Skrevet av Emne: roider=breivik mao  (Lest 32530 ganger)

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: roider=breivik mao
« #30 : 07. november 2011, 23:18 »
Så var det langtidsvirkninger da. Det vet du ikke hva blir før det dukker opp.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Luxer

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 432
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 432

Sv: roider=breivik mao
« #31 : 07. november 2011, 23:36 »
Synest nå det er ganske, egentlig ekstremt høyt tall når 1 av 8 fikk psykiske bivirkninger av steroider som du kjente Situ. Og depresjon etter en kur kan være kjempe alvorlig og i verste fall føre til selvmord, klar over at det er å sette ting på kanten, men depresjon etter en kur kan være farlig, og kanskje spesielt i ung alder. Er sikkert lett å si at det "aldri kunne skjedd" meg, men det vet man jo ikke før man har prøvd det. Uansett helt enig at det er tull å legge skylden på terrorangrepene på steroider. Skjønner bare ikke at folk velger å ty til steroider ettersom konsekvensene kan være så store.

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Sv: roider=breivik mao
« #32 : 08. november 2011, 00:03 »
hvvilke bieffekter fikk du?

ja husker tiden før jeg ble 20,dæven fikk lettere kasse og sånn da gitt..

Jeg fikk periodisk betydelig forhøyet blodtrykk, kviser, uheldig utslag på kolesterolverdiene, samt en gang føling i brystene. Blodtrykket og brystfølelsen kontret jeg da med simultan bruk av et annet medikament (presiserer ikke her pga forumregler), men finnes medisiner som kontrer disse.

Det "syke" da er egentlig at en bruker en medisin som har bieffekter for å kontre bi effektene av en annen medisin..

Jeg gikk endog til lege hver 3-4 uke og fikk testet lever, nyrer, blodtrykk, kolesterol etc, slik at om akutte endringer skulle oppstå, ville jeg se det, og kunne gjøre strakstiltak. 90% av AAS brukere går aldri til legen, og det er der det potensielle faremomentet ligger i mine øyne.

Jeg kan bare "mye" om steroider for har lest mangfoldige timer om dette for å få noe kunnskap om det.. HAr ikke vurdert å ta det da  kroppen min er full av testo nå og fremover som jeg har funnet ut av helt i begynnelsen Smiley Synes bare selve Steroide emnet og kroppsbygging er utrolig intressant!
Flott:) Ja, det er et fasinerende emne, kroppens kjemi er fantastisk:) Men gud som jeg savner de yngste årene.. Hadde jeg øket i etterkant som jeg gjorde den gang, hadde jeg udiskutabelt stått i toppen av en kraftsport.. For de økningene som kom med puberteten og utover var HELT sinnsyke:)

Det "farlige" med AAS om jeg skal peke på noe er;
* Brukernes manglende kunnskap (eks; mere er bedre, hva de bruker, hvor lenge, hva de spiser, hvordan de trener osv) For å ikke nevne at mesteparten bruker sin dealer som sin kunnskapskilde.. Som igjen fører til at de bruker for mye, bruker feil ting (det dealeren har inne) osv.

*Å aldri gå til lege (opplevde aldri "farlige" signaler av mitt AAS bruk, men jeg skjekket iallefall, så om noe hadde skjedd hadde jeg hatt sjansen til å se det komme)

* Å bruke AAS når en er for ung/evt kvinne (finnes mengder av info på irreversible effeter på unge eller damer)

* Å tro at AAS gjør det til NM deltager i tungvektBB ila en kur (skuffelse, dårlig selvtillit, og som følge, psykisk avhengighet av mere doser, lengre sykluser)

Jeg mener AAS kan brukes ganske trygt, men da av folk som kan trening, kan kosthold, går til sin lege, og har brukt utallelige timer på å faktisk lese og lære seg å kjenne stoffenes effekter, bi effekter, og annen relevant info. AAS er på samme måte som alkohol, paracet, Vitaminer og alt annet vi trår i oss; Et tilskudd som kan gi ønskede effekter med forholdsvis liten risk forutsatt at den som benytter seg av det er moden, kunnskapsrik, og voksen.

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget jekkern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151

Sv: roider=breivik mao
« #33 : 08. november 2011, 16:04 »
nolva...

Lurer på om det er risiko for abstinens sympt eller at nervesystemet kan bli rammet på noen måte med dette når du slutter på lik linje med andre stoffer man tilfører hjerne og kropp

hørt noe om det før?bortsett fra at man føler seg litt dårlig fra den lave testoen i etterkant før det tar seg opp

jeg fikk også vondt i hue som faen av noen blå EP jeg kjørte..er det normalt tro?fått vondt i hodet av roider?

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Sv: roider=breivik mao
« #34 : 08. november 2011, 21:59 »
Hodeverk er et vanlig signal på forhøyet blodtrykk.

Har du målt/kontrollert dette? Det er nemlig en av de bi effektene en ikke skal le av..

Har ikke hørt noe om CNS påvirkning, etter mitt vitende påvirker ikke AAS selve muskelrekrutteringen under løft, men at de du har er mer stappet med glykogen/næring/blod slik at du kan yte mer.

Tror ikke (her KAN jeg ta feil) at det påvirker CNS på noen måte.


Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: roider=breivik mao
« #35 : 08. november 2011, 22:09 »
Hodeverk er et vanlig signal på forhøyet blodtrykk.

Har du målt/kontrollert dette? Det er nemlig en av de bi effektene en ikke skal le av..

Har ikke hørt noe om CNS påvirkning, etter mitt vitende påvirker ikke AAS selve muskelrekrutteringen under løft, men at de du har er mer stappet med glykogen/næring/blod slik at du kan yte mer.

Tror ikke (her KAN jeg ta feil) at det påvirker CNS på noen måte.


Noen gjør.. Tren er vel kjent for dette fks..
Westside disciple

Utlogget jekkern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151

Sv: roider=breivik mao
« #36 : 09. november 2011, 12:14 »
Noen gjør.. Tren er vel kjent for dette fks..

å ramme nervesystemet slik at folk får fysiske ubehag?

Utlogget jekkern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151

Sv: roider=breivik mao
« #37 : 09. november 2011, 12:16 »
Hodeverk er et vanlig signal på forhøyet blodtrykk.


ja det er mulig det var det som skjedde,men det kom veldig brått da,samme eller neste dagen begynte hodepinen..
kjekt å anskaffe seg sånn målerapparet du får kjøpt på apotek som tar trykket

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Sv: roider=breivik mao
« #38 : 09. november 2011, 15:40 »
ja det er mulig det var det som skjedde,men det kom veldig brått da,samme eller neste dagen begynte hodepinen..
kjekt å anskaffe seg sånn målerapparet du får kjøpt på apotek som tar trykket

Avhengig av medisinen som har vært brukt, vil noen kunne reagere ganske raskt på stoffet. Andre reagerer på to alkoholtyper som er i flytende AAS, som for følsomme individer kan gi ubehag, feber, eller andre reaksjoner.

Dette er endog en form for "intoleranse", og vil påvirke svært få av dem som gjør slikt.

Blodtrykket er Alfa å holde kontroll på ja, det er tross alt hjertet man skal være mest redd for med disse sakene. Mange opplever blodtrykksforhøyelse både pga alkoholene i AAS, samt noen andre får såkallt "testofeber". Væskeretensjon osv spiller også inn.

Men av respekt for forumreglene, skal jeg ikke skrive noe spesifikkt om hva jeg tenker på hverken med det ene og det andre.

Konklusjon; Passe på helsa, så overlever en:)

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: roider=breivik mao
« #39 : 09. november 2011, 16:27 »
Steroider kan Umulig vært grunnen til massemordene..Som sagt så er det planlagt det han gjorde, og da kan man aldri i livet skylde på AAS.

Media  legger fram steroider som GALT. De finner all slags idiotiske grunner for at folk skal gå imot bruk av steroider etter min mening.  Brukes Steroider rett er det ikke galt. Vet om flere som har gått på Diverse steroider og    eneste bivirkningene de fikk var  kviser på ryggen, og  lav testo- som reiste seg opp igjen etter kuren.

Hele media er reine skremselspropaganda! Av de 8 jeg kjenner som har gått / går på Steroider har  bare 1 fått en form for aggresjon, men han har vært en  aggressiv person fra før av, og dette i beruset tilstand under Alkohol på fest. Så Om de sammenligner AAS med Anders sin fuckt opp psykiske problemer skjønner jeg meg ikke.   De fleste psykiske virkningene/bivirkningene kommer av  å se  Fremgang, øke i styrke og masse dramatisk.  Bivirkninene er jo da nedgangen etter en kur som noen har, da de  føler seg så mye mindre og utvikler en form for  psyiske bivirkninger som  f.eks folk med anoreksi har... Depressive osv.    

Jeg har sikkert mye feil, men har litt erfaring ved AAS  i følge de jeg kjenner som jeg har fulgt med på, og Masse mord og steroider har null sammenheng.

Takk for meg..

Hva faen er din erfaring med steroider?
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget jekkern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151

Sv: roider=breivik mao
« #40 : 09. november 2011, 17:38 »
Avhengig av medisinen som har vært brukt, vil noen kunne reagere ganske raskt på stoffet. Andre reagerer på to alkoholtyper som er i flytende AAS, som for følsomme individer kan gi ubehag, feber, eller andre reaksjoner.

Dette er endog en form for "intoleranse", og vil påvirke svært få av dem som gjør slikt.

Blodtrykket er Alfa å holde kontroll på ja, det er tross alt hjertet man skal være mest redd for med disse sakene. Mange opplever blodtrykksforhøyelse både pga alkoholene i AAS, samt noen andre får såkallt "testofeber". Væskeretensjon osv spiller også inn.

Men av respekt for forumreglene, skal jeg ikke skrive noe spesifikkt om hva jeg tenker på hverken med det ene og det andre.

Konklusjon; Passe på helsa, så overlever en:)


mhm..ja nei dette var tabz..sånne winny 50mg blå

sikkert bare meg som ikke tålte dem så godt,var som om kroppen reagerte negativt på dem så jeg måtte kutte de ut,har ikke prøvd noe annet så kan ikke sammenlikne med noe heller

jeg skal ikke si hvem som gav meg tips om hvor mye jeg skulle ta av daglig dose for et par-tre år siden,men det var en strongman kjendiss fra Norge:)

jeg kunne ta en halv om morgenen og en halv om kvelden,50 pr dag:)-og det var ikke noe vits å kjøre igang forsiktig på så små roidere..

hahaha,det er seriøst også...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!