Skrevet av Emne: 2 porsjoner av samme måltid  (Lest 7935 ganger)

Utlogget Lars Ivar

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 256
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 256

Sv: 2 porsjoner av samme måltid
« #30 : 26. august 2011, 18:28 »
..Det som irriterer meg mest er faktum at du kaller meg lille venn...

...Du bommer også på alderen min, da jeg er 17 og ikke 18 år....

Du undergraver din egen sak her. Cheesy

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: 2 porsjoner av samme måltid
« #31 : 26. august 2011, 21:00 »
Hehehehe Tongue Jeg er ikke 170, tenk. Jeg er 168, så drit i å kalle meg liten!

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: 2 porsjoner av samme måltid
« #32 : 31. august 2011, 00:00 »


Jeg anså trådstart som et forsøk på tull. Av den grunn slang jeg meg på. Jeg forventet ikke at nevnte "brat" skulle forstå det, ettersom ironi er noe enkelte kan bruke lang tid på å lære seg(spesielt på skrift, da det muntlig tonefall blir borte). Ettersom jeg vet, av tidligere erfaringer, at nevne "brat" har en særdeles spesiell måte å diskutere på, syns jeg anledningen var god for å teste ut hypotesen om at "små barn tror de vinner diskusjonen når de skriker høyest".

Så om det fortsatt skulle være tvil: meg bekjent kan man spise det samme mange ganger om dagen, uten at det går utover proteinsyntese eller proteininntak. Jeg ville bare se om Sitronsaft evnet å diskutere med folk som er uenige med han. Det fikk jeg et klart svar på

Må ikke finne på å spise det samme en gang til!!!!!! Proteinsyntesen i kroppen skjønner at det er samme maten igjen, og går helt i vranglås for å unngå overload. Kast maten eller gi den til katten. Evt frys den ned og spis den om en uke. Proteinsyntesen har dårlig hukommelse, så tirsdag neste uke bør være trygt Smiley

faen smart du! den var litt dyp. men jeg så ironien din med en gang Wink utrolig mange småbarn her nne som ikke klarer å tenke
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: 2 porsjoner av samme måltid
« #33 : 31. august 2011, 06:11 »
Hihi Cheesy Småbarna er de morsomme Smiley

Utlogget 41232341

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 415
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 415

Sv: 2 porsjoner av samme måltid
« #34 : 01. september 2011, 18:46 »
Må ikke finne på å spise det samme en gang til!!!!!! Proteinsyntesen i kroppen skjønner at det er samme maten igjen, og går helt i vranglås for å unngå overload. Kast maten eller gi den til katten. Evt frys den ned og spis den om en uke. Proteinsyntesen har dårlig hukommelse, så tirsdag neste uke bør være trygt Smiley

Kom deg ut av TF med det svadaet der!!!!!!

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: 2 porsjoner av samme måltid
« #35 : 01. september 2011, 18:57 »
Kom deg ut av TF med det svadaet der!!!!!!

Du er mongo da!!!!111 det er sant!!!11 DA!!!!111??+1+1!!!

DETTE INNLEGGET ER MERKET MED IRONI
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: 2 porsjoner av samme måltid
« #36 : 01. september 2011, 19:08 »
Hihi Cheesy Småbarna er de morsomme Smiley

Hva mener du?
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: 2 porsjoner av samme måltid
« #37 : 01. september 2011, 20:19 »
Heihei, Sitronsaft Smiley Jeg føler jeg skylder deg en unnskyldning. Det var unødvendig av meg å helle bensin på bålet, men av og til er det vanskelig å la være. Kommentaren var bare ment som en generell, og høyst subjektiv, betraktning; nemlig at de unge er de som gjør trådene morsomme. Litt fordi det er unormalt høyt tenningsnivå, samt det faktum at de ikke har like lang fartstid som den "eldre garde" og av den grunn ikke leser mellom linjene.

Men ingen grunn til å gå i tottene på hverandre Smiley Det ville vært trist om du fikk permban på 90dager

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: 2 porsjoner av samme måltid
« #38 : 01. september 2011, 20:27 »
Det ville vært trist for deg ja, med tanke på at alle hadde hatet deg her inne, da alle, absolutt alle elsker meg og vil ha meg her. Smiley
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: 2 porsjoner av samme måltid
« #39 : 01. september 2011, 20:29 »
Tro meg: om menneskene på treningsforum legger meg for hat fordi du ikke klarer å oppføre deg, er det noe jeg lever fint med Smiley

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: 2 porsjoner av samme måltid
« #40 : 01. september 2011, 20:30 »
Tro meg: om menneskene på treningsforum legger meg for hat fordi du ikke klarer å oppføre deg, er det noe jeg lever fint med Smiley

Er ikke jeg som setter en stakkarslig kar på villspor i treningen og får han til å tro at han ikke kan spise det samme 2 ganger om dagen.
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!