Skrevet av Emne: Tribaler for arm?(TATTOO)  (Lest 2688 ganger)

Utlogget Russern95

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 817
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 817

  • "Never settle"
Tribaler for arm?(TATTOO)
« : 09. september 2011, 12:21 »
Leter etter noen tribaler. Har sett overalt på google bilder nå men dem har bare 2 av den typen jeg ønsker å ta.

Noen som vet om en side der man kan bla gjennom mange tribal tattoes?  utenom google.

Takk på forhånd:)

Utlogget Mandodiao

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 140
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 140

Sv: Tribaler for arm?(TATTOO)
« #1 : 09. september 2011, 12:34 »
hvorfor trenger du å google tribals ? , det er relativt enkle mønstre ,  gå til din tattovør og få han/hun til å tegne på deg for å finne ut hvordan du vil ha det..
ellers kan du gå inn på evt. nettsider facebooksider til de tattoveringstudiene som er aktuelle for deg , å se om de har bilder av tribals de har laget der..

Utlogget sviske62

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 476
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 476

Sv: Tribaler for arm?(TATTOO)
« #2 : 09. september 2011, 12:37 »
tribal i flertall heter tribals Tongue det er ikke et norsk ord.

gå på tattovering sider på nettet, der er det mange bilder av tattoveringer Wink

Utlogget Russern95

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 817
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 817

  • "Never settle"
Sv: Tribaler for arm?(TATTOO)
« #3 : 09. september 2011, 12:40 »
Ser ikke vitsen i å kommentere når dere bare sier unødvendige ting uansett. Jeg lagde en tråd, og et Spørsmål. (!)

Selvfølgelig har jeg hørt med tattovøren min om dette. Jeg har time på tirsdag, og han ba meg finne noen eksempler på tribals så det blir lettere å få til det jeg ønsker meg. 
Og jeg gir egentlig faen om tribal / tribals / tribaler ikke skrives sånn, men leter bare etter noe tips  om sider og steder å finne dette på! 

Utlogget Mandodiao

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 140
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 140

Sv: Tribaler for arm?(TATTOO)
« #4 : 09. september 2011, 12:43 »
tribal i flertall heter tribals Tongue det er ikke et norsk ord.

gå på tattovering sider på nettet, der er det mange bilder av tattoveringer Wink

pass på dine egene skrivefeil du vennen Smiley

Hvor skal du tattovere deg ?  , hvor skal du ha tribalen din ?  , er det noe spessielt du skal ha , eller er det vanlig helt svart mønster , jeg synes det er finest med de tribalene som har litt 3D effekt

Utlogget Russern95

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 817
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 817

  • "Never settle"
Sv: Tribaler for arm?(TATTOO)
« #5 : 09. september 2011, 12:47 »
pass på dine egene skrivefeil du vennen Smiley

Hvor skal du tattovere deg ?  , hvor skal du ha tribalen din ?  , er det noe spessielt du skal ha , eller er det vanlig helt svart mønster , jeg synes det er finest med de tribalene som har litt 3D effekt

Skal bygge på Armen . HAr allerede en tribal nede på undrearmen på utsiden, ikke innsiden. Skal ha helt svart mønster til å begynne med men skygge effekt eller noe tøft etterhvert. Den skal gå fra den jeg allerede har helt opp til nakken og muligens videre ned på rygg etterhvert.. Smiley 
3D Tribaler er Sykt fete, men problemet er at jeg jo allerede har en tribal på nedre armen som ikke er 3D og  blir vanskelig å få til å bli 3D .. Hehe

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Tribaler for arm?(TATTOO)
« #6 : 09. september 2011, 12:50 »
Ser ikke vitsen i å kommentere når dere bare sier unødvendige ting uansett. Jeg lagde en tråd, og et Spørsmål. (!)

Selvfølgelig har jeg hørt med tattovøren min om dette. Jeg har time på tirsdag, og han ba meg finne noen eksempler på tribals så det blir lettere å få til det jeg ønsker meg. 
Og jeg gir egentlig faen om tribal / tribals / tribaler ikke skrives sånn, men leter bare etter noe tips  om sider og steder å finne dette på! 


Tror ikke veldig mange ønsker å hjelpe deg - etter en slik oppførsel.
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget Russern95

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 817
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 817

  • "Never settle"
Sv: Tribaler for arm?(TATTOO)
« #7 : 09. september 2011, 12:53 »
Tror ikke veldig mange ønsker å hjelpe deg - etter en slik oppførsel.
Treningsforum blir jo bare mer og mer krangleforum..  Ser ikke vitsen i å fortsette på alt, sorry asså Tongue men Blir for dumt dette, når han jeg siktet til begynte å klage på skrivefeil osv.  Er dette en norsk eksamen å skrive her på TF eller noe?  Jeg bare spurte etter tips og svarte tilbake til de som ikke kunne gi et ordentlig svar.  Ikke frekt ment eller noe , er ikke ute etter å krangle jeg hvertfall.

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Tribaler for arm?(TATTOO)
« #8 : 09. september 2011, 12:59 »
Treningsforum blir jo bare mer og mer krangleforum..  Ser ikke vitsen i å fortsette på alt, sorry asså Tongue men Blir for dumt dette, når han jeg siktet til begynte å klage på skrivefeil osv.  Er dette en norsk eksamen å skrive her på TF eller noe?  Jeg bare spurte etter tips og svarte tilbake til de som ikke kunne gi et ordentlig svar.  Ikke frekt ment eller noe , er ikke ute etter å krangle jeg hvertfall.

Smiley
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget Maui

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

Sv: Tribaler for arm?(TATTOO)
« #9 : 10. september 2011, 16:32 »
tribal  what

Utlogget newusername

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 155
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 155

Sv: Tribaler for arm?(TATTOO)
« #10 : 10. september 2011, 16:40 »
Treningsforum blir jo bare mer og mer krangleforum..  Ser ikke vitsen i å fortsette på alt, sorry asså Tongue men Blir for dumt dette, når han jeg siktet til begynte å klage på skrivefeil osv.  Er dette en norsk eksamen å skrive her på TF eller noe?  Jeg bare spurte etter tips og svarte tilbake til de som ikke kunne gi et ordentlig svar.  Ikke frekt ment eller noe , er ikke ute etter å krangle jeg hvertfall.
Det kan jo faktisk tenkes at han prøvde å hjelpe deg. Hvis du søkte på google etter "tribaler", så er det kanskje ikke så rart at du ikke får alt for mange gode treff, ettersom det heter "tribals". Ikke vet jeg, det var bare en tanke. I dette tilfellet hadde det i så fall vært en engelskeksamen, ikke en norskeksamen Wink

Utlogget sviske62

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 476
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 476

Sv: Tribaler for arm?(TATTOO)
« #11 : 10. september 2011, 16:51 »
JESUS FUCKEN CHRIST! nå blir jeg bare sur, har jo faen meg sagt at du bare skal google tribal tattoo, og finne tattovering nettsider hvor de har 1000vis av forskjellige tribal tats

http://tinyurl.com/caf3sr

was that so hard?

FYI jeg rettet at tribal heter tribals i flertall slik at dersom trådstarter skulle eks google det, så vil han i hvertfall få mye bedre søke resulater med å skrive ordet korrekt i stede for en fornosking av ordet

Utlogget Russern95

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 817
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 817

  • "Never settle"
Sv: Tribaler for arm?(TATTOO)
« #12 : 10. september 2011, 18:48 »
haheahe Tongue

Jeg har jo søkt Arm tribal tattoo, Tribals osv. Er jo ikke dum, er bare innlegget jeg muligens skreiv feil i.
BTW!!!
Jeg spurte om noen hadde noen nettsider osv, ikke noe "  FAEN DU MÅ BARE SØKE TRIBALS I GOOGLE OMG FFS "... 
Thanks anyways Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!