Skrevet av Emne: Mr Olympia 11'  (Lest 13127 ganger)

Utlogget kjellalrich

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 73
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 73

Sv: Mr Olympia 11'
« #60 : 17. september 2011, 17:58 »
jeg trur nok synthol er mer utbredt blant topp bodybuildere enn vi er klar over.. desverre :/

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Mr Olympia 11'
« #61 : 17. september 2011, 19:26 »
jeg trur nok synthol er mer utbredt blant topp bodybuildere enn vi er klar over.. desverre :/

Joda, men kanskje ikke i så stor grad?
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget xTitanx

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 169
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 169

Sv: Mr Olympia 11'
« #62 : 17. september 2011, 19:31 »
Noen som nevner på Bodybuilding.com at Jay fikk en rift i biceps da han hadde  en workout under en photo shoot.

Hmm.. kan jo hende. Virka ikke som han hadde noe sånt på di videoene/bildene som er postet av dagsformen hans før Olympia.
Power Bodybuilding!

Utlogget MAGOUOU

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 191

  • ARRRRRR
Sv: Mr Olympia 11'
« #63 : 17. september 2011, 20:24 »
jeg trur nok synthol er mer utbredt blant topp bodybuildere enn vi er klar over.. desverre :/

Det trur jeg også, men trur ikke Jay (4xOlympia) hadde begått en så stor feil at det syntes på scenen.
Alder: 1989
Vekt: +-110 kg
Høyde: 189cm

RAW:
- Smalbenk: 180kg med stopp
- Benk: 170kgx2 med stopp
- Bøy:   200kg
- Mark:  260kg

EmyR

  • Gjest
Sv: Mr Olympia 11'
« #64 : 17. september 2011, 21:00 »
Etter å ha sett på høyoppløselige bilder av Jay og Phil er det ingen verdens tvil om at Phil er best; Separasjon, størrelse, detaljer og symmetri. Jay skuffet stort. Bicepsene er totalt usymmetriske, blandt flere ting. Skulle ikke forundre meg om Kai stjeler 2. plassen og Jay havner på 3. Blir spennende dette Smiley


Utlogget xTitanx

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 169
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 169

Sv: Mr Olympia 11'
« #65 : 18. september 2011, 00:46 »
2011 Mr Olympia Kai Greene
http://www.youtube.com/watch?v=q5p8pnCCiuk&feature=BFa&list=ULFTfYlJWWjiQ&lf=mfu_in_order

Legger ut denne videoen av Kai, ligger video av både Cutler og Heath. Men videomessigsett så imponerte Kai mest.
 
Power Bodybuilding!

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: Mr Olympia 11'
« #66 : 18. september 2011, 01:18 »
Ronnie Coleman i toppslag ville feid gulvet med disse puslingene. Nå har jeg aldri vært noe fan av moderne bodybuilding, men Ronnie Coleman var en av de få som klarte å få så mye masse til å se nogenlunde proposjonert ut.

Phil Heath har forøvrig alt for liten brystkasse og fysikken ser derfor svært ubalansert ut. Er det bare meg, eller har Kai Greene veldig små trapz?

Edit: De var nok ikke så små likevel.

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Mr Olympia 11'
« #67 : 18. september 2011, 01:21 »
2011 Mr Olympia Kai Greene
http://www.youtube.com/watch?v=q5p8pnCCiuk&feature=BFa&list=ULFTfYlJWWjiQ&lf=mfu_in_order

Legger ut denne videoen av Kai, ligger video av både Cutler og Heath. Men videomessigsett så imponerte Kai mest.
 

Faen han såg bra ut! Blir sykt spennende dette mellom han og phil Smiley
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget RobinBerget

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 132

  • Always give a hundred percent, and you'll never ha
Sv: Mr Olympia 11'
« #68 : 18. september 2011, 01:35 »
Noen som har stream til mr.olympia skal krones ?
Benkpress 107.5 kg.  
Knebøy 160 kg.
Mark 150 kg.


http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=96222.msg1432517#msg1432517 Bildelogg

Always give a hundred percent, and you'll never have to second-guess yourself.

Utlogget 41232341

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 415
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 415

Sv: Mr Olympia 11'
« #69 : 18. september 2011, 01:37 »

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Mr Olympia 11'
« #70 : 18. september 2011, 03:16 »
Nu, jävlar!
Smil med det smilet du har.

Utlogget Knut Spildrejorde

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 14

  • http://www.nordicnutrition.no/
Sv: Mr Olympia 11'
« #71 : 18. september 2011, 03:48 »
Jeg ser noen av dere tror det står mellom Kai og Phil. Etter forbedømmingen ligger Kai et sykke bak Jay og Phil. Han havner nok på 3/4 plass om han ikke har gjort noe drastisk siden i går. Når det gjelder Jay vs. Phil er det ikke så sikkert at Phil vinner, her kan det like gjerne bli Jay om han kommer inn litt hardere i dag.

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Mr Olympia 11'
« #72 : 18. september 2011, 03:51 »
Jeg ser noen av dere tror det står mellom Kai og Phil. Etter forbedømmingen ligger Kai et sykke bak Jay og Phil. Han havner nok på 3/4 plass om han ikke har gjort noe drastisk siden i går. Når det gjelder Jay vs. Phil er det ikke så sikkert at Phil vinner, her kan det like gjerne bli Jay om han kommer inn litt hardere i dag.

Står mellom kai og phil, det er helt sikkert. Om jeg hadde hatt muligheten hadde jeg satt en tusenlapp på det.
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget sii

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 27

Sv: Mr Olympia 11'
« #73 : 18. september 2011, 03:58 »
Står mellom kai og phil, det er helt sikkert. Om jeg hadde hatt muligheten hadde jeg satt en tusenlapp på det.


Veldig lett å si, og er objektivt helt enig med deg. Men Jay kan fort havne som nummer en etter å ha sett hva dommerne har gjort tidligere år.

EmyR

  • Gjest
Sv: Mr Olympia 11'
« #74 : 18. september 2011, 09:13 »

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!