Skrevet av Emne: Jeg trenger hjelp til Supermix av grønnsaker/frukt/nøtter  (Lest 2532 ganger)

Utlogget Nybegyneren1987

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Jeg jeg sliter med og få i meg Grønnsaker etc...
Bor hjemme hos mor og far enda og jeg ha starta og klage på at eneste grønnsaker vi har til middag er lxm gullerot ved siden av potetene etc....

Jeg prøver og bli litt sunn etter mange år med ussunhet... siste 6 åra har jeg drikki øll og røyka hasj hver dag fram til jeg slutta for 1 halvt år siden... Jeg føler jeg kan trenge litt extra grønnsaker og frukt og sånt ettersom jeg ikke er så stor fan av vitamin/mineral tilskudd og vill helst inta dette på naturlig måte Smiley

vell det jeg lurer på om jeg kan lage en supermix i mixeren hjemme hver dag så jeg enkelt kan få i meg det nødvendige... hvor jeg blander de sunneste og beste grønnsaker/frukt og muligens nøtter oppi også i en supermix som jeg kan drikke/spise hver dag eller noe?  vis dette ikke er kjempedumt så lurer jeg på hva denne burde bestå av?  Jeg er ikke så nøye på smak bare det er sunt og bra Smiley  vis man ikke skall blande alt i 1 så trenger jeg enkel måte og få i meg grønnsaker på ettersom jeg ikke har så problem med og spise frukt og nøtter men sliter med og få i meg grønnsaker spesielt!!!

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Bra at du tar tak i problemet og er villig til å forandre kostholdet ditt til det bedre!
En slik mix har jeg tenkt på selv. Etter å ha prøvd et par oppskrifter kom jeg til min egen konklusjon, at det var like greit å spise grønnsakene på vanlig vis.
Det du kan gjøre er å ha grønnsakene liggende i kjøleskapet, og til hvert måltid, helst før, tar du ei gulrot eller en brokkolibit rå. Grunnen til at jeg sier før er at da er du ikke mett. Men for all del, du kan jo spe på med en grønnsaks/frukt-smoothie!
En god en er:
2 gulrøtter
1 appelsin
1/4 cantaloupe-melon
litt is
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!