Skrevet av Emne: 16 årings bildeprofil gått opp 8kg på 1 1/2 mnd!!  (Lest 66261 ganger)

Utlogget sstian

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 216
  • Honnør: 130
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 216

Kjører ekstra mye armer nå.

why/hva vil det si?
“Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.”

Utlogget stokka

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 192
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 192

why/hva vil det si?

Det vil si at han trener de oftere enn hva han gjorde før..
21 år
179 cm
93 kilo

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 696
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 696

  • Drømmekroppen?
why/hva vil det si?

Skal han kjøre mer knebøy for å få større armer, er det det du indirekte sikter til?

Hva er greia med å være spydig egentlig. La folk trene som de vil. Og for de fleste høres det logisk ut å poste et bilde av bicepsflex, hvorpå man under skriver en kommentar, slik som her "kjører ekstra armer nå".
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget sstian

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 216
  • Honnør: 130
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 216

Det vil si at han trener de oftere enn hva han gjorde før..
Skal han kjøre mer knebøy for å få større armer, er det det du indirekte sikter til?

Hva er greia med å være spydig egentlig. La folk trene som de vil. Og for de fleste høres det logisk ut å poste et bilde av bicepsflex, hvorpå man under skriver en kommentar, slik som her "kjører ekstra armer nå".

Skjønner ikke helt hva dere mener, jeg prøver ikke å være spydig eller noe sånn..
- Med why mener jeg hvorfor, altså hvorfor kjøre mer, det spørs jo akkurat hvordan han trente før.
- Med hva vil det si mener jeg hvor mange sett / hvilke øvelser / intensitet / hvor ofte osv.
“Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.”

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 696
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 696

  • Drømmekroppen?
Skjønner ikke helt hva dere mener, jeg prøver ikke å være spydig eller noe sånn..
- Med why mener jeg hvorfor, altså hvorfor kjøre mer, det spørs jo akkurat hvordan han trente før.
- Med hva vil det si mener jeg hvor mange sett / hvilke øvelser / intensitet / hvor ofte osv.

Da må jeg bare beklage. Trodde du var en av de styrkeløft frelste som infiltrere hver enste tråd om hvor bra det er å kjøre knebøy for å få større overkropp.

My mistake, tar mine ord tilbake! SmileySmiley
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Martin S Berzerk

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 418
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 418

  • Markløft : 120kg neste mål 140 kg
Føler at armene hanger litt etter resten av kroppen så jeg tenkte å fokusere mere på armer fremmover så jeg legger på dette på armdagen. :http://www.bodybuilding.com/fun/xrep6.htm
you only achive, what you wish to achive

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 172
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 172

Bra jobba. Jeg syns celltech orange smaker konge, appelsin med et hint av captain morgan rom:-)
Ta halv dose, så er det et greit kreatin opplegg..gikk opp noen kg fort på den. Size on fra gaspari og green magnitude er bedre dog.

Armer, ja faktisk enig at de henger litt etter, her er trikset som hjalp meg.
Biceps eller triceps til slutt i hver økt, så de får 2-3 ganger i uka,  men mindre hver gang. Maks 6-9 arbeidssett. Forskjellige øvelser annenhver gang.

Beste for triceps... Smalbenk med lave reps 3-6 reps etterfulgt av noen lettere med mere reps.
Skulderbredt grep, ikke sånn supersmalt. Den funker hvis man behandler den som benkpress...dvs tungt. Ikke en øvelse å kjøre over 10 reps på.

Biceps.. Hammer curl inn mot brystet, en arm av gangen.

Utover det er det nesten hipp som happ...

Ellers,  mange veier til rom, men for armer, ja de blir lett overtrent av høyt volum, men trener man de lite, siden de er en liten muskelgruppe, kommer de seg fort igjen, og  så trene dem lite og ofte er tingen. Ligg unna forced reps når du tar dem ofte

Utlogget Martin S Berzerk

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 418
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 418

  • Markløft : 120kg neste mål 140 kg
Takk for fine råd Smiley følger dine råd woodbear. Bestillte opti men multivitamin igår, men har også skaffa meg krea bolic. Men lurer på hvor lenge før treningen man skal ta det? Noen som vet det?
you only achive, what you wish to achive

Utlogget Martin S Berzerk

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 418
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 418

  • Markløft : 120kg neste mål 140 kg
Dagens form. Vet jeg ser helt fantastisk brun ut i badelyset Tongue

trieceps og ben.

Tenker jeg fortsetter fremmover med økt fokus på armer, mens om en måndes tid bytter jeg hovedfokus over til beina, for det henger en god del etter..
you only achive, what you wish to achive

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 172
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 172

Ser ut som jeg tok litt feil, armene henger ikke så mye etter egentlig.. er vel bare en stund til å fokusere på å øke mere generellt. Men jeg er fortsatt tilhenger av å trene armer litt som folk tar mage og legger på slutten av økta med noen få sett..

... framfor ARMDAG... 

men det er nok fordi armdag ga meg lite vekst, fordi det ble overkill trening for sjelden...eller for lite og for sjelden... 

Men utrolig bra start for en 16åring da! Smiley innen  du er 20, vil du kunne ha et trolig bra massegrunnlag for resten av livet...

Utlogget Martin S Berzerk

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 418
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 418

  • Markløft : 120kg neste mål 140 kg
Ser ut som jeg tok litt feil, armene henger ikke så mye etter egentlig.. er vel bare en stund til å fokusere på å øke mere generellt. Men jeg er fortsatt tilhenger av å trene armer litt som folk tar mage og legger på slutten av økta med noen få sett..

... framfor ARMDAG... 

men det er nok fordi armdag ga meg lite vekst, fordi det ble overkill trening for sjelden...eller for lite og for sjelden... 

Men utrolig bra start for en 16åring da! Smiley innen  du er 20, vil du kunne ha et trolig bra massegrunnlag for resten av livet...

Jeg har hatt enorm fremmgang den siste månden med armer Smiley har kjørt 1-2 ganger lett armer + en armdag på fredagen. Men det er fortsatt ekstremt forksjell på flex og ikke.. derfor føler jeg jeg må forstette og jobbe videre med armene.

Takk Smiley hadde vært gøy og stille i en konkurranse om tre fire års tid Cheesy
you only achive, what you wish to achive

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 172
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 172

if its not broken, dont fix it :-)

Utlogget Martin S Berzerk

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 418
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 418

  • Markløft : 120kg neste mål 140 kg
Kan du forklare det Tongue
you only achive, what you wish to achive

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 172
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 172

hvis det du gjør funker, ikke endre på det :-)

Utlogget Martin S Berzerk

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 418
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 418

  • Markløft : 120kg neste mål 140 kg
hvis det du gjør funker, ikke endre på det :-)
oja Tongue du mente trenings programmet?
you only achive, what you wish to achive

Gå til:  

Høstens spennende matnyheter

Trening14.10.20191

En rekke nye matvarer er på vei ut i butikkene i disse dager.

Superrask potetskrelling

Kosthold12.10.2019213

Genialt og enkelt trips. Se video her!

5 matvarer du bør ha i kjøleskapet

Kosthold11.10.2019237

Disse ingrediensene inneholder masse viktige næringsstoffer og kan brukes til det meste.

12 enkle steg for å komme i form

Kosthold10.10.20191891

Få et optimalt kosthold. Følg disse 12 trinnene.

Dips

Trening10.10.2019214

Dips kan kjøres både som en triceps og brystøvelse