Skrevet av Emne: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.  (Lest 91989 ganger)

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« : 14. september 2011, 01:03 »
Hei Smiley Jeg har veldig lenge fundert frem og tilbake på hva som egentlig er mulig å oppnå uten noe form for dopingmidler/steroider eller den slags. Hvordan kan vi egentlig vite dette? Jeg vet at det er umulig å si, men tenkte det bare var spennende å spørre; plutselig har noen noe gode artikler/studier og eller forskninger å komme med. Jeg er en av de som er veldig imot bruk, og vil derfor vite hva jeg muligens har å se frem til.. Jeg vet at gener og alt slikt spiller inn, men som en normal person; hva er mulig? Selv lever jeg i den troen at det er fullt mulig å veie 93-95 kg med en veldig grei fett prosent, på en høyde av 178-180, dette er i hvert fall det jeg mener skal være mulig, om ikke mer....

Illustrasjon av det jeg tror er mulig uten bruk;



Ikke tenk på at det er John Cena, da jeg er meget usikker på om han er dopfri. Poenget er at jeg tror denne størrelsen er fullt mulig ved 4-5-6 års trening, med godt kosthold og hard trening. Legg gjerne ut bilde, film eller noe som illustrerer din mening.
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget MAGOUOU

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 191

  • ARRRRRR
Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #1 : 14. september 2011, 01:25 »
Selv har jeg lurt på det samme. Jeg vil tro at det mulig å oppnå denne størrelsen. (som på bildet dopingfritt) Jeg har lest et sted at man kan legge på seg 'høyde - 100 = musklemasse' - men det må du ta på litt strak arm.

Så om du er 180 - 100 = 80 kg muskler + skjellet,fett,vann og organer?
Eller bomma jeg nå?

Trur ihvertfal man skal klare fysikken Amadon har på bildet der.
Trur også det er fullt mulig med en enda bedre form også, syns han mangler litt bryst og mageruter. Men kan jo være dårlig vinkel på bildet Smiley
Alder: 1989
Vekt: +-110 kg
Høyde: 189cm

RAW:
- Smalbenk: 180kg med stopp
- Benk: 170kgx2 med stopp
- Bøy:   200kg
- Mark:  260kg

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #2 : 14. september 2011, 23:11 »
Har alltid lurt på det samme temaet, hvor stor er det mulig å være uten at man bruker noe form for dop ?
Det kommer vell ann på genetikk, hva kroppen tåler og sånt.

Hadde vært morro om noen kunne funnet verdens beste genetiske menneske, og settet denne personen på en trening, og ett kosthold som er nå for tiden som er utforsket best, og sett hvor stor personen kunne blitt.

Men jeg vil tro at det kommer helt an på hvordan personens gener har, noen folk kan bli store og sterke uten dop, andre ikke.
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget RkD

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 540
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 540

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #3 : 14. september 2011, 23:39 »
Som sagt må du ta det litt på strak arm. Men 80kg ren muskelmasse. Organer, mineraler, vann etc kommer i tillegg regner jeg med. (Hadde jeg bare husker hvor jeg leste det skulle jeg gledelig gitt kilde)

Tviler på at alt det kommer utenom i og med at vi er 70% vann ville det tilsvaret en vekt på 136kg før det andre er tatt med, med andre ord langt større enn de største i Mr O er. :p

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #4 : 14. september 2011, 23:41 »
Har alltid lurt på det samme temaet, hvor stor er det mulig å være uten at man bruker noe form for dop ?
Det kommer vell ann på genetikk, hva kroppen tåler og sånt.

Hadde vært morro om noen kunne funnet verdens beste genetiske menneske, og settet denne personen på en trening, og ett kosthold som er nå for tiden som er utforsket best, og sett hvor stor personen kunne blitt.

Men jeg vil tro at det kommer helt an på hvordan personens gener har, noen folk kan bli store og sterke uten dop, andre ikke.

Alle kan bli store og sterke, om de jobber for målet. Men, noen kan bli større og sterkere enn enkelte, men alle kan bli store og sterke generelt.
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget patrick82

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 45

  • :D
Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #5 : 14. september 2011, 23:50 »
John Cena er proppa full med steroider. En normal mann vil aldri klare å oppnå en slik fysikk uten en alvorlig feil på hypofysen. 
jeg er seriøs

Utlogget Sigg1

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 318
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 318

  • Go hard or go home
Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #6 : 14. september 2011, 23:53 »
John Cena er proppa full med steroider. En normal mann vil aldri klare å oppnå en slik fysikk uten en alvorlig feil på hypofysen. 

Word. Akromegali er det minste man må ha Tongue En sånn fysikk oppnår du rett og slett ikke uten bruk av dopingmidler...

Muskulære potensial: http://www.leangains.com/2010/12/maximum-muscular-potential.html
Coach - Fast Form //
Sigvar@FastForm.no



188 cm
Alt fra 83-100 kg Wink

Dips: 39  44
Pull-ups: 18  23
Roing på 1. min: 334m 363m 374m

2012:
Oslo Grand Prix 4. plass (Beste nordmann Grin)
Sandefjord Open 4. plass
Fredrikstad Open 5. plass
 -Team Toppform

Osteopatistudent

Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=110041.0

Utlogget Luxer

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 432
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 432

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #7 : 14. september 2011, 23:54 »
Hei Smiley Jeg har veldig lenge fundert frem og tilbake på hva som egentlig er mulig å oppnå uten noe form for dopingmidler/steroider eller den slags. Hvordan kan vi egentlig vite dette? Jeg vet at det er umulig å si, men tenkte det bare var spennende å spørre; plutselig har noen noe gode artikler/studier og eller forskninger å komme med. Jeg er en av de som er veldig imot bruk, og vil derfor vite hva jeg muligens har å se frem til.. Jeg vet at gener og alt slikt spiller inn, men som en normal person; hva er mulig? Selv lever jeg i den troen at det er fullt mulig å veie 93-95 kg med en veldig grei fett prosent, på en høyde av 178-180, dette er i hvert fall det jeg mener skal være mulig, om ikke mer....

Illustrasjon av det jeg tror er mulig uten bruk;



Ikke tenk på at det er John Cena, da jeg er meget usikker på om han er dopfri. Poenget er at jeg tror denne størrelsen er fullt mulig ved 4-5-6 års trening, med godt kosthold og hard trening. Legg gjerne ut bilde, film eller noe som illustrerer din mening.

Haha, den kroppen ved 4-6 års trening? NEI. 4 år og kroppen til cena. Jaja det er lov å drømme  Wink

Cena er i tillegg sterk som en okse. Han drar rundt 300 kg i markløft, sett på video at han trener med 235 kg på knebøy for reps, i tillegg har han en benkpress på 200 kg +.. Han har tatt FU på bigshow som veier over 500 pounds. Med andre ord, ikke noe man oppnår på 4-6 år..

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #8 : 14. september 2011, 23:57 »
Stor forskjell på 4 og 6 år, tulling. Wink
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget Luxer

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 432
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 432

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #9 : 15. september 2011, 00:00 »
Si du starter å trene kjempe seriøst og har standard utgangspunkt. På 6 år vil du ikke være i nærheten enda... Ligger mer trening bak.

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #10 : 15. september 2011, 00:06 »
Si du starter å trene kjempe seriøst og har standard utgangspunkt. På 6 år vil du ikke være i nærheten enda... Ligger mer trening bak.

Hvordan vet du det?
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget Luxer

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 432
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 432

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #11 : 15. september 2011, 00:08 »
For det sier seg selv når du ser kroppen og den utrolige styrken han har. Du kan være uening, men det er iallefall min mening.

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #12 : 15. september 2011, 00:13 »
Ville startet med de styrketallene som står over her. Når du har de inne, kom tilbake så kan vi diskutere videre. De tallene er definitivt mulig å nå uten bruk av dopingmidler.

Utlogget Luxer

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 432
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 432

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #13 : 15. september 2011, 00:17 »
Ville startet med de styrketallene som står over her. Når du har de inne, kom tilbake så kan vi diskutere videre. De tallene er definitivt mulig å nå uten bruk av dopingmidler.

Nå har han minimal fettprosent og da, det gjør det jo ganske mye mer imponerende. Han er jo sikkert rå sterk i alle andre muskler og.

http://www.youtube.com/watch?v=bBfs-IYJ69A#noexternalembed


Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #14 : 15. september 2011, 00:18 »
Ikke tenk på at det er John Cena, da jeg er meget usikker på om han er dopfri. Poenget er at jeg tror denne størrelsen er fullt mulig ved 4-5-6 års trening, med godt kosthold og hard trening. Legg gjerne ut bilde, film eller noe som illustrerer din mening.

Les hva jeg skriver neste gang, Luxer.
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!