hvvilke bieffekter fikk du?
ja husker tiden før jeg ble 20,dæven fikk lettere kasse og sånn da gitt..
Jeg fikk periodisk betydelig forhøyet blodtrykk, kviser, uheldig utslag på kolesterolverdiene, samt en gang føling i brystene. Blodtrykket og brystfølelsen kontret jeg da med simultan bruk av et annet medikament (presiserer ikke her pga forumregler), men finnes medisiner som kontrer disse.
Det "syke" da er egentlig at en bruker en medisin som har bieffekter for å kontre bi effektene av en annen medisin..
Jeg gikk endog til lege hver 3-4 uke og fikk testet lever, nyrer, blodtrykk, kolesterol etc, slik at om akutte endringer skulle oppstå, ville jeg se det, og kunne gjøre strakstiltak. 90% av AAS brukere går aldri til legen, og det er der det potensielle faremomentet ligger i mine øyne.
Jeg kan bare "mye" om steroider for har lest mangfoldige timer om dette for å få noe kunnskap om det.. HAr ikke vurdert å ta det da kroppen min er full av testo nå og fremover som jeg har funnet ut av helt i begynnelsen

Synes bare selve Steroide emnet og kroppsbygging er utrolig intressant!
Flott:) Ja, det er et fasinerende emne, kroppens kjemi er fantastisk:) Men gud som jeg savner de yngste årene.. Hadde jeg øket i etterkant som jeg gjorde den gang, hadde jeg udiskutabelt stått i toppen av en kraftsport.. For de økningene som kom med puberteten og utover var HELT sinnsyke:)
Det "farlige" med AAS om jeg skal peke på noe er;
* Brukernes manglende kunnskap (eks; mere er bedre, hva de bruker, hvor lenge, hva de spiser, hvordan de trener osv) For å ikke nevne at mesteparten bruker sin dealer som sin kunnskapskilde.. Som igjen fører til at de bruker for mye, bruker feil ting (det dealeren har inne) osv.
*Å aldri gå til lege (opplevde aldri "farlige" signaler av mitt AAS bruk, men jeg skjekket iallefall, så om noe hadde skjedd hadde jeg hatt sjansen til å se det komme)
* Å bruke AAS når en er for ung/evt kvinne (finnes mengder av info på irreversible effeter på unge eller damer)
* Å tro at AAS gjør det til NM deltager i tungvektBB ila en kur (skuffelse, dårlig selvtillit, og som følge, psykisk avhengighet av mere doser, lengre sykluser)
Jeg mener AAS kan brukes ganske trygt, men da av folk som kan trening, kan kosthold, går til sin lege, og har brukt utallelige timer på å faktisk lese og lære seg å kjenne stoffenes effekter, bi effekter, og annen relevant info. AAS er på samme måte som alkohol, paracet, Vitaminer og alt annet vi trår i oss; Et tilskudd som kan gi ønskede effekter med forholdsvis liten risk forutsatt at den som benytter seg av det er moden, kunnskapsrik, og voksen.