Skrevet av Emne: Fersking på RYP  (Lest 6015 ganger)

Utlogget Legit

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 26

Fersking på RYP
« : 21. august 2011, 23:31 »
Har trent i et halvt år med moderat progresjon. Vil nå prøve meg på RYP for å se om det funker bedre for min del. Vil få ned fettprosenten med 10 kg samt beholde muskelmassen.

-Burde jeg begynne på grunnprogrammet eller maksimal forbrenning? Har kjennskap til de mest vanlige øvelsene.
-Går treningsdagene på 3 dager, eller kan jeg ha 6 dager og 1 hviledag. Med 3 intervalltreninger og 3 treninger med moderat jogging i 20 min for så gå rett på styrketreninga?

17år
86kg
180cm høy

TN Kalkulatoren viste: (Maksimal forbrenning)

Ditt daglige kaloriinntak: 2408 kcal
Protein: 215 gram
Fett: 80 gram
Karbohydrater: 206 gram

Vil endre styrkeprogrammet til dette: (Si ifra hvis det blir dårlig)

Markløft (eller knebøy?)
Skråbenk
Arnlodpress
Bicepscurl
Tricepspress
Mage

Utlogget ^Th0mas^

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 787
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 787

Sv: Fersking på RYP
« #1 : 22. august 2011, 02:24 »
Jeg ville holdt meg til knebøy, men du kan sikkert kjøre markløft i tillegg.

Tech Nutrition anbefaler at alle kjører grunnprogrammet, uansett hvor mye treningserfaring man har fra før, men tror nok du kan kjøre rett på forbrenningsprogrammet uten å ha kjørt grunnprogrammet først. Personlig har jeg kjørt grunnprogrammet i kaloriunderskudd uten problemer. Synes det var greit å begynne med 2 løpeøkter i uka.

Utlogget Legit

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 26

Sv: Fersking på RYP
« #2 : 22. august 2011, 07:13 »
Men da kjører jeg på med grunnprogrammet først. Må jeg ta 10RM testen for så å vente i 9 dager? eller kan jeg ta den i dag og fortsette på intervall i morgen?

Gå til:  

Proteinbombe - pizza med kjøttbunn

Kosthold24.08.20192629

Og toppet med kyllingfilet!

Gikk ned 55 kg på 10 måneder

Intervju23.08.20198

Hun veide 160 kg på det meste og fikk så vidt plass i en vanlig personbil. Da tok hun grep!

Verdensrekord i Planken

Trening21.08.201969

Klarer du å stå i planken 2-3 minutter? Prøv å slå 4 timer og 20 minutter!

Slik forebygger du knesmerter

Trening19.08.2019519

I likhet med smerter og plager i skuldrene er det minst like vanlig med smerter i knærne.
Følger du en ketose diet bør du være obs på at wheyprotein gir massive insulinøkninger.