avstemning
Spørsmål: Hvem vinner
Brock Lesnar - 13 (40.6%)
Alistair Overeem - 19 (59.4%)
Stemmer totalt: 31

Skrevet av Emne: Lesnar vs Overeem i desember  (Lest 44945 ganger)

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Lesnar vs Overeem i desember
« #45 : 25. desember 2011, 22:50 »
oo sjit. begynner å få nerver til denne kampen..

jeg er en sykt stor overeem fan, men også brock fan.

Og derfor håper jeg brock vinner fordi han har mer å tape enn overeem at the moment.


Håper på det blir en kamp ala Hendo-Shogun, med brock seirende i siste runde via hm.. submission! ^^


Hva jeg trur vil skje hvis brock vinner er at han tar overeem ned og holder han nede ala frank, og vinner via TKO. Har en stygg følelse at brock vil få en del slag i trynet å bli litt "wobbly" og tape i samme stil ala cain, om han ikke får ned overeem og krler å holde han nede.


VELDIG jevn kamp, men hvis en vinner vil de se ganske overlegent ut trur jeg.
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Sv: Lesnar vs Overeem i desember
« #46 : 25. desember 2011, 22:57 »
Tror ikke Brock tåler 5 runder skal jeg være ærlig. Brock har ikke noen spesielle fordeler ifh til Overeem, isåfall kun brytingen, noe jeg tror Overeem parerer ganske greit, og tipper på teknisk knockout i 2. eller 3. runde til Overeem.
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Lesnar vs Overeem i desember
« #47 : 25. desember 2011, 23:00 »
angående kondis trur jeg nok brock har bedre enn overeem, da overeem virker å være på størrelse på sine K1 fighter.

men ja overeem er jo myye bedre i striking, og er nok litt bedre i jui-jitsu også. Men frank mir klarte jo å gjøre lite mot brock på bakken i kamp nr.2.


Så er sykt spennende. Enda så har jo brock hatt mye nedturer med sykdom osv, overeem har helt klart fordelen der.
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Sv: Lesnar vs Overeem i desember
« #48 : 25. desember 2011, 23:03 »
angående kondis trur jeg nok brock har bedre enn overeem, da overeem virker å være på størrelse på sine K1 fighter.

men ja overeem er jo myye bedre i striking, og er nok litt bedre i jui-jitsu også. Men frank mir klarte jo å gjøre lite mot brock på bakken i kamp nr.2.


Så er sykt spennende. Enda så har jo brock hatt mye nedturer med sykdom osv, overeem har helt klart fordelen der.

Når det gjelder Brock vs Mir, så kom virkelig styrken til Brock til hjelp, dette gjorde i stor grad at Mir sleit tror jeg. Men Overeem matcher nok styrken til Brock

Jeg sier ikke at det blir walkover, regner med at Brock er sulten nå, men jeg tror Overeem tar dette.
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget Hemen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 254

Sv: Lesnar vs Overeem i desember
« #49 : 26. desember 2011, 02:15 »
Når det gjelder Brock vs Mir, så kom virkelig styrken til Brock til hjelp, dette gjorde i stor grad at Mir sleit tror jeg. Men Overeem matcher nok styrken til Brock

Jeg sier ikke at det blir walkover, regner med at Brock er sulten nå, men jeg tror Overeem tar dette.
Jeg tror når det gjelder styrke så tror jeg Brock har mer styrke og jeg tror ikke Overeem matcher den. Brock Lesnar er jo veldig flink bryter og i college vant 106 kamper og tapte 5.

 Brock Lesnar er også den bedre athleten etter å sett hvordan han var på pro wrestling så viste det definititvt at Brock Lesnar er jævla rask og kan ganske athletiske moves.
(Brock Lesnar gikk en gang på pro wrestling på wwe fra 2002-2004. Og pro wrestling er fake, men det har mye athletisme)


Bare sett på dette : http://www.youtube.com/watch?v=h6k1LxVogkQ#noexternalembed helt sykt at en på hans størrelse kan greie dette.



Men etter hvordan Cain kampen endte så tror jeg at Overeem vinner med strikes eller knockout.
Jeg har mest lyst på at Brock Lesnar skal vinne, men jeg er ganske sikker på at Overeem vinner denne.
Hemens fantastiske eventyr til å gaine muskler og styrke:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php/topic,127727.msg1870824/topicseen.html#new

Utlogget awf

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 303
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 303

Sv: Lesnar vs Overeem i desember
« #50 : 28. desember 2011, 13:30 »
Håper dere har rett og at det blir en jevn spennende kamp. Sett at all dramaen med moren til overeem etc ikke har gått altfor mye inn på psyken hans, tror jeg Overeem vinner på KO eller TKO første runde, uten store problemer.

Er forøvrig enig i analysen til Danny. Brock må ta Overeem ned og det bør skje på første forsøk.

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Lesnar vs Overeem i desember
« #51 : 28. desember 2011, 14:05 »
Oppskrytt?   Han ble en ncaa heavyweight brytemester ved å vinne 106 kamper og tape 5. Brock Lesnar er også en veldig god athlet.  Kurt Angle en som vant olympisk ol gull i freestyle heavweight bryting har sagt at Brock Lesnar er verdensklasse materiale i bryting. Foresten så er han veldig veldig rask for en person på hans størrelse.

Men jeg tror overeem vinner med knockout. Men hvis Brock Lesnar har lært hva som gikk galt i Velasquez kampen og at han har forbedret seg fra det så tror jeg han vinner.

Foresten for de som ikke vet hvem Alistar Overeem er : http://www.youtube.com/watch?v=3hL1rVPzbM0#noexternalembed
Og for de som ikke vet hvem Brock Lesnar er : http://www.youtube.com/watch?v=25x1jeUYHQI#noexternalembed

Personlig så synes jeg Brock er oppskrytt ja.

Han ble hentet til Ufc for så å gå rett inn som heavyweight champ av Dana. Dana har hentet Brock inn til Ufc som et "monster". Brock vil aldri klare gå flere kamper på rad med seier som utfall. Han er en dævel i bryting, men mma er så utrolig mye mer enn bryting.

Holder med Bergan over her, Overeem vil få en teknisk knockout. Noe annet ville overraske meg.
Smil med det smilet du har.

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Lesnar vs Overeem i desember
« #52 : 28. desember 2011, 14:23 »
Personlig så synes jeg Brock er oppskrytt ja.

Han ble hentet til Ufc for så å gå rett inn som heavyweight champ av Dana. Dana har hentet Brock inn til Ufc som et "monster". Brock vil aldri klare gå flere kamper på rad med seier som utfall. Han er en dævel i bryting, men mma er så utrolig mye mer enn bryting.

Holder med Bergan over her, Overeem vil få en teknisk knockout. Noe annet ville overraske meg.

brock er ikke overrated lenger nei, heller underrated av mange som f.eks deg Wink  Bare fordi han var wwe wrestler før, og er større enn de fleste andre blir han hatet på.. latterlig spørr du meg.

han slo alle han trengte for å få UFC tittelen, dermed verdig av den. Eneste tap er mot en Cain velasquez i topp form. Det andre tapet var når han var fersk, og i andre kamp vet jo alle hvordan det gikk Wink  Brock er rundt top 5 tungvekt, og UTEN TVIL en top 10.

Det kan man ikke kallle dårlig, og du sier han aldri klarer å gå mer en seier `? haha Tongue han hadde 3 på rad..
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Lesnar vs Overeem i desember
« #53 : 28. desember 2011, 15:29 »
brock er ikke overrated lenger nei, heller underrated av mange som f.eks deg Wink  Bare fordi han var wwe wrestler før, og er større enn de fleste andre blir han hatet på.. latterlig spørr du meg.

han slo alle han trengte for å få UFC tittelen, dermed verdig av den. Eneste tap er mot en Cain velasquez i topp form. Det andre tapet var når han var fersk, og i andre kamp vet jo alle hvordan det gikk Wink  Brock er rundt top 5 tungvekt, og UTEN TVIL en top 10.

Det kan man ikke kallle dårlig, og du sier han aldri klarer å gå mer en seier `? haha Tongue han hadde 3 på rad..
Nå er vel ikke heavyweight divisjonen innen Ufc den med de beste fighterne, mye pga størrelsen deres.

Nå skal det sies at jeg ikke hater Brock men mener han er en oppskrytt fighter. De kampene han har vunnet har han vært like nære med å tape som seier. Personlig så mener jeg Brock ikke har noe å stille opp med mot de fleste stående.

Jeg tror Brock fort er ute blant topp 5 innen de neste kampene han vil måtte gå. Men jeg er ingen fasit. Så meget mulig jeg tar feil.

Når jeg skriver tape kamper/vinne over tid. Så tenker jeg på at han må ha flere seire over gode fightere om han skal ha noen mulighet til å kjempe om tittelen igjen, noe jeg ikke tror vil skje da han ikke er noen topp 5 fighter i mine øyne.
Smil med det smilet du har.

Utlogget Preben35

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Sv: Lesnar vs Overeem i desember
« #54 : 28. desember 2011, 16:02 »
Lesnar går på ett kne under ett forsøk på å ta ned Overeem.. Tror jeg.. Grin

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: Lesnar vs Overeem i desember
« #55 : 28. desember 2011, 16:53 »
bra odds på overeem for de som føler seg sikker på at han vinner da..
finnes sikkert noen med høyere, men 1,66 fra bet365 ihvertfall.
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Lesnar vs Overeem i desember
« #56 : 28. desember 2011, 17:43 »
Lesnar går på ett kne under ett forsøk på å ta ned Overeem.. Tror jeg.. Grin

hadde tenkt i disse baner jeg også, men han fikk ikke inn ett kne på werdum når werdum prøvde å ta han ned Tongue så tviler litt på at han gjør det på brock. Er nok mer en nok opptatt av å prøve å stuffe den.
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget Preben35

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Sv: Lesnar vs Overeem i desember
« #57 : 28. desember 2011, 17:49 »
hadde tenkt i disse baner jeg også, men han fikk ikke inn ett kne på werdum når werdum prøvde å ta han ned Tongue så tviler litt på at han gjør det på brock. Er nok mer en nok opptatt av å prøve å stuffe den.
Det må være lov å håpe, men vil tro at Lesnar er veldig obs på akkurat dette.. Han har sikkert tilgang til youtube han også.. Wink Hvis ikke Lesnar klarer å ta han ned innen rimelig tid og blir straffet stående er det ikke umulig at han går for noen dårlig gjennomtenkte takedown's.. Hvis han klarer å ta ned Overeem, blir det fort mer åpent.. Spennende kamp uansett!

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Lesnar vs Overeem i desember
« #58 : 28. desember 2011, 18:14 »
Det må være lov å håpe, men vil tro at Lesnar er veldig obs på akkurat dette.. Han har sikkert tilgang til youtube han også.. Wink Hvis ikke Lesnar klarer å ta han ned innen rimelig tid og blir straffet stående er det ikke umulig at han går for noen dårlig gjennomtenkte takedown's.. Hvis han klarer å ta ned Overeem, blir det fort mer åpent.. Spennende kamp uansett!

lov å håpe at alistair klarer å stuffe take-downen også Wink

men ja blir en heftig spennende kamp Cheesy
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget eggz0r

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 457
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 457


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!