Skrevet av Emne: Er dette bra ?  (Lest 8670 ganger)

Utlogget The Child

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 075
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 075

Sv: Er dette bra ?
« #30 : 27. august 2011, 16:09 »
Nå skal det sies at når jeg sier baseøvelser, betyr ikke det kun markløft og knebøy din sopp. Baseøvelser er knebøy, markløft, benkpress, militærpress, chins, roing og slikt. Hvis han trener disse øvelsene fra før, ser jeg ingen vits med et ekstra program for overkroppen, isåfall må han ha minimalt, minimalt med belastning.
Utifra hva ts skriver kommer det jo åpenbart fram at han i hovedsak trener bein. Du er heller ikke i nærheten av å kunne bedømme hans treningskapasitet.

Denne skal jeg legge meg flat på. I min teori ville ikke jeg trent bein hver dag, da dette kun fører til stagnering, når jeg snakker om at han ikke burde trene bein hver dag, så mente jeg at det ikke nytter å legge på mer hver gang ved denne metoden, selvfølgelig kan du jokke med stanga hver dag - kjør på.

Dette blir for dumt, alle har forskjellige meninger din fjols.
Ja, alle har forskjellige meninger. Det betyr ikke at alle har rett. Noe du jo beviser med å "legge deg flat".

For markløft er ikke en bra overkroppsøvelse? Neida.
Markløft er en øvelse som påvirker bein treningen i veldig stor grad og derfor må man være retardert for å anbefale den til noen som allerede trener bein utenom. Har ingenting med hvor god overkroppsøvelse markløft er.

Så kan jeg jo komme ned på deres nivå og si at dere er litt vel tøffe i tryne til å være så svake..

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Er dette bra ?
« #31 : 27. august 2011, 16:18 »
Utifra hva ts skriver kommer det jo åpenbart fram at han i hovedsak trener bein. Du er heller ikke i nærheten av å kunne bedømme hans treningskapasitet.
Ja, alle har forskjellige meninger. Det betyr ikke at alle har rett. Noe du jo beviser med å "legge deg flat".
Markløft er en øvelse som påvirker bein treningen i veldig stor grad og derfor må man være retardert for å anbefale den til noen som allerede trener bein utenom. Har ingenting med hvor god overkroppsøvelse markløft er.

Så kan jeg jo komme ned på deres nivå og si at dere er litt vel tøffe i tryne til å være så svake..

Tøff i trynet? - mulig, men om du ser trynet mitt gjennom en dataskjerm er du faen i meg god. Jeg trenger ikke være "ikke-tøff" foran en fjols som deg uansett, så hadde vært like tøff i virkeligheten.. Jeg har drevet med kampsport nærmere 9 år, så er vel ikke så redd for en klumpete løfter - NÅ var jeg nede på ditt nivå Tongue
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget The Child

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 075
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 075

Sv: Er dette bra ?
« #32 : 27. august 2011, 16:30 »
Tøff i trynet? - mulig, men om du ser trynet mitt gjennom en dataskjerm er du faen i meg god. Jeg trenger ikke være "ikke-tøff" foran en fjols som deg uansett, så hadde vært like tøff i virkeligheten.. Jeg har drevet med kampsport nærmere 9 år, så er vel ikke så redd for en klumpete løfter - NÅ var jeg nede på ditt nivå Tongue
Herregud! Når jeg skriver tøff i trynet så mener jeg at du er bastant og ikke klar over din egen uvitenhet. Ikke at jeg faktisk SER at du er tøff i tryne. Grin

Tror du bør legge kampsporten på hylla for du har tydeligvis fått for mange slag i hodet til å diskutere med fjols, sopper og klumpete løftere. Tongue

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Er dette bra ?
« #33 : 27. august 2011, 16:31 »
Herregud! Når jeg skriver tøff i trynet så mener jeg at du er bastant og ikke klar over din egen uvitenhet. Ikke at jeg faktisk SER at du er tøff i tryne. Grin

Tror du bør legge kampsporten på hylla for du har tydeligvis fått for mange slag i hodet til å diskutere med fjols, sopper og klumpete løftere. Tongue

Mulig, mulig Smiley Du som kommer å skriver nedlatende over på oss som har andre meninger enn deg.
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Er dette bra ?
« #34 : 27. august 2011, 16:40 »
Min personlige mening her er at trådstarter bør definere treningen sin. Virker som om ting går i surr.

Beintrening her, hockeytrening der, så plutselig en ren overkroppsøkt igjen? Unødvendig mye styr.

Tren 5x5, f.eks iform.no sitt (http://www.iform.no/pub/art.php?id=1233) på egne dager.

"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget The Child

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 075
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 075

Sv: Er dette bra ?
« #35 : 27. august 2011, 16:41 »
Mulig, mulig Smiley Du som kommer å skriver nedlatende over på oss som har andre meninger enn deg.
Du mener altså at det å kalle folk sopp og fjols er helt greit. Men når jeg skriver, etter å ha blitt kalt sopp og fjols:

Så kan jeg jo komme ned på deres nivå og si at dere er litt vel tøffe i tryne til å være så svake..
Så blir det plutselig nedlatende?

Slapp av gutter .. Vær litt voksene nå.
Jeg prøver..

Utlogget The Child

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 075
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 075

Sv: Er dette bra ?
« #36 : 27. august 2011, 16:43 »
Min personlige mening her er at trådstarter bør definere treningen sin. Virker som om ting går i surr.
Kunne nok vært tydeligere på hvordan en vanlig uke ser ut, ja.

Utlogget Blækfæt

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 47

Sv: Er dette bra ?
« #37 : 27. august 2011, 18:00 »
Markløft er en øvelse som påvirker bein treningen i veldig stor grad og derfor må man være retardert for å anbefale den til noen som allerede trener bein utenom.
Haha. ok.
Så kan jeg jo komme ned på deres nivå og si at dere er litt vel tøffe i tryne til å være så svake..
Hvem som var tøff i trynet sa du?... Grin

Utlogget The Child

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 075
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 075

Sv: Er dette bra ?
« #38 : 27. august 2011, 18:04 »
Haha. ok.Hvem som var tøff i trynet sa du?... Grin
Er det ikke noe som heter, som man roper i skogen får man svar??

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Er dette bra ?
« #39 : 27. august 2011, 18:06 »
Er det ikke noe som heter, som man roper i skogen får man svar??

Du kommer med mye bra, men også mye dumt. Jeg gidder ikke bruke mer av tiden min på denne diskusjonen, da det kun fører til ord mot ord. Det er vel ganske klart at folk her nå har skjønt poenget - folk har forskjellige meninger. Lykke til videre, trådstarter Smiley
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget Sydvold

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 10

Sv: Er dette bra ?
« #40 : 29. august 2011, 13:08 »
En vanlig uke ser ut som denne:
Mandag:
08.30 - 09:50 Hockeytrening
16:00 - 16:50 Hockeytrening
17:00 - 18:00 Styrke bein
Tirsdag:
10:00 - 12:00 forskjellige emnekurs i idrett
19:00 - 21:30 Kamp
Onsdag:
08:30 - 09:50 Hockeytrening
17:00 - 17:45 Kondisjon/Raskhet
18:30 - 19:50 Hockeytrening
Torsdag:
10:00 - 12:00 Forskjellige emnekurs i idrett
16:00 - 16:50 Hockeytrening
17:00 - 18:00 Styrke overkropp
Fredag:
08:30 - 09:50 Hockeytrening
16:00 - 17:00 Styrke Bein
17:30 - 18:20 Hockeytrening
Lørdag:
10:00 - 10:50 Hockeytrening
11:00 - 11:30 Lett løping
Søndag:
10:00 - 10:40 Lett hockeytrening
17:00 - 19:30 Kamp


Dette er en typisk uke for meg.
Som dere kanskje ser er det ikke så mye overkropp her. Så tenkte jeg skulle bruke dette programmet.
La ut programmet for morro skyld for og se reaksjoner fra dere andre på forumet.

Utlogget Beefcake

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 969
  • Honnør: 1175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 969

  • Spiser til failure
Sv: Er dette bra ?
« #41 : 29. august 2011, 13:39 »
Jeg ville byttet nakkepress i smith mot sittende skulderpress med manualer eller militærpress (press bak nakken er nok ikke godt for skuldrene i lengden). Så ville jeg kanskje kjørt presseøvelsen som første øvelse på skuldre. Ellers synes jeg det ser bra ut.


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!