg noe å betale sykeforsikring hvis du kunne fått mindre skatt samtidig. Vel, penger ut av lommeboka er penger ut av lommeboka, er det ikke? Sykeforsikring er dyrt, men det er en fast pris. De som tjener over en viss grense vil tjene på det, mens de som tjener mindre vil tape.
Dette virker fornuftig, men noe av poenget til burny_ var vel dessuten at det offentlige helsevesenet ikke fungerer slik det skal. Det er kanskje her det private kan være et fint supplement når ventetiden blir urimelig lang. Det er liten vits i å ha et godt helsetilbud for den brede del av befolkningen hvis hjelpen ikke kommer tidsnok eller er av tilfredsstillende kvalitet.

Utlogget Pripps

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 107
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 107

Sv: FRP-skandaler
« #40 : 25. september 2011, 15:32 »
Hovedproblemet innen Frp ligger ikke bare i politikerstallen deres, de mangler seriøse støttespillere som vil få befolkningen til å skjønne at det ikke bare er de på den ytterste høyreside som ønsker en byråkratisk "revolusjon" i Norge.

Jeg undrer meg til stadighet på hvorfor alle slags nye politiske parti er ekstreme i både venstre og høyre retning. Det må da være noen ressurssterke der ute som ser markedet for et nytt høyreparti. Et politisk parti med en "frisk start" uten type "partiet for radikal endring av Norge", Sverigedemokratenes begynnelse o.l. Et parti som stjeler de populære sakene til Høyre og Frp, mens utelater de upopulære (DLD osv.) Et parti som ikke har en fortid som et parti som ikke eier handlekraft (type Høyre og Venstre).

Behind every happy man there is a woman who takes it in the ass

Utlogget Hardrock_ram

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 463
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 463

  • verdens beste ting er kake
Sv: FRP-skandaler
« #41 : 25. september 2011, 15:48 »
Dette virker fornuftig, men noe av poenget til burny_ var vel dessuten at det offentlige helsevesenet ikke fungerer slik det skal. Det er kanskje her det private kan være et fint supplement når ventetiden blir urimelig lang. Det er liten vits i å ha et godt helsetilbud for den brede del av befolkningen hvis hjelpen ikke kommer tidsnok eller er av tilfredsstillende kvalitet.

Gjør det ikke det? Hvor mange personer har kontakt med helsevesenet hver dag, og hvor mange av dem får problemer av et eller annet slag med helsevenset i seg selv? Selvsagt er det langt fra perfekt, men flere av historiene til burny dreier seg om vanskeligheter med å få behandling for "eksotiske" sykdommer hvor det kreves at pasienten sendes til utlandet for å få dyre behandlinger, og det kanskje bare for å forlenge livet med noen måneder. Av en eller annen grunn har jeg vanskeligheter med å forestille meg at et privat firma gladelig punger ut for slikt uten noensinne å stikke kjepper i hjulene  ...

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: FRP-skandaler
« #42 : 26. september 2011, 08:18 »
Gjør det ikke det? Hvor mange personer har kontakt med helsevesenet hver dag, og hvor mange av dem får problemer av et eller annet slag med helsevenset i seg selv? Selvsagt er det langt fra perfekt, men flere av historiene til burny dreier seg om vanskeligheter med å få behandling for "eksotiske" sykdommer hvor det kreves at pasienten sendes til utlandet for å få dyre behandlinger, og det kanskje bare for å forlenge livet med noen måneder. Av en eller annen grunn har jeg vanskeligheter med å forestille meg at et privat firma gladelig punger ut for slikt uten noensinne å stikke kjepper i hjulene  ...

Var det ikke nettopp en enkelthistorie du dro frem litt lenger oppe her? En jeg kjenner i USA....osv.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: FRP-skandaler
« #43 : 26. september 2011, 12:31 »
Hvorfor sykeforsikring er dyrt i USA:

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20101027175021AA8KX49

Several reasons.

No-competition, HMO's PPO's have users pay a flat fee for regular office visits, allows users to go to plan doctors so those seeking health care do not shop around. IF patients shopped around and doctors had to compete for the business rates would be driven down.

Price fixing. Medicare has defined what "usual and customary" fees should be and doctors who want Medicare patients must accept assignment. So prices are fixed for Medicare and Medicaid patients even if the price does not cover the actual service so the loss on those services where the Medicare "usual an customary" fees do not cover the actual cost is passed on to non-Medicare customers.

Student Loans: Any time something is subsidized by the government, the cost goes up. This is the case with education. Student Loans, Pell Grants etc. subsidize education, prices go up and at the end of the day the average physic an has 125 to 200 thousand in student loans to pay off. Another cost passed on to the customer.

Short expiration on Patent Drugs. Once the patent on drugs wear off, anybody can make a generic version. Drug companies try to make the cost of R&D back before this happens. As result the drugs are over-priced when first introduced. The Price of R&D is so high because of the requirements the FDA has before a drug can go to market.... Of course with the number of recalls and drugs pulled from the market because of undesirable side effect like death, birth defects etc. apparently the FDA's requirements a not very effective.

Excessive licensing. Licensing of professions creates a monopoly, limiting who can enter a profession, eventually expanding education needed to do the job well beyond what is really required so your ancillary care providers - Nurses, Physicans Assistants, techs require higher wages to cover their student loans and that cost is passed on to the patients.

Over Specialization and defensive medicine in most cases a GP has enough training to read an EKG, X-ray, lab test result and make the correct diagnosis and come up with a correct treatment plan. The need of a specialist really only exist for unusual situations. Yet to protect against potential law suit the GP sends the EKG, X-Ray, Lab results out to a specialist (Cardiologist, Radiologist, Pathologist respectively) for evaluation. So if one has any tests beyond the simple physical exam they are really paying for two (or more) doctors to read the results.

Related to that is unnecessary testing. A doctor can look at the throat, recognize there is a bacterial infection and prescribe a broad spectrum antibiotic. However, to cover his backside he also orders a throat culture, results then must be interpreted by a specialist etc. Most doctors can recognize a simple fracture, cast it etc. but to cover the backside he will take an x-ray which is read by a radiologist etc. Once again these unnecessary tests - and specialists reading of results creates additional expenses that are passed on to the patient.

Administrative expenses. To make it easier to process claims Medicare came up with various codes. A diagnose code book (ICD-9) a treatment code book (CPT) that is required for filing a claim. Medical billing has become a laborious specialized task requiring specialty training - you got it, medical billers garner a higher salary because of training, and it is significantly more labor intensive to properly bill the Medicare or the Insurance company. This expense is passed on to the patient

Add to that the paper chase of forms, releases, charting etc. you need more staff because professions that once included just patient care now include hours of paperwork documenting patient care etc. etc. again this expense must be passed on to the patient.

Unnecessary doctor visits: With the advent of the HMO and it's small co-pay for a visit people are visiting doctors for things they normally would not. First hint of a sniffle, go to the doctor. Sneeze because you put too much pepper on your sandwich, go to the doctor. stub your toe- go to the doctor.

All these things add up
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Hardrock_ram

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 463
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 463

  • verdens beste ting er kake
Sv: FRP-skandaler
« #44 : 26. september 2011, 13:56 »
Var det ikke nettopp en enkelthistorie du dro frem litt lenger oppe her? En jeg kjenner i USA....osv.

Hva har det med saken å gjøre? Jeg protesterte ikke et sekund på enkelthistoriene til Burny. Derimot brukte jeg dem som grunnlag for å si at systemet er "langt fra perfekt". Saken dreier seg om at Burny vil bytte det ut med et system som garantert vil gi MINST like mange folk de samme problemene som Burny forteller om, ganske enkelt fordi det er i et privat selskaps interesse å tjene mest mulig penger, og bruke minst mulig.

Dessuten er det ikke noen "enkelthistorie" jeg brukte fra USA, til tross for at jeg brukte ei jeg kjenner som eksempel. Minstelønn, forsikringspremie og skatt er tre faktorer veldig mange amerikanere forholder seg til, og må vel trygt sies å være en del av systemet?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!