Skrevet av Emne: Glenn - 2.0  (Lest 115971 ganger)

Utlogget Imperiosus

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 662
  • Honnør: 81
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 662

Sv: Glenn - Siste innspurt mot showlift 2011!
« #30 : 14. september 2011, 21:55 »
Dagens økt

Zercher bøy m/stopp
40kg x6
60kg x6
80kg x6
100kg x6
110kg x6

Sumomark
40kg x5
80kg x5
100kg x5
120kg x5
140kg x5

Hantelrykk
30kg 6reps på hver arm (3 sett)

Kommentar: Bedre økt enn igår og virker som om ting er på rett vei, selv om det fortsatt er et stykke igjen til toppform merker jeg. Men dette var siste økta før konkurransen på lørdag så får håpe formen blir perfekt innen den tid Smiley blir spennende..
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training. What a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable. -Socrates

Å være opptatt av helse er det største hinder for et godt liv -Platon 427 år f.Kr


Glenn Ole Lie

Utlogget Imperiosus

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 662
  • Honnør: 81
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 662

Sv: Glenn - Siste innspurt mot showlift 2011!
« #31 : 15. september 2011, 09:23 »
Morgenvekt 87,25.. Overraskende lite, på tross av mye mat de siste dagene. Er et eller annet med kroppen som ikke stemmer. Men da får jeg i hvertfall spist meg bra igjennom dagen og morgendagen  uten å tenke på innveiinga!
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training. What a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable. -Socrates

Å være opptatt av helse er det største hinder for et godt liv -Platon 427 år f.Kr


Glenn Ole Lie

Utlogget Auk89

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 068
  • Honnør: 348
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 068

  • If doing your best aint good enough, get better!!
Sv: Glenn - Siste innspurt mot showlift 2011!
« #32 : 15. september 2011, 09:25 »
Enjoy, jeg har et vanlig måltid igjen bare før det blir kutta karbs og må spise etter hva vekta viser
Proteinfabrikken.no

Norges 2. sterkeste mann -105kg 2013
7. plass VM -105kg 2013
1. plass Exhale strongmankonk +100kg 2014
1. plass Gjøvik strongmankonk 2014
1. plass Europas sterkeste mann u105kg 2014

Utlogget Imperiosus

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 662
  • Honnør: 81
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 662

Sv: Glenn - Siste innspurt mot showlift 2011!
« #33 : 19. september 2011, 22:36 »
Kristiansand Showlift 2011

Må vel skrive litt om hver enkelt øvelse, Husker ikke alt av plasseringer og tider osv. men skal prøve å skrive litt forde Smiley

Pressmedly Apollons90kg- Hantel 60kg - Stokk 100kg
Dette var vel min beste øvelse i følge treningsresultater og jeg var veldig spent her. Synes kroppen føltes veldig dårlig ut på oppvarmingen og alt virket tungt, Men jeg visste at vektene på pressmedlyen var veldig lette for meg så det var bare å kjøre på. Apollonsen, Hantelen og stokken fløy opp raskt og jeg vant denne øvelsen bare 0,1 sek forran Yngve som jeg var i par med.

Frame/drag 220kg
Den klart dårligste øvelsen min i følge treninger og var litt nervøs før denne. Så for meg topp 8 her ville være bra. Men jeg gira meg opp og fikk bra fart på framen så endte på 3.plass i denne øvelsen. Etter denne ledet jeg fortsatt konkurransen 0,5 poeng forran Jørgen. Sinnsykt opptur

Stein over bom 140kg
Øvelsen hvor jeg hadde hatt veldig bra fremgang på trening og jeg trodde innerst inne at jeg kunne vinne denne om jeg hadde en bra dag. Men steinen føltes veldig tung allerede fra første repitisjon. Endte på 8reps og 3.plass. Resultatet er forsåvidt greit nok men hadde ikke den samme eksplosiviteten her som jeg har hatt på trening desverre. Var helt vanvittig sliten etter denne øvelsen og hadde vanskelig med å gå tilbake etter øvelsen. Merket at det var noe med kroppen som ikke stemte

CUT

Yoke 300kg + Dekk 400kg
Dette var i tillegg til pressen den øvelsen jeg hadde litt forhåpninger om å stikke av med seieren i siden jeg på trening har gått helt greit med 300 yoke og prestert veldig bra på dekk. Slik gikk det ikke og dette ble vel den dårligste øvelsen min i konkurransen. Yoken var tung og det gikk tregt, fikk i tillegg sikkert den dårligste dekkserien jeg har hatt siden jeg begynte å trene. Endte på 5.plass her og var så sliten at jeg måtte ligge i 5 minutter før jeg greide å innta noe næring før siste øvelsen. Tok over 10 minutter før pulsen  begynte å synke og jeg følte meg skikkelig syk. Dette knakk meg litt psykisk desverre og jeg begynte å  tenke mere på å i det hele tatt beholde enn pallplass kontra å angripe Jørgen og Andreas i siste øvelsen.

Powerstairs 175kg-190kg-205kg
Bitchslappa meg selv sånn 5 ganger rett før øvelsen og fikk gira meg opp før denne også. Det eneste som stod i hodet mitt var å være raskest på de 2 første loddene av de som bare fullførste de, slik at jeg var sikret en 3.plass. Så jeg fikk fullført de 8 første trinnene raskt og var fornøyd med det. Fikk 205 loddet opp alle trinnene bortsett fra det siste og endte vel på delt 4 i denne øvelsen.

Oppsummering: Kjempe fornøyd ut i fra forutsetningene. Jeg presterte bra i alle øvelsene og er happy med 3.plass. Jørgen ble nr 2 og har vært jevnt over bedre enn meg på alle treningene iår så da kan jeg faktisk ikke forvente å slå han. Andreas hadde bare hakket mere flaks enn oss Wink Man kan selvfølgelig drømme om hvordan kroppen kunne fungert hvis jeg ikke hadde blitt syk i forkant, men sånt skjer og det er det ingen ting å gjøre med. Nå et par dager etter konkurransen føler jeg meg veldig sulten på mer og jeg vil stille igjen når jeg finner noe som passer i forhold til at jeg bor i spania nå frem til Mars!

No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training. What a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable. -Socrates

Å være opptatt av helse er det største hinder for et godt liv -Platon 427 år f.Kr


Glenn Ole Lie

Utlogget Imperiosus

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 662
  • Honnør: 81
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 662

Sv: Glenn - Siste innspurt mot showlift 2011!
« #34 : 19. september 2011, 22:39 »
Dagens økt

Ganske ødelagt i diverse muskler etter lørdagen så var bare med dama på trening idag, men måtte trene litt bøy forde Smiley

Knebøy
60kg - 6reps
100kg - 6reps
120kg - 6reps
140kg - 5reps (2serier)

Oppsummering: Grei og lett økt. More to come!!
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training. What a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable. -Socrates

Å være opptatt av helse er det største hinder for et godt liv -Platon 427 år f.Kr


Glenn Ole Lie

Mr KO

  • Gjest
Sv: Glenn - Siste innspurt mot showlift 2011!
« #35 : 19. september 2011, 23:08 »
Kjipt med dagsformen, men du kan jo bli fryktelig skummel til neste år!
Utrolig styrke på deg til å veie 90kg!!
Får du trent bra i Spania?

Utlogget Imperiosus

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 662
  • Honnør: 81
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 662

Sv: Glenn - Siste innspurt mot showlift 2011!
« #36 : 20. september 2011, 09:06 »
Kjipt med dagsformen, men du kan jo bli fryktelig skummel til neste år!
Utrolig styrke på deg til å veie 90kg!!
Får du trent bra i Spania?
Ja, veldig bra forhold for trening her nede så er motivert og klar for at 2012 skal bli et bra år for meg Smiley
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training. What a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable. -Socrates

Å være opptatt av helse er det største hinder for et godt liv -Platon 427 år f.Kr


Glenn Ole Lie

Utlogget Imperiosus

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 662
  • Honnør: 81
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 662

Sv: Glenn - Trener for å bli sterk i Spania
« #37 : 20. september 2011, 20:53 »
Dagens økt

Militærpress
40kg - 6reps
60kg - 5reps
65kg - 5reps (2sett)

Pushpress
80kg - 5reps (3sett)

+ Div iso øvelser på skuldre og biceps
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training. What a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable. -Socrates

Å være opptatt av helse er det største hinder for et godt liv -Platon 427 år f.Kr


Glenn Ole Lie

Utlogget Imperiosus

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 662
  • Honnør: 81
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 662

Sv: Glenn - Siste innspurt mot showlift 2011!
« #38 : 21. september 2011, 22:05 »
Dagens økt

Markløft
60kg - 6reps
100kg - 6reps
140kg - 6reps
160kg - 4reps (3 sett)

Fikk en del teknikk tips av Matsebassen på trening idag så satser på god fremgang i mark fremover Smiley

+ Roing, nedtrekk og abwheel rollout.. Kommer ikke til å logge så mye annet enn baseøvelsene fremover tror jeg. Er litt uinteressant hva jeg tar i nedtrekk osv.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training. What a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable. -Socrates

Å være opptatt av helse er det største hinder for et godt liv -Platon 427 år f.Kr


Glenn Ole Lie

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Glenn - Siste innspurt mot showlift 2011!
« #39 : 21. september 2011, 22:31 »
Gjør som du har gjort de siste dagene, post baseøvelsene og skriv støtteøvelsene i + bare Smiley

Utlogget Auk89

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 068
  • Honnør: 348
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 068

  • If doing your best aint good enough, get better!!
Sv: Glenn - Siste innspurt mot showlift 2011!
« #40 : 21. september 2011, 22:49 »
Viktige er å se hva du tar i baseøvelsene, sånn at jeg kan slå det neste treninga mi.
Proteinfabrikken.no

Norges 2. sterkeste mann -105kg 2013
7. plass VM -105kg 2013
1. plass Exhale strongmankonk +100kg 2014
1. plass Gjøvik strongmankonk 2014
1. plass Europas sterkeste mann u105kg 2014

Utlogget Imperiosus

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 662
  • Honnør: 81
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 662

Sv: Glenn - Siste innspurt mot showlift 2011!
« #41 : 22. september 2011, 09:48 »
Viktige er å se hva du tar i baseøvelsene, sånn at jeg kan slå det neste treninga mi.
Wink
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training. What a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable. -Socrates

Å være opptatt av helse er det største hinder for et godt liv -Platon 427 år f.Kr


Glenn Ole Lie

Utlogget Imperiosus

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 662
  • Honnør: 81
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 662

Sv: Glenn - Siste innspurt mot showlift 2011!
« #42 : 23. september 2011, 19:16 »
22.9

Litt isolasjonskoseøvelser på bryst + triceps

Dagens økt

Knebøy
60kg - 6reps
100kg - 6reps
120kg - 4reps
140kg - 4reps (3sett)

Zercher bøy
60kg - 6reps
90kg - 6reps (3sett)

+ En hamstringsisoøvelse

Kommentar: Lett beinøkt, Sliter fortsatt litt med knærene, noe jeg har gjort de siste 2-3 mnd egentlig. Så prøver å kjøre litt rolig en periode nå for å satse på å bli skikkelig bra i leddene, litt kjipt da kroppen ellers føles veldig bra, men det viktigste er at jeg er best mulig på Showliften neste år Wink
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training. What a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable. -Socrates

Å være opptatt av helse er det største hinder for et godt liv -Platon 427 år f.Kr


Glenn Ole Lie

Utlogget Imperiosus

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 662
  • Honnør: 81
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 662

Sv: Glenn - Skal bli enda sterkere i Spania
« #43 : 26. september 2011, 23:15 »
Dagens økt

Knebøy
60kg - 6reps
100kg - 5reps
120kg - 5reps
145kg - 5reps (2serier)

G/utfall m/manual
15kg x2 - 16skritt (3serier)

+ Leg extension, en hamstringøvelse og Abwheel rollout til slutt

Kommentar: Lett og fin økt, Knærene virket bedre idag Smiley Morro å begynne å trene utfall igjen også, gikk veldig lett der idag men merket det bra i gluetus forde Wink
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training. What a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable. -Socrates

Å være opptatt av helse er det største hinder for et godt liv -Platon 427 år f.Kr


Glenn Ole Lie

Utlogget Imperiosus

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 662
  • Honnør: 81
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 662

Sv: Glenn - Skal bli enda sterkere i Spania
« #44 : 27. september 2011, 21:40 »
Dagens økt

Clean and jerk
60kg - 3reps
80kg - 1reps
100kg -1reps

Pushpress
120kg - 1reps (Ny pers)
120kg - 3reps (pers pers pers) Smiley

Militærpress
60kg - 6reps (3sett)
 
+ sidehev i apparat og fremoverbøyd sidehev m/manual

Kommentar: Litt rar økt idag, prøvde litt clean and jerk idag siden matsebassen ville at jeg skulle vise han litt, Men har faktisk litt for dårlig grep til å greie å vende så høye vekter faktisk! Dette må jobbes med. Ellers veldig fornøyd med persen på 120 i pushpress idag. Supernais at jeg fikk til en 3er også, men merker at jeg har mye å hente her fremover.

Pushpress 120x3
http://www.youtube.com/watch?v=u845md6Pt98
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training. What a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable. -Socrates

Å være opptatt av helse er det største hinder for et godt liv -Platon 427 år f.Kr


Glenn Ole Lie

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!