Skrevet av Emne: roider=breivik mao  (Lest 32545 ganger)

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: roider=breivik mao
« #15 : 01. september 2011, 00:27 »
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Sv: roider=breivik mao
« #16 : 01. september 2011, 00:29 »
Så du mener du ikke fikk noen som helst psykiske virkninger av å bruke ABS?

Ikke i nevneverdig grad. Noe mer treningsfokusert i perioden jeg var "på", da jeg så fremgangen muskulært så veldig lett.

Men på psyken tok det ikke mye, fikk noen fysiske bi effekter, men disse reverserte seg etter bruken. (Når jeg gjorde dette, tok jeg blodprøver hver 3-4 uke) før, under og etter for å se på kolesterolet, lever, nyrer osv.

Dette er seff individuelt, akkurat som "hvor fyllesyk blir du", og avhenger av doser, genetiske forutsetninger, og ikke minst psykiske forutsetninger. Har du et stabilt og godt liv, går det meste bra. Er du deppa fra før av.. Vel, vet ikke, men ville ikke funnet det ut.


Ikke sant.. "Sterioderus", det nye problemet på byen. Steroidegærne jævler som stikker hverandre ned, og slår ned gamle damer for å få råd til et skudd til.. Eventuelt prostituerer seg.. Medianorge slutter aldri imponere
"steroidrus" ?

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: roider=breivik mao
« #17 : 01. september 2011, 00:30 »
Bruker dette hver gang jeg kjører bil og det går helt fint.

JEg opplevde en episode i fjor vinter faktisk.
Bremset med ABS`en, også lagde den litt rar lyd. Tror jeg fikk litt psykisk knekk der og da. Så ikke kjøp bil med abs.
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: roider=breivik mao
« #18 : 01. september 2011, 00:46 »
Ikke i nevneverdig grad. Noe mer treningsfokusert i perioden jeg var "på", da jeg så fremgangen muskulært så veldig lett.

Men på psyken tok det ikke mye, fikk noen fysiske bi effekter, men disse reverserte seg etter bruken. (Når jeg gjorde dette, tok jeg blodprøver hver 3-4 uke) før, under og etter for å se på kolesterolet, lever, nyrer osv.

Dette er seff individuelt, akkurat som "hvor fyllesyk blir du", og avhenger av doser, genetiske forutsetninger, og ikke minst psykiske forutsetninger. Har du et stabilt og godt liv, går det meste bra. Er du deppa fra før av.. Vel, vet ikke, men ville ikke funnet det ut.

Folk sier du blir jævla aggresiv i fylla, merka du noe til det?

Det er mange som bruker steroider pga psykiske problemer, og har slitt med depresjoner ganske lenge, så det er mulig det er de som blir veldig aggresive.

Men som du sier, hvis du har det nogenlunde ålreit fra før så tror jeg ikke du blir helt på trynet av en kur eller to...men vi hører jo kun på de gangene det ikke går bra, ingen legger merke til resten.
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: roider=breivik mao
« #19 : 01. september 2011, 00:51 »
JEg opplevde en episode i fjor vinter faktisk.
Bremset med ABS`en, også lagde den litt rar lyd. Tror jeg fikk litt psykisk knekk der og da. Så ikke kjøp bil med abs.
Jeg hører at bilen Anders Bhering Breivik brukte hadde ABS, ergo alle som har bil med ABS og Bruker AAS er potensielle massebarnmordendehomohatendesåkaltemanifestetterrorister.

Anders Bhering Breivik = ABB = internasjonal bedrift. Coincidence? I think not.
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget jekkern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151

Sv: roider=breivik mao
« #20 : 28. oktober 2011, 10:58 »
Det er mange som bruker steroider pga psykiske problemer, og har slitt med depresjoner ganske lenge, .

det sies jo at folk blir veldig depresine med for lite testo så...man føler seg vell bedre med mer

Utlogget Russern95

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 817
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 817

  • "Never settle"
Sv: roider=breivik mao
« #21 : 28. oktober 2011, 12:42 »
Steroider kan Umulig vært grunnen til massemordene..Som sagt så er det planlagt det han gjorde, og da kan man aldri i livet skylde på AAS.

Media  legger fram steroider som GALT. De finner all slags idiotiske grunner for at folk skal gå imot bruk av steroider etter min mening.  Brukes Steroider rett er det ikke galt. Vet om flere som har gått på Diverse steroider og    eneste bivirkningene de fikk var  kviser på ryggen, og  lav testo- som reiste seg opp igjen etter kuren.

Hele media er reine skremselspropaganda! Av de 8 jeg kjenner som har gått / går på Steroider har  bare 1 fått en form for aggresjon, men han har vært en  aggressiv person fra før av, og dette i beruset tilstand under Alkohol på fest. Så Om de sammenligner AAS med Anders sin fuckt opp psykiske problemer skjønner jeg meg ikke.   De fleste psykiske virkningene/bivirkningene kommer av  å se  Fremgang, øke i styrke og masse dramatisk.  Bivirkninene er jo da nedgangen etter en kur som noen har, da de  føler seg så mye mindre og utvikler en form for  psyiske bivirkninger som  f.eks folk med anoreksi har... Depressive osv.     

Jeg har sikkert mye feil, men har litt erfaring ved AAS  i følge de jeg kjenner som jeg har fulgt med på, og Masse mord og steroider har null sammenheng.

Takk for meg..

Utlogget jekkern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151

Sv: roider=breivik mao
« #22 : 28. oktober 2011, 14:39 »
Media  legger fram steroider som GALT.

Hele media er reine skremselspropaganda!

ja seff,feminister hater store sterke menn..der har du årsaken til at vårt røde media kjører dette løpet så fort det er mulig

tilogmed proteinpulver prøvde de lenge å snakke stygt om i kjølvannet av 22

Utlogget Russern95

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 817
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 817

  • "Never settle"
Sv: roider=breivik mao
« #23 : 28. oktober 2011, 18:55 »
ja seff,feminister hater store sterke menn..der har du årsaken til at vårt røde media kjører dette løpet så fort det er mulig

tilogmed proteinpulver prøvde de lenge å snakke stygt om i kjølvannet av 22

faen ikke rart verden turner helt  når  det finnes idioter som styrer VG blader, og  andre  kilder folk tror er "fakta". Kan huske jeg leste et innlegg for en god stund siden , på vg,  at omega 3 kan være helseskadelig om man tar over 10 gram eller noe om gangen.. Sikkert ikke akkuratt det men det var en helt dum grunn.. Man ser jo på doseringene på f.eks mollers omega 3 piller, det er altfor lite for en voksen mann, spessielt om man driver med kroppsbygging!

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Sv: roider=breivik mao
« #24 : 04. november 2011, 17:44 »
Folk sier du blir jævla aggresiv i fylla, merka du noe til det?

Det er mange som bruker steroider pga psykiske problemer, og har slitt med depresjoner ganske lenge, så det er mulig det er de som blir veldig aggresive.

Men som du sier, hvis du har det nogenlunde ålreit fra før så tror jeg ikke du blir helt på trynet av en kur eller to...men vi hører jo kun på de gangene det ikke går bra, ingen legger merke til resten.

Vel, jeg personlig gjorde et poeng av å ikke drikke noe spes når jeg brukte.. Er destruktivt på musklene vettu:) Men jeg prøvde det, og det var ingen endring fra tidligere. I mitt tilfelle, kanskje tvert i mot, jeg ble roligere og snillere en normalt, da jeg hadde knall selvtillit, følte meg bra, og dermed var i bedre humør.

Bruken av AAS ved depresjon høres skummelt ut da, for kanskje AAS kan "lindre" depresjon etc mens en er på, men det er symptomlindring, og kurerer egentlig ikke de bakenforliggende årsaken til depresjonen. Høres ut som skummel blanding.

Stygt å si, men la oss være ærlige her. AAS har eksistert i uforandret form siden 1940 tallet, og er brukt av millioner av mennesker planeten over. I forhold til hvor mange som faktisk har brukt dette verdenen over, så er det faktisk ikke så rent mange en kan peke på som har blitt totalt fucked på grunn av det. Hvor er de døde skrottene? Hvor er de daglige roidrage hendelsene som skulle oppstått?

Til og med i BITTELILLE norge er steroider en industri som omsetter for flere titalls millioner kroner per år, kanskje mer. Hvor er alle skadene når så mange bruker disse sakene? Det kan UMULIG være få brukere siden det er så mye dop som omsettes i landet, så hvorfor er det ikke fler dødsfall, skader osv som er relatert til dette?

Ha dette på det rene; AAS kan skade deg. Det kan skape problemer med kroppens kjemi, og legge grunnlaget for alvorlige helseproblemer om folk ikke vet hva de gjør. Dette er dog relatert til dose, alder, treningserfaring, livsstil osv.

AAS VILLE VÆRT FORBUDT FOR LEEEEENGE SIDEN til eget bruk om det faktisk var så skummelt som mange påstår.

At sånne som breivik og diverse torpedoer skylder på AAS.. Er latterlig. En torpedo har et miljø rundt seg, en livsstil, og breivik, at han plutselig ble radikal politisk sett, og planla, skrev, og gjennomførte dette i en slags rus på AAS?? De som har prøvd sakene VET at dette ikke stemmer.

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget Russern95

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 817
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 817

  • "Never settle"
Sv: roider=breivik mao
« #25 : 04. november 2011, 20:52 »
Vel, jeg personlig gjorde et poeng av å ikke drikke noe spes når jeg brukte.. Er destruktivt på musklene vettu:) Men jeg prøvde det, og det var ingen endring fra tidligere. I mitt tilfelle, kanskje tvert i mot, jeg ble roligere og snillere en normalt, da jeg hadde knall selvtillit, følte meg bra, og dermed var i bedre humør.

Bruken av AAS ved depresjon høres skummelt ut da, for kanskje AAS kan "lindre" depresjon etc mens en er på, men det er symptomlindring, og kurerer egentlig ikke de bakenforliggende årsaken til depresjonen. Høres ut som skummel blanding.

Stygt å si, men la oss være ærlige her. AAS har eksistert i uforandret form siden 1940 tallet, og er brukt av millioner av mennesker planeten over. I forhold til hvor mange som faktisk har brukt dette verdenen over, så er det faktisk ikke så rent mange en kan peke på som har blitt totalt fucked på grunn av det. Hvor er de døde skrottene? Hvor er de daglige roidrage hendelsene som skulle oppstått?

Til og med i BITTELILLE norge er steroider en industri som omsetter for flere titalls millioner kroner per år, kanskje mer. Hvor er alle skadene når så mange bruker disse sakene? Det kan UMULIG være få brukere siden det er så mye dop som omsettes i landet, så hvorfor er det ikke fler dødsfall, skader osv som er relatert til dette?

Ha dette på det rene; AAS kan skade deg. Det kan skape problemer med kroppens kjemi, og legge grunnlaget for alvorlige helseproblemer om folk ikke vet hva de gjør. Dette er dog relatert til dose, alder, treningserfaring, livsstil osv.

AAS VILLE VÆRT FORBUDT FOR LEEEEENGE SIDEN til eget bruk om det faktisk var så skummelt som mange påstår.

At sånne som breivik og diverse torpedoer skylder på AAS.. Er latterlig. En torpedo har et miljø rundt seg, en livsstil, og breivik, at han plutselig ble radikal politisk sett, og planla, skrev, og gjennomførte dette i en slags rus på AAS?? De som har prøvd sakene VET at dette ikke stemmer.

Honnør! Er bra du tør å være ærlig å framstå at du har tatt steroider.  Som sagt kjenner jeg folk som går på det nå daglig , og det de sier at eneste depresjonene de har er når de går av kuren og  de blir noen kg mindre... så går det over. Ingen av dem har skamklikka eller  vært helt gale i hpdet eller noe som helst som den jævla mediaen skal ha det !

Utlogget jekkern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151

Sv: roider=breivik mao
« #26 : 05. november 2011, 23:46 »


Bruken av AAS ved depresjon høres skummelt ut da, for kanskje AAS kan "lindre" depresjon etc mens en er på, men det er symptomlindring, og kurerer egentlig ikke de bakenforliggende årsaken til depresjonen..

nei jeg syntes det høres logisk ut egentlig,når vi vet at visse hormonforstyrrelser er bevist gir depresjon som feks lavt stoffskifte så må jo det fikses på hvis det er det som er åsaken

javel,hvor mange medisiner er det ikke som "lindrer"og ikke kurerer?jo de fleste mao

kjente sjokk/omveltninger kan også kurere dep,som kjent den psykiatriske elektrosjokk,men faktisk også det å være oppe en natt er en "kur"mot dep,eller nær døden opplevelse kjenner mange en økt livsglede som river deg ut av de fleste mentale nedturer

om folk velger å prøve å øke testoet,eller å drikke seg full for å få det bedre mentalt så er jeg positivt til det egnetlig så sant det er et skjeldent tilfellet,jeg vil tro det kan hjelpe mange angst relaterte plager i første omgang

voldelige og oppfarende personer bør IKJKe bruke aas

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Sv: roider=breivik mao
« #27 : 07. november 2011, 17:21 »
Gode poenger, AAS kan i enkelte tilfeller ha sine fordeler dersom noen har hormonforstyrrelser eller lignende.

Og; Jeg tilføyer; Jeg skriver her at AAS ikke er så farlig som media og andre skal ha det til, men jeg må nesten understreke, at dette gjelder "FRISKE VOKSNE MENN", ikke ungdommer, ikke kvinner.

Jeg fikk bi effekter, bare ikke varige eller farlige sådane. Ser over at SITU som komenterer er 16 år gammel, og må understreke;

For enhver person under 20++ er ikke AAS et alternativ, for de som er så unge har betydelige mengder av hormoner i kroppen naturlig, og det vil bare skade dem. Faktisk; Jeg har prøvd AAS, men INGENTING av hva jeg prøvde gav mneg i nærheten av de resultatene en har naturlig i de unge årene.

Så for all del; Les mine inlegg rett, AAS dreper ikke folk, skaper ikke psykopater, men det er direkte dumt, skadelig, og ineffektivt for ungdommer å bruke disse middlene.

Tren rent, bli voksen, bruk kroppens eget potensiale, så kan du heller da ta en avgjørelse om treningen er så viktig for deg at du er villig til å offre muligens helse, og muligens ditt sosiale liv for videre fremgang.

AAS er ikke en lek, det er noe voksne folk som har trent i mange år KAN vurdere dersom de føler det er rett for dem. Barn, unge og kvinner bør ikke vurdere det en gang.

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget jekkern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151

Sv: roider=breivik mao
« #28 : 07. november 2011, 18:51 »

Jeg fikk bi effekter, bare ikke varige eller farlige sådane. Ser over at SITU som komenterer er 16 år gammel, og må understreke;

For enhver person under 20++ er ikke AAS et alternativ, for de som er så unge har betydelige mengder av hormoner i kroppen naturlig,

hvvilke bieffekter fikk du?

ja husker tiden før jeg ble 20,dæven fikk lettere kasse og sånn da gitt..

Utlogget Russern95

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 817
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 817

  • "Never settle"
Sv: roider=breivik mao
« #29 : 07. november 2011, 23:16 »
Gode poenger, AAS kan i enkelte tilfeller ha sine fordeler dersom noen har hormonforstyrrelser eller lignende.

Og; Jeg tilføyer; Jeg skriver her at AAS ikke er så farlig som media og andre skal ha det til, men jeg må nesten understreke, at dette gjelder "FRISKE VOKSNE MENN", ikke ungdommer, ikke kvinner.

Jeg fikk bi effekter, bare ikke varige eller farlige sådane. Ser over at SITU som komenterer er 16 år gammel, og må understreke;

For enhver person under 20++ er ikke AAS et alternativ, for de som er så unge har betydelige mengder av hormoner i kroppen naturlig, og det vil bare skade dem. Faktisk; Jeg har prøvd AAS, men INGENTING av hva jeg prøvde gav mneg i nærheten av de resultatene en har naturlig i de unge årene.

Så for all del; Les mine inlegg rett, AAS dreper ikke folk, skaper ikke psykopater, men det er direkte dumt, skadelig, og ineffektivt for ungdommer å bruke disse middlene.

Tren rent, bli voksen, bruk kroppens eget potensiale, så kan du heller da ta en avgjørelse om treningen er så viktig for deg at du er villig til å offre muligens helse, og muligens ditt sosiale liv for videre fremgang.

AAS er ikke en lek, det er noe voksne folk som har trent i mange år KAN vurdere dersom de føler det er rett for dem. Barn, unge og kvinner bør ikke vurdere det en gang.

Jeg kan bare "mye" om steroider for har lest mangfoldige timer om dette for å få noe kunnskap om det.. HAr ikke vurdert å ta det da  kroppen min er full av testo nå og fremover som jeg har funnet ut av helt i begynnelsen Smiley Synes bare selve Steroide emnet og kroppsbygging er utrolig intressant!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!