avstemning
Spørsmål: Hvem vinner
Brock Lesnar - 13 (40.6%)
Alistair Overeem - 19 (59.4%)
Stemmer totalt: 31

Skrevet av Emne: Lesnar vs Overeem i desember  (Lest 44978 ganger)

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Lesnar vs Overeem i desember
« #30 : 11. september 2011, 01:44 »
 
kan blande inn silva så mye jeg vill.

Er en del forskjell i størrelser i tungvekt. 206-265.   det er som fra 155 - 205 ca.

til syvende og sist er det den beste mannen som vinner..


Så silva skulle sloss mot en heavyweight, f.eks kharnitov og silva taper så er kharnitov en bedre fighter enn silva.. end of story Wink

Kysser du nøttene til silva før du legger deg vær natt? siden du var så følsom at jeg nevnte navnet hans.

 
Ok, skal føre diskusjon på ditt nivå.

Here we go:

Du kan ikke sammenligne Silva med tungvektere din forbanna soppskalle!!

Det er forskjellige VEKTklasser i Ufc. MEN det har ikke du skjønt siden du har så jævla småe baller.

Men skal du være usakelig din selvoptatte mammadalt, så gir jeg Silva en fear mulighet om han hadde møtt Brock.

Artig med diskusjoner som går på at halvparten av diskusjonen er drittslenging til motparten Wink
Smil med det smilet du har.

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Lesnar vs Overeem i desember
« #31 : 11. september 2011, 01:54 »
Du vet at alle andre kan lese hva jeg skrev også?? eller  var det bare ett latterlig dårlig forsøk ?

prøv igjen Smiley
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: Lesnar vs Overeem i desember
« #32 : 11. september 2011, 02:43 »
Off-topic, men: Anderson Silva ville slått 99,99% av alle heavyweights i verden. Det er ikke utenkelig at han ville slått Cain, Brock, Dos Santos heller. I en heavyweight-kamp ville Silva stilt med en kroppsvekt 215 lbs / 98 kg, altså fortsatt en ganske stor mann.

Utlogget Ironmad

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 946
  • Honnør: 142
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 946

Sv: Lesnar vs Overeem i desember
« #33 : 11. september 2011, 03:06 »
98kg er ikke stort når man er over 190cm Wink

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Lesnar vs Overeem i desember
« #34 : 11. september 2011, 13:09 »
Off-topic, men: Anderson Silva ville slått 99,99% av alle heavyweights i verden. Det er ikke utenkelig at han ville slått Cain, Brock, Dos Santos heller. I en heavyweight-kamp ville Silva stilt med en kroppsvekt 215 lbs / 98 kg, altså fortsatt en ganske stor mann.

hhahahahahaha... lol..

chael sonnen er også oppmot den vekta off season.. vent til remtachen da bankern silva IGJEN og er litt mer forsiktig med triangles, så er silva dethroned Wink

Men er du virkelig SERIØS i det du sitter å skriver!??! det er en grunn til at anderson er i middle weight og ikke sloss konstant i LHW eller HW.. Det er fordi han største sjanse å vinne er i middle weight.. han ville mest sannsynelig fått juling i LHW av top 5+++, og fått juling av top 30! i Heavyweight.

Blinde "fan".
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Lesnar vs Overeem i desember
« #35 : 11. september 2011, 16:15 »
Gsp hadde grusa topp 5 i heawyweight easy.

Smil med det smilet du har.

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Lesnar vs Overeem i desember
« #36 : 11. september 2011, 16:35 »
i sense a whole alot of trollin going on..
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Lesnar vs Overeem i desember
« #37 : 11. september 2011, 17:14 »
i sense a whole alot of trollin going on..
Oh lord... did you fart?

Men fra spøk til alvor, en umulig diskusjon ang vektklasser da vi aldri vil få se feks Silva vs Brock i ufc... så lenge ikke en alvorlig deff/bulk blir satt i gang.

Personlig tror jeg Brock vil få store problemer mot Overeem. Han vil også få store problemer med og være en topp heavyweight etter denne kampen.
Smil med det smilet du har.

Utlogget awf

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 303
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 303

Sv: Lesnar vs Overeem i desember
« #38 : 12. september 2011, 04:19 »
Jeg respekterer at folk har ulike meninger, men jeg synes det blir feil og ikke ta hensyn til vektklasser i en idrett som MMA. Det blir nesten som å si at Marit Bjørgen bare er middels god, fordi Nortug ville slått henne ganske greit. Det er nettopp derfor det deles inn i klasser (og kjønn), fordi folk i utgangspunktet skal ha likt utgangspunkt.


Utlogget fuglebrystet

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

Sv: Lesnar vs Overeem i desember
« #39 : 13. september 2011, 02:43 »
Off-topic, men: Anderson Silva ville slått 99,99% av alle heavyweights i verden. Det er ikke utenkelig at han ville slått Cain, Brock, Dos Santos heller. I en heavyweight-kamp ville Silva stilt med en kroppsvekt 215 lbs / 98 kg, altså fortsatt en ganske stor mann.
Er du helt vill eller? Veit dette er ei avsporing og mulig jeg ikke tar ironien her, men dette er reinspikka tøv. Visst er AS brilijant, men å tru han kan ta beltet i 3 vektklasser uansett motstander er vel i overkant fanboyisme. Jeg personlig trur AS alltid vil ha en punchers chance i enhver match, men han ville antagelig blitt overkjørt i wrestling og Bjj av større og sterkere motstandere. Trur AS kunne gjort det bra som lhw. Trur Jones hadde overkjørt`n. Og i hw ville Siva blitt eid av mange av top 10, om ikke top 20. Ulikt hva du måtte ha hørt i av dama eller typen, STØRRELSEN TELLER.

Utlogget awf

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 303
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 303

Sv: Lesnar vs Overeem i desember
« #40 : 13. september 2011, 04:29 »
Er du helt vill eller? Veit dette er ei avsporing og mulig jeg ikke tar ironien her, men dette er reinspikka tøv. Visst er AS brilijant, men å tru han kan ta beltet i 3 vektklasser uansett motstander er vel i overkant fanboyisme. Jeg personlig trur AS alltid vil ha en punchers chance i enhver match, men han ville antagelig blitt overkjørt i wrestling og Bjj av større og sterkere motstandere. Trur AS kunne gjort det bra som lhw. Trur Jones hadde overkjørt`n. Og i hw ville Siva blitt eid av mange av top 10, om ikke top 20. Ulikt hva du måtte ha hørt i av dama eller typen, STØRRELSEN TELLER.

Størrelsen har trolig noe å si, men style makes fights. For ikke å snakke om skills. Det finnes utrolig mange eksempler som beviser dette.

Utlogget fettarma

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 62
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 62

Sv: Lesnar vs Overeem i desember
« #41 : 15. september 2011, 00:30 »
Har tenkt en del på dette matchupet og jeg må nesten konkludere Brock ikke har en kjanse i havet. Spesielt siden Brock har sliti så mye med sykdom de siste 2 åra og ikke fått nok til forbedre seg. Overeem har jo vært aktiv hele tia og har 5 ganger så mye erfaring i MMA som Brock har, strikinga til Reem er absolutt verdensklasse, han har bedre groundgame og det vil heller ikke overraske meg om vi ser at Reem kaster Brock rundt i buret.

Mye av grunnen til at utøvere som GSP klarer å få så mange takedowns er fordi han kan mikse det opp med kompetent striking noe Brock absolutt ikke klarer å gjøre. Lesnar har bare 1 ting han kan true Overeem med og Reem kommer til å være klar som et egg for a forsvare takedowns. Ganske drøyt at så mange har stemt Lesnar.

Utlogget fuglebrystet

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

Sv: Lesnar vs Overeem i desember
« #42 : 15. september 2011, 00:47 »
Er til dels enig med innlegget over. Trur også at Lesnar får det tøft 30 des, men det skal dog nevnes at det er mange som ikke har så klokketro på Overeem som mmautøver. Han har virket bra i de siste matchene, men ikke mot Werdum. Var det pga ei skada tå? Jeg trur ikke det. Jeg trur Overeem kan slå Brock, men jeg trur det er flere tungvektere som kan gi Overeem trøbbel. Dessuten har vi ikke sett Overeem blitt utfordret med takedowns i de siste matchene. Uansett blir det spennede å se. Trur ikke denne matchen går 5 runder for å si det sånn

Utlogget Enojo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 270
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 270

  • Den kan trene!
Sv: Lesnar vs Overeem i desember
« #43 : 15. september 2011, 18:08 »
^ Mye på grunn av et komplisert ribbeinsbrudd også, synes tatt det i betraktning at Overeem var god nok mot Werdum. Heller ikke lett å sloss mot noen som ikke er interessert i det hele tatt  :Smiley

www.thereem.com for historien om ribbeinet.
Mandal Treningssenter.

Utlogget Hemen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 254

Sv: Lesnar vs Overeem i desember
« #44 : 25. desember 2011, 18:34 »
Ta deg en tur på bygda du gamlefar.

Kan si meg enig i at Brock er oppskrytt, men Overeem  er ingen hvem som helst.
Oppskrytt?   Han ble en ncaa heavyweight brytemester ved å vinne 106 kamper og tape 5. Brock Lesnar er også en veldig god athlet.  Kurt Angle en som vant olympisk ol gull i freestyle heavweight bryting har sagt at Brock Lesnar er verdensklasse materiale i bryting. Foresten så er han veldig veldig rask for en person på hans størrelse.

Men jeg tror overeem vinner med knockout. Men hvis Brock Lesnar har lært hva som gikk galt i Velasquez kampen og at han har forbedret seg fra det så tror jeg han vinner.

Foresten for de som ikke vet hvem Alistar Overeem er : http://www.youtube.com/watch?v=3hL1rVPzbM0#noexternalembed
Og for de som ikke vet hvem Brock Lesnar er : http://www.youtube.com/watch?v=25x1jeUYHQI#noexternalembed
Hemens fantastiske eventyr til å gaine muskler og styrke:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php/topic,127727.msg1870824/topicseen.html#new

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!