Skrevet av Emne: Ikke russer piller  (Lest 12680 ganger)

Utlogget The Child

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 075
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 075


Utlogget Keiko'88

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 936
  • Honnør: 326
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 936

Sv: Ikke russer piller
« #16 : 01. september 2011, 00:13 »
Da lager jeg en ny tråd, siden moderator slettet den forrige. Denne blir kallende "ikke russer piller" så lenge moderatoer/m flere mener det er så skam (selvom dere foreslår artikler BRUKERE har skrevet). Anyway.. Noen som har noen tips til fremgang da? Siden dere ikke trenger medikamenter for å vokse regner jeg med dere har VIRKELIG peiling Cheesy

Mitt tips. Hvis du virkelig er villig til å ofre litt for forsøke å få en rå fysikk, så er nok den beste veien dit å legge på seg drøye kilo, og bli sterk som et reint helvete.

Å bli 125-135kg, bøye 250-300, benke 200+, og marke 300+, dette uten utstyr og over en periode på kanskje så mye som 10 år. For oss som vil forbli rene så tar ting satans mye lenger tid. Det faktumet kan du innse først som sist.

Studer litt, og prøv og finn ut av hvordan landslaget i styrkeløft f. eks. trener, og fokuser på å bli så sterk som overhodet mulig fremover. Med økt styrke følger økt størrelse. Så enkelt. Knebøy, benkpress, markløft, chin-ups, militærpress vil være fundamentet i treningsprogrammet ditt.

På 125-135kg så vil du selvsagt bli litt bløtere, enn ønsket ditt om 100kg, men dette er den raskeste måten, og mest effektive måten å få økt masse på som du senere kan tydeliggjøre ved å svette bort litt fett. Bare sjekk ut fysikken til Bo Andre Bergan. 115kg. Han er selvsagt bløtere enn hva du ønsker å være, men hadde du skrapa av 20kg der nå, så hadde nok ikke fettprosenten vært så ille, og det på 95kg. Altså 5kg unna ditt ønske.

Ting tar tid, men med hardt arbeid, smart og strukturert trening så vil det bli resultater på denne måten. Nå har du fått tips. Bare å begynne, og du vil ha et kjempe utgangspunkt om alt fra 7-10 år.
700 raw / skråbenk - benkpress - smalbenk

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: Ikke russer piller
« #17 : 01. september 2011, 00:15 »

Hau... lang artikkel. Atpåtil på engelsk a gitt.

Noen som gidder å komme med et sammendrag? Grin



Mitt tips. Hvis du virkelig er villig til å ofre litt for forsøke å få en rå fysikk, så er nok den beste veien dit å legge på seg drøye kilo, og bli sterk som et reint helvete.

Å bli 125-135kg, bøye 250-300, benke 200+, og marke 300+, dette uten utstyr og over en periode på kanskje så mye som 10 år. For oss som vil forbli rene så tar ting satans mye lenger tid. Det faktumet kan du innse først som sist.

Studer litt, og prøv og finn ut av hvordan landslaget i styrkeløft f. eks. trener, og fokuser på å bli så sterk som overhodet mulig fremover. Med økt styrke følger økt størrelse. Så enkelt. Knebøy, benkpress, markløft, chin-ups, militærpress vil være fundamentet i treningsprogrammet ditt.

På 125-135kg så vil du selvsagt bli litt bløtere, enn ønsket ditt om 100kg, men dette er den raskeste måten, og mest effektive måten å få økt masse på som du senere kan tydeliggjøre ved å svette bort litt fett. Bare sjekk ut fysikken til Bo Andre Bergan. 115kg. Han er selvsagt bløtere enn hva du ønsker å være, men hadde du skrapa av 20kg der nå, så hadde nok ikke fettprosenten vært så ille, og det på 95kg. Altså 5kg unna ditt ønske.

Ting tar tid, men med hardt arbeid, smart og strukturert trening så vil det bli resultater på denne måten. Nå har du fått tips. Bare å begynne, og du vil ha et kjempe utgangspunkt om alt fra 7-10 år.

creds for at en tar seg tid og komme med en seriøs mening og tips til trådstarter, creds virkelig!
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget Cube

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 062
  • Honnør: 290
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 062

  • Type 3 Mindset
Sv: Ikke russer piller
« #18 : 01. september 2011, 00:18 »
Ting tar tid, men med hardt arbeid, smart og strukturert trening så vil det bli resultater på denne måten. Nå har du fått tips. Bare å begynne, og du vil ha et kjempe utgangspunkt om alt fra 7-10 år.

...men jeg vil at det skal skje NÅ!

's WorkOut Log! | StrongLifts 5x5 | Jim W. 531 | 415 (18/09-10)

Utlogget The Child

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 075
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 075

Sv: Ikke russer piller
« #19 : 01. september 2011, 00:35 »
Hau... lang artikkel. Atpåtil på engelsk a gitt.
Noen som gidder å komme med et sammendrag? Grin
Egentlig bare at om man vil være ren så kan man ikke bli tyngre enn sin egen høyde i cm minus 100-95 i konkurranse form.

Om man er 180 cm høy, så kan man alså ikke forvente å kunne bli tyngre enn 80-85 kg i konkurranse form.

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: Ikke russer piller
« #20 : 01. september 2011, 01:27 »
Russer ikke piller?
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget sviske62

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 476
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 476

Sv: Ikke russer piller
« #21 : 01. september 2011, 10:47 »
satan for noen idioter som tror man ikke kan bli 100-110kg og være ripped uten å bruke dop!! dersom jeg går ned til fett% på 8% veier jeg 90kg og det uten kreatin! jeg er bare 18år. når jeg er 22-25 og jeg fortsetter å trene for å bli sterkere og legge på meg masse skal jeg love deg jeg kan veie 100kg med fett% under 10% jeg er 182høy. Jeg har ikke super gener heller, men jeg har tolmodighet. Så slutt å si hva man ikke kan og i stede prøv å motbevise det.

Til trådstarter Spør konkrete spørsmål ikke spør så åpent, så får du mye bedre svar: eks Hva bør man spise? hvor mye proteiner? hvordan bør man trene osv.

Utlogget sviske62

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 476
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 476

Sv: Ikke russer piller
« #22 : 01. september 2011, 10:49 »
Egentlig bare at om man vil være ren så kan man ikke bli tyngre enn sin egen høyde i cm minus 100-95 i konkurranse form.

Om man er 180 cm høy, så kan man alså ikke forvente å kunne bli tyngre enn 80-85 kg i konkurranse form.

bullshit!

Utlogget xTitanx

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 169
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 169

Sv: Ikke russer piller
« #23 : 01. september 2011, 10:59 »
Jeg syns ikke at man skal sette seg mål på hva som ikke går ann å åpnå. Men man skal være realistisk for det. Jeg har selv et ønske om å en gang prøve å stille i -90/+90 klassen. Og jeg mener at det ikke er urealistisk. Man må bare jobbe knallhardt på og ikke komme med unnskyldninger. Det du vil, det klarer du. Muskler en synonymt med tålmodighet.
Power Bodybuilding!

Utlogget Beefcake

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 969
  • Honnør: 1175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 969

  • Spiser til failure
Sv: Ikke russer piller
« #24 : 01. september 2011, 11:21 »
satan for noen idioter som tror man ikke kan bli 100-110kg og være ripped uten å bruke dop!! dersom jeg går ned til fett% på 8% veier jeg 90kg og det uten kreatin! jeg er bare 18år. når jeg er 22-25 og jeg fortsetter å trene for å bli sterkere og legge på meg masse skal jeg love deg jeg kan veie 100kg med fett% under 10% jeg er 182høy. Jeg har ikke super gener heller, men jeg har tolmodighet. Så slutt å si hva man ikke kan og i stede prøv å motbevise det.

Jeg er en av de som mener at høyde i cm-100 gir en god pekepinn på hvor mye de aller fleste kan forvente seg å kunne veie i god konkurranseform (<5% fett), men motbevis gjerne meg og de andre idiotene den gangen du kommer deg i konkurranseform uten bruk av ASS og veier mye mer enn +- noen kg fra 82 kg. Wink

For mange år siden (før jeg ble en idiot) så visste jeg også at alle som mente noe så dumt hadde feil, men egen erfaring og utallige observasjoner av andres resultater gjennom årene har villedet meg til å tro at det faktisk stemmer godt, for de aller aller fleste.


Utlogget sviske62

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 476
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 476

Sv: Ikke russer piller
« #25 : 01. september 2011, 11:49 »
Det jeg mente var at det er dumt å si til noen at du ikke kan veie 110kg og være ripped ( snakker ikke om konkuranse form) men mener det er dumt å knuse ambisjonene til en person, kanskje flertallet ikke kan det. Men det er alltid noen.

Utlogget The Child

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 075
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 075

Sv: Ikke russer piller
« #26 : 01. september 2011, 13:44 »
bullshit!
Hvorfor leser du ikke bare artikkelen? I min "oppsumering" står det konkurranseform to ganger så det burde være åpenbart hva det er snakk om. Forskjellen på <5% og <10% er ganske stor.

Utlogget sviske62

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 476
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 476

Sv: Ikke russer piller
« #27 : 01. september 2011, 15:13 »
Hvorfor leser du ikke bare artikkelen? I min "oppsumering" står det konkurranseform to ganger så det burde være åpenbart hva det er snakk om. Forskjellen på <5% og <10% er ganske stor.

jeg er 182cm høy, i følge tanita kroppsanalyse veier jeg 81.60kg fett fri masse, hvorav muskel masse utgjør 77.60kg og benmineraler utgjør 4kg. dersom jeg har fett % på 5 vil jeg veie 86kg. Jeg er rimelig sikker på at i løpet av 10år skulle jeg MINST klare å legge på meg 6kg muskler som ville gitt meg en vekt på 87.60kg FFM med en fett% på 5 vil jeg da veie 92kg.

Hvem vet, kanskje jeg kunne lagt på med enda mer kg muskler i løpet av 10 år?

Jeg skal være enig med deg, at jeg kanskje var litt rask å kalle det du sa for bullshit. og du har ett poeng, man kan ikke forvente å bli 100kg ripped dersom man eks er 1.70 og lignende. følte bare det du sa var veldig bestemt at det var totalt umulig å få mer muskler enn det osv Tongue

Utlogget The Child

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 075
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 075

Sv: Ikke russer piller
« #28 : 01. september 2011, 15:51 »
jeg er 182cm høy, i følge tanita kroppsanalyse veier jeg 81.60kg fett fri masse, hvorav muskel masse utgjør 77.60kg og benmineraler utgjør 4kg. dersom jeg har fett % på 5 vil jeg veie 86kg.
Men så blir spørsmålet hvor mye FFM mister du på å komme deg ned til 5%. 3-4 kg kanskje?

Men nå snakker vi konkurranseform og det er jo uaktuelt for de fleste. Personlig vil jeg tro at det skal være mulig for deg som er 182 høy å se ganske gått trent ut på rundt 100 kg. Men så er jeg jo styrkeløfter også da. Tongue

Utlogget Tollefsen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 756
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 756

Sv: Ikke russer piller
« #29 : 01. september 2011, 15:57 »
Det finnes da for faen ingen fasit på hvor stor hver enkelt kan bli!
Mandal Treningssenter.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!