Skrevet av Emne: Pga Økonomi så må jeg sitte på pinebenken litt til  (Lest 3020 ganger)

Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468

Hei.

Jeg er uføretrygdet. Får også bostøtte 1 gang i måneden. Trygd: 20ende hver måned. Bostøtte: 10ende.

Tror at jeg må se meg nødt til å vente med å kjøpe de nødvendige ting til jeg får penger den 20. Ikke lenge til da, men mens jeg venter så kan jeg jo bare ha 10 dager med vanlig gåtrening på tredemølle eller sykkel.

Bli liksom litt dumt å trene, men ikke ha nok penger til å kjøpe sunn nok mat,

Har bare 1500 til den 20ende. Får mer da. Får planlegge kosten i mellomtiden. Trenger ikke noen store forandringer.. men noe må jeg ordne på.



Utlogget g0trice

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 454
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 454

ait.
kom hit for å drepe myter og tygge tyggegummi, og jeg er helt tom for tyggegummi...

Utlogget Citius-altus-fortius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 120
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 120

  • øh..
selv ville jeg satt meg opp en oversikt over utgifter og inntekter, for å skaffe meg et innblikk i hvor pengene skal gå og hva jeg har råa til å rutte med. Nå skjønte jeg ikke helt "case'n" i denne tråden men Wink utdyp problemet? viss du har manko med penger så bruk de på det du trenger Smiley

Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468

selv ville jeg satt meg opp en oversikt over utgifter og inntekter, for å skaffe meg et innblikk i hvor pengene skal gå og hva jeg har råa til å rutte med. Nå skjønte jeg ikke helt "case'n" i denne tråden men Wink utdyp problemet? viss du har manko med penger så bruk de på det du trenger Smiley


takk for råd og beklager den klønete måten å skrive på.

Utlogget Citius-altus-fortius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 120
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 120

  • øh..

takk for råd og beklager den klønete måten å skrive på.
overhodet ikke klønete Smiley men gjerne utdype for oss forumtilhengere hva som er "problemet" rundt dette, så vi kan komme med konstruktive innspill Smiley

Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468

overhodet ikke klønete Smiley men gjerne utdype for oss forumtilhengere hva som er "problemet" rundt dette, så vi kan komme med konstruktive innspill Smiley

skjønner.

Det jeg mente er:

Jeg har nettopp meldt meg in på sats. skal begynne på styrketrening. Må forandre litt på matinntaket da og har akkurat denne måneden ikke så mye å rutte med frem til 20 oktober.
tenkte da at det var lurere å vente med å begynne med styrketreningen til jeg fikk det mest grunnleggende av mat og kostholdstilskudd på plass.




Utlogget Citius-altus-fortius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 120
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 120

  • øh..
da forstår jeg litt mer Wink dette styrer du selv, å såklart er det ideelt å ha rette mat og økonomi til å tilpasse kostholdet med. Føler du selv at du vil vente til du er litt mer "fleksibel" på dette, så er det ingen dum plan Smiley

Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468

da forstår jeg litt mer Wink dette styrer du selv, å såklart er det ideelt å ha rette mat og økonomi til å tilpasse kostholdet med. Føler du selv at du vil vente til du er litt mer "fleksibel" på dette, så er det ingen dum plan Smiley

vil gjøre ting rett, gjorde dette sist da jeg trente og er innforstått med at resultater kommer etter rett kosthold samt rett trening og hvile.

Vet iallefall at proteinpulver er billigere enn de Nutrison drikkene fra apoteket.Cheesy

Utlogget Citius-altus-fortius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 120
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 120

  • øh..
vil gjøre ting rett, gjorde dette sist da jeg trente og er innforstått med at resultater kommer etter rett kosthold samt rett trening og hvile.

Vet iallefall at proteinpulver er billigere enn de Nutrison drikkene fra apoteket.Cheesy
Kjempe Smiley! ser da ut til at du sitter inne med gode grunnleggende kunnskaper!

haha, ja Wink er ikke noe kjent ved apotek-tilskudd, men kan se for meg at prisene står til ja  Tongue

Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468

Kjempe Smiley! ser da ut til at du sitter inne med gode grunnleggende kunnskaper!

haha, ja Wink er ikke noe kjent ved apotek-tilskudd, men kan se for meg at prisene står til ja  Tongue

har trent i 3 år før jeg ble syk. så jeg vet en del, men langt ifra alt! har bare kunnskap utifra mine egne erfaringer.  å hører selvfølgelig på dem som kan mer.

Apoteket skal ha 130kr for 4 drikker! Disse drikkene er da laget spesiellt for sykdommer som Anorexia og underernæring. kan også  brukes til andre sykdommer.


Utlogget Citius-altus-fortius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 120
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 120

  • øh..
har trent i 3 år før jeg ble syk. så jeg vet en del, men langt ifra alt! har bare kunnskap utifra mine egne erfaringer.  å hører selvfølgelig på dem som kan mer.

Apoteket skal ha 130kr for 4 drikker! Disse drikkene er da laget spesiellt for sykdommer som Anorexia og underernæring. kan også  brukes til andre sykdommer.



erfaringer rundt seg selv er som regel de beste kunnskapene å sitte med.

aha, vel med slike tilrettelagte produkter er det vel forståelig at prisen vil være noe høyere

Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468


erfaringer rundt seg selv er som regel de beste kunnskapene å sitte med.

aha, vel med slike tilrettelagte produkter er det vel forståelig at prisen vil være noe høyere


Har erfaring fra Spinning/styrketrening på 3 år. Pluss det faktum at man lærer noe sinnsykt om næringsinnhold og disiplin når man har spiseforstyrrelser. Men skal nå bruke dem på en positiv måte da!

Mennekser med Spiseproblemer har en tendens til å vite mye om mat, men bruker infoen på feil måte om du skjønner.


Utlogget Citius-altus-fortius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 120
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 120

  • øh..

Har erfaring fra Spinning/styrketrening på 3 år. Pluss det faktum at man lærer noe sinnsykt om næringsinnhold og disiplin når man har spiseforstyrrelser. Men skal nå bruke dem på en positiv måte da!

Mennekser med Spiseproblemer har en tendens til å vite mye om mat, men bruker infoen på feil måte om du skjønner.


Det er bra! fornuftige ord.
Bruk de kunnskapene du sitter med, og den fornuften du ser ut til å ha, så vil jeg tro at tiden fremover for din del innen trening blir bra og full av store øyeblikk Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!