Skrevet av Emne: Kreatin..  (Lest 6558 ganger)

Utlogget Torø

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 104
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 104

Sv: Kreatin..
« #45 : 06. september 2011, 22:37 »
ok ok monohydrat, mye vann got it Smiley men vil cratine kombinert med d-ribose gi noe bedre effekt eller er det bare tull det og  Huh

Prøver D-ribose jeg også, i kombinasjon med kreatin monohydrat. Vanskelig å si om det faktisk har noe effekt what so ever. Men legger igjen spor for å se om noen andre uttaler seg om dette. Smiley
Styrkeløfter (på hobbybasis)

Treningslogg      Styrkeløftstevner      Haugaland AK

Utlogget Russern95

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 817
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 817

  • "Never settle"
Sv: Kreatin..
« #46 : 06. september 2011, 23:01 »
4Helt ren monohydrat / creapure  er vel det beste valget. Som sagt kjører jeg på med Kreabolic og nanoproxil og har aldri hatt denne Syke pumpen før. Må være nitricoxiden som gir den bra pumpen osv. blod årer popper også frem her og der selvom jeg har mellom 11-18% fett prosent nå.

Når jeg brukte monohydrat før så merket jeg veldig godt styrke økning men ikke særlig masse da.

Vil anbefale Kreabolic selv etter min og andres erfaringer!  BAre huske å drikke mye vann  ( jeg har mellom 3-6 liter daglig .. Mest vann på treningsdager seff....

Kompisen min gikk på kreabolic 1 år og sa han var totalt fornøyd,merket bra pump osv som det beksrivs,.
han kjøpte seg nettopp d ribose og pinitol fra Proteinfabrikken og sa han fikk til de 3-4 extra repetisjonene..
Så d-ribose og pinitol kombinert med kreatin er nok ikke et dårig valg!

Utlogget newusername

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 155
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 155

Sv: Kreatin..
« #47 : 06. september 2011, 23:37 »
Her om dagen kjøpte jeg noe som heter crea-ribo-cebo. Det er en stack som kombinerer kreatin, d-ribose og placebo. Det funker helt sykt bra. Koster fort 8-900 kr i måneden å gå på det, da, men det er det verdt... Navnet sier alt, rett og slett. Kult navn, kult produkt.

Utlogget Guinss

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 201
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 201

Sv: Kreatin..
« #48 : 06. september 2011, 23:47 »
3Liter vann er alt for lite dersom du vil øke i styrke/volum med mindre du veier 50kg. Musklene består av mye vann og det å ha mye vann i musklene kan hjelpe deg med å økt styrke i musklene, samt få musklene til å se mer fyldigere ut.
3 liter vann + andre dårligere kilder til vann holder i massevis.
Les litt om hvordan kroppen tar opp vann, det fungerer nemlig ikke å styrte 2 liter om gangen, ved flere anledninger.
3 liter fordelt utover dagen er mye mye bedre.

Utlogget newusername

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 155
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 155

Sv: Kreatin..
« #49 : 06. september 2011, 23:55 »
3 liter vann + andre dårligere kilder til vann holder i massevis.
Les litt om hvordan kroppen tar opp vann, det fungerer nemlig ikke å styrte 2 liter om gangen, ved flere anledninger.
3 liter fordelt utover dagen er mye mye bedre.
Tre liter i døgnet på en treningsdag høres veldig lite ut, spør du meg, men alle er vel forskjellige. Fargen på urinen er ofte en brukbar målestokk. Du virker uansett ikke som typen som ville ha vedgått seg å ha gjort noe på en ikke-optimal måte, så denne diskusjonen er det nok ingen som "vinner".

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!