Skrevet av Emne: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.  (Lest 91986 ganger)

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #60 : 27. september 2011, 12:46 »
Det er dette jeg mener selv.

Han over svarte. Jeg mener at det er mulig selv...

kanskje, kanskje ikke. det vil du finne ut om 10 år +++:)

Utlogget Luxer

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 432
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 432

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #61 : 27. september 2011, 12:54 »
Jeg tror du vil gå til bol etter en 3-5 år pga at du innser at du ikke vil klare det... Tongue

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #62 : 27. september 2011, 12:59 »
kanskje, kanskje ikke. det vil du finne ut om 10 år +++:)

Kanskje jeg virkelig ikke vet hvor stor han Cena er? Dere snakker så sinnsykt negativt angående muskelvekst at det ikke skulle vært mulig. Nesten alle her skriver at det er fysisk umulig og bli stor uten medikamenter, enten gjør dere noe veldig feil, eller så er det noe veldig rart med genene deres. Selv har jeg en kamerat som er ganske respektabel, han er vel 179 ca og rundt 93-94 kg på en ganske fin fett prosent ifølge mine øyne; og han har ikke trent mer enn 2-3 år med seriøs trening, samt at han er veldig sterk også..
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #63 : 27. september 2011, 13:03 »
Kanskje jeg virkelig ikke vet hvor stor han Cena er? Dere snakker så sinnsykt negativt angående muskelvekst at det ikke skulle vært mulig. Nesten alle her skriver at det er fysisk umulig og bli stor uten medikamenter, enten gjør dere noe veldig feil, eller så er det noe veldig rart med genene deres. Selv har jeg en kamerat som er ganske respektabel, han er vel 179 ca og rundt 93-94 kg på en ganske fin fett prosent ifølge mine øyne; og han har ikke trent mer enn 2-3 år med seriøs trening, samt at han er veldig sterk også..

tenkte ang deg selv nå. Folk fleste vil aldri få fysikken og massen til cena uansett. Vil sikkert finne noen som klarer det etter fler år med trening:)

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #64 : 27. september 2011, 13:04 »
nå tenkte jg i henhold til deg selv.

Glemte å skrive at jeg ikke skrev direkte til deg, mente vel egentlig alle som var så negative.
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget Luxer

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 432
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 432

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #65 : 27. september 2011, 13:04 »
Kanskje jeg virkelig ikke vet hvor stor han Cena er? Dere snakker så sinnsykt negativt angående muskelvekst at det ikke skulle vært mulig. Nesten alle her skriver at det er fysisk umulig og bli stor uten medikamenter, enten gjør dere noe veldig feil, eller så er det noe veldig rart med genene deres. Selv har jeg en kamerat som er ganske respektabel, han er vel 179 ca og rundt 93-94 kg på en ganske fin fett prosent ifølge mine øyne; og han har ikke trent mer enn 2-3 år med seriøs trening, samt at han er veldig sterk også..

Er vel mer at du har rare gener hvis du greier det...  Og det er forskjell på å bli stor og bli cena. Kunne plassert en veldig bra trent fyr på 95 kg ved siden av.. Han ville sett liten ut. En bra trent på 110 kg og, begge uten roids ofc..... Er ikke slik at selvom du veier like mye så er du like stor.

Jeg og tenkte i henhold med seg selv om de 10 åra.

Edit: det handler ikke om å være negativ, men realistisk.. Du kommer til å møte deg selv i døra hvis du tror du klarer å oppnå det resultatet uten roids.

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #66 : 27. september 2011, 13:05 »
Glemte å skrive at jeg ikke skrev direkte til deg, mente vel egentlig alle som var så negative.

Smiley

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #67 : 27. september 2011, 13:08 »
Er vel mer at du har rare gener hvis du greier det...  Og det er forskjell på å bli stor og bli cena. Kunne plassert en veldig bra trent fyr på 95 kg ved siden av.. Han ville sett liten ut. En bra trent på 110 kg og, begge uten roids ofc..... Er ikke slik at selvom du veier like mye så er du like stor.

Jeg og tenkte i henhold med seg selv om de 10 åra.

Edit: det handler ikke om å være negativ, men realistisk.. Du kommer til å møte deg selv i døra hvis du tror du klarer å oppnå det resultatet uten roids.

Er det mulig å være så tjukk i hodet? Lurer på hvor mange ganger jeg har skrevet at jeg ikke vet mye om Cena, bare la ut det bilde som eksempel. Deretter velger du å tenke "det er Cena, det er Cena, det er Cena" hele jævla veien uansett hva jeg sier.

Leser du hva jeg skriver ovenfor, skriver jeg at jeg kanskje ikke vet hvor stor han er i det hele tatt.
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget Luxer

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 432
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 432

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #68 : 27. september 2011, 13:13 »
Du har jo bilde av han på avataren din, så du har jo sikkert sett litt på bilder av han...
Du har og sagt at det er mulig å bli som han tidligere, er jo litt greit å vite litt hva man snakker om før man slenger ut en sånn påstand da, for så si at du ikke visste noe om han xD.

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #69 : 27. september 2011, 13:14 »
Du har jo bilde av han på avataren din, så du har jo sikkert sett litt på bilder av han...
Du har og sagt at det er mulig å bli som han tidligere, er jo litt greit å vite litt hva man snakker om før man slenger ut en sånn påstand da, for så si at du ikke visste noe om han xD.

sant. jg sa også tidlig han var 110 kg:) hehe

Utlogget MrMuscle

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 455
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 455

  • Intensity builds immensity
Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #70 : 27. september 2011, 13:23 »
Dette er jo veldig enkelt, hva som er mulig naturlig for en person betyr ikke at det er mulig for en annen. Det eneste du kan gjøre selv er å trene 100% og spise 100% for å se hvor det bærer deg. Det er nå 18 år siden jeg satt min fot på et treningstudio og jeg vil si de siste 12 årene så har diett og trening vært 100% hele tiden. Mine resultater reflekterer min genetikk og hva som er mulig for MEG å oppnå. Dags dato er ståa 189cm, 93kg på rundt 8% fett. Men det betyr ikke at naboen kan bli  større på kortere tid om han har genen i orden. Men ingen kan noensinne slå meg i dedikasjon og vilje.

Jeg tror man skal slutte å se til andre hva som er mulig og heller konsentrere seg om seg selv og gjør sitt beste for å få de resultatene man ønsker.

Utlogget xTitanx

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 169
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 169

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #71 : 27. september 2011, 13:54 »
Dette er jo veldig enkelt, hva som er mulig naturlig for en person betyr ikke at det er mulig for en annen. Det eneste du kan gjøre selv er å trene 100% og spise 100% for å se hvor det bærer det. Det er nå 18 år siden jeg satt min fot på et treningstudio og jeg vil si de siste 12 årene så har diett og trening vært 100% hele tiden. Mine resultater reflekterer min genetikk og hva som er mulig for MEG å oppnå. Dags dato er ståa 189cm, 93kg på rundt 8% fett. Men det betyr ikke at naboen kan bli  større på kortere tid om han har genen i orden. Men ingen kan noensinne slå meg i dedikasjon og vilje.

Jeg tror man skal slutte å se til andre hva som er mulig og heller konsentrere seg om seg selv og gjør sitt beste for å få de resultatene man ønsker.


HONNØR!
Power Bodybuilding!

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget xTitanx

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 169
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 169

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #73 : 27. september 2011, 14:10 »
Power Bodybuilding!

Utlogget Mukdahan

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 88

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #74 : 27. september 2011, 14:19 »
Til "Klompen 5": Har du noen bilder som viser hvordan formen er, eventuelt gamle bilder?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!