Skrevet av Emne: Perfekt bulke mat !!  (Lest 16464 ganger)

Utlogget Viddoyen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 228
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 228

Sv: Perfekt bulke mat !!
« #30 : 12. september 2011, 20:18 »
Jo, bare jo.. jeg har spist meg opp 50kg på 1 år og ett par måneder, og store deler av kostholdet har vært kylling i perioder Smiley
50 kg på et år ? da lurer jeg veldig på hvor mye du veide før du starta å trene å hvor mye du veier nå Smiley

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Perfekt bulke mat !!
« #31 : 12. september 2011, 20:20 »
50 kg på et år ? da lurer jeg veldig på hvor mye du veide før du starta å trene å hvor mye du veier nå Smiley

Hehe, fra veldig lav fettprosent til veldig høg..
39 - 87-88kg, har også vokst fra 157 til 164 cm i høyden Smiley
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Perfekt bulke mat !!
« #32 : 12. september 2011, 20:21 »
Jo, bare jo.. jeg har spist meg opp 50kg på 1 år og ett par måneder, og store deler av kostholdet har vært kylling i perioder Smiley

Ikke noe i veien med kylling. Men å basere seg på kylling og ris når man skal opp i vekt, i hvertfall over et visst punkt, er i mine øyne en dårlig idè. Men for all del om du kan leve på kylling, ris og brokkoli så kjør på.

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Perfekt bulke mat !!
« #33 : 12. september 2011, 20:22 »
Ikke noe i veien med kylling. Men å basere seg på kylling og ris når man skal opp i vekt, i hvertfall over et visst punkt, er i mine øyne en dårlig idè. Men for all del om du kan leve på kylling, ris og brokkoli så kjør på.

Ser poenget ditt, er nok mye lettere å gå opp om man tyr til helmelk, bacon, egg, nøtter osv Smiley
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Viddoyen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 228
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 228

Sv: Perfekt bulke mat !!
« #34 : 12. september 2011, 20:26 »
du var altså 157cm og 39 kg, må nå bare si at det hørtes forferdelig lite ut Smiley men ikke vet jeg, hørtes bare merkelig ut med at du sier du spiste store deler av kylling, gikk selv opp fra 84 til 109 kg fra august til mars, og da spiste jeg sånn ca slik :
frokost : 200 g havregryn, 8 skiver med peanøttsmør en proteinshake og udos choise 2 ss.
Mellommåltid 200 g havregryn, en del nøtter , en shake og udos
Før trening : en pakke karbonadedeig eller 500 g kyllingfilet og 200 g ris
Etter trening: en svær shake på 1000 kcal
En time senere : en dollypizza/ noe junkfood
2 timer senere : 200 g havregryn med en gainer
og til kvelds: 3-400 g laks med 200 g ris eller 500 g poteter og udos
og en kasseinshake før jeg la meg med 2 ss udos choise .

Et tips til dem som sliter med å legge på seg , og tro meg , en går opp i vekt da ! fort , og langt i fra bare muskler ! Tongue

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Perfekt bulke mat !!
« #35 : 12. september 2011, 20:29 »
Mye kylling var for det meste de 10-15 første kiloene om jeg husker rett.. hehe, 39kg var pga jeg fikk diabetes type 1, så gikk ned 10kg drastisk veldig fort, så var nok en del muskelminne også på starten Smiley
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Viddoyen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 228
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 228

Sv: Perfekt bulke mat !!
« #36 : 12. september 2011, 20:30 »
okei Smiley men bra jobba da i såfall, sykt med 50 kg på et år , ..

Utlogget Henrico4

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 300
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 300

  • In fact, I DO know SQUAT!
Sv: Perfekt bulke mat !!
« #37 : 12. september 2011, 20:32 »
Hehe, fra veldig lav fettprosent til veldig høg..
39 - 87-88kg, har også vokst fra 157 til 164 cm i høyden Smiley

Har du noe før/etter-bilde eller? For dette høres ut som "Ekstrem" forvandling" Tongue
Alder: 21 år
Vekt:
(Mai 2011) 72 kg
(August 2011) 67 kg
(September 2011) 68 kg
Høyde: 177 cm

Mitt lille eventyr (logg)
          
     Knebøy

EmyR

  • Gjest
Sv: Perfekt bulke mat !!
« #38 : 12. september 2011, 20:33 »
du var altså 157cm og 39 kg, må nå bare si at det hørtes forferdelig lite ut Smiley men ikke vet jeg, hørtes bare merkelig ut med at du sier du spiste store deler av kylling, gikk selv opp fra 84 til 109 kg fra august til mars, og da spiste jeg sånn ca slik :
frokost : 200 g havregryn, 8 skiver med peanøttsmør en proteinshake og udos choise 2 ss.
Mellommåltid 200 g havregryn, en del nøtter , en shake og udos
Før trening : en pakke karbonadedeig eller 500 g kyllingfilet og 200 g ris
Etter trening: en svær shake på 1000 kcal
En time senere : en dollypizza/ noe junkfood
2 timer senere : 200 g havregryn med en gainer
og til kvelds: 3-400 g laks med 200 g ris eller 500 g poteter og udos
og en kasseinshake før jeg la meg med 2 ss udos choise .

Et tips til dem som sliter med å legge på seg , og tro meg , en går opp i vekt da ! fort , og langt i fra bare muskler ! Tongue

Fyfaen - må være tøft for magen å bøtte ned slike mengder? Hvordan takler du det?

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Perfekt bulke mat !!
« #39 : 12. september 2011, 20:34 »
okei Smiley men bra jobba da i såfall, sykt med 50 kg på et år , ..

Takk for det Smiley
Kanskje ikke så veldig lurt med blodbulk, men vet ialfall at jeg har fått gaina så mye muskelmasse som er mulig for meg rent på ett år, også hadde jo ikke løfta vært i nærheten så bra om jeg hadde leangaina Smiley
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Viddoyen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 228
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 228

Sv: Perfekt bulke mat !!
« #40 : 12. september 2011, 20:36 »
nei er bare å tenke seg hvor mye som er igjen av muskler etter en skikkelig deff da med tanke på du veide 39 kg før du begynte å spise som f*** Smiley er jo ikke akkuratt mulig å legge på seg 20-30 kg ren masse på et år liksom ! Smiley

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Perfekt bulke mat !!
« #41 : 12. september 2011, 20:40 »
nei er bare å tenke seg hvor mye som er igjen av muskler etter en skikkelig deff da med tanke på du veide 39 kg før du begynte å spise som f*** Smiley er jo ikke akkuratt mulig å legge på seg 20-30 kg ren masse på et år liksom ! Smiley

Skal ha en grei fettprosent på 70-75 kg vil jeg tro, var jo i konkurranseform på 39kg + at jeg la på meg mye fra muskelminne i begynnelsen som sagt Smiley
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget 41232341

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 415
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 415

Sv: Perfekt bulke mat !!
« #42 : 12. september 2011, 20:42 »
Blir uansett litt feil å kalle en matvare bulkemat.

Bulking baserer seg ikke på å spise spesielle matvarer, men spise nok kalorier slik at man går opp i vekt(nok protein, nok fett+++ selvfølgelig)



Utlogget Viddoyen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 228
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 228

Sv: Perfekt bulke mat !!
« #43 : 12. september 2011, 20:44 »
Fyfaen - må være tøft for magen å bøtte ned slike mengder? Hvordan takler du det?
nei er vell kanskje ikke å anbefale med tanke på du legger på deg masse unødvendig fett , men du øker jo veldig i styrken så ... men joda, magen fikk gjennomgå greit den Smiley men må legge til at jeg spiste ikke det hver dag fra august - mars, men noe ca slik Smiley var vell mer perioder oktober til januar det ble ekstremt Smiley slik som det der Smiley

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: Perfekt bulke mat !!
« #44 : 12. september 2011, 20:55 »
Hehe, fra veldig lav fettprosent til veldig høg..
39 - 87-88kg, har også vokst fra 157 til 164 cm i høyden Smiley

Når du gikk opp 50kg på et år. Hvordan var det da med strekkmerker osv?
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!