Skrevet av Emne: SATS treningsveiledere.  (Lest 8884 ganger)

EmyR

  • Gjest
Sv: SATS treningsveiledere.
« #30 : 07. oktober 2011, 19:09 »
Enig i deg med det. kommer nok til å drikke shakes, men ikke mange ganger til dagen. Shakes før pulver iallefall.

Ok, siden du er nybegynner innenfor trening og her inne skal jeg være snill Smiley Shakes og pulver er det samme, eller - det faller innenfor samme kategori. Ingen spiser bare pulveret, men lager en shake av pulveret Wink Vet ikke helt hva du mente med shake før pulver, men man foretrekker gjerne -mat- før pulver, stort sett.

Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468

Sv: SATS treningsveiledere.
« #31 : 07. oktober 2011, 19:15 »
Ok, siden du er nybegynner innenfor trening og her inne skal jeg være snill Smiley Shakes og pulver er det samme, eller - det faller innenfor samme kategori. Ingen spiser bare pulveret, men lager en shake av pulveret Wink Vet ikke helt hva du mente med shake før pulver, men man foretrekker gjerne -mat- før pulver, stort sett.


Takker for en ekstra dose snillhet hehe. vel det jeg mente fra begynnelsen av var at jeg vil heller bruke/kjøpe ferdiglagede shakes før jeg hadde kjøpt pulver å laget dem selv.

Men igjen når jeg tenker på det så er vel pulver mer økonomisk.


Men det er jeg er enig med det du sier. Mat før pulver!

EmyR

  • Gjest
Sv: SATS treningsveiledere.
« #32 : 07. oktober 2011, 19:17 »

Takker for en ekstra dose snillhet hehe. vel det jeg mente fra begynnelsen av var at jeg vil heller bruke/kjøpe ferdiglagede shakes før jeg hadde kjøpt pulver å laget dem selv.

Men igjen når jeg tenker på det så er vel pulver mer økonomisk.


Men det er jeg er enig med det du sier. Mat før pulver!


Det beste er hjemmelaget shake's. De du kjøper i "vending machina" på studioet inneholder gjerne mye sukker og annet dritt for å fremheve fancy smak. Finnes dog unntak, men skal man bare ha i seg kvalitetsproteiner og karbo er hjemmelaget "pulver" best Smiley

Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468

Sv: SATS treningsveiledere.
« #33 : 07. oktober 2011, 19:26 »
Det beste er hjemmelaget shake's. De du kjøper i "vending machina" på studioet inneholder gjerne mye sukker og annet dritt for å fremheve fancy smak. Finnes dog unntak, men skal man bare ha i seg kvalitetsproteiner og karbo er hjemmelaget "pulver" best Smiley


Måtte bruke proteinpulver samt karbopulver sist da jeg trente i 2003-2006, dette også pga min spiseforstyrrelse. er vanskelig å spise nok generelt, men er bedre nå. pulveret den gang hjalp meg til å få i meg nok, men håper at jeg kan unngå det så lenge som mulig. hjemmelaget er best uansett hehe:D

Har brukt pulver uten at jeg har trent de siste året som hjelp til å forebygge tilbakefall av Anorexia. Hjelper bedre det enn de Nutrison drikkene man får på apoteket

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: SATS treningsveiledere.
« #34 : 08. oktober 2011, 11:22 »
Ok, siden du er nybegynner innenfor trening og her inne skal jeg være snill Smiley Shakes og pulver er det samme, eller - det faller innenfor samme kategori. Ingen spiser bare pulveret, men lager en shake av pulveret Wink Vet ikke helt hva du mente med shake før pulver, men man foretrekker gjerne -mat- før pulver, stort sett.

Jeg pleier å sniffe pulveret. Nesegangen er mye flinkere til å ta opp protein enn magesekken. Det kommer av min caput retardus - en sykdom jeg har fått fordi jeg liker å være sær.

Nå om dagen jobber jeg mest med min spiseforstyrrelse; vet ikke når det er nok syndromet. Skumle greier Cheesy

EmyR

  • Gjest
Sv: SATS treningsveiledere.
« #35 : 08. oktober 2011, 11:34 »
Jeg pleier å sniffe pulveret. Nesegangen er mye flinkere til å ta opp protein enn magesekken. Det kommer av min caput retardus - en sykdom jeg har fått fordi jeg liker å være sær.

Nå om dagen jobber jeg mest med min spiseforstyrrelse; vet ikke når det er nok syndromet. Skumle greier Cheesy

Din pingle. Jeg bruker en 20cm sprøyte og fyller den med 30g whey, h-melk og ukokt villris og setter den rett i ønsket muskelgruppe for optimalt opptak.

Hender jeg også tar kvernet biff inni sprøyta. Da kan jeg fortsatt kalle meg vegererianer, siden jeg strengt tatt ikke konsumerer maten.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: SATS treningsveiledere.
« #36 : 08. oktober 2011, 11:51 »
 Offtopic






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Sv: SATS treningsveiledere.
« #37 : 08. oktober 2011, 12:04 »
I politiet finnes det noen idioter. Det finnes udugelige fastleger. Det finnes dårlige treningsveiledere. Vi mennesker er bygget slik at vi foretrekker å  slenge drit fremfor å skryte, derfor hører man oftest om de som gjør en dårlig jobb. Men faktumet er at de fleste politifolk, leger og treningsveiledere er flinke på det de gjør.

Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468

Sv: SATS treningsveiledere.
« #38 : 08. oktober 2011, 12:49 »
I politiet finnes det noen idioter. Det finnes udugelige fastleger. Det finnes dårlige treningsveiledere. Vi mennesker er bygget slik at vi foretrekker å  slenge drit fremfor å skryte, derfor hører man oftest om de som gjør en dårlig jobb. Men faktumet er at de fleste politifolk, leger og treningsveiledere er flinke på det de gjør.

har vært her et døgn.. å skjønner vel hva du mener! men jaja... tar folk for den de er...

EmyR

  • Gjest
Sv: SATS treningsveiledere.
« #39 : 08. oktober 2011, 12:59 »
I politiet finnes det noen idioter. Det finnes udugelige fastleger. Det finnes dårlige treningsveiledere. Vi mennesker er bygget slik at vi foretrekker å  slenge drit fremfor å skryte, derfor hører man oftest om de som gjør en dårlig jobb. Men faktumet er at de fleste politifolk, leger og treningsveiledere er flinke på det de gjør.

Sant nok. Husker SilverFox skrev dette på facebook, og det er det fantastisk mye sannhet i når jeg tenker meg om. Jeg skal begynne å fôre den snille ulven mer Smiley

"En kveld fortale en gammel indianer sin sønnesønn om en stor kamp som foregår inne i oss alle.

Han sa:

“Gutten min; kampen er mellom to ‘ulver’ som finnes i oss alle.

Den ene kalles Ond; den er sinne, misunnelse, sjalusi, sorg, anger, grådighet, arroganse, skyldfølelse, løgner, falsk stolthet og ego

Den andre kalles God; den er glede, fred, kjærlighet, håp, medmenneskelighet, godhet, empati, sannhet, medlidenhet og troen på det gode.”

Barnebarnet satt og tenkte på dette en stund, og spurte:

“Hvem av ulvene vinner da?”

Den gamle indianeren svarte:

“Den du forer!"

Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468

Sv: SATS treningsveiledere.
« #40 : 08. oktober 2011, 13:05 »
Sant nok. Husker SilverFox skrev dette på facebook, og det er det fantastisk mye sannhet i når jeg tenker meg om. Jeg skal begynne å fôre den snille ulven mer Smiley

"En kveld fortale en gammel indianer sin sønnesønn om en stor kamp som foregår inne i oss alle.

Han sa:

“Gutten min; kampen er mellom to ‘ulver’ som finnes i oss alle.

Den ene kalles Ond; den er sinne, misunnelse, sjalusi, sorg, anger, grådighet, arroganse, skyldfølelse, løgner, falsk stolthet og ego

Den andre kalles God; den er glede, fred, kjærlighet, håp, medmenneskelighet, godhet, empati, sannhet, medlidenhet og troen på det gode.”

Barnebarnet satt og tenkte på dette en stund, og spurte:

“Hvem av ulvene vinner da?”

Den gamle indianeren svarte:

“Den du forer!"


Cheesy en koselig liten historie. :d med mangen sannhetens ord:D

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!