Skrevet av Emne: kjæreste som fester  (Lest 18382 ganger)

Utlogget citychrister

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 10

kjæreste som fester
« : 31. august 2011, 11:34 »
Hei. Jeg er en gutt som ikke drikker alkohol eller fester mye. Jeg kan gått være med kompiser som drikker å synes det er morsomt osv, men akkurat at dama har begynt liker jeg ikke. Har vært sammen 3 år nå og har hele tiden grudd meg til den dagen hun ble 18. Hun har nå begynt å gå på byen vær helg, har forandret seg litt, kommer av og til ikke hjem engang etter en by tur og jeg begynner å bli veldig urolig. føler ikke helt at jeg kan stole på henne lenger. Jeg er en veldig sjalu type og liker ikke at hun er med fult av gutter i helgene hele tiden. tror dere hun holder på med dette live lenge? hva bør jeg gjøre?

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: kjæreste som fester
« #1 : 31. august 2011, 11:52 »
Ja, hun kommer nok til å holde på med dette en stund, men det er vanskelig å svare på da jeg ikke vet hva slags person hun er. Kanskje du kunne forklare litt dypere om hennes personlighet?
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Choppe

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Sv: kjæreste som fester
« #2 : 31. august 2011, 11:53 »
Hei. Jeg er en gutt som ikke drikker alkohol eller fester mye. Jeg kan gått være med kompiser som drikker å synes det er morsomt osv, men akkurat at dama har begynt liker jeg ikke. Har vært sammen 3 år nå og har hele tiden grudd meg til den dagen hun ble 18. Hun har nå begynt å gå på byen vær helg, har forandret seg litt, kommer av og til ikke hjem engang etter en by tur og jeg begynner å bli veldig urolig. føler ikke helt at jeg kan stole på henne lenger. Jeg er en veldig sjalu type og liker ikke at hun er med fult av gutter i helgene hele tiden. tror dere hun holder på med dette live lenge? hva bør jeg gjøre?
Sjalusi dreper det er ihvertfall helt sikkert Wink
Kveler du henne så forsvinner hun for godt. Bruke fornuft, akseptere at ingen eiger hverandre og bruke det man har lært og hva som er normalt det være seg moralske grenser kjærester/medmennesker seg i mellom. Enkelte "regler" er ikke skrevet men det er grenser hva man både gjør og sier når man er i forhold. Begge veier... You see?!
Gydd luck!

Utlogget sviske62

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 476
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 476

Sv: kjæreste som fester
« #3 : 31. august 2011, 11:59 »
hvorfor blir du ikke med henne ut? eller drikker med henne?

Utlogget citychrister

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 10

Sv: kj¿reste som fester
« #4 : 31. august 2011, 12:05 »
Ja, hun kommer nok til å holde på med dette en stund, men det er vanskelig å svare på da jeg ikke vet hva slags person hun er. Kanskje du kunne forklare litt dypere om hennes personlighet?

Hun er ei grei jenteog min bestevenn. men hun elsker å bli sett på. liker å pynte seg opp og vise seg for gutter. snakker alltid om hvem som så på henne osv og det hater jeg =/

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: kjæreste som fester
« #5 : 31. august 2011, 12:08 »
Tja hvor skal man beg Wink Og stole på andre er mange ganger vannsklig, og jeg lover deg dette er ikke siste gang...

Men som i alt annet så er komunikasjon det viktigste...Ikke bruk ord som sjalusi og du får ikke lov... men hva med og si at du føler deg utrygg, såret eller bekymret?

At du er sjalu kan være både positivt og negativt..men gjør det til noe positivt Smiley

Det at hun ikke kommer hjem?? Bor dere sammen? Det er normalt og komme hjem, og der hadde jeg bare satt ett krav! Gå ut ha det gøy men kom hjem etterpå så jeg vet alt er ok Smiley

Og det skjer ikke så mye ute på byen Wink Jenter går i grupper, drikker, danser, får oppmerksomhet, danser, drikker litt til og så er det og stå en evighet i drosjekø for å kommer hjem..he he


Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: kjæreste som fester
« #6 : 31. august 2011, 12:10 »
Hun er ei grei jenteog min bestevenn. men hun elsker å bli sett på. liker å pynte seg opp og vise seg for gutter. snakker alltid om hvem som så på henne osv og det hater jeg =/
Der er slaget tapt altså...ALLE jenter vil bli sett på vil at gutter skal se på dem, hallo liksom Grin

Så du ser aldri på fine jenter?? Liker ikke og få blikk fra andre jenter??

Utlogget Nsr160

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 338
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 338

Sv: kjæreste som fester
« #7 : 31. august 2011, 12:16 »
Der er slaget tapt altså...ALLE jenter vil bli sett på vil at gutter skal se på dem, hallo liksom Grin

Så du ser aldri på fine jenter?? Liker ikke og få blikk fra andre jenter??

Hahaha dagens, takk for den. Grin
Nå kan jeg smile resten av dagen

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Sv: kjæreste som fester
« #8 : 31. august 2011, 12:18 »
Jeg vil kunne påstå at dette kan ta tid før henne begynner å roe ned drikkinga igjen, mange som begynner å drikke endel når de får lov vet du Smiley

Iallefall, jeg syns du bør stole på dama di såpass at hu kan være på byen, godt mulig at hun liker oppmerksomhet, men om dere har vært sammen i 3 år, så tror jeg nok det er lite å bekymre seg over.

Husk også at det er hennes valg, du kan gjerne være bekymra om hun går etter noen andre gutter på en kveld, men det er vell hennes valg ? Og hva skal du evt gjøre om du finner ut av det ? Du må nok bare bite tenna sammen og håpe at hun er trofast mot deg Smiley
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget citychrister

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 10

Sv: kjæreste som fester
« #9 : 31. august 2011, 12:28 »
Får vel prøve så godt jeg kan å leve med det =/

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: kjæreste som fester
« #10 : 31. august 2011, 12:33 »
Hahaha dagens, takk for den. Grin
Nå kan jeg smile resten av dagen

Men er jo sant da Smiley Alle liker oppmerksomhet fra det motsatte kjønn Wink Og siden trådstarter ikke svarer på spørsmålet regner jeg med at han sier seg enig Grin

Koslig og kunne bidra til en smilende dag..he he

Utlogget Nsr160

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 338
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 338

Sv: kjæreste som fester
« #11 : 31. august 2011, 12:39 »
Hun er ei grei jenteog min bestevenn. men hun elsker å bli sett på. liker å pynte seg opp og vise seg for gutter. snakker alltid om hvem som så på henne osv og det hater jeg =/

Ja kanskje du heller burde fått deg en dritt stygg dame som bare satt hjemme.
Faen, du skaper problemer av ting, som er bra mann.
Skjerpings

Det burde ha stått, jeg har en dame som er så fin at flere menn stirrer på henne.
Hun liker å ha det gøy, hun er morsom og hun er min venn.
Bedre kjæreste enn det må du lete lenge etter.

Utlogget sviske62

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 476
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 476

Sv: kjæreste som fester
« #12 : 31. august 2011, 12:52 »
hun er garantert utro, hva tror du hun gjør når hun ikke kommer hjem?

Utlogget Sixton

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 357
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 357

Sv: kjæreste som fester
« #13 : 31. august 2011, 12:55 »
Hvis du henviser deg til internett forum istedet for å ta det opp med kjæresten din som du har et 3 års langt forhold til, vil jeg si at forholdet deres ikke akkurat er bygget på mutual trust. Det første du må gjøre er å snakke med henne om det, og fortelle henne hva du føler om det hun driver på med. Klarer du ikke det etter 3 år, vel, da er det ikke mye lys i enden av tunnelen.

Kanskje du og jeg hadde tatt dette rett med dama, men er da ikke noe i veien for at han hører med oss på TF hva vi mener heller?!  Høre om den han mener er det de fleste mener, eller om han er rimelig alene om å mene det han mener iksom.

hun er garantert utro, hva tror du hun gjør når hun ikke kommer hjem?

Slutt å sleng dritt a. Kanskje dem bor 3 mil fra byen hun fester i, så for å spare drosjeregning hjem, så overnatter hu hos ei venninne.

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: kjæreste som fester
« #14 : 31. august 2011, 13:49 »
Slutt å tenk sånn, det er du som er sammen med henne og det er du som får godsakene så da kan alle andre bare ta seg en bolle.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!