Skrevet av Emne: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.  (Lest 92382 ganger)

Utlogget xTitanx

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 169
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 169

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #75 : 27. september 2011, 14:20 »
Til "Klompen 5": Har du noen bilder som viser hvordan formen er, eventuelt gamle bilder?

Ligger vell ett på side 3 i loggen, hvis du er interessert.
Power Bodybuilding!

Utlogget Mukdahan

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 88

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #76 : 27. september 2011, 14:23 »
Forøvrig et meget godt innlegg Klompen 5, vi må alle forholde oss til de genene vi har fått og gjøre så godt vi kan. Det vil alltid være noen som har bedre anlegg til å bygge muskler, men det kan man jo ikke gjøre noe med...

Utlogget xTitanx

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 169
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 169

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #77 : 27. september 2011, 14:28 »
Forøvrig et meget godt innlegg Klompen 5, vi må alle forholde oss til de genene vi har fått og gjøre så godt vi kan. Det vil alltid være noen som har bedre anlegg til å bygge muskler, men det kan man jo ikke gjøre noe med...

Helt enig.
Power Bodybuilding!

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #78 : 27. september 2011, 14:33 »
Nå har jeg prøvd å se litt rundt etter videoer av han, da bilder lyver endel; mye photoshop.

Syns ikke han er så syk jeg..

http://www.youtube.com/watch?v=DIAKnGujUVM#noexternalembed&feature=grec_index


http://www.youtube.com/watch?v=82yREKoG5D0#noexternalembed&feature=related
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget Proteinklumpen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 142
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 142

  • ..
Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #79 : 27. september 2011, 14:35 »
Stor forskjell på 4 og 6 år, tulling. Wink

De første årene går som oftest med på å lære deg din egen kropp, om du skjønner? ;-) Derav har 2 år ekstra mye å si, helt riktig :-)

Utlogget Proteinklumpen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 142
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 142

  • ..
Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #80 : 27. september 2011, 14:37 »
Nå har jeg prøvd å se litt rundt etter videoer av han, da bilder lyver endel; mye photoshop.

Syns ikke han er så syk jeg..
Nå har jeg prøvd å se litt rundt etter videoer av han, da bilder lyver endel; mye photoshop.

Syns ikke han er så syk jeg..

http://www.youtube.com/watch?v=DIAKnGujUVM#noexternalembed&feature=grec_index


http://www.youtube.com/watch?v=82yREKoG5D0#noexternalembed&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=DIAKnGujUVM#noexternalembed&feature=grec_index


http://www.youtube.com/watch?v=82yREKoG5D0#noexternalembed&feature=related

Han er ikke så sykt stor som man forbinder med han, plasser en normal stor bodybuilder på siden og se.

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #81 : 27. september 2011, 14:43 »
Eneste er at armene hans er ganske fyldige, og underarmen. Jeg syns dog ikke resten er noe særlig stort. Jeg mener det er fullt mulig bli som Cena, etter litt research.
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #82 : 27. september 2011, 15:05 »
Eneste er at armene hans er ganske fyldige, og underarmen. Jeg syns dog ikke resten er noe særlig stort. Jeg mener det er fullt mulig bli som Cena, etter litt research.

For Cena i hvertfall! Smiley

Dette er jo veldig enkelt, hva som er mulig naturlig for en person betyr ikke at det er mulig for en annen. Det eneste du kan gjøre selv er å trene 100% og spise 100% for å se hvor det bærer deg. Det er nå 18 år siden jeg satt min fot på et treningstudio og jeg vil si de siste 12 årene så har diett og trening vært 100% hele tiden. Mine resultater reflekterer min genetikk og hva som er mulig for MEG å oppnå. Dags dato er ståa 189cm, 93kg på rundt 8% fett. Men det betyr ikke at naboen kan bli  større på kortere tid om han har genen i orden. Men ingen kan noensinne slå meg i dedikasjon og vilje.

Jeg tror man skal slutte å se til andre hva som er mulig og heller konsentrere seg om seg selv og gjør sitt beste for å få de resultatene man ønsker.

Mennesker som tror at alle individer har eksakt like forutsetninger, og som legge inn intuitivt optimal innsats mht kosthold, trening og livsførsel, vil fort mene at det ikke er mulig å oppnå mer enn de selv oppnår....


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #83 : 27. september 2011, 15:33 »
Det er nå 18 år siden jeg satt min fot på et treningstudio og jeg vil si de siste 12 årene så har diett og trening vært 100% hele tiden. Mine resultater reflekterer min genetikk og hva som er mulig for MEG å oppnå.
Jeg skjønner meningen med ditt innlegg, men jeg er likevel ganske sikker på at mange av utsagnene her er feil. Det at din trening og diett har vært 100% hele tiden og at dine resultater reflekterer din genetikk og hva som er MULIG for DEG å oppnå. Ja, du har hele tiden gjort det du har trodd har vært riktig, men det betyr ikke at det du har gjort har vært riktig. Jeg husker godt da jeg var ca. 100 kg og i en periode på 4 år sto stille i min utvikling av styrke. Jeg ville mest av alle, følte jeg, og jeg trente så bra jeg kunne etter de forutsetningene og kunnskapene jeg hadde på den tiden. Jeg sto likevel stille i 4 år og trodde det var mitt genetiske potensiale. Haha. Nå er jeg 150 kg og løfter 100 kg mer i knebøy, 60 kg mer i benkpress og 40 kg mer i markløft. Muskelmassen har sikkert økt med minst 20 kg og fettmassen veldig mye også Wink
 
Sitat
Dags dato er ståa 189cm, 93kg på rundt 8% fett. Men det betyr ikke at naboen kan bli  større på kortere tid om han har genen i orden. Men ingen kan noensinne slå meg i dedikasjon og vilje.
Og at ingen kan slå deg i dedikasjon og vilje er også naivt. Det finnes alltid noen som kan ønske noe sterkere eller gjøre mer for å bli bedre. Hvis man tror man vil mest og dedikerer seg mer enn alle andre så tar man som regel feil.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget MrMuscle

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 455
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 455

  • Intensity builds immensity
Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #84 : 27. september 2011, 15:38 »
Selvfølgelig har jeg lært kroppen min å kjenne bedre iløpet av disse 18 årene og ting har forandret seg. Men dedikasjonen og innsatsen har vært 100% selv om oppsettet ikke var optimalt og det var hva jeg skulle ha frem. Jeg vet ennå ikke hva som er optimalt for min kropp og finner det sikkert aldri ut. Men dette var ikke poenget med innlegget og at du tviler på min dedikasjon og vilje betyr bare at du ikke kjenner meg.

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #85 : 27. september 2011, 15:51 »
se på wwe fra idag og sjekk han ut da vel:) 110kg ,185cm høy (ca) og i god form er bra:)

Utlogget MrMuscle

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 455
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 455

  • Intensity builds immensity
Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #86 : 27. september 2011, 15:54 »
Hvorfor? Fordi andre klarer det? Da har du tydeligvis ikke skjønt mitt innlegg.

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #87 : 27. september 2011, 15:58 »
Jeg skjønner meningen med ditt innlegg, men jeg er likevel ganske sikker på at mange av utsagnene her er feil. Det at din trening og diett har vært 100% hele tiden og at dine resultater reflekterer din genetikk og hva som er MULIG for DEG å oppnå. Ja, du har hele tiden gjort det du har trodd har vært riktig, men det betyr ikke at det du har gjort har vært riktig. Jeg husker godt da jeg var ca. 100 kg og i en periode på 4 år sto stille i min utvikling av styrke. Jeg ville mest av alle, følte jeg, og jeg trente så bra jeg kunne etter de forutsetningene og kunnskapene jeg hadde på den tiden. Jeg sto likevel stille i 4 år og trodde det var mitt genetiske potensiale. Haha. Nå er jeg 150 kg og løfter 100 kg mer i knebøy, 60 kg mer i benkpress og 40 kg mer i markløft. Muskelmassen har sikkert økt med minst 20 kg og fettmassen veldig mye også Wink
 Og at ingen kan slå deg i dedikasjon og vilje er også naivt. Det finnes alltid noen som kan ønske noe sterkere eller gjøre mer for å bli bedre. Hvis man tror man vil mest og dedikerer seg mer enn alle andre så tar man som regel feil.


Flott skrevet..
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #88 : 27. september 2011, 15:58 »
Selvfølgelig har jeg lært kroppen min å kjenne bedre iløpet av disse 18 årene og ting har forandret seg. Men dedikasjonen og innsatsen har vært 100% selv om oppsettet ikke var optimalt. Men dette var ikke poenget med innlegget og at du tviler på min dedikasjon og vilje betyr bare at du ikke kjenner meg.
Nei, jeg tviler ikke på din dedikasjon og vilje, men jeg tviler på at noe kan være 100%. Og jeg tviler på at du har gjort alt riktig selv om du selv tror og mener du har gjort alt riktig.

Jeg kjenner deg ikke, men jeg kan si slikt på generelt grunnlag. Det er veldig "farlig" å konkludere med at man har oppnådd sitt genetiske potensiale og at man har gjort alt riktig.

Bare som et eksempel kan jeg ta at kanskje du er av typen som mener 45 minutters trening, så lenge det er intensivt nok, er det beste for muskelvekst. Vel, kanskje 45 minutters trening 4 ganger om dagen eller 5 timer i strekk er bedre.

Kanskje du mener at å holde seg på 8-10% kroppsfett er det beste. Kanskje du får støtte i et par forskningrapporter. Det kan likevel være mulig at det er bedre å gå opp til 150 kg i kroppsvekt og så deffe seg ned. Kanskje man får 10 kg mer muskler over en tiårsperiode på denne måten?

Kanskje 100% diett for deg er å spise mat med en viss prosentandel av fett, karbo og protein. Ikke så mye mettet fett, men mye flerumettet. Kanskje det beste er å spise mye mettet fett.

Kanskje du venter med å trene en muskel til du kjenner at den er restituert. Det er mulig det er rett, men kanskje man ikke skal vente til den er restituert? Og når er den restituert?

Kanskje du har trent til utmattelse hver gang, kanskje du ikke skulle ha gjort det og trent hyppigere istedet?

Kanskje du har byttet ut knebøy med lårpress.

Kanskje du har trent etter anbefalninger fra Flex Magazine og heller burde prøvd styrkeløftsprogrammer basert på prinsippene til Dietmar Wolf.

Genetisk potensiale er noe som ikke finnes i mitt vokubular. 100% er noe som brukes svært sjelden. Og å si at ingen slår én selv på vilje og dedikasjon, det er og forblir naivt uansett hvem man er. Det er garantert 1000 andre i verden som sier det samme og da har nok 999 feil. Man kan alltid gjøre mere og man kan alltid ville mere.



 
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget MrMuscle

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 455
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 455

  • Intensity builds immensity
Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #89 : 27. september 2011, 16:01 »
Igjen, jeg sier ikke at det jeg gjorde var 100% riktig, men at dedikasjonen min og innsatsen min var 100%. Det er ingen tvil om at om jeg hadde hatt kunnskapene jeg har nå da jeg var 14 så hadde jeg gjort ting anderledes.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!