Skrevet av Emne: Stagnert helt! hjelp  (Lest 2160 ganger)

Utlogget Kims1991

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 714
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 714

  • .
Stagnert helt! hjelp
« : 06. september 2011, 21:58 »
Hei!

Har skikkelig problem med videre fremgang nå...Alt står stille:S Kostholdet er veldig bra, men treninga er ikke som den skal:(

Nå håper jeg at noen med treningserfaring kan hjelpe meg, og kanksje komme med noe vettuge svar!
Akkurat ferdig med et 8reps program som jeg følte funka veldig bra en stund, men stoppa opp..

Nå trenger jeg tips om hva jeg burde kjøre denne perioden, noe som virkelig funker.

Trener for muskelmasse altså bli større! om det skulle være til noe hjelp^^

Alle svar tas imot med takk:)=

EmyR

  • Gjest
Sv: Stagnert helt! hjelp
« #1 : 06. september 2011, 22:05 »
Mindre volum, 3-5 reps, mer mat, tren hver muskel hver 3-4 dag.

Utlogget Kims1991

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 714
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 714

  • .
Sv: Stagnert helt! hjelp
« #2 : 06. september 2011, 22:39 »
Tror serr ikke jeg skal spise mer mat:P Tro meg jeg spiser mer enn nok og sunt....Står nok eheller på treningsprogrammet ja:) Har nok ikke kjørt hardt nok

Utlogget jan_erik

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

  • Styrkeløfter
Sv: Stagnert helt! hjelp
« #3 : 06. september 2011, 23:14 »
kan godt skjønne at du stager hode i veggen.

Når det står i en slanke kur max 20g karb per dag holder det ikke og gjøre dette 10 av 31dager i mnd.
Samme er det med et prog. får volum eller styrke, det må følges. Kan ikke hope fram og tilbake som en skade skutt gåss.

første du må forberede er det mentale med treninga også må du dedikere deg til prog du kjører og kjøre det riktig

hjelper ikke oh anbfale et supert prog når det ikke følges opp..

Håper dette kunne være til hjelp, er ikke ment som surt oppgulp
stevne pers

benk 135  bøy 192,5  mark 190 (mark uten utstyr)

trenings pers 

benk 140 bøy 185   mark 190  MP 70

Uten utstyr
benk 120 bøy 145  mark 190

Trenings logg

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Stagnert helt! hjelp
« #4 : 06. september 2011, 23:35 »
Mindre volum, 3-5 reps, mer mat, tren hver muskel hver 3-4 dag.

Eller bare badminton da?
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget Guinss

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 201
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 201

Sv: Stagnert helt! hjelp
« #5 : 06. september 2011, 23:45 »
Prøv å variere med 12 reps, 8 reps, 4 reps. Litt av hvert, istedet for å stange hodet i veggen med 8 reps hele tiden.

Utlogget paramora

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 306
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Stagnert helt! hjelp
« #6 : 07. september 2011, 01:16 »
Enig med EmyR. Vil også legge til: Rykk tilbake i vektene. Tørr å starte med lette vekter, og jobb deg oppover ved å legge på 2,5 kg - 5 kg per uke. Ikke utsett dette! Rykk tilbake i vektene i morgen, om du skal trene da. Det er forferdelig viktig at du gjør dette NÅ - alt annet er bare å utsette en nødvendighet. For du er nødt til å gjøre dette om du vil øke skikkelig igjen.

Om du ikke liker å måtte trene litt lett (vet mange hater å gjøre dette): Husk at om 5-6 uker vil du være glad du startet lett. Og om 10 uker vil du være sjeleglad for det, når du setter nye rekorder og kroppen føles bedre ut enn den noen gang har gjort tidligere.

Tenk langsiktig. Ikke tenk på neste uke, eller uken etter der. Det er kortsiktig. Tenk på 8-10 uker frem i tid. Da er du mer i rett tankegang. Og ikke fall for fristelsen til å trene med maksvekter hver gang du trener, fordi du vil sjekke om du klarer mer enn sist. Du klarer kanskje noen få kg mer, om du er heldig, men det er ikke slik verdensmestere trener - og det er det en veldig god grunn til. Man blir ikke sterk av sånt!

Alt du trenger er en plan. En god, langsiktig plan hvor du trener kjerneøvelsene som mark, bøy og benk etter prosenter. Så kan du legge til litt iso-øvelser som curls og sidehev etter det, om du ønsker det.

Og for å gjøre det enda enklere for deg; her har du en perfekt plan for det jeg nettopp har snakket om:

http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=85

Følg den, og om noen måneder er du sterkere enn du noen gang har vært. Det lover jeg deg.

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: Stagnert helt! hjelp
« #7 : 07. september 2011, 03:49 »
Ønsker du å gå opp i vekt, men gjør det ikke? Da er det mat, og bare mat, som gjelder. Treningen justerer bare opp eller ned andelen fettfri kroppsmasse du legger på deg når du legger på deg.

EmyR

  • Gjest
Sv: Stagnert helt! hjelp
« #8 : 07. september 2011, 06:53 »
Eller bare badminton da?

Jeg skal gi deg ett hint Amadon - det er du som har driti deg regelrett ut i tråden til sitronsaft Smiley Les igjen så kanskje du kan legge sammen to og to. Underholdning? 10/10. Latterkrampe hele veien!!

EmyR

  • Gjest
Sv: Stagnert helt! hjelp
« #9 : 07. september 2011, 06:54 »
Tror serr ikke jeg skal spise mer mat:P Tro meg jeg spiser mer enn nok og sunt....Står nok eheller på treningsprogrammet ja:) Har nok ikke kjørt hardt nok

Det står nok ikke på treningsprogrammet nødvendigvis, men matinntaket. Du inntar ikke nok energi i forhold til aktivitet, garantert. Husk at du har begynt på skole/jobb etter sommerferien og trenger kanskje mye mer mat enn du gjorde i sommer da du bare chillan Wink

Utlogget jan_erik

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

  • Styrkeløfter
Sv: Stagnert helt! hjelp
« #10 : 07. september 2011, 07:38 »
Jeg skal gi deg ett hint Amadon - det er du som har driti deg regelrett ut i tråden til sitronsaft Smiley Les igjen så kanskje du kan legge sammen to og to. Underholdning? 10/10. Latterkrampe hele veien!!
er det vits og  dra dette opp her også? hold dere til topik og ikke la en tråd til bli ødelagt
stevne pers

benk 135  bøy 192,5  mark 190 (mark uten utstyr)

trenings pers 

benk 140 bøy 185   mark 190  MP 70

Uten utstyr
benk 120 bøy 145  mark 190

Trenings logg

Utlogget Kims1991

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 714
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 714

  • .
Sv: Stagnert helt! hjelp
« #11 : 07. september 2011, 08:31 »
Tusen takk for alle svar! Tror enkelt å greit at alt jeg mangler er å holde meg til et program i en lengre periode...Så prøver å kjøre SL 5x5 som jeg har hatt god erfaring med før

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!