Skrevet av Emne: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.  (Lest 92020 ganger)

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #135 : 27. september 2011, 23:11 »
utrolig hvordan et tema kan skli over til en velkjent steroide-krangel og ende opp i å stille tvilende og spørrende argumenter rettet mot enkelt-personer

Utrolig? Da har du ikke fulgt med her de siste årene. Vi gjør jo ikke annet her på TF Grin

Utlogget oygarden

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 14

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #136 : 27. september 2011, 23:16 »
Dream on amadon.

Tar for lang tid samt at det kreves mer for å bli sånn som cena og co uten dopingmidler.

Utlogget Citius-altus-fortius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 120
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 120

  • øh..
Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #137 : 27. september 2011, 23:25 »
Utrolig? Da har du ikke fulgt med her de siste årene. Vi gjør jo ikke annet her på TF Grin
var det jeg siktet til Grin synes bare det er imponerende hvordan dette skjer over og over igjen Tongue

Utlogget Luxer

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 432
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 432

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #138 : 27. september 2011, 23:27 »
var det jeg siktet til Grin synes bare det er imponerende hvordan dette skjer over og over igjen Tongue

Er ikke så rart fokuset går over til steroider fort når tittelen er "Hva er egentlig mulig?". Steroider er jo i denne tråden et stort poeng. Steroider vil jo alltid bli brakt på banen når det er snakk om bygging, naturlig eller ikke.

Utlogget Citius-altus-fortius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 120
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 120

  • øh..
Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #139 : 27. september 2011, 23:40 »
Er ikke så rart fokuset går over til steroider fort når tittelen er "Hva er egentlig mulig?". Steroider er jo i denne tråden et stort poeng. Steroider vil jo alltid bli brakt på banen når det er snakk om bygging, naturlig eller ikke.
skrev heller ikke at det var temaet "steroider" det hadde med å skli til, men en "krangel" rundt det. Om man leser seg rundt på TF vil man fint skjønne at uansett om man diskuterer dette i syv brede og syv lange, så vil det på ingen måte oppstå en felles enighet i hva som er rett å galt. Og hjulet spinner videre og videre...
Men det som virkelig er noe å sette fingeren på, er hvordan man klarer å la det hele ende opp med å peke på hverandre istedet for å diskutere det som opprinnelig var topic'n

Utlogget Luxer

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 432
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 432

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #140 : 27. september 2011, 23:49 »
skrev heller ikke at det var temaet "steroider" det hadde med å skli til, men en "krangel" rundt det. Om man leser seg rundt på TF vil man fint skjønne at uansett om man diskuterer dette i syv brede og syv lange, så vil det på ingen måte oppstå en felles enighet i hva som er rett å galt. Og hjulet spinner videre og videre...
Men det som virkelig er noe å sette fingeren på, er hvordan man klarer å la det hele ende opp med å peke på hverandre istedet for å diskutere det som opprinnelig var topic'n

Skjønner helt klart hva du mener. Men sånn er way of nettforum, går nok igjen på de fleste forum det med krangling generelt. Uansett bra poeng!

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #141 : 28. september 2011, 00:01 »
jeg tror ikke folk flest vil klare oppnå en cena fysikk og muskelmasse, men nå er det også man som ikke er som folk flest:) Genetikk spiller for mye inn vil jeg tro. Styrkemessig er det nok fler som vil klare enn fysikk og massen:)

Utlogget MAGOUOU

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 191

  • ARRRRRR
Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #142 : 28. september 2011, 00:31 »
var det jeg siktet til Grin synes bare det er imponerende hvordan dette skjer over og over igjen Tongue

Egentlig ikke så utrolig, kommer jo nye medlemmer hele tiden.
Dette vil alltid være et tema Smiley

Skjønner ikke hvorfor du gidder å svare på det jeg skriver om han hvis du synest det er så dumt. Hvem meninger er det jeg har sagt som egentlig er usakelige? At jeg mener cenas fysikk ikke kan oppnås uten roids er noe jeg kan mene så mye jeg vil om. Hvor er liksom kunnskapen din som tilsier at det er mulig?.. Blir jo samme greia.

Da har du stempla mange aktiv/eliteutøvere her på forumet som dopere.


Alder: 1989
Vekt: +-110 kg
Høyde: 189cm

RAW:
- Smalbenk: 180kg med stopp
- Benk: 170kgx2 med stopp
- Bøy:   200kg
- Mark:  260kg

Utlogget Luxer

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 432
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 432

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #143 : 28. september 2011, 00:43 »
Da har du stempla mange aktiv/eliteutøvere her på forumet som dopere.

Er vel ikke mange her på forumet som har armene til cena men.. Tror ikke det er mer å diskutere, ingenting galt i å være uenig. Men hvis du kommer å nevner en her inne som har lik fysikk osv, kommer jeg ikke til å svare om jeg tror det er bol eller ikke. Om folk boler her inne bryr ikke og angår ikke meg på noen som helst måte.

Utlogget MAGOUOU

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 191

  • ARRRRRR
Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #144 : 28. september 2011, 00:51 »
Er vel ikke mange her på forumet som har armene til cena men.. Tror ikke det er mer å diskutere, ingenting galt i å være uenig. Men hvis du kommer å nevner en her inne som har lik fysikk osv, kommer jeg ikke til å svare om jeg tror det er bol eller ikke. Om folk boler her inne bryr ikke og angår ikke meg på noen som helst måte.


Flott, har heller ikke lyst å nevne navn her inne.
Ettersom jeg ikke vil blande inn folk jeg mener har fysikken som oppnåelig.

Når det gjelder Cena, hva er det som er så sykt med han?
Ikke ser du magerutene hans, ikke har noe særlig bryst å skryte av, (viser nå til bilde på første side) eneste "syke" er vel armene.

Men dette er jo en tråd med overskriften "Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging."
Cena er ikke kroppsbygger, ikke var det meningen at dette skulle ha noe som helst med Cena å gjøre, vi kunne like gjerne klipt hode av han og kalt kroppen for "frank".
Grunnen er fordi de fleste her inne forbinder navnet "Cena" med doping...

Vi har lov til å diskutere, vi har lov til å være uenige Smiley
Alder: 1989
Vekt: +-110 kg
Høyde: 189cm

RAW:
- Smalbenk: 180kg med stopp
- Benk: 170kgx2 med stopp
- Bøy:   200kg
- Mark:  260kg

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #145 : 28. september 2011, 01:02 »
Flott, har heller ikke lyst å nevne navn her inne.
Ettersom jeg ikke vil blande inn folk jeg mener har fysikken som oppnåelig.

Når det gjelder Cena, hva er det som er så sykt med han?
Ikke ser du magerutene hans, ikke har noe særlig bryst å skryte av, (viser nå til bilde på første side) eneste "syke" er vel armene.

Men dette er jo en tråd med overskriften "Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging."
Cena er ikke kroppsbygger, ikke var det meningen at dette skulle ha noe som helst med Cena å gjøre, vi kunne like gjerne klipt hode av han og kalt kroppen for "frank".
Grunnen er fordi de fleste her inne forbinder navnet "Cena" med doping...

Vi har lov til å diskutere, vi har lov til å være uenige Smiley

Jeg tror jeg liker deg (rødme) haha.

Vi er vel stort sett 100% enige.
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget Luxer

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 432
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 432

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #146 : 28. september 2011, 01:05 »
http://www.google.no/imgres?q=john+cena&um=1&hl=no&sa=N&biw=1680&bih=926&tbm=isch&tbnid=pfvBlyUfJNVkpM:&imgrefurl=http://theenigmaticgenerationofwrestling.wordpress.com/tag/john-cena/&docid=2beSrmPyPtcXPM&w=314&h=390&ei=7lSCTri2DcrusgaxndS8Dg&zoom=1&iact=rc&dur=332&page=3&tbnh=170&tbnw=136&start=66&ndsp=35&ved=1t:429,r:13,s:66&tx=73&ty=108

Beklager lang link, men orker ikke laste opp noe bildet, men kan refere til dette da. Jeg synes iallefall han har drøyt brede skuldre, veldig bra bryst, nakke rygg osv.. Men det er selvfølgelig armene som stjeler fokuset hos de fleste. Men selvom han hadde blitt kalt frank ville kroppen fortsatt vært den samme, selvom du nok har et poeng med at mange forbinder cena med doping på forskudd osv.. Poenget er iallefall at jeg synest cena er ganske mye større enn det som er mulig å oppnå uten roids. Respekterer at du har en annen mening, selvom jeg som sagt synest det er naivt.  Tongue

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #147 : 28. september 2011, 01:09 »
http://www.google.no/imgres?q=john+cena&um=1&hl=no&sa=N&biw=1680&bih=926&tbm=isch&tbnid=pfvBlyUfJNVkpM:&imgrefurl=http://theenigmaticgenerationofwrestling.wordpress.com/tag/john-cena/&docid=2beSrmPyPtcXPM&w=314&h=390&ei=7lSCTri2DcrusgaxndS8Dg&zoom=1&iact=rc&dur=332&page=3&tbnh=170&tbnw=136&start=66&ndsp=35&ved=1t:429,r:13,s:66&tx=73&ty=108

Beklager lang link, men orker ikke laste opp noe bildet, men kan refere til dette da. Jeg synes iallefall han har drøyt brede skuldre, veldig bra bryst, nakke rygg osv.. Men det er selvfølgelig armene som stjeler fokuset hos de fleste. Men selvom han hadde blitt kalt frank ville kroppen fortsatt vært den samme, selvom du nok har et poeng med at mange forbinder cena med doping på forskudd osv.. Poenget er iallefall at jeg synest cena er ganske mye større enn det som er mulig å oppnå uten roids. Respekterer at du har en annen mening, selvom jeg som sagt synest det er naivt.  Tongue

Er det på bildet Frank eller? ligner....

Det er vel det beste bilde jeg har sett av Cena.
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget Luxer

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 432
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 432

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #148 : 28. september 2011, 01:11 »
Er frank ja..  Cheesy

Utlogget Yesman

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #149 : 28. september 2011, 02:27 »
Amadon nå må du få hodet ut av ræva og slutte å tro på julenissen. Bare fordi du har fremgang som nybegynner så betyr ikke det at hva du driver med er bra.. i starten kan man se på et knebøystativ og ha fremgang.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!