Skrevet av Emne: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.  (Lest 92003 ganger)

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #150 : 28. september 2011, 02:28 »
Amadon nå må du få hodet ut av ræva og slutte å tro på julenissen. Bare fordi du har fremgang som nybegynner så betyr ikke det at hva du driver med er bra.. i starten kan man se på et knebøystativ og ha fremgang.

Nå begynner du vel å gå veldig til person angrep? Dette likte jeg ikke i det hele tatt.
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget MAGOUOU

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 191

  • ARRRRRR
Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #151 : 28. september 2011, 02:40 »
Amadon nå må du få hodet ut av ræva og slutte å tro på julenissen. Bare fordi du har fremgang som nybegynner så betyr ikke det at hva du driver med er bra.. i starten kan man se på et knebøystativ og ha fremgang.

Man ser jo klart og tydelig at du nettopp har skaffet deg accounten for å skrive dette innlegget.
Du har antagelig en annen bruker, enten er du en fjomp uten fremgang.
Ellers er du en av de høyt profilerte byggerne som har noe på hjertet ??
Alder: 1989
Vekt: +-110 kg
Høyde: 189cm

RAW:
- Smalbenk: 180kg med stopp
- Benk: 170kgx2 med stopp
- Bøy:   200kg
- Mark:  260kg

Utlogget oygarden

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 14

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #152 : 28. september 2011, 02:52 »
For å si det rett ut amadon, så er du helt bak stokk og staur, jævla saupskolt.

Ikke vondt ment dette, men prøver bare å få deg til å innse at du blir aldri slik som cena og co slik det ser ut pr dags dato. NEVER.

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #153 : 28. september 2011, 02:55 »
For å si det rett ut amadon, så er du helt bak stokk og staur, jævla saupskolt.

Ikke vondt ment dette, men prøver bare å få deg til å innse at du blir aldri slik som cena og co slik det ser ut pr dags dato. NEVER.

Du driter deg ut, og jeg liker det Cheesy Ler så utrolig høyt av deg. Om du velger å tro dette, så er det greit; derav jeg har aldri sagt jeg skal se sånn ut heller. Jeg har aldri snakker om Cena og co heller? Hvem er co? Vi har snakket om frank Smiley
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget oygarden

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 14

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #154 : 28. september 2011, 03:19 »
Jo er nok det du ønsker innerst inn ihvertfall. Ser også i loggen din at du vil gjøre mye for å få den kroppen osv. Men du er langt unna desverre. Dream on sier jeg bare.

Kan også nevne at jeg trekker litt på smilebåndet over dine innlegg. Uenigheten mellom deg og luxer er jo rene showet biggrin

Og fatter du ikke at jeg bare driver å kødder med deg amadon? Jeg er først og fremst her på forumet for å få en liten latter, ikke nødvendigvis for å lære noe. Som f.eks uenigheten mellom deg og luxer er jo litt komisk å lese.

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #155 : 28. september 2011, 05:22 »
Hehe, må jammen le, artig at det finnes folk som tror man kan få kropp som Cena uten og bruke medikamenter, hehehe Cheesy

There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #156 : 28. september 2011, 13:32 »
Jo er nok det du ønsker innerst inn ihvertfall. Ser også i loggen din at du vil gjøre mye for å få den kroppen osv. Men du er langt unna desverre. Dream on sier jeg bare.

Kan også nevne at jeg trekker litt på smilebåndet over dine innlegg. Uenigheten mellom deg og luxer er jo rene showet biggrin

Og fatter du ikke at jeg bare driver å kødder med deg amadon? Jeg er først og fremst her på forumet for å få en liten latter, ikke nødvendigvis for å lære noe. Som f.eks uenigheten mellom deg og luxer er jo litt komisk å lese.

Finn et sted jeg skriver at jeg vil ha en kropp som Cena? Eller at jeg i det hele tatt har skrevet noe om dette i målene mine i loggen?
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #157 : 28. september 2011, 14:41 »
Hehe, må jammen le, artig at det finnes folk som tror man kan få kropp som Cena uten og bruke medikamenter, hehehe Cheesy
Javisst går det an å få en kropp som Cena uten bruk at medikamenter.  Se innlegget mitt øverst på side 8 i denne tråden.  Det har eksistert idrettsutøvere med et minst like høyt fysisk nivå lenge før dianabol ble syntetisert første gang.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #158 : 28. september 2011, 15:36 »
Javisst går det an å få en kropp som Cena uten bruk at medikamenter.  Se innlegget mitt øverst på side 8 i denne tråden.  Det har eksistert idrettsutøvere med et minst like høyt fysisk nivå lenge før dianabol ble syntetisert første gang.

Men at det på det tidspunktet som disse utøverne var i sitt ess, at det eksisterte ulovlige midler som bidro til muskelvekst vet noen...

Det vil alltid være midler som kan gjøre deg stor, som ikke er steroider. Prohormoner, kostilskudd som absolutt er på grensen. Da sier det seg selv at en kan bli veldig stor uten steroider.

Er det spørsmål om hvor stor en kan bli ved bruk av midler som bare er lovlige i Norge, så vil det nok bli en større differanse.

Men det er klart; opp igjennom tiden, gjennom la oss si 100 år. så burde det være minst et par personer som har bra gener og er blitt bra store på naturlig vis. Så du vil alltid finne noen personer gjennom en tid på 100år som er litt store.
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #159 : 28. september 2011, 15:45 »
For å trekke inn noen eksempler som jeg ihvertfal er sikre på at er dopingfrie: Jørgen hansen, CYC, Grizzly, Bo. Dette er store grove gutter som ikker er spesielt gamle, men er rimelig digre alikavel. De er alle levende bevis på at mye er mulig, men det betyr ikke at alle kan bli som dem. Deff dem ned så tipper jeg de kan matche ganske mange grove karer man ser bilder av rundtom på nett. Og skal man først begynne å ramse opp så er det jo bare å plukke ut alle de største gutta i tungvektklassene i alle sporter og idretter. Kan selvfølgelig trekke frem meg selv som eksempel også selvom det nødvendigvis ikke er noe godt eksempel.
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #160 : 28. september 2011, 15:47 »
Men at det på det tidspunktet som disse utøverne var i sitt ess, at det eksisterte ulovlige midler som bidro til muskelvekst vet noen...

Det vil alltid være midler som kan gjøre deg stor, som ikke er steroider. Prohormoner, kostilskudd som absolutt er på grensen. Da sier det seg selv at en kan bli veldig stor uten steroider.

Er det spørsmål om hvor stor en kan bli ved bruk av midler som bare er lovlige i Norge, så vil det nok bli en større differanse.

Men det er klart; opp igjennom tiden, gjennom la oss si 100 år. så burde det være minst et par personer som har bra gener og er blitt bra store på naturlig vis. Så du vil alltid finne noen personer gjennom en tid på 100år som er litt store.

Så da er det bare å slutte å trene da? Så lenge man ikke kan bli litt stor engang? Smiley
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #161 : 28. september 2011, 15:48 »
For å trekke inn noen eksempler som jeg ihvertfal er sikre på at er dopingfrie: Jørgen hansen, CYC, Grizzly, Bo. Dette er store grove gutter som ikker er spesielt gamle, men er rimelig digre alikavel. De er alle levende bevis på at mye er mulig, men det betyr ikke at alle kan bli som dem. Deff dem ned så tipper jeg de kan matche ganske mange grove karer man ser bilder av rundtom på nett. Og skal man først begynne å ramse opp så er det jo bare å plukke ut alle de største gutta i tungvektklassene i alle sporter og idretter. Kan selvfølgelig trekke frem meg selv som eksempel også selvom det nødvendigvis ikke er noe godt eksempel.

SYMETRI!!

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #162 : 28. september 2011, 15:53 »
MAGOUOU; magnus her på forumet er et levende bevis. Jeg syns virkelig ikke det er langt ifra han og Cena, for å være helt ærlig.
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #163 : 28. september 2011, 15:54 »
SYMETRI!!

Regner med at det er noe med symmetri du prøver å få frem? Utdyp gjerne med litt flere ord hva det er du mener.
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #164 : 28. september 2011, 16:10 »
Regner med at det er noe med symmetri du prøver å få frem? Utdyp gjerne med litt flere ord hva det er du mener.

hehe stemmer. Jeg tviler ikke på at disse du remmset opp har nok av masse, men jg tror uansett ikke de ville fått en superrå fysikk uansett om de hadde tatt en ordentlig deff. Fordi de trener ikke for å oppnå dette.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!