Skrevet av Emne: Anbefalte gainer(e)?  (Lest 4003 ganger)

Utlogget nofear2

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Anbefalte gainer(e)?
« : 25. august 2011, 21:11 »
Jada, nok en løk som spør om dette.
Noen som har anbefaling av weight gainer. Yes, skal opp noen kilo til.

Du kan bare våge å nevne dritt fra proteinfabrikken. Større dritt produkter kan du dra lenger ut med.

Har prøvd Mammoth sin. Gikk greit opp i vekt til å begynne med, etter 1kg, men så ble det ingen endring. Produktet smaker heller ikke så aller værst.

Men noen som har noen produkter å anbefale både som fungerer og som smaker godt. Alle har forskjellig smak.
Som de fleste sier at 100% Whey Gold Standard, sjokolade smaker godt så kan de bare glemme det for min del Tongue Den smaker egentlig fælt. Blander man med melk så smaker det ok, men blir dyrt i lengden. (jada, vet dette er protein, men tok det som eks på smak, CytoSport Muscle Milk smaker kanon godt for eks).

Uansett, anbefalte gainere, med god smak og en ok pris. Helst noe fra gymgrossisten da eg får 10% derfra =)

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Anbefalte gainer(e)?
« #1 : 25. august 2011, 21:22 »
Jada, nok en løk som spør om dette.
Noen som har anbefaling av weight gainer. Yes, skal opp noen kilo til.

Du kan bare våge å nevne dritt fra proteinfabrikken. Større dritt produkter kan du dra lenger ut med.

Har prøvd Mammoth sin. Gikk greit opp i vekt til å begynne med, etter 1kg, men så ble det ingen endring. Produktet smaker heller ikke så aller værst.

Men noen som har noen produkter å anbefale både som fungerer og som smaker godt. Alle har forskjellig smak.
Som de fleste sier at 100% Whey Gold Standard, sjokolade smaker godt så kan de bare glemme det for min del Tongue Den smaker egentlig fælt. Blander man med melk så smaker det ok, men blir dyrt i lengden. (jada, vet dette er protein, men tok det som eks på smak, CytoSport Muscle Milk smaker kanon godt for eks).

Uansett, anbefalte gainere, med god smak og en ok pris. Helst noe fra gymgrossisten da eg får 10% derfra =)

Ah, det må være en skikkelig dårlig gainer! Ingen endring i vekt etter å ha gått opp 1kg lizzm.

Hørt om å spise mat? Gainer er kostTILSKUDD

Jeg anbefaler Mutant Mass. Men har hørt rykter om at den bare hjelper deg opp 1,5kg, så er det stopp!
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Anbefalte gainer(e)?
« #2 : 25. august 2011, 21:24 »
Mutant mass får skryt fra ende til annen. Schmaker goth, inneholder mye prytein og er billig:
http://proteinfabrikken.no/Avdelinger/Proteinfabrikken/Vekt%C3%B8kning/Mutant-Mass/Mutant-Mass-15-LB-6,8-Kg-Sjokolade-PVL-15553.aspx

Big Mass Schmaker goth den også. Begge 2 får gode kritikker fra andre forumdeltagere på tf.
http://proteinfabrikken.no/Avdelinger/Proteinfabrikken/Vekt%C3%B8kning/Big-Mass/Big-Mass-Gainer-3000g-Sjokolade-Proteinfabrikken-11144.aspx
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget StenDA

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 230
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 230

Sv: Anbefalte gainer(e)?
« #3 : 25. august 2011, 21:25 »
Beste gaineren? Havregryn, melk, nøtter og litt whey protein om du skal være fin på det. Wink Du trenger ikke gainer, du får da nok karbs om du spiser som en normal gutt. Løsningen på vektøkning er simpel, spis.

Utlogget NK

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 847
  • Honnør: 164
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 847

  • Norkost
Sv: Anbefalte gainer(e)?
« #4 : 25. august 2011, 21:54 »
Du spør etter gainer og så nevner du muscle milk og 100% gold standard, ingen av de er gainere.

Proteinfabrikken smaker drit og er drit, jøss det må jeg si. Jeg har ikke smakt alt man får fra PF og jeg skal ikke påstå noe her om kvaliteten, men hva baserer du din påstand på ? sterke påstander bør vel kanskje støttes med litt bevis når man går så hardt ut eller ?

Mannoth var du mellomfornøyd med, greit nok men hvorfor i alle verden ranker du dette høyere enn f.eks PF sin big mass gainer ?

Kjører man i seg ett kilo gainer og går opp i vekt og så går man ikke mer opp da er det ikke gainertypens feil, alle gainere inneholder kalorier (og tilnærmet like mye i alle), spiser man mer kalorier enn man forbruker så går man opp i vekt, done deal og ferdig med det.

Ikke vær så opptatt av merke på produktet, tenk heller mengde og du VIL gå opp i vekt.

Kalorier inn/kalorier ut......... riktig forhold og alt fungerer.

Får du det fra egg, bananer eller gainer spiller ingen rolle, mer kalorier inn enn ut og du går opp i vekt, men derimot så kan sammensetningen av PKF ha noe å si på hva vektoppgangen består av.

Er du opptatt av noe litt bedre enn de fleste andre, kanskje det hadde vært en idè å sjekke lean mass meal  fra www.myrevolution.no

Utlogget nofear2

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Sv: Anbefalte gainer(e)?
« #5 : 26. august 2011, 20:32 »
Spise mat ja? Spiser ca hver 3t, og det i ganske bra store måltider. Men har utrolig høy forbrenning.
Og spiser god sunn mat, ofte og i store mengder. Men så er ikke eg den som tar helt av og lar vær med for eks kebab. Men egentlig, så spiser eg det bare 1 gang i mnd`en. Så sjeldent Tongue

Mutant Mass ja, den smaker ikke så aller værst egentlig. Fikk smaks prøve av gymgrossisten en gang. Men litt leit om den får meg bare opp 1,5kg.

Det blir vanskelig å spise mer enn eg gjør Tongue

NK, vet at disse 2 som eg nevnte ikke er gainere. Men eg nevnte de pga smaken.

Fikk ingen resultater av bruk av protein og gainer fra proteinfabrikken. Smaken er som rett fra ræven.
Tenker ikke merke, men tenker smak, for det å sitte inne med 3kg+ som smaker som rett fra ræven, så er det for min del bortkastet og sløsing med penger...

Men takk for tips =)

Utlogget Stian-L

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 76
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 76

  • Klart du kan!
Sv: Anbefalte gainer(e)?
« #6 : 26. august 2011, 20:51 »
Et til du nesten spyr/brekninger,  2 timer mellom vært måltid, max 3. Nask i deg 1500 kcal fra gainer om dagen ved siden av dette så går du opp uansett hvor høy forbrenning du har!
Har selv slitt med vekta, men etter jeg begynte "nazi style" på maten gikk jeg opp 9 kg på 8 uker Grin

Ps. Svenskegrensa er en fin plass å kjøpe gainer eller bare lag en hjemmelaga gainer i form av milkshake Cheesy

Påstår på ingen måte at dette er sunt...

Klart du kan!

Utlogget nofear2

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Sv: Anbefalte gainer(e)?
« #7 : 26. august 2011, 20:59 »
Haha. Ja, noen ganger er det så det faktisk nesten kommer opp igjen.

9kg er jo bra det på 8 uker egentlig Cheesy

Mutant Pro da? En god form for gainer? Smaken på den er okei =)

Utlogget NK

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 847
  • Honnør: 164
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 847

  • Norkost
Sv: Anbefalte gainer(e)?
« #8 : 26. august 2011, 21:10 »

Mutant Mass ja, den smaker ikke så aller værst egentlig. Fikk smaks prøve av gymgrossisten en gang. Men litt leit om den får meg bare opp 1,5kg.
Mutant mass og alle andre gainere får deg opp omså 50kilo eller 100kilo om du vil, bare drikk nok til å gå opp i vekt over lang nok tid så kommer vekten.

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Anbefalte gainer(e)?
« #9 : 26. august 2011, 21:14 »
Spise mat ja? Spiser ca hver 3t, og det i ganske bra store måltider. Men har utrolig høy forbrenning.
Og spiser god sunn mat, ofte og i store mengder. Men så er ikke eg den som tar helt av og lar vær med for eks kebab. Men egentlig, så spiser eg det bare 1 gang i mnd`en. Så sjeldent Tongue

Mutant Mass ja, den smaker ikke så aller værst egentlig. Fikk smaks prøve av gymgrossisten en gang. Men litt leit om den får meg bare opp 1,5kg.

Det blir vanskelig å spise mer enn eg gjør Tongue


NK, vet at disse 2 som eg nevnte ikke er gainere. Men eg nevnte de pga smaken.

Fikk ingen resultater av bruk av protein og gainer fra proteinfabrikken. Smaken er som rett fra ræven.
Tenker ikke merke, men tenker smak, for det å sitte inne med 3kg+ som smaker som rett fra ræven, så er det for min del bortkastet og sløsing med penger...

Men takk for tips =)

"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Stian-L

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 76
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 76

  • Klart du kan!
Sv: Anbefalte gainer(e)?
« #10 : 26. august 2011, 22:14 »
Haha. Ja, noen ganger er det så det faktisk nesten kommer opp igjen.

9kg er jo bra det på 8 uker egentlig Cheesy

Mutant Pro da? En god form for gainer? Smaken på den er okei =)

Bare vilja er der så går man opp uansett ;P Selv om du trur du ikke får i deg noe særlig mer er det alltid rom for litt mere mat noen minutter seinere. Kan selv bruke opp til 20-25 min på et måltid som skulle vært unnagjort på 10 min Tongue

Ta tida til hjelp!

Veit ikke om det er noe særlig nyttig informasjon i det jeg skriver, bare kjenner meg igjen i vekt problemet ditt og prøver å gi tips Tongue

TYGG PÅ og lykke til Smiley


Martin S Berzerk

  • Gjest
Sv: Anbefalte gainer(e)?
« #11 : 26. august 2011, 23:31 »
Active whey Gainer.

Utlogget Paint

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 44
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 44

Sv: Anbefalte gainer(e)?
« #12 : 27. august 2011, 00:01 »
Mutant Pro da? En god form for gainer? Smaken på den er okei =)

Mutant pro er et proteintilskudd, ikke en gainer.

Mutant Pro:
Næringsinnhold per servering (100 gram)
 
Protein 69 gram
Karbohydrater 15,15 gram
Fett 3,78 gram.

En gainer vil normalt sett inneholde mindre protein, mer karbohydrat, og mer fett, da formålet er vektøkning.

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: Anbefalte gainer(e)?
« #13 : 27. august 2011, 15:56 »
Søk litt rundt på forumet så finner du fort noen gainere som skiller seg ut.

I denne tråden er det ganske tydelig hvilke gainer mange liker:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=112472.msg1677264;topicseen#new
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Martin S Berzerk

  • Gjest
Sv: Anbefalte gainer(e)?
« #14 : 27. august 2011, 16:02 »
Men basic gainere består som oftes av det.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!